waarom dan de bivakmutsen..?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:08 schreef 11en30 het volgende:
Wat wij een laffe aanslag vinden zien zij als een heldendaad. Het ergste wat ze kan gebeuren is dat niemand hun naam linkt aan de moorden. Het zou dus juist een domme fout zijn als ze hun ID vergaten achter te laten.
ik denk dat je later op die dag, na de gebeurtenis, beter niet met een bivakmuts op kan gaan tanken, eten bij de mc donalds of iets dergelijks..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:14 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Omdat ze anders niet eens Parijs uit konden komen.
pak de chronologie er eens bij. Id-kaarten zijn pas woensdagavomd gevonden. De aanslag vond plaats rond t middaguur. Ze waren toen Parijs al uit, toen de id-kaarten gevonden werden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:03 schreef Orwell het volgende:
[..]
ik denk dat je later op die dag, na de gebeurtenis, beter niet met een bivakmuts op kan gaan tanken, eten bij de mc donalds of iets dergelijks..
hun foto's worden continu op tv vertoond..hun gezichten zijn bekend..
dus de meerwaarde van de bivakmutsen kwa Parijs uit komen, zie ik niet...
Nee, maar je kan natuurlijk Parijs uitkomen omdat niemand je gezicht kent dus op een gegeven moment zet je hem af.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:03 schreef Orwell het volgende:
[..]
ik denk dat je later op die dag, na de gebeurtenis, beter niet met een bivakmuts op kan gaan tanken, eten bij de mc donalds of iets dergelijks..
hun foto's worden continu op tv vertoond..hun gezichten zijn bekend..
dus de meerwaarde van de bivakmutsen kwa Parijs uit komen, zie ik niet...
ok, dat wist ik niet...maar dan nog..de 'daders' wisten natuurlijk van te voren niet dat de idkaarten pas avonds gevonden zouden worden, niet waar?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:46 schreef kalinhos het volgende:
[..]
pak de chronologie er eens bij. Id-kaarten zijn pas woensdagavomd gevonden. De aanslag vond plaats rond t middaguur. Ze waren toen Parijs al uit, toen de id-kaarten gevonden werden.
Vraagje aan jou: als de daders de daders niet waren, waarom is er niemand uit hun familie of naaste omgeving die zegt dat er iets niet klopt?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:48 schreef Orwell het volgende:
[..]
ok, dat wist ik niet...maar dan nog..de 'daders' wisten natuurlijk van te voren niet dat de idkaarten pas avonds gevonden zouden worden, niet waar?
ik beweer niks.. mijn vraag was alleen maar: waarom, ondanks de achtergelaten idkaarten, toch ook nog de bivakmutsen..?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:01 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Vraagje aan jou: als de daders de daders niet waren, waarom is er niemand uit hun familie of naaste omgeving die zegt dat er iets niet klopt?
-weg, ga maar elders trollen-quote:Op zondag 22 maart 2015 05:09 schreef Orwell het volgende:
[..]
ik beweer niks.. mijn vraag was alleen maar: waarom, ondanks de achtergelaten idkaarten, toch ook nog de bivakmutsen..?
Klopt. Maar om daar een zinnig antwoord op te geven moet je precies weten hoelaat ze de auto achter gelaten hebben en hoelaat die gevonden is. Volgens mij is dat nooit bekend geworden. Dus hoe ik het zie zijn ze na de aanslag weggereden, hebben zich omgekleed in iets normalere kleding (de nike schoen die uit de auto viel toen ze op straat aan het schieten waren) en hebben ze op een bepaald punt toen ze dachten dat ze safe waren, de auto achtergelaten en zijn ze verder gereisd. Toen is de id-kaart, al dan niet bewust, achtergelaten. Later is die auto toen gevonden, maar hoeveel uur dat was nadat ze broers al weg waren, geen idee.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:48 schreef Orwell het volgende:
[..]
ok, dat wist ik niet...maar dan nog..de 'daders' wisten natuurlijk van te voren niet dat de idkaarten pas avonds gevonden zouden worden, niet waar?
-weg-quote:
i agreequote:Op zondag 22 maart 2015 13:08 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Klopt. Maar om daar een zinnig antwoord op te geven moet je precies weten hoelaat ze de auto achter gelaten hebben en hoelaat die gevonden is. Volgens mij is dat nooit bekend geworden. Dus hoe ik het zie zijn ze na de aanslag weggereden, hebben zich omgekleed in iets normalere kleding (de nike schoen die uit de auto viel toen ze op straat aan het schieten waren) en hebben ze op een bepaald punt toen ze dachten dat ze safe waren, de auto achtergelaten en zijn ze verder gereisd. Toen is de id-kaart, al dan niet bewust, achtergelaten. Later is die auto toen gevonden, maar hoeveel uur dat was nadat ze broers al weg waren, geen idee.
Ook. De antiBNWmods vinden dat er op BNW niet gesproken mag worden van een hoax.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:27 schreef kalinhos het volgende:
Misschien moet je gewoon eens normaal een standpunt formuleren El_Matador, zonder "aanhalingstekens" of doorgestreepte woorden. Het leest schijtirritant en, voor zover iemand dat nog wel deed na je maan-topics, neemt niemand je er meer serieus door. Kijk bv hoevaak Summers of Orwell's posts worden aangepast. Vrijwel nooit.
quote:Op maandag 23 maart 2015 19:27 schreef kalinhos het volgende:
Misschien moet je gewoon eens normaal een standpunt formuleren El_Matador, zonder "aanhalingstekens" of doorgestreepte woorden.
Scheelt veel hoe dat stijlmiddel gebruikt wordt.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat zijn nochtans vaak effectieve stijlmiddelen. Daar is niets mis mee.
Niets.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:38 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wat is er trouwens gecensureerd (onderwerp)?
De anti-BNWmods vinden dat je een standpunt moet onderbouwen.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ook. De antiBNWmods vinden dat er op BNW niet gesproken mag worden van een hoax.
Oftewel; BNW heeft geen bestaansrecht als de criminelen en immorelen van deze wereld niet blootgelegd mogen worden.
En leestekens.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Scheelt veel hoe dat stijlmiddel gebruikt wordt.
Dat heeft weinig zin als niets aangenomen wordt.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
De anti-BNWmods vinden dat je een standpunt moet onderbouwen.
Er valt niets aan te nemen als het bij een loze bewering blijft.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat heeft weinig zin als niets aangenomen wordt.
Open your mind and enjoy.
Ze zullen dat ongetwijfeld leuk vinden (het zijn allemaal alfa-types die graag Rambo spelen) maar het is vooral voor de veiligheid, als je in je privéleven veilig over straat wil dan is het handig dat je niet wordt herkend door de 'bad guys'.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:46 schreef kalinhos het volgende:
[..]
pak de chronologie er eens bij. Id-kaarten zijn pas woensdagavomd gevonden. De aanslag vond plaats rond t middaguur. Ze waren toen Parijs al uit, toen de id-kaarten gevonden werden.
We weten alleen nog steeds niet wat het standpunt is terwijl het hier al een halve pagina over dat standpunt gaat. Vandaar eerder mijn vraag wat er was gecensureerd.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
De anti-BNWmods vinden dat je een standpunt moet onderbouwen.
Er is niks gecensureerd. Loze beschuldigingen en getroll worden weggehaald. Das al..quote:Op maandag 23 maart 2015 21:43 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
We weten alleen nog steeds niet wat het standpunt is terwijl het hier al een halve pagina over dat standpunt gaat. Vandaar eerder mijn vraag wat er was gecensureerd.
Cirkelredenering. Jij noemt het loos en censureert dus.quote:Op maandag 23 maart 2015 21:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Er valt niets aan te nemen als het bij een loze bewering blijft.
Zonder argument is het wat mij betreft getroll.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Cirkelredenering. Jij noemt het loos en censureert dus.
De criminele plotters blijf ik benoemen, me vale un huevo que piensas.
huh ik snap je reactie niet? Heb je gezien waar ik op reageerde?quote:Op maandag 23 maart 2015 21:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ze zullen dat ongetwijfeld leuk vinden (het zijn allemaal alfa-types die graag Rambo spelen) maar het is vooral voor de veiligheid, als je in je privéleven veilig over straat wil dan is het handig dat je niet wordt herkend door de 'bad guys'.
dat kun je met dezelfde argumenten beweren van msm link-dumps, lijkt me...quote:Op maandag 23 maart 2015 22:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Zonder argument is het wat mij betreft getroll.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 00:10 schreef Orwell het volgende:
[..]
dat kun je met dezelfde argumenten beweren van msm link-dumps, lijkt me...
quote:Op maandag 23 maart 2015 22:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Cirkelredenering. Jij noemt het loos en censureert dus.
De criminele plotters blijf ik benoemen, me vale un huevo que piensas.
Ik ben nog steeds nieuwsgierig naar wat er is gecensureerd. Kom op mensen, laat hem toch een stelling innemen. Het is BNW, niet alles hoeft hier bewezen te zijn, anders kan je net zo goed dit forumhoekje afschaffen.quote:Op maandag 23 maart 2015 22:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Zonder argument is het wat mij betreft getroll.
Ze zullen dat ongetwijfeld leuk vinden (het zijn allemaal alfa-types die graag Rambo spelen) maar het is vooral voor de veiligheid, als je in je privéleven veilig over straat wil dan is het handig dat je niet wordt herkend door de 'bad guys'.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:16 schreef 11en30 het volgende:
Het intimideert wel beter met zwarte gezichtsbedekking. En het heeft ook wel iets beulerigs. Dat vinden ze natuurlijk ook gewoon mooi.
Verkeerde reactie geciteerd.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:59 schreef kalinhos het volgende:
[..]
huh ik snap je reactie niet? Heb je gezien waar ik op reageerde?
Positief in 'n manier.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:09 schreef overstekendekameel het volgende:
We Are NOT Charlie Hebdo:
Free Thinkers Question the French 9/11
http://wearenotcharliehebdo.blogspot.nl/
op dit moment kan ie niet echt een standpunt innemen, maar vooruit:quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
[..]
Ik ben nog steeds nieuwsgierig naar wat er is gecensureerd. Kom op mensen, laat hem toch een stelling innemen. Het is BNW, niet alles hoeft hier bewezen te zijn, anders kan je net zo goed dit forumhoekje afschaffen.
De mods leven in situatie A (dus non-BNW):quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
[..]
Ik ben nog steeds nieuwsgierig naar wat er is gecensureerd. Kom op mensen, laat hem toch een stelling innemen. Het is BNW, niet alles hoeft hier bewezen te zijn, anders kan je net zo goed dit forumhoekje afschaffen.
Uiteraard (anders kan je net zo goed heel dit forumhoekje opdoeken) maar wie zitten er dan achter dit complot en wat zijn hun motieven? Dit ligt trouwens in lijn met 9/11 waarvan ook nog steeeds wordt geroepen door de complotdenkers dat de overheid zelf deze aanslagen bewust liet gebeuren om een voorwendsel te hebben voor de te starten oorlogen. Als ik me in de complotdenkers verplaats dan zou ik het het meest logisch vinden - indien deze aanslag nep is - dat ze dit deden met het motief een draagvlak te krijgen voor het doorvoeren van wetgeving of beleid die anders niet aanvaard zou worden door het volk. Waarom anders zou je het volk bespelen? Maar welke wetgeving (privacy?) en welk beleid? Het is een interessante theorie, het zou vrij gemakkelijk te ensceneren zijn en het is wel heel erg opvallen dat vlak daarna in België en in Duitsland het een en ander gebeurde.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De mods leven in situatie A (dus non-BNW):
- aanslag is echt
- slachtoffers zijn echt
- treurnis over slachtoffers is echt
- uitbetaling aan families en andere nabestaanden is terecht
Ik en anderen met mij, vinden situatie B waarschijnlijker (precies waarom we hier zitten; de bespreking van hoaxes etc.):
- aanslag is gefaked
- slachtoffers zijn niet echt, dus ook niet dood
- treurnis over slachtoffers is dientengevolge onnodig
- uitbetaling aan die lui is ranzig geld verdienen over de ruggen van mensen die hier in trappen
Het zou van de zotte zijn als situatie B juist op BNW niet besproken zou mogen worden en weggemod.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |