waarom dan de bivakmutsen..?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 04:08 schreef 11en30 het volgende:
Wat wij een laffe aanslag vinden zien zij als een heldendaad. Het ergste wat ze kan gebeuren is dat niemand hun naam linkt aan de moorden. Het zou dus juist een domme fout zijn als ze hun ID vergaten achter te laten.
ik denk dat je later op die dag, na de gebeurtenis, beter niet met een bivakmuts op kan gaan tanken, eten bij de mc donalds of iets dergelijks..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 20:14 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Omdat ze anders niet eens Parijs uit konden komen.
pak de chronologie er eens bij. Id-kaarten zijn pas woensdagavomd gevonden. De aanslag vond plaats rond t middaguur. Ze waren toen Parijs al uit, toen de id-kaarten gevonden werden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:03 schreef Orwell het volgende:
[..]
ik denk dat je later op die dag, na de gebeurtenis, beter niet met een bivakmuts op kan gaan tanken, eten bij de mc donalds of iets dergelijks..
hun foto's worden continu op tv vertoond..hun gezichten zijn bekend..
dus de meerwaarde van de bivakmutsen kwa Parijs uit komen, zie ik niet...
Nee, maar je kan natuurlijk Parijs uitkomen omdat niemand je gezicht kent dus op een gegeven moment zet je hem af.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 22:03 schreef Orwell het volgende:
[..]
ik denk dat je later op die dag, na de gebeurtenis, beter niet met een bivakmuts op kan gaan tanken, eten bij de mc donalds of iets dergelijks..
hun foto's worden continu op tv vertoond..hun gezichten zijn bekend..
dus de meerwaarde van de bivakmutsen kwa Parijs uit komen, zie ik niet...
ok, dat wist ik niet...maar dan nog..de 'daders' wisten natuurlijk van te voren niet dat de idkaarten pas avonds gevonden zouden worden, niet waar?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 23:46 schreef kalinhos het volgende:
[..]
pak de chronologie er eens bij. Id-kaarten zijn pas woensdagavomd gevonden. De aanslag vond plaats rond t middaguur. Ze waren toen Parijs al uit, toen de id-kaarten gevonden werden.
Vraagje aan jou: als de daders de daders niet waren, waarom is er niemand uit hun familie of naaste omgeving die zegt dat er iets niet klopt?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:48 schreef Orwell het volgende:
[..]
ok, dat wist ik niet...maar dan nog..de 'daders' wisten natuurlijk van te voren niet dat de idkaarten pas avonds gevonden zouden worden, niet waar?
ik beweer niks.. mijn vraag was alleen maar: waarom, ondanks de achtergelaten idkaarten, toch ook nog de bivakmutsen..?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 12:01 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Vraagje aan jou: als de daders de daders niet waren, waarom is er niemand uit hun familie of naaste omgeving die zegt dat er iets niet klopt?
-weg, ga maar elders trollen-quote:Op zondag 22 maart 2015 05:09 schreef Orwell het volgende:
[..]
ik beweer niks.. mijn vraag was alleen maar: waarom, ondanks de achtergelaten idkaarten, toch ook nog de bivakmutsen..?
Klopt. Maar om daar een zinnig antwoord op te geven moet je precies weten hoelaat ze de auto achter gelaten hebben en hoelaat die gevonden is. Volgens mij is dat nooit bekend geworden. Dus hoe ik het zie zijn ze na de aanslag weggereden, hebben zich omgekleed in iets normalere kleding (de nike schoen die uit de auto viel toen ze op straat aan het schieten waren) en hebben ze op een bepaald punt toen ze dachten dat ze safe waren, de auto achtergelaten en zijn ze verder gereisd. Toen is de id-kaart, al dan niet bewust, achtergelaten. Later is die auto toen gevonden, maar hoeveel uur dat was nadat ze broers al weg waren, geen idee.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 10:48 schreef Orwell het volgende:
[..]
ok, dat wist ik niet...maar dan nog..de 'daders' wisten natuurlijk van te voren niet dat de idkaarten pas avonds gevonden zouden worden, niet waar?
-weg-quote:
i agreequote:Op zondag 22 maart 2015 13:08 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Klopt. Maar om daar een zinnig antwoord op te geven moet je precies weten hoelaat ze de auto achter gelaten hebben en hoelaat die gevonden is. Volgens mij is dat nooit bekend geworden. Dus hoe ik het zie zijn ze na de aanslag weggereden, hebben zich omgekleed in iets normalere kleding (de nike schoen die uit de auto viel toen ze op straat aan het schieten waren) en hebben ze op een bepaald punt toen ze dachten dat ze safe waren, de auto achtergelaten en zijn ze verder gereisd. Toen is de id-kaart, al dan niet bewust, achtergelaten. Later is die auto toen gevonden, maar hoeveel uur dat was nadat ze broers al weg waren, geen idee.
Ook. De antiBNWmods vinden dat er op BNW niet gesproken mag worden van een hoax.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:27 schreef kalinhos het volgende:
Misschien moet je gewoon eens normaal een standpunt formuleren El_Matador, zonder "aanhalingstekens" of doorgestreepte woorden. Het leest schijtirritant en, voor zover iemand dat nog wel deed na je maan-topics, neemt niemand je er meer serieus door. Kijk bv hoevaak Summers of Orwell's posts worden aangepast. Vrijwel nooit.
quote:Op maandag 23 maart 2015 19:27 schreef kalinhos het volgende:
Misschien moet je gewoon eens normaal een standpunt formuleren El_Matador, zonder "aanhalingstekens" of doorgestreepte woorden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |