abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 maart 2015 @ 11:32:51 #151
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_150843108
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 04:08 schreef 11en30 het volgende:
Wat wij een laffe aanslag vinden zien zij als een heldendaad. Het ergste wat ze kan gebeuren is dat niemand hun naam linkt aan de moorden. Het zou dus juist een domme fout zijn als ze hun ID vergaten achter te laten.
waarom dan de bivakmutsen..?
Huig
pi_150854368
Omdat de handtekening de afsluiter is? Een vorm van de aanslag opeisen?
  vrijdag 20 maart 2015 @ 20:14:38 #153
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_150859700
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 11:32 schreef Orwell het volgende:

[..]

waarom dan de bivakmutsen..?
Omdat ze anders niet eens Parijs uit konden komen.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 22:03:56 #154
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_150865370
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 20:14 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Omdat ze anders niet eens Parijs uit konden komen.
ik denk dat je later op die dag, na de gebeurtenis, beter niet met een bivakmuts op kan gaan tanken, eten bij de mc donalds of iets dergelijks..
hun foto's worden continu op tv vertoond..hun gezichten zijn bekend..

dus de meerwaarde van de bivakmutsen kwa Parijs uit komen, zie ik niet...
Huig
pi_150865990
Het intimideert wel beter met zwarte gezichtsbedekking. En het heeft ook wel iets beulerigs. Dat vinden ze natuurlijk ook gewoon mooi.
pi_150870274
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:03 schreef Orwell het volgende:

[..]

ik denk dat je later op die dag, na de gebeurtenis, beter niet met een bivakmuts op kan gaan tanken, eten bij de mc donalds of iets dergelijks..

pak de chronologie er eens bij. Id-kaarten zijn pas woensdagavomd gevonden. De aanslag vond plaats rond t middaguur. Ze waren toen Parijs al uit, toen de id-kaarten gevonden werden.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zaterdag 21 maart 2015 @ 09:57:42 #157
396550 Richestorags
pi_150876538
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 22:03 schreef Orwell het volgende:

[..]

Nee, maar je kan natuurlijk Parijs uitkomen omdat niemand je gezicht kent dus op een gegeven moment zet je hem af.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 10:48:40 #158
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_150877178
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 23:46 schreef kalinhos het volgende:

[..]

pak de chronologie er eens bij. Id-kaarten zijn pas woensdagavomd gevonden. De aanslag vond plaats rond t middaguur. Ze waren toen Parijs al uit, toen de id-kaarten gevonden werden.
ok, dat wist ik niet...maar dan nog..de 'daders' wisten natuurlijk van te voren niet dat de idkaarten pas avonds gevonden zouden worden, niet waar?
Huig
  zaterdag 21 maart 2015 @ 12:01:02 #159
396550 Richestorags
pi_150878565
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 10:48 schreef Orwell het volgende:

[..]

ok, dat wist ik niet...maar dan nog..de 'daders' wisten natuurlijk van te voren niet dat de idkaarten pas avonds gevonden zouden worden, niet waar?
Vraagje aan jou: als de daders de daders niet waren, waarom is er niemand uit hun familie of naaste omgeving die zegt dat er iets niet klopt?
  zondag 22 maart 2015 @ 05:09:44 #160
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_150903534
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 12:01 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Vraagje aan jou: als de daders de daders niet waren, waarom is er niemand uit hun familie of naaste omgeving die zegt dat er iets niet klopt?
ik beweer niks.. mijn vraag was alleen maar: waarom, ondanks de achtergelaten idkaarten, toch ook nog de bivakmutsen..?
Huig
pi_150903554
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 05:09 schreef Orwell het volgende:

[..]

ik beweer niks.. mijn vraag was alleen maar: waarom, ondanks de achtergelaten idkaarten, toch ook nog de bivakmutsen..?
-weg, ga maar elders trollen-

[ Bericht 16% gewijzigd door Lavenderr op 22-03-2015 10:20:18 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150908115
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 10:48 schreef Orwell het volgende:

[..]

Klopt. Maar om daar een zinnig antwoord op te geven moet je precies weten hoelaat ze de auto achter gelaten hebben en hoelaat die gevonden is. Volgens mij is dat nooit bekend geworden. Dus hoe ik het zie zijn ze na de aanslag weggereden, hebben zich omgekleed in iets normalere kleding (de nike schoen die uit de auto viel toen ze op straat aan het schieten waren) en hebben ze op een bepaald punt toen ze dachten dat ze safe waren, de auto achtergelaten en zijn ze verder gereisd. Toen is de id-kaart, al dan niet bewust, achtergelaten. Later is die auto toen gevonden, maar hoeveel uur dat was nadat ze broers al weg waren, geen idee.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_150910283
quote:
15s.gif Op zondag 22 maart 2015 05:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

-weg, ga maar elders trollen-
-weg-

[ Bericht 15% gewijzigd door Lavenderr op 22-03-2015 14:21:14 ]
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

zondag 22 maart 2015 @ 14:19:00 #164
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_150910429
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 13:08 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Klopt. Maar om daar een zinnig antwoord op te geven moet je precies weten hoelaat ze de auto achter gelaten hebben en hoelaat die gevonden is. Volgens mij is dat nooit bekend geworden. Dus hoe ik het zie zijn ze na de aanslag weggereden, hebben zich omgekleed in iets normalere kleding (de nike schoen die uit de auto viel toen ze op straat aan het schieten waren) en hebben ze op een bepaald punt toen ze dachten dat ze safe waren, de auto achtergelaten en zijn ze verder gereisd. Toen is de id-kaart, al dan niet bewust, achtergelaten. Later is die auto toen gevonden, maar hoeveel uur dat was nadat ze broers al weg waren, geen idee.
i agree
Huig
  Moderator maandag 23 maart 2015 @ 15:42:42 #165
249559 crew  Lavenderr
pi_150950585
Politienieuws: derde verdachte aangehouden voor ingooien van ‘Charlie Hebdo-ruit’

Afgelopen vrijdag heeft de politie een derde verdachte aangehouden voor het vernielen van ruiten van een woning in de Laurens Reaalstraat.

Donderdag 19 maart hield de politie twee jongens van 15 en 16 jaar oud en uit Utrecht aan op verdenking van het plegen van openlijk geweld tegen goederen. Vrijdagmorgen 20 maart werd een derde verdachte, een 17-jarige jongen uit Utrecht, aangehouden en in verzekering gesteld. De 15-jarige jongen is na verhoor weer heengezonden. Tegen hem is proces-verbaal opgemaakt. De 16-jarige jongen zit nog vast.

Vorige week, op 10 en 15 maart, werden ruiten ingegooid van een woning aan de Laurens Reaalstraat. Volgens de bewoner zou dit mogelijk te maken hebben met een poster van Charlie Hebdo, die hij op het raam aan de voorkant van zijn woning had geplakt. De politie stelde een onderzoek in. Het onderzoek naar de openlijke geweldpleging wordt voortgezet. De politie sluit meerdere aanhoudingen niet uit.

http://www.duic.nl/nieuws(...)-charlie-hebdo-ruit/

Stoere jochies. Die komen er wel ^O^
  Moderator maandag 23 maart 2015 @ 15:46:13 #166
249559 crew  Lavenderr
pi_150950699
Redactie Charlie Hebdo ruziet over geld

Elf medewerkers van het Franse satirische magazine Charlie Hebdo hebben een collectief opgericht om te kunnen onderhandelen over een verdeling van het Charlie Hebdo-kapitaal.

Er is dertig miljoen euro verdiend sinds de aanslag op het redactiekantoor waarbij twaalf mensen om het leven kwamen. Charlie Hebdo is momenteel voor veertig procent in handen van de ouders van Charb, de hoofdredacteur die bij de aanslagen in januari om het leven kwam. Daarnaast is veertig procent is handen van Riss, de huidige hoofdredacteur en twintig procent is van directeur Eric Portheault.

Tijdens redactievergaderingen onderhandelt het collectief, waar onder andere redacteur Laurent Léger, tekenaar Luz en columnist Patrick Pelloux deel van uitmaken, onder begeleiding van twee advocaten met de huidige aandeelhouders.

Ook de directie heeft een advocaat in de arm genomen. Deze liet weten dat men op de hoogte is van de eisen van de werknemers, maar dat het nu te vroeg is om op dergelijke eisen over herverdeling in te gaan. De advocaat zei hierover: ,,Hoofdredacteur Riss ligt nog in het ziekenhuis en de aandelen van de overleden Charb zijn bevroren. Dit tafereel doet me denken aan een begrafenis, waar men op de terugweg al begint te ruziën over de sieraden van oma.''

http://www.telegraaf.nl/b(...)engst_Charlie__.html

Best genant en treurig.
pi_150951276
- weg -

[ Bericht 46% gewijzigd door Enneacanthus_Obesus op 23-03-2015 16:13:30 ]

pi_150958001
Ik blijf opkomen voor de vrije meningsuiting en dat een hoax op juist BNW niet besproken zou mogen worden, is ongehoord; walgelijk, hier nog 30 miljoen (!) aan verdienen ook :r :r

maandag 23 maart 2015 @ 19:22:54 #169
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_150958037
:')
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_150958041
Oh tis een hoax geworden nu.
  maandag 23 maart 2015 @ 19:23:18 #171
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_150958045
Walchelijk!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_150958222
Misschien moet je gewoon eens normaal een standpunt formuleren El_Matador, zonder "aanhalingstekens" of doorgestreepte woorden. Het leest schijtirritant en, voor zover iemand dat nog wel deed na je maan-topics, neemt niemand je er meer serieus door. Kijk bv hoevaak Summers of Orwell's posts worden aangepast. Vrijwel nooit.
pi_150958362
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 19:27 schreef kalinhos het volgende:
Misschien moet je gewoon eens normaal een standpunt formuleren El_Matador, zonder "aanhalingstekens" of doorgestreepte woorden. Het leest schijtirritant en, voor zover iemand dat nog wel deed na je maan-topics, neemt niemand je er meer serieus door. Kijk bv hoevaak Summers of Orwell's posts worden aangepast. Vrijwel nooit.
Ook. De antiBNWmods vinden dat er op BNW niet gesproken mag worden van een hoax.

Oftewel; BNW heeft geen bestaansrecht als de criminelen en immorelen van deze wereld niet blootgelegd mogen worden.

maandag 23 maart 2015 @ 19:37:56 #174
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_150958731
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2015 19:27 schreef kalinhos het volgende:
Misschien moet je gewoon eens normaal een standpunt formuleren El_Matador, zonder "aanhalingstekens" of doorgestreepte woorden.
:?
Dat zijn nochtans vaak effectieve stijlmiddelen. Daar is niets mis mee.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  maandag 23 maart 2015 @ 19:38:38 #175
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_150958763
Wat is er trouwens gecensureerd (onderwerp)?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')