abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 16 maart 2015 @ 08:59:12 #101
249559 crew  Lavenderr
pi_150687732
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 08:46 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Verklaar zogenaamd? Hij heeft er niet gestaan?

Ik blijf het overigens apart vinden hoe jij iemand die mensen bedreigt (dat het wapen achteraf nep bleek is niet relevant als de bedreigde niet weet dat het wapen nep is. Het blijft op dat moment een bedreiging) een held blijft vinden. Vreemde, vreemde moraal.
Het heeft denk ik meer met provoceren te maken dan met moraal.
pi_150687742
Ja, dat kan ook. Ik zit nu het Boston-topic terug te lezen en daar vindt El_Mata het maar apart dat jij niet reageert op zijn vragen. Terwijl er nog een kleine 34 vragen voor hem open staan in de 9/11 topics en Apollo/Nasa topics die hij stelselmatig negeert _O-
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_150692929
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 01:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het is een interessante theorie.
Hoe bedoel je?
Groot fan van User Wotte
  Moderator maandag 16 maart 2015 @ 22:05:14 #104
249559 crew  Lavenderr
pi_150717099
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 09:00 schreef kalinhos het volgende:
Ja, dat kan ook. Ik zit nu het Boston-topic terug te lezen en daar vindt El_Mata het maar apart dat jij niet reageert op zijn vragen. Terwijl er nog een kleine 34 vragen voor hem open staan in de 9/11 topics en Apollo/Nasa topics die hij stelselmatig negeert _O-
Tja, dat is bekend .
  dinsdag 17 maart 2015 @ 12:36:16 #105
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_150731627
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 22:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tja, dat is bekend .
Een aardige website voor de volgende keer: http://www.braeunig.us/apollo/LM-ascent.htm
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Moderator dinsdag 17 maart 2015 @ 12:40:39 #106
249559 crew  Lavenderr
pi_150731759
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 12:36 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Een aardige website voor de volgende keer: http://www.braeunig.us/apollo/LM-ascent.htm
Mooie voor in de moon topics Bram.
  woensdag 18 maart 2015 @ 18:01:37 #108
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_150781259
Cuesforum.info, voor de echte waarheid. 8-)

Want dat iemand vriendelijk lacht naar een ambulancemedewerker is natuurlijk te gek voor woorden!
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_150781321
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:01 schreef Molurus het volgende:
Cuesforum.info, voor de echte waarheid. 8-)

Want dat iemand vriendelijk lacht naar een ambulancemedewerker is natuurlijk te gek voor woorden!
Dit is je inhoudelijke reactie? :{
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 18 maart 2015 @ 18:04:52 #110
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_150781355
quote:
15s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dit is je inhoudelijke reactie? :{
Als je eerste argument is dat het heel vreemd is dat iemand lacht naar een ambulancemedewerker dan laat ik het daarbij ja. Dat heeft geen reactie nodig.
pi_150781380
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:04 schreef Molurus het volgende:

[..]

Als je eerste argument is dat het heel vreemd is dat iemand lacht naar een ambulancemedewerker dan laat ik het daarbij ja. Dat heeft geen reactie nodig.
Dat is 1 punt en staat volledig random bovenaan. Als jij niet op de andere punten wil ingaan, omdat je het eerste afwijst, is dat je eigen keuze natuurlijk.

Ik vind het niet bijster sterk.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

woensdag 18 maart 2015 @ 18:07:41 #112
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_150781422
Over het vreemde gedrag van mensen, je zei zelf dat men bij complotten niet kan redeneren "waarom doet men A en niet B, A is niet logisch, dat kunnen we niet weten want we kunnen niet in hun hoofd kijken". Dat geldt dan toch ook voor dat vreemde gedrag zoals lachen?

Tevens: wat is de stelling? Dat er geen aanslag is gepleegd op Charlie Hebdo? Waar zijn de redacteurs dan gebleven?
pi_150781451
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:07 schreef Richestorags het volgende:
Over het vreemde gedrag van mensen, je zei zelf dat men bij complotten niet kan redeneren "waarom doet men A en niet B, A is niet logisch, dat kunnen we niet weten want we kunnen niet in hun hoofd kijken". Dat geldt dan toch ook voor dat vreemde gedrag?
Dat is waar, maar het is toch vrij opvallend om bij een gruwelijke "aanslag" te gaan lopen grinniken. Zie ook de reactie van de "overgebleven" redactieleden in die video waar Hollande handjes komt schudden. Pijnlijk.

quote:
Tevens: wat is de stelling? Dat er geen aanslag is gepleegd op Charlie Hebdo? Waar zijn de redacteurs dan gebleven?
Waren die er wel? Wat wisten we van Charlie Hebdo precies, voordat deze "aanslag" gepleegd werd?

woensdag 18 maart 2015 @ 18:40:16 #114
396550 Richestorags
pi_150782194
quote:
12s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:09 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is waar, maar het is toch vrij opvallend om bij een gruwelijke "aanslag" te gaan lopen grinniken. Zie ook de reactie van de "overgebleven" redactieleden in die video waar Hollande handjes komt schudden. Pijnlijk.

Laatst nog bij een begrafenis geweest van een 25 jarige gozer die zelfmoord had gepleegd. Er werd veel gelachen. Ik vind het niet zo spannend eerlijk gezegd.

quote:
Waren die er wel? Wat wisten we van Charlie Hebdo precies, voordat deze "aanslag" gepleegd werd?
Wel, ze bestonden sinds 1961, brachten een wekelijks magazine uit en hadden een kantoorpand. Waarom zouden er geen werknemers zijn, die staan toch gewoon in het magazine vermeld :?
pi_150782314
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:40 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Laatst nog bij een begrafenis geweest van een 25 jarige gozer die zelfmoord pleegde. Er werd veel gelachen. Ik vind het niet zo spannend eerlijk gezegd.
Ja, ik ook bij een begrafenis.

Is toch anders dan bij een terreuroefening gruwelijke aanslag en bij een politiek-geëngageerde protestmars terwijl de lijken van je bloedeigen collega's nog niet eens koud zijn.

quote:
Wel, ze bestonden sinds 1961, brachten een wekelijks magazine uit en hadden een kantoorpand. Waarom zouden er geen werknemers zijn, die staan toch gewoon in het magazine vermeld :?
Tuurlijk, het tijdschrift bestond ook. Maar wie weet zijn ze onder een nieuwe naam verder door het leven gegaan, zitten ze op het eiland met Elvis en Tupac (en Kris en Lisanne) of zijn er andere methodes gebruikt. Geen idee, ze zullen er vast goed voor betaald zijn, dit geintje.

woensdag 18 maart 2015 @ 18:45:19 #116
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_150782375
quote:
12s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Tuurlijk, het tijdschrift bestond ook. Maar wie weet zijn ze onder een nieuwe naam verder door het leven gegaan, zitten ze op het eiland met Elvis en Tupac (en Kris en Lisanne) of zijn er andere methodes gebruikt. Geen idee, ze zullen er vast goed voor betaald zijn, dit geintje.
Je vraagt je net hardop af of de redacteurs uberhaupt bestonden, en daar stap je nu weer net zo makkelijk vanaf?
pi_150782435
quote:
11s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:45 schreef Molurus het volgende:

[..]

Je vraagt je net hardop af of de redacteurs uberhaupt bestonden, en daar stap je nu weer net zo makkelijk vanaf?
Hoe het precies is opgezet, hoe die redacteurs erin zijn gekomen, hoe ze zijn verdwenen uit de publiciteit na de "aanslag", etc. heb ik uiteraard net zo weinig idee van als jij.

Jij accepteert het "officiële verhaal" dat ze vermoord en begraven/gecremeerd zijn. Ik heb teveel twijfels bij het verhaal om dat zomaar te accepteren.

Moderator woensdag 18 maart 2015 @ 18:47:44 #118
249559 crew  Lavenderr
pi_150782452
quote:

[..]

Is toch anders dan bij een terreuroefening gruwelijke aanslag en bij een politiek-geëngageerde protestmars terwijl de lijken van je bloedeigen collega's nog niet eens koud zijn.

[..]

Ah krijgen we die weer. Is weer eens wat anders dan aanhalingstekens.
  woensdag 18 maart 2015 @ 18:48:08 #119
396550 Richestorags
pi_150782462
quote:

[..]

Iedereen reageert anders. Ik vind het geen substantiële aanwijzing. Bovendien, al deze mensen erin betrekken vereist wederom een gigantisch complot waarbij iedereen zijn bek dicht moet houden. Politieagenten, "rouwende" familieleden, "slachtoffers", redacteurs. Over de 100 man.

quote:
Ik zie de reden niet. Is het zo moeilijk om te bedenken dat er twee gekkies wat mensen afslachten?
  woensdag 18 maart 2015 @ 18:48:24 #120
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_150782475
quote:
12s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hoe het precies is opgezet, hoe die redacteurs erin zijn gekomen, hoe ze zijn verdwenen uit de publiciteit na de "aanslag", etc. heb ik uiteraard net zo weinig idee van als jij.

Jij accepteert het "officiële verhaal" dat ze vermoord en begraven/gecremeerd zijn. Ik heb teveel twijfels bij het verhaal om dat zomaar te accepteren.
Sja, twijfels in het genre "Waren die er wel? Wat wisten we van Charlie Hebdo precies, voordat deze "aanslag" gepleegd werd?" die je een minuut later weer volledig inslikt kan ik eerlijk gezegd niet serieus nemen.

PS:

Het lijstje doden:

http://en.wikipedia.org/wiki/Charlie_Hebdo_shooting#Victims

Zover ik kan zien waren dat tot gewoon echt mensen, ook voor de aanslagen.
  woensdag 18 maart 2015 @ 18:49:28 #121
396550 Richestorags
pi_150782512
quote:
12s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:47 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mijns inziens moeten er dan wel gerede twijfels zijn. Wat maakt het verhaal zo dubieus?
pi_150782551
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:48 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Iedereen reageert anders. Ik vind het geen substantiële aanwijzing. Bovendien, al deze mensen erin betrekken vereist wederom een gigantisch complot waarbij iedereen zijn bek dicht moet houden. Politieagenten, "rouwende" familieleden, "slachtoffers", redacteurs. Over de 100 man.
Oh ja zeker, veel meer nog. De printers die al die opeens uit het niets verschijnende zwarte (kost veel inkt!) "Je Suis Charlie"posters hebben geprint, de hele mediacampagne, de politieke mars, etc. etc.

Vroeger dacht ik net als jij dat grote complotten niet bestonden. Daar ben ik wel van genezen. Helaas, dat wel. "De wereld" is een stuk zieker dan ik eerst dacht.

quote:
Ik zie de reden niet. Is het zo moeilijk om te bedenken dat er twee gekkies wat mensen afslachten?
Nee, dat kan natuurlijk altijd. Maar die laten doorgaans niet hun ID in hun auto liggen. :')

pi_150782584
quote:
12s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, dat kan natuurlijk altijd. Maar die laten doorgaans niet hun ID in hun auto liggen. :')
In vergelijking met welke aanslagen in Frankrijk is die 'doorgaans' precies gemaakt?
Conscience do cost.
pi_150782587
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:49 schreef Richestorags het volgende:
Wat maakt het verhaal zo dubieus?
Zie een lijstje punten hierboven.

Ook die ID in de auto's, kom op zeg, domme "terroristjes" toch. Zo "vakkundig" moorden maar dan zo'n fout maken.

woensdag 18 maart 2015 @ 18:53:55 #125
396550 Richestorags
pi_150782667
quote:
12s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:50 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Oh ja zeker, veel meer nog. De printers die al die opeens uit het niets verschijnende zwarte (kost veel inkt!) "Je Suis Charlie"posters hebben geprint, de hele mediacampagne, de politieke mars, etc. etc.

Vroeger dacht ik net als jij dat grote complotten niet bestonden. Daar ben ik wel van genezen. Helaas, dat wel. "De wereld" is een stuk zieker dan ik eerst dacht.

In het Twitter tijdperk kan men binnen 5 minuten een hele kettingreactie in gang zetten en zo lang duurt het niet om een poster te printen. De wereld is ziek inderdaad. Maar om die reden hoeft een kwade genius geen complot op te zetten, omdat de wereld dusdanig ziek is dat mensen elkaar blijven afmaken. Dat ze die gebeurtenissen in hun voordeel en voor hun politieke agenda gebruiken, dat is een ander verhaal ;)

quote:
Ted Bundy werd aangehouden vanwege een domme overtreding in zijn auto. Denk je dat als je net 10 mensen hebt gedood je in de stress en haast niet wat kan vergeten? Je kan ook niet zomaar meer terug, je moet in beweging blijven.
  woensdag 18 maart 2015 @ 18:55:05 #126
396550 Richestorags
pi_150782710
quote:
12s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zie een lijstje punten hierboven.

Ook die ID in de auto's, kom op zeg, domme "terroristjes" toch. Zo "vakkundig" moorden maar dan zo'n fout maken.
Zie mijn verhaal over Ted Bundy. De Unabomber, een zeer hoogintelligente man, werd uiteindelijk gevonden omdat zijn broer zijn schrijfstijl herkende.
  woensdag 18 maart 2015 @ 18:57:37 #127
396550 Richestorags
pi_150782802
http://listverse.com/2013(...)their-own-stupidity/

Nog een lijstje met criminele sukkels.

Grootste Russische seriemoordenaar ooit:

"Authorities finally caught up with Pichushkin in June 2006 after he killed a woman he worked with at a supermarket. She had left a note for her son to tell him that she was taking a walk with Pichushkin. While he was aware of the risks involved in killing his co-worker, he still murdered her."

http://www.biography.com/(...)6824#bittsevsky-park
pi_150782848
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:53 schreef Richestorags het volgende:

[..]

In het Twitter tijdperk kan men binnen 5 minuten een hele kettingreactie in gang zetten en zo lang duurt het niet om een poster te printen. De wereld is ziek inderdaad. Maar om die reden hoeft een kwade genius geen complot op te zetten, omdat de wereld dusdanig ziek is dat mensen elkaar blijven afmaken. Dat ze die gebeurtenissen in hun voordeel en voor hun politieke agenda gebruiken, dat is een ander verhaal ;)
Het was niet 1 postertje, het waren er vele duizenden.

De ziekheid van "de wereld" zit hem voor mij in het plotten van dit soort hoaxes. De enorme hoeveelheid mensen die eraan mee moeten werken om zoiets te laten slagen. Andere hoaxes waren/zijn nog veel groter in dat opzicht; 9/11, Apollo, sowieso die hele NASAshit, Global Warming, etc.

Het politieke verhaal en het gebruik van dit soort in de media geslingerde staged events is maar een deel van het verhaal. Ik zag het vroeger ook als jij, maar ben inmiddels er wel achter dat het nog veel vuiler in elkaar steekt.

De framing van moslims ook, de "terreurdreiging" die levend gehouden moet worden, etc.

Allemaal bedoeld om de aandacht van de vuile politici zelf af te leiden. Laat de mensen lekker tegen elkaar vechten (met name niet-moslims tegen moslims) en zo drukken de Elites hun plannen erdoor.

quote:
Ted Bundy werd aangehouden vanwege een domme overtreding in zijn auto. Denk je dat als je net 10 mensen hebt gedood je in de stress en haast niet wat kan vergeten? Je kan ook niet zomaar meer terug, je moet in beweging blijven.
Je ID vergeten vind ik net ff iets meer dan "in de haast/stress" een klein foutje maken. Ik vind het eerder lachwekkend dan dom.

pi_150782915
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:55 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Zie mijn verhaal over Ted Bundy. De Unabomber, een zeer hoogintelligente man, werd uiteindelijk gevonden omdat zijn broer zijn schrijfstijl herkende.
Ik ken die zaken niet in detail, maar wie zegt ons dat Ted Bundy of de Unabomber wel echt waren? ;)

woensdag 18 maart 2015 @ 19:02:04 #130
396550 Richestorags
pi_150782973
quote:
12s.gif Op woensdag 18 maart 2015 18:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het was niet 1 postertje, het waren er vele duizenden.

De ziekheid van "de wereld" zit hem voor mij in het plotten van dit soort hoaxes. De enorme hoeveelheid mensen die eraan mee moeten werken om zoiets te laten slagen. Andere hoaxes waren/zijn nog veel groter in dat opzicht; 9/11, Apollo, sowieso die hele NASAshit, Global Warming, etc.

Het politieke verhaal en het gebruik van dit soort in de media geslingerde staged events is maar een deel van het verhaal. Ik zag het vroeger ook als jij, maar ben inmiddels er wel achter dat het nog veel vuiler in elkaar steekt.

De framing van moslims ook, de "terreurdreiging" die levend gehouden moet worden, etc.

Allemaal bedoeld om de aandacht van de vuile politici zelf af te leiden. Laat de mensen lekker tegen elkaar vechten (met name niet-moslims tegen moslims) en zo drukken de Elites hun plannen erdoor.

Lees even mijn post hierboven. Bovendien mis ik a) bewijs voor deze stellingen en b) een motief. Het is namelijk helemaal niet nodig om complotten te plannen om je plannen door te drukken omdat je er simpelweg maar op hoeft te wachten totdat één of ander gekkie weer wat doet.

quote:
Je ID vergeten vind ik net ff iets meer dan "in de haast/stress" een klein foutje maken. Ik vind het eerder lachwekkend dan dom.
Als je in stress modus bent worden bepaalde cognitieve functies uitgeschakeld. Het is niet nodig om dan nog intelligent te hoeven denken. Tevens laat het lijstje wat ik heb gepost + het voorbeeld van de grootste Russische serial killer ooit zien hoe stom mensen simpelweg kunnen zijn.
pi_150782976
Je kan iets minitieus voorbereiden etc. Maar als het dan toch gebeurt kan het best zijn dat je stijf staat van de adrenaline en in die costernatie ombewust niet merkt dat je je id-kaart hebt achtergelaten.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  woensdag 18 maart 2015 @ 19:03:14 #132
396550 Richestorags
pi_150783009
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 19:02 schreef kalinhos het volgende:
Je kan iets minitieus voorbereiden etc. Maar als het dan toch gebeurt kan het best zijn dat je stijf staat van de adrenaline en in die costernatie ombewust niet merkt dat je je id-kaart hebt achtergelaten.
Inderdaad, je cognitieve capaciteiten verminderen flink omdat je dat niet nodig hebt om te overleven. Je id-kaart is een object wat niks met je lichaam te maken heeft. Het eraan hoeven te denken is niet nodig tijdens een stress-situatie.
  woensdag 18 maart 2015 @ 19:04:09 #133
396550 Richestorags
pi_150783031
quote:
12s.gif Op woensdag 18 maart 2015 19:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik ken die zaken niet in detail, maar wie zegt ons dat Ted Bundy of de Unabomber wel echt waren? ;)
Wel, de slachtoffers van Ted Bundy zijn zeker weten echt en er is geen enkel duidelijk verdeel en heers motief te bedenken om Ted Bundy de seriemoordenaar te creëren.
pi_150783047
Overigens is die beveiliger (dus niet die Ahmed waar beeld van is) toch ook neergeschoten? Je kan beveiligen wat je wilt, als er 2 mannen met ak47's voor je staan die moeder en kind bedreigen doe je gewoon open als dat moet.
pi_150783139
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 19:02 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Lees even mijn post hierboven. Bovendien mis ik a) bewijs voor deze stellingen en b) een motief. Het is namelijk helemaal niet nodig om complotten te plannen om je plannen door te drukken omdat je er simpelweg maar op hoeft te wachten totdat één of ander gekkie weer wat doet.
Ik zie aanwijzingen genoeg. Daarom; die ID is er 1 in een heel rijtje. De combinatie doet het hem.

Het motief lijkt me duidelijk; de "terreurdreiging" levend houden. Moslims framen, ons lekker laten discussieren op internetfora hierover.

ISIS is volgens dezelfde lijnen opgezet. Alleen speelt daar ook duidelijk geopolitiek mee. Door een "aanslag" naar Parijs te halen, jaag je Europeanen veel meer angst aan. En dat is een heel duidelijk motief; die angst opwekken, levendig houden en aanjagen.

Vandaag ook weer; een forumster met zelfs een Tunesische vriend die niet meer naar het land durft.

Je ziet dat het werkt.

En zelf ben ik er jarenlang ook ingetrapt, dus ik weet zelf ook dat het werkt.

pi_150783159
En die situatie met bloed ontbreken op de bureaustoel, daar is hier over gesproken en toen was jij het met me eens dat het helemaal niet gek is dat de stoel onbebloed is, El_Matador ;). Paar topics terug met foto's.
  woensdag 18 maart 2015 @ 19:10:13 #137
396550 Richestorags
pi_150783284
quote:
12s.gif Op woensdag 18 maart 2015 19:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zie aanwijzingen genoeg. Daarom; die ID is er 1 in een heel rijtje. De combinatie doet het hem.

Het motief lijkt me duidelijk; de "terreurdreiging" levend houden. Moslims framen, ons lekker laten discussieren op internetfora hierover.

ISIS is volgens dezelfde lijnen opgezet. Alleen speelt daar ook duidelijk geopolitiek mee. Door een "aanslag" naar Parijs te halen, jaag je Europeanen veel meer angst aan. En dat is een heel duidelijk motief; die angst opwekken, levendig houden en aanjagen.

Vandaag ook weer; een forumster met zelfs een Tunesische vriend die niet meer naar het land durft.

Je ziet dat het werkt.

Ja, het zou een motief kunnen zijn. Maar geloof jij dat er geen gekken zijn die mensen afslachten? Er moeten ook legitieme slachtpartijen plaatsvinden, er lopen nou eenmaal veel psychopaten rond. En nogmaals: simpelweg gebruik maken van het feit dat die gekken e.e.a. doen is toch al genoeg? Je hoeft het zelf echt niet meer te doen hoor.
pi_150783364
Ik moet wel zeggen dat ik het wel
opvallend vond - en vind - dat er idd heel snel overal al die pamfletten waren.
pi_150783389
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 19:10 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ja, het zou een motief kunnen zijn. Maar geloof jij dat er geen gekken zijn die mensen afslachten? Er moeten ook legitieme slachtpartijen plaatsvinden, er lopen nou eenmaal veel psychopaten rond. En nogmaals: simpelweg gebruik maken van het feit dat die gekken e.e.a. doen is toch al genoeg? Je hoeft het zelf echt niet meer te doen hoor.
Ja, ik geloof dat er gekken zijn die mensen afslachten.

Maar ik weet zeker dat er gekken zijn die complotten bedenken waarin mensen andere mensen afslachten.

Voorheen dacht ik dat het complot zo was dat de aanslagen echt waren maar opgezet als false flag.
Nu zie ik de fakery veel meer, Cluesforum is echt een aanrader. Ik ben het lang niet met alles eens, maar er worden goede foto- en video-analyses gedaan. Verhelderend voor je wereldbeeld. Wel confronterend, maar goed, daar moet je je overheen (kunnen) zetten.

pi_150785463
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 19:02 schreef kalinhos het volgende:
Nou- ik kan me nooit zelf voorstellen als professionele,terrorist,extremist,jihadist,islamist baby-eater (or whatever they are called these days) maar ik zou zeker weten m'n ID card goed in plaats.
Wat waren aan 't doen?
'Here mate.did I show you the photo on my new ID card?'
'No mate! Gizza look an I'll show you mine!'
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 18 maart 2015 @ 20:05:54 #141
396550 Richestorags
pi_150785641
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 20:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nou- ik kan me nooit zelf voorstellen als professionele,terrorist,extremist,jihadist,islamist baby-eater (or whatever they are called these days) maar ik zou zeker weten m'n ID card goed in plaats.
Wat waren aan 't doen?
'Here mate.did I show you the photo on my new ID card?'
'No mate! Gizza look an I'll show you mine!'
Jij denkt vanachter je computer en niet vanuit een situatie dat er 60.000 agenten achter je aanzitten en je net 10 man hebt vermoord. Mensen maken zeer domme fouten. Er is wel eens een raket gecrashed wegens waarden uit het metrisch systeem ongeconverteerd gebruiken in het Engelse stelsel.
pi_150786113
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2015 20:05 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Jij denkt vanachter je computer en niet vanuit een situatie dat er 60.000 agenten achter je aanzitten en je net 10 man hebt vermoord. Mensen maken zeer domme fouten. Er is wel eens een raket gecrashed wegens waarden uit het metrisch systeem ongeconverteerd gebruiken in het Engelse stelsel.
Volgens MSM bronnen zelf waren 't 'highly-trained,well-organised killers' en nog veel meer. Of waarschijnlijk niet dan.
Het gedrag van bepaalde rouwende collegas zegt ook veel.imo.
Over de fotos van 't 'kantoor'.Waar waren de kogel gaatjes en bloed op de muren, plafonden en kantoor meubelen? Mensen van dichtbij dood geschoten in z'n klein ruimte met AK-47's?
Sorry maar,zo zie ik 't niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 18 maart 2015 @ 20:24:01 #143
396550 Richestorags
pi_150786425
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 20:16 schreef Tingo het volgende:

[..]

Volgens MSM bronnen zelf waren 't 'highly-trained,well-organised killers' en nog veel meer. Of waarschijnlijk niet dan.
Het gedrag van bepaalde rouwende collegas zegt ook veel.imo.
Over de fotos van 't 'kantoor'.Waar waren de kogel gaatjes en bloed op de muren, plafonden en kantoor meubelen? Mensen van dichtbij dood geschoten in z'n klein ruimte met AK-47's?
Sorry maar,zo zie ik 't niet.
Ja en? Het zijn geen robots. Op de dag dat ik naar Engeland ging voor twee maanden een jaar geleden en alles had voorbereid (tas ingepakt, tickets klaar etc.) ging ik even naar de supermarkt en trok de deur achter me dicht zonder een sleutel bij te hebben, wonder boven wonder had ik wel mijn autosleutel in mijn zak. Halsoverkop moest ik naar mijn huisgenoot rijden die aan het werk was om zijn sleutel op te halen. Van alles wat er fout kan gaan tijdens een voorbereiding van een verblijf ging dit stomme ding fout. Juist futiliteiten zie je tijdens stress over het hoofd. Waarom denk je dat mensen überhaupt altijd gepakt worden op de lange termijn voor hun misdaden?
  woensdag 18 maart 2015 @ 20:32:27 #144
396550 Richestorags
pi_150786841
quote:
Overigens zijn je problemen met elkaar in tegenspraak. Dit is wat Craig Roberts zegt:

"The Charlie Hebdo affair has many of the characteristics of a false flag operation. The attack on the cartoonists’ office was a disciplined professional attack of the kind associated with highly trained special forces; yet the suspects who were later corralled and killed seemed bumbling and unprofessional. It is like two different sets of people."

http://www.paulcraigrober(...)-paul-craig-roberts/ Hij zegt het op zijn eigen website dus dit kan niet verdraaid zijn.

Hoe kan dit dan als argument worden gebruikt op één hoop met argumenten die moeten aantonen dat het niet heeft plaatsgevonden? Hij beweert dat het wel heeft plaatsgevonden maar met professionele gunmen.

Een complot met wat professionele schutters is overigens ook veel kleiner dan een gestaged event, met politieagenten, slachtoffers, redacteurs, ooggetuigen die allemaal in het complot zitten ;)

Los daarvan zie ik nog steeds de noodzaak voor een dergelijk complot niet. Het zou kunnen, het zou niet kunnen. Gezien de hoeveelheid gekken kan je net zo goed wachten op een gekkie om je agenda door te drukken.
  woensdag 18 maart 2015 @ 20:41:57 #145
396550 Richestorags
pi_150787347
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 19:11 schreef kalinhos het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik het wel
opvallend vond - en vind - dat er idd heel snel overal al die pamfletten waren.
Daar zou ik wel wat meer over willen weten. Heb je daar een goede bron van?
  woensdag 18 maart 2015 @ 20:56:04 #146
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150788178
het lijkt er op dat er..

Geen moordenaars rondlopen.
Haat moord en doodslag bestaat niet
de hele wereld bestaat alleen maar uit mensen die geen vlieg kwaad zouden doen..

:D
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 18 maart 2015 @ 22:30:47 #147
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_150793780
quote:
12s.gif Op woensdag 18 maart 2015 19:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je ziet dat het werkt.

Hallo :W

Ik volg dit topic ook effe ;)
Rayen 2½ jaar!
pi_150802509
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 20:41 schreef Richestorags het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 20:41 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Nou die waren dezelfde avond (en middag volgens mij) al overal te zien. Ik weet, via Twitter en e-mail etc verspreid je het snel, maar het was op zn minst opvallend te noemen.
pi_150837151
Wat wij een laffe aanslag vinden zien zij als een heldendaad. Het ergste wat ze kan gebeuren is dat niemand hun naam linkt aan de moorden. Het zou dus juist een domme fout zijn als ze hun ID vergaten achter te laten.
  vrijdag 20 maart 2015 @ 08:12:31 #150
396550 Richestorags
pi_150838013
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 04:08 schreef 11en30 het volgende:
Wat wij een laffe aanslag vinden zien zij als een heldendaad. Het ergste wat ze kan gebeuren is dat niemand hun naam linkt aan de moorden. Het zou dus juist een domme fout zijn als ze hun ID vergaten achter te laten.
Exact. Jullie gaan er ook vanuit dat ze niet wilden worden gevonden, goed punt. Ze wilden juist een martelaarsdood sterven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')