Tingo denkt dat het leven een soort Truman-Show is. Ik snap niet dat er nog mensen op reageren.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tuurlijk Tingo. Want er gebeurt natuurlijk nooit echt iets. Charlie Hebdo niet en de moorden in Denemarken niet.
Heb jij nu al onomstotelijk bewijs voor deze stelling of nog beter voor al je niet onderbouwde claims?quote:
Ik heb het nieuws gezien en daar gaven ze onomstotelijk bewijs tegen die stelling, dus dat kan nooit.quote:Op maandag 16 februari 2015 14:41 schreef Chewie het volgende:
[..]
Heb jij nu al onomstotelijk bewijs voor deze stelling of nog beter voor al je niet onderbouwde claims?
Allemaal crisis actorsquote:Op donderdag 19 februari 2015 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
Van FP:
Film over Charlie Hebdo-aanslag in de maak
Er is een speelfilm in de maak over de aanslag op de redactie van het Franse weekblad Charlie Hebdo. Halle Berry en Ben Kingsley zijn benaderd voor rollen in de film, vertelt de Duitse producent Michael Simon de Normier aan Bild.
De Normier ziet Halle Berry voor zich als Hayat Boumedienne, de partner van terrorist Amedy Coulibaly die op de dag van de aanslag mensen gijzelde in een joodse supermarkt. Coulibaly en zijn vrouw zouden goed bevriend zijn geweest met de plegers van de aanslag. Ben Kingsley zou Bernard Maris moeten spelen, één van de journalisten die bij de Charlie Hebdo-aanslag werden gedood.
Volgens De Normier wordt nu hard gewerkt aan het scenario van de film. De producent is in Hollywood bekend van The Reader uit 2008, waarin Ralph Fiennes en Kate Winslet de hoofdrollen speelden.
Ja he steeds hetzelfde word herhaaldquote:Op maandag 16 februari 2015 14:39 schreef El_Matador het volgende:
Een in scene gezette "aanslag" gebruiken als "inspiratie" voor een andere aanslag dan wel "aanslag".
Wie schrijft dit soort scripts?
quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:36 schreef Lavenderr het volgende:
Van FP:
Film over Charlie Hebdo-aanslag in de maak
Er is een speelfilm in de maak over de aanslag op de redactie van het Franse weekblad Charlie Hebdo. Halle Berry en Ben Kingsley zijn benaderd voor rollen in de film, vertelt de Duitse producent Michael Simon de Normier aan Bild.
De Normier ziet Halle Berry voor zich als Hayat Boumedienne, de partner van terrorist Amedy Coulibaly die op de dag van de aanslag mensen gijzelde in een joodse supermarkt. Coulibaly en zijn vrouw zouden goed bevriend zijn geweest met de plegers van de aanslag. Ben Kingsley zou Bernard Maris moeten spelen, één van de journalisten die bij de Charlie Hebdo-aanslag werden gedood.
Volgens De Normier wordt nu hard gewerkt aan het scenario van de film. De producent is in Hollywood bekend van The Reader uit 2008, waarin Ralph Fiennes en Kate Winslet de hoofdrollen speelden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mensen blijven 't geloven....dat is ook zorgmakend.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:57 schreef Summers het volgende:
[..]
Ja he steeds hetzelfde word herhaald
Ze worden iig steeds doorzichtiger dus dat komt vanzelf wel .quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
En mensen blijven 't geloven....dat is ook zorgmakend.
Manipulatie van emotie....zoals Hollywood films.
Ja, erg inventief zijn ze niet. Het wordt ook steeds slordiger.quote:Op donderdag 19 februari 2015 19:57 schreef Summers het volgende:
[..]
Ja he steeds hetzelfde word herhaald
CGI is het nu toch volgens jou?quote:Op donderdag 19 februari 2015 23:41 schreef Tingo het volgende:
[..]
En mensen blijven 't geloven....dat is ook zorgmakend.
Manipulatie van emotie....zoals Hollywood films.
quote:Op vrijdag 20 februari 2015 00:34 schreef Summers het volgende:
[..]
Ze worden iig steeds doorzichtiger dus dat komt vanzelf wel .
Alles.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 11:35 schreef kalinhos het volgende:
Het ontgaat me nog steeds, na 11 topics en een beetje, wat er nou allemaal in scene is gezet en vooral waar dat uit blijkt?
Niet alles,ik vind de crowd scenes CGI.Is al gezien en overgesproken.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 10:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
CGI is het nu toch volgens jou?
twitter:stefandevries twitterde op zaterdag 21-02-2015 om 17:02:59Ondanks nieuwe doodsbedreigingen en Kopenhagen verschijnt er woensdag voor t eerst weer een 'normaal' nummer van #CharlieHebdo reageer retweet
twitter:NewsThisSecond twitterde op donderdag 26-02-2015 om 19:48:12#Breaking Bus explosion in #Paris doesn't appear to be terror related "French Radio: fire ignited causing explosion of gas tank reageer retweet
quote:Op maandag 9 maart 2015 10:14 schreef Lavenderr het volgende:
'Verband tussen moord Nemtsov en Charlie Hebdo'
De Russische autoriteiten hebben dit weekeinde vijf Tsjetsjenen gearresteerd wegens de moord op oppositieleider Boris Nemtsov, die eind februari in Moskou werd doodgeschoten. Een van de arrestanten, Zaoer Dadajev, zou inmiddels hebben bekend. De Tsjetsjeense president Kadyrov opperde dat Dadajev de moord heeft gepleegd uit woede over de door Nemtsov verdedigde Charlie Hebdo-cartoons.
http://www.volkskrant.nl/(...)rlie-hebdo~a3891361/
Hij stond niet op de Al Qaida hitlist en de operatie ging vrij vloeiend in tegenstelling tot CH.. het lijkt me sterk. Al Qaida heeft alleen wat tegen degenen die dit direct tekenen en publiceren, niet tegen degenen die dit wel of niet steunen. Het was putin zelf die vlak na de aanslag riep dat het wel uit die hoek zou komen.quote:Op maandag 9 maart 2015 11:11 schreef theguyver het volgende:
[..]Die link zou ik echt nooit gelegd hebben er zijn er wel meer gewest die Charlie Hebdo verdedigden.
Daarom lijkt me in dit geval volledig los te staan..quote:Op maandag 9 maart 2015 14:01 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Hij stond niet op de Al Qaida hitlist en de operatie ging vrij vloeiend in tegenstelling tot CH.. het lijkt me sterk.
Des te meer problemen, des te meer corruptie van onder tot boven.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Daarom lijkt me in dit geval volledig los te staan..
Vraag me af wat de werkelijke reden is..
Op 27 februari 2015 werd hij doodgeschoten op de Bolshoy Moskvoretsky-brug, circa 200 meter van het Kremlin en het Rode Plein. Zijn moeder had enkele weken voordien laten weten dat ze bang was dat Poetin Nemtsov zou laten vermoorden. Op 1 maart 2015 stond er een anti-crisisprotest onder leiding van Nemtsov gepland. De Oekraïense premier Petro Porosjenko stelt dat Nemtsov is vermoord, omdat hij gevoelige informatie over de Russische betrokkenheid bij de Oekraïnecrisis naar buiten wilde brengen. Enige uren voor zijn dood gaf hij nog een interview waarin hij Poetin een pathologische leugenaar noemt.
Lijkt me meer dat hij gewoon door een hitman uit de weg is geruimd!
komt ook beetje overheen met http://nl.wikipedia.org/wiki/Aleksandr_Litvinenko
Ja vond het hier ook wel het vermelden waard.quote:Op donderdag 12 maart 2015 12:26 schreef kalinhos het volgende:
Is een topic over in NWS idd. Compleet vd pot gerukt natuurlijk.
Het is weer zo ver. De hoeveelste politieke moord van Putin/onder Putin is dit? Je kan inmiddels een hele thesis erover schrijven.quote:Op maandag 9 maart 2015 14:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
Daarom lijkt me in dit geval volledig los te staan..
Vraag me af wat de werkelijke reden is..
Op 27 februari 2015 werd hij doodgeschoten op de Bolshoy Moskvoretsky-brug, circa 200 meter van het Kremlin en het Rode Plein. Zijn moeder had enkele weken voordien laten weten dat ze bang was dat Poetin Nemtsov zou laten vermoorden. Op 1 maart 2015 stond er een anti-crisisprotest onder leiding van Nemtsov gepland. De Oekraïense premier Petro Porosjenko stelt dat Nemtsov is vermoord, omdat hij gevoelige informatie over de Russische betrokkenheid bij de Oekraïnecrisis naar buiten wilde brengen. Enige uren voor zijn dood gaf hij nog een interview waarin hij Poetin een pathologische leugenaar noemt.
Lijkt me meer dat hij gewoon door een hitman uit de weg is geruimd!
komt ook beetje overheen met http://nl.wikipedia.org/wiki/Aleksandr_Litvinenko
Het is een beetje off-topic maar zeer intrigerend.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 20:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het is weer zo ver. De hoeveelste politieke moord van Putin/onder Putin is dit? Je kan inmiddels een hele thesis erover schrijven.![]()
Het is dan wel weer goed nieuws voor de politicologie-studenten.
De kans is meer dan 9 op 10 dat het zo is. Elementaire kansberekening, zoveel vijanden van Putin die op een verdachte manier om het leven zijn gekomen, soms aantoonbaar door de opvolger van de KGB (vergifiting met radioactief isotoop), soms minder aantoonbaar, het simpele feit dat zoveel tegenstanders op een verdachte manier om het leven komen is wel een bewijs dat Putin zijn mensen hier de hand in hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het is een beetje off-topic maar zeer intrigerend.
het zou me weinig verbazen dat hij door een hitman in opdracht van putin is omgelegd!
Dat zou best eens zo kunnen zijn idd. Dus dan heeft het uiteindelijk niets met Charlie te maken.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:25 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
De kans is meer dan 9 op 10 dat het zo is. Elementaire kansberekening, zoveel vijanden van Putin die op een verdachte manier om het leven zijn gekomen, soms aantoonbaar door de opvolger van de KGB (vergifiting met radioactief isotoop), soms minder aantoonbaar, het simpele feit dat zoveel tegenstanders op een verdachte manier om het leven komen is wel een bewijs dat Putin zijn mensen hier de hand in hebben.
Dat is te kort door de bocht.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 00:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het is een beetje off-topic maar zeer intrigerend.
het zou me weinig verbazen dat hij door een hitman in opdracht van putin is omgelegd!
Dat kan ook nog ja.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is te kort door de bocht.
Putin heeft bij deze moord geen enkel voordeel. De onrust in Europa en Rusland is enorm toegenomen sinds deze moord. Het lijkt eerder van een oligarch af te komen die Putin iets in de voeten wil schuiven en af is van Nemtsov. Twee vliegen in een klap.
Het is een interessante theorie.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is te kort door de bocht.
Putin heeft bij deze moord geen enkel voordeel. De onrust in Europa en Rusland is enorm toegenomen sinds deze moord. Het lijkt eerder van een oligarch af te komen die Putin iets in de voeten wil schuiven en af is van Nemtsov. Twee vliegen in een klap.
Het lijkt me duidelijk dat we bepaalde informatie missen.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:00 schreef Lavenderr het volgende:
'Landelijk platform vuurwapens stilletjes opgeheven'
Het Landelijk Platform Vuurwapens (LPV), het samenwerkingsverband van politie, justitie, douane en inlichtingendiensten dat de illegale wapenhandel moest bestrijden, is eind januari opgeheven.
Dat blijkt uit onderzoek van het KRO-programma Brandpunt Reporter dat zondagavond uitzendt.
Het besluit het samenwerkingsverband na vijftien jaar te stoppen, is genomen onder verantwoordelijkheid van inmiddels oud-minister Ivo Opstelten (Veiligheid en Justitie), aldus Brandpunt.
De Tweede Kamer zou niet geïnformeerd zijn over de opheffing.
Juist de laatste tijd groeit volgens Brandpunt Reporter de bezorgdheid over het toenemend gebruik van zware automatische wapens bij terreuracties, zoals de aanslag op de redactie van Charlie Hebdo in Parijs, en bij afrekeningen in het criminele milieu.
Nationale Politie
Na de aanslag op 7 januari op Charlie Hebdo spraken de Europese justitieministers af dat de aanpak van illegale wapenhandel speerpunt van beleid moest worden. ''We zitten er weer bovenop",' zei Opstelten. Maar diezelfde maand, op 29 januari, werd onder zijn verantwoordelijkheid het LPV opgeheven.
Na vragen van Brandpunt Reporter over de opheffing zegt een woordvoerder van de Nationale Politie eerst dat ''de taak van het platform erop zit”.
Maar later komt de politie met de reactie: ''De portefeuillehouder zal het voorstel doen aan de korpsleiding om wederom een platform in werking te brengen. In dit platform zullen wederom de relevante partners deelnemen uit binnen- en buitenland omdat de aanpak van de illegale wapenhandel zo’n sterk internationaal karakter heeft.''
http://www.nu.nl/politiek(...)etjes-opgeheven.html
Dat is toch een heel vreemde zaak
Verklaar zogenaamd? Hij heeft er niet gestaan?quote:Op maandag 16 maart 2015 02:58 schreef El_Matador het volgende:
Op de dag dat zogenaamd held Zahzah met een neppistool in de NOSstudio's stond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |