SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's:SPOILER: StandaardPOLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijzenkast 2014:SPOILER: Prijzenkast 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
24 februari: Nominatie
25 februari: 2 nieuwe aspirant bewoners
1 maart: exit 1 aspirant bewoner
2 maart: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
gaat die jongen nu echt een groot bed bestellen voor hem en dat puistje?
kerel ga toch naar huis toe, die jongen heeft daar niets meer te zoeken![]()
alColsnolie waggelt ook weer op haar hakken als Katrien Duck door de loods.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja ze voelt zich jong. zo gaan die dingen he > liefde > lust = optutten ondanks dat er weinig op te tutten valt aan die graftakkopquote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:38 schreef PoezeligDing het volgende:
alCosnolie waggelt ook weer op haar hakken als Katrien Duck door de loods.![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:39 schreef drumcell het volgende:
[..]
ja ze voelt zich jong. zo gaan die dingen he > liefde > lust = optutten ondanks dat er weinig op te tutten valt aan die graftakkop
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
alColsnollie gaat weer aan de drank.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Mijn matras is 2.20x2.20quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:36 schreef maryo55 het volgende:
Gio over zijn bed matrastopper 2 bij 2.
Volgens bij is het breedste bed toch 1.80x2.0![]()
![]()
De patatkraam zal je bedoelenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:39 schreef formule het volgende:
De frietkraam heeft geen concurrentie van de pizza oven ( Joey)![]()
![]()
Oke Patatkraamquote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De patatkraam zal je bedoelen![]()
![]()
knetter die vloerbedekking in die vieze loods. En Laura B dit verzinnen en er weer geen vinger voor uitsteken, b.v. het leggen of het stofzuigen. Hebben ze wel een stofzuiger eigenlijk?quote:Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
ik zit ff de cos door te lezen, maar is hier een filmpje van?Heeft ze dit echt gezegd?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:49 schreef Mirjam152 het volgende:
Nicole vindt het vervelend dat haar familie denkt dat ze doodongelukkig is.
B vindt het vervelend dat haar familie schrijft dat ze niks doet, want ze doet heeeeeeeeeeeel veel. Dat haar familie dat denkt, komt omdat Chris dat zegt.
Kijk, zo is het maar net.![]()
![]()
Nou dan kom ik ookquote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Is toch super gezellig
[ afbeelding ]![]()
![]()
Conscia mens recti, famae mendacia ridet![]()
Wie maakt toch altijd die rare rochel geluidjes.... Mark of Wilco
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wilco....quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:53 schreef puzziepie het volgende:
Wie maakt toch altijd die rare rochel geluidjes.... Mark of Wilco“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
hee hee pas op he lau b is interieur stylist..quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
Grijze wandjes en grijs tapijt,hoe verzin je het.....![]()
Oeps,sorry.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:55 schreef drumcell het volgende:
[..]
hee hee pas op he lau b is interieur stylist..
oh okay,.... Ik zie nl ook vaak alleen Mark en dan hoor ik zo'n naar geluidje er bijquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Treurigquote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Grijze wandjes en grijs tapijt,hoe verzin je het.....
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
![]()
Daar had Wilco het vorige week met Colinda over, als ze Chris wilde pakken moest ze wat met zijn bank in de kas doen, hij schijnt daar regelmatig uurtjes te pitten overdag.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Dus die volwassen vrouw wil Chris terug pakken omdat ze hem met woorden niet aankan ,....quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Daar had Wilco het vorige week met Colinda over, als ze Chris wilde pakken moest ze wat met zijn bank in de kas doen, hij schijnt daar regelmatig uurtjes te pitten overdag.
bah bahMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Naomi ZK, tijd om de familie Spierziekte naar huis te jagen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Wilco spant ook mensen voor zijn karretje!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Daar had Wilco het vorige week met Colinda over, als ze Chris wilde pakken moest ze wat met zijn bank in de kas doen, hij schijnt daar regelmatig uurtjes te pitten overdag.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
De poort !!
Isa komt terug !!
O nee..
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Het is ook zo handig omdat in een rok te doen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:06 schreef puzziepie het volgende:
Dat tapijt leggen gaat ook goed![]()
[ afbeelding ]Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
mocht je in helleveeg of Brabo land wonen
riool kreeft de website is onlineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fanflessa Homecooking![]()
![]()
Daar zat ik ook al met verbazing naar te kijkenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is ook zo handig omdat in een rok te doen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:07 schreef Cir het volgende:
mocht je in helleveeg of Brabo land wonen
riool kreeft de website is onlineTop! Aldus een van de posters in het gastenboek...;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fanflessa Homecooking
Veel suxses met alles waar je nu,en in de toekomst mee aan de slag gaat. Je bent een voorbeeld in Utopia voor je medebewoners geweest. Zelf nu je daar niet meer bent geef je het goede voorbeeld. Ga zo Door top.
Als ik je vanavond weer pijp en je zaad doorslik, wil je dan wél verkering met me?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:10 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Neuk en Neuk tussen de meukOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Herpesboy heeft al een stuk minder zin in dat gezoen. Herpesdel heeft het niet in de gaten en blijft maar smakken en smachtend kijkenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als ik je vanavond weer pijp en je zaad doorslik, wil je dan wél verkering met me?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik heb gister een hele dag gemist,...... veel gebeurt dus tussen die 2 als ik dit zo leesquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:11 schreef mazaru het volgende:
Herpesboy heeft al een stuk minder zin in dat gezoen. Herpesdel heeft het niet in de gaten en blijft maar smakken en smachtend kijken
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ze wil vaste verkering. Hij wil alleen maar een gewillig gat.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb gister een hele dag gemist,...... veel gebeurt dus tussen die 2 als ik dit zo leesIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dat had ik begrepen jaquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze wil vaste verkering. Hij wil alleen maar een gewillig gat.
maar vannacht heeft ze zich toch weer laten uitwonen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Gabrie Mama Bigfoot wil met de mekeziene /blog
een betaal dinges dr op voor haar collum om wat te verdienen.
Bjorn stel voor highlights te doen dat werkt ook met de webshop goed
Gabriella denk dat ze toch beter in wpress kunnen blijven anders wrd het te druk
Ivan komt met nog wat ideetjes een banner,...
het drietal zit op de bank te brainstormen![]()
Ware liefde!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat had ik begrepen ja
maar vannacht heeft ze zich toch weer laten uitwonen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Vannacht ookquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:16 schreef puzziepie het volgende:
Oh nee, dat was gisternacht geloof ikIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Goono & Reuquote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
z'n hamer...?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:16 schreef ndid het volgende:
Pat ook weer gezellig aan het eten met goed gezelschap.
[ afbeelding ]
Yep hij was al in slaap gevallen. Ze bleef hem maar steeds aankijken of ze reactie kreeg. Op een gegeven moment maakte ze hem wakker na paar keer draaien en kusjes is hij blijkbaar toch overstag gegaan. Maar je zag dat hij er in eerste instantie helemaal geen zin in had.quote:![]()
Zoals je Ivan noemen Eifanquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:16 schreef Cir het volgende:
Gabrie Mama Bigfoot wil met de mekeziene /blog
een betaal dinges dr op voor haar collum om wat te verdienen.
Bjorn stel voor highlights te doen dat werkt ook met de webshop goed
Gabriella denk dat ze toch beter in wpress kunnen blijven anders wrd het te druk
Ivan komt met nog wat ideetjes een banner,...
het drietal zit op de bank te brainstormen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mammy Two Shoes bedoel je?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kunnen ze Big Mamma gewoon Nederlands laten praten???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Goh ...ik ben verrast..... Die Gio wil ineens niet meerquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:19 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Yep hij was al in slaap gevallen. Ze bleef hem maar steeds aankijken of ze reactie kreeg. Op een gegeven moment maakte ze hem wakker na paar keer draaien en kusjes is hij blijkbaar toch overstag gegaan. Maar je zag dat hij er in eerste instantie helemaal geen zin in had.
nou ja,.... toch weer wel uiteindelijkMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Irritant he, mijn dochter is al 22 jaar met een Surinamer maar hoor hun niet zo dom praten als Gabriquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kunnen ze Big Mamma gewoon Nederlands laten praten???Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Grijze muizen!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Grijze wandjes en grijs tapijt,hoe verzin je het.....![]()
wilco begrijpt niet waarom Mark de vriezert nog niet vol
heeft gegooid met snack's
Mark; heb 20 frikandellen , 24 kreketjes en friet
Wilco ; we moeten kijken of we patat kunnen voorbakken
Mark ; ik heb zoiets elke markt heb ik 10 van die bakken en dan is het koekoek klaar
anders gaan ze op hun tyfeshol zitten , een beetje op internet lopen shoppen enzo
Ik ga met niet meer zo druk over maken
ik ga lekker darten en zo , De luifel houden we lekker scherp
de markt is pas over 1 maand take it easy![]()
Wie is meestal de eerste klant bij Le Luifel: Klaploper
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
meertallig is altijd leukquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kunnen ze Big Mamma gewoon Nederlands laten praten???
leren wij ook wat
Tollie
doekoe
sweetie
conconie
ben zelf voorstander van interactief een Taal leren zeg maar Spaans of zo![]()
![]()
Waar blijven de buikdanseressen![]()
![]()
Ik kan niet wachten tot 8 uur
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Aha, ik snap nu het probleem van Mark en Wilco.
Zij moeten al het geld wat ze met de markt en evenementen verdienen afstaan aan de BV en de rest mag al hun omzet houden. Terwijl zij er tig werkuren in steke en de rest doet geen flikker.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Nou dan moeten ze eens eerst 5000 euro verdienen en dan ben ik nog schappelijk. En wie weet hoeveel er nou zo tussendoor is besteld.
(M&W over de tattooshop)![]()
Doe me er ook Turks bij dan....quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:24 schreef Cir het volgende:
[..]
meertallig is altijd leuk
leren wij ook wat
Tollie
doekoe
sweetie
conconie
ben zelf voorstander van interactief een Taal leren zeg maar Spaans of zo
Kan ik mijn schoonfamilie eindelijk verstaan
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ach, in de tekenfilm noemt ze Tom Thomas..quote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Over Klaploper gesproken...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:23 schreef puzziepie het volgende:
Wie is meestal de eerste klant bij Le Luifel: Klaploper
ruudHuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:23 schreef puzziepie het volgende:
Wie is meestal de eerste klant bij Le Luifel: Klaploper![]()
![]()
ahhh Ruud.....quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Over Klaploper gesproken...
[ afbeelding ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
![]()
Kotskop wil niet dat klanten van Le Luifel op de banken eten.
Heb je die dingen al een keer uitgezogen?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Er werd gister ik meen door Joey gemekkerd over de vrieskist die was besteld. Wilco en Mark hebben La Luifel van hun bonus gekocht, verdienen er geld mee en met dat geld doen ze weer nieuwe investeringen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Aha,ik snap nu het probleem van Mark en Wilco.
Zij moeten al het geld wat ze met de markt en evenementen verdienen afstaan aan de BV en de rest mag al hun omzet houden. Terwijl zij er tig werkuren in steke en de rest doet geen flikker.
Volgens Joey kan dat niet zo, en zijn de inkomsten tijdens de markt en evenementen voor de BV, want dat is horeca.![]()
Vind in deze dat ze wel gelijk hebben. Hun werken zich kapot voor de markt. al het geld gaat in de pot of in de luifel. Een Lau die mutsen verkoopt geeft al haar geld uit aan kleding. Van de week schaamde ze zich een beetje dat ze een hele rek kleding had en toch al veel weg gedaan heeft. Vervolgens nog geen uur verder is ze al weer aan het bestellen gegaan en kreeg weer diverse kledingstukken binnenquote:![]()
Maar dat ze Meneer Ceaușescu een klaploper noemen is wel weer leukquote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Joey is een hypocriete lulquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:27 schreef ndid het volgende:
[..]
Er werd gister ik meen door Joey gemekkerd over de vrieskist die was besteld. Wilco en Mark hebben La Luifel van hun bonus gekocht, verdienen er geld mee en met dat geld doen ze weer nieuwe investeringen.
Volgens Joey kan dat niet zo, en zijn de inkomsten tijdens de markt en evenementen voor de BV, want dat is horeca.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Juist, en die hele tattooshop (kuch) van Joey en Laaf is door de BV betaald, hebben ze zelf geen cent ingestoken.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:27 schreef ndid het volgende:
[..]
Er werd gister ik meen door Joey gemekkerd over de vrieskist die was besteld. Wilco en Mark hebben La Luifel van hun bonus gekocht, verdienen er geld mee en met dat geld doen ze weer nieuwe investeringen.
Volgens Joey kan dat niet zo, en zijn de inkomsten tijdens de markt en evenementen voor de BV, want dat is horeca.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mooi!!!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:28 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Ja gezellig aan tafel eten , Wilco wordt die neukneus ook al zat
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Hij is nog altijd heel erg bezig met wat mensen van hem denken.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
gekkie die Zwaanquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
klaplopert , direkteur van het enige echte mobile Utopia zwembad ever
ranssaap, snotjes koning
hai hai![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij is nog altijd heel erg bezig met wat mensen van hem denken.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
"ik heb deze week al 2000 liter bespaart, en 2 tropische bomen...
Cris eet nog maar 1 p/wk vleesch.Conscia mens recti, famae mendacia ridet![]()
Ik vind ze leuk samenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja Joey heeft ze dat verteld, Geef Wilco en Mark groot gelijk dat ze dat niet doen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Aha, ik snap nu het probleem van Mark en Wilco.
Zij moeten al het geld wat ze met de markt en evenementen verdienen afstaan aan de BV en de rest mag al hun omzet houden. Terwijl zij er tig werkuren in steke en de rest doet geen flikker.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die LauB met haar: de mensen mogen hun frietjes niet op de mooie nieuwe banken eten.
Dan moet ze haar mede-bewoners ook maar eens aanspreken.![]()
quote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Lachuh Chris eet nog maar een keer per week vlees omdat koeien de grootste vervuilers zijn.
Daartegen over verzorgt hij samen met Gio de koeien en drinkt veel melk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De poort !!
enz..To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ja. Mocht het dus wel zo gaan als Joey heeft gezegd dan gaat La Luifel tijdens markt en evenementen dicht. Desnoods gaat de brand er in (volgens M&W)quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Joey heeft ze dat verteld, Geef Wilco en Mark groot gelijk dat ze dat niet doen.![]()
![]()
Vet volk wat nog vetter wil worden.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:
Ik tel er maar 4...quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
De enige echte is er weer niet bijquote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ik ook.quote:
ah kijk weer een groepje stumpers waarvan er al eentje een keer eerder is geweest en direct denkt iedereen goed te kennen. treurig volk![]()
Of het nou UGGs of tetten zijn, nep is het net nietquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:34 schreef UtopiaVolger het volgende:
Leuk die neppe Uggs. Blijven toch charmante dingen.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:34 schreef UtopiaVolger het volgende:
Leuk die neppe Uggs. Blijven toch charmante dingen.![]()
zitten heerlijk 3 paar voor 10,-
prima voor je voeten ,rug
buikspieren hebben het al druk zat met alle mayo en frietjes een plekje te geven
![]()
![]()
Ze zijn leuker dan Goono en Reu.quote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Lees net van Pearlbitch dat het wel echte zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:37 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
zitten heerlijk 3 paar voor 10,-
prima voor je voeten ,rug
buikspieren hebben het al druk zat met alle mayo en frietjes een plekje te geven
Ik zie het verschil niet.
![]()
Of ik las verkeerd.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia![]()
NEEEEEEE... Dat zei ik niet hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:38 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Lees net van Pearlbitch dat het wel echte zijn.Ik zie het verschil niet.
![]()
Of ik las verkeerd.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Dat zeg ik, ik las verkeerd.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
NEEEEEEE... Dat zei ik niet hoor
Utopia![]()
Volgens mij kan ik beter tot 20:00 geen streams kijken. Dan pas gaat het weer leuk worden.
Utopia![]()
en groot gelijk profiteur wat brengt hij nu binnen die Joey?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:33 schreef ndid het volgende:
[..]
Ja. Mocht het dus wel zo gaan als Joey heeft gezegd dan gaat La Luifel tijdens markt en evenementen dicht. Desnoods gaat de brand er in (volgens M&W)![]()
Bjorn: Soms beweegt die muis vanzelf, echt irritant
Ivan: Beweegt niet vanzelf
Bjorn: Je weet wat ik bedoel
Ja en wij ook kneus, je werd weer door de redactie van een website gegooid waar je niet op mag.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:38 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Lees net van Pearlbitch dat het wel echte zijn.Ik zie het verschil niet.
![]()
Of ik las verkeerd.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
NEEEEEEE... Dat zei ik niet hoor![]()
het is wel allemaal echt te vet, het snack volk![]()
En er loopt ook nog een kabouter Spillebeen rond ....quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:42 schreef oma-Nijn het volgende:
Die kan wel dienen als grote paddenstoel, Wilco erbij met een kruiwagen![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Die is te lui om adem te halenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
natuurlijk zit LaurA erbij. de meest gezellige inwoner van allemaalquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Snacksnollen in the house.![]()
![]()
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Xhamster?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Ja en wij ook kneus, je werd weer door de redactie van een website gegooid waar je niet op mag.
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Ja en wij ook kneus, je werd weer door de redactie van een website gegooid waar je niet op mag.![]()
![]()
Jij moet het songfestival verslaan![]()
![]()
![]()
![]()
vroeg me net af ofquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
Paulus de Boskabouter nog wel een dak op zn BosVilla heeft
flinke lap hoor, sprei van 2m bij 2m denk ik![]()
Klantenwerving voor de tattooshop misschien? Als je zo gek bent om helemaal naar La Luifel te gaan voor een patatje is de kans groot dat je wel een keer wil terugkomen voor een tattoo.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:43 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
natuurlijk zit LaurA erbij. de meest gezellige inwoner van allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:45 schreef LLgetikt het volgende:
hebben ze al een x frituurvet verschoond?![]()
![]()
Col as eucaliptaquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:42 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
gatverdamme... moet na 6 x frituren geloof ikquote:'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Jaquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:45 schreef LLgetikt het volgende:
leuk met jullie dat zekerrrquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:46 schreef Oekaboe het volgende:
Als wij met ons alle uit de cos nou daar gaan eten ! Is dat leuk of is dat leuk!![]()
![]()
paar bommetjes plaatsen super gezellig
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dat kunnen ze niet aan in Utopiaquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:46 schreef Oekaboe het volgende:
Als wij met ons alle uit de cos nou daar gaan eten ! Is dat leuk of is dat leuk!![]()
![]()
Voel es an je voorhooftquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:46 schreef Oekaboe het volgende:
Als wij met ons alle uit de cos nou daar gaan eten ! Is dat leuk of is dat leuk!
I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
2 week geledenkwam en schoon vet... Of ze dat al in gebruik hebben weet ik nietquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:45 schreef LLgetikt het volgende:
ja en dan een briefje meenemen van wat we willen hebben en totaal niks tegen de bewoners zeggenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:46 schreef Oekaboe het volgende:
![]()
Top ! Gezellig !quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:46 schreef Oekaboe het volgende:
Als wij met ons alle uit de cos nou daar gaan eten ! Is dat leuk of is dat leuk!Conscia mens recti, famae mendacia ridet![]()
En dat bord kost ¤ 10.00 ?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:46 schreef Ebinas het volgende:
Eer dat die borden ook klaar en binnen zijn is het koud
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:46 schreef Oekaboe het volgende:
zou jij dan mijn frietje speciaal +XXL Mayo
uit mn handen willen botsen als ik met mn vette reet op de gezellige grijze bank ga zitten![]()
Kijk maar naar die immer groeiende stalagmieten op Gnoomie's ponem, dan heb je je antwoord.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:45 schreef LLgetikt het volgende:
hebben ze al een x frituurvet verschoond?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Graag Cir heeeeeeeeeeeeel graagquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:47 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
zou jij dan mijn frietje speciaal +XXL Mayo
uit mn handen willen botsen als ik met mn vette reet op de gezellige grijze bank ga zitten![]()
![]()
Plaag je maarquote:![]()
En allemaal met Isa-shirts aan.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:47 schreef yaba het volgende:
[..]
ja en dan een briefje meenemen van wat we willen hebben en totaal niks tegen de bewoners zeggen
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Pp.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:48 schreef danaqui het volgende:
[..]
😲 echt hoor hoe kom je erop 😂 Wie is dan oeroeboeroe?
offtopic: pec zwolleeeeeeeeee
om 8 uur komen de buikdansers???'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Laura B eet met Gabrielle mee want ze is ook aan de lijn.
voor de liefhebbers , heb ik evt 2 zwarte polo's XXl incl Utopia original logoquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En allemaal met Isa-shirts aan.
kek ding met een riempje als je slank bent evt als jurkje
tijdloos, werkelijk een aanrader collectrs Item![]()
![]()
Buikdanseressenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:40 schreef UtopiaVolger het volgende:
Volgens mij kan ik beter tot 20:00 geen streams kijken. Dan pas gaat het weer leuk worden.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:52 schreef Cir het volgende:
[..]
voor de liefhebbers , heb ik evt 2 zwarte polo's XXl incl Utopia original logo
kek ding met een riempje als je slank bent evt als jurkje
tijdloos, werkelijk een aanrader collers Item![]()
![]()
![]()
Kots B aan de lijn en vreet nu een chocolaatje.
Blauwvinger?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:51 schreef LLgetikt het volgende:
offtopic: pec zwolleeeeeeeeee
om 8 uur komen de buikdansers???
Ja, 8 uur.
Is het een workshop? dan doe ik mee..... Mocht er een melding komen van 8 op de schaal van Richter, dan komt het niet uit Groningen maar vanuit Den Haag met mijn bouncing belly. Heb nog een leuke koeienbel die gebruik ik wel als navelpiercingquote:![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
ik word echt misselijk van dat gedrag van laura, constant probeert ze een gezellige stemming neer te willen zetten. godverdomme walgelijke trien![]()
Gaan ze nu het hout van de bedden voor het kippenhok gebruiken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het bed van hoer B is weg... Kijk eens naar de puinhoop.
En nu moet ze opruimen.
Gil!
Gil!
Gil!
Me vent, me vent.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Is het een workshop? dan doe ik mee..... Mocht er een melding komen van 8 op de schaal van Richter, dan komt het niet uit Groningen maar vanuit Den Haag met mijn bouncing belly. Heb nog een leuke koeienbel die gebruik ik wel als navelpiercing![]()
![]()
![]()
..en dat domme mokkel met die afzichtelijke brede schouders er bij ook.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Kots B aan de lijn en vreet nu een chocolaatje.Conscia mens recti, famae mendacia ridet![]()
uh waar kan ik de rekening naartoe sturen als mijn laura tegeltjes van de muur vallen?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Is het een workshop? dan doe ik mee..... Mocht er een melding komen van 8 op de schaal van Richter, dan komt het niet uit Groningen maar vanuit Den Haag met mijn bouncing belly. Heb nog een leuke koeienbel die gebruik ik wel als navelpiercing![]()
![]()
LaurA kreeg vroeger ook altijd een adventskalender. Die mocht ze pas na kerst openmaken.
Oh my.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Wie zijn die drie dames aan tafel?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Djo heeft al mijn armbandjes afgetrokken en geknipt.
En dat wijf zonder identiteit laat het allemaal toe.
Ok, dank je. Ze zien er ook erg fotogeniek uit.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:59 schreef danaqui het volgende:
Volgens mij van een fotosessie van vandaag.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Lastig moeilijk, maar komt goed:quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:56 schreef yaba het volgende:
[..]
uh waar kan ik de rekening naartoe sturen als mijn laura tegeltjes van de muur vallen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Zo overdreven.....quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:59 schreef Flow3r het volgende:
Waarom klinkt het zo gespeeld als LauraB en Naomi praten?
![]()
Gaat niet over de lengte van zijn zaadstengel ...Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok, dank je. Ze zien er ook erg fotogeniek uit.YW
![]()
..hij zal die armbandjes wel een keer onder d'r neus hebben gehouden, toen vond ze die troep misschien toch niet meer zo heel gezellig.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:00 schreef PoezeligDing het volgende:
En dat wijf zonder identiteit laat het allemaal toe.Conscia mens recti, famae mendacia ridet![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
![]()
![]()
Enquêteformulier aardbevingen in NederlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, zijn gewoon patatvreters.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok, dank je. Ze zien er ook erg fotogeniek uit.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Een kok laten komen voor Gio voor Valentijn vindt Noom wel een leuk idee. Origineel ook.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Het is ook heel ranzig. Maar dat wijf is één en al ranzigheid.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:01 schreef Revoltant het volgende:
[..]
..hij zal die armbandjes wel een keer onder d'r neus hebben gehouden, toen vond ze die troep misschien toch niet meer zo heel gezellig.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Je moet het niet te groot maken bla bla,...
NeukB is expert op het gebied van afgewezen liefde
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:02 schreef Ebinas het volgende:
Ok dan. En wat moet het worden.
Bedden, kippenhok, alles in 1?
[ afbeelding ]![]()
![]()
de kijker betaald![]()
Geen grote lading aan geven,..... adviseert NeukB die overal een grote lading aangeeft
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wie is dat?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:56 schreef Revoltant het volgende:
[..]
..en dat domme mokkel met die afzichtelijke brede schouders er bij ook.![]()
Vreugdevuur?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:02 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:57 schreef beequeen het volgende:
LaurA kreeg vroeger ook altijd een adventskalender. Die mocht ze pas na kerst openmaken.
Oh my.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat is leuk....en dan doe IK dit....en dan doe iIK dat....en dat MOET JIJ dit en dan MOET JIJ dat.... pfffffff wat een wijf is die neus zo gezellig![]()
Ja alles om Joe te houden , godsamme wat heb ik er veel voor over als er een mooie meid binnen komt die Joey versiert !!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:00 schreef PoezeligDing het volgende:
En dat wijf zonder identiteit laat het allemaal toe.![]()
Flikker neukneus er opquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:02 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]![]()
en dan maak ik het echt gezellig voor jullie, ja dat is leuk joh, echt leuk, zo gezellig, ik zal je zeggen dat is echt leuk, gezellig.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:06 schreef danaqui het volgende:
[ afbeelding ]
En dat is leuk....en dan doe IK dit....en dan doe iIK dat....en dat MOET JIJ dit en dan MOET JIJ dat.... pfffffff wat een wijf is die neus zo gezelligConscia mens recti, famae mendacia ridet![]()
Wanneer nietquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:07 schreef puzziepie het volgende:
Wat een tyfus bende bij de koeien[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Gio durft amper koe echt resoluut weg te sturen daar
constant in de camera's kijken .
sukkel!! je bent met hout en spijkers en een zaag aan de gang zet dat dier in stal![]()
Gio ZK![]()
Een presentatie gehouden vandaag.
Verder flink gelebberd en dan nu een bedje bouwen.
Tuurlijk. Komp goed!![]()
![]()
Neeeejjj Ivan, neeheee, niet doen dat is ons eten..quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
En Hoer B nu weer hier gillen.
Ga neuken kind.
Jankerige zeurhoer.Conscia mens recti, famae mendacia ridet![]()
Oeh oeh .... NeukB is verrast,...... volgens haar is haar Joe een 2 persoonsbed aan het maken
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
LauB helemaal met een hoog stemmetje.
Joey is een 2-persoonsbed aan het maken.
Die nietszeggende zaaddoos helemaal gelukkig![]()
Best wel sneu eigenlijk![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:15 schreef puzziepie het volgende:
Oeh oeh .... NeukB is verrast,...... volgens haar is haar Joe een 2 persoonsbed aan het maken
SOONY![]()
Zoals ik net begreep was hij ook al balken aan het verzagen van de bedden van de B&Bquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:14 schreef yaba het volgende:
Ga lachen als die balk die gio nu aan het klein maken is was bedoeld voor naomi haar turn ding![]()
Past zo leuk in de verhaallijn. Paar weken terug was ze nog zo gespeeld verbolgen dat hij over een tweepersoonsbed had gesproken met Gio zonder dat zij duidelijkheid had over wat ze nu met Joey heeft.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:15 schreef puzziepie het volgende:
Oeh oeh .... NeukB is verrast,...... volgens haar is haar Joe een 2 persoonsbed aan het makenOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Zijn timberlands maar de veters zitten te strak daarom lopen ze blauw an.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
die schoenen, ik kan er maar niet aan wennenI know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
en Joey maar heen en weer niks naksen met zn mooiboy outfit
nu ff een tangetje halen
kapot druk,
op een gewone vrijdag winterravond in Utopia![]()
En zo krijgt laub weer eten zonder er ook maar wat voor te doen, ze moet het nog net zelf in haar mond te stoppen. Ga er nu op letten maar is al een paar dagen zo. Steeds als ze iets lekker vindt staat ze met haar neus vooraan.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Laura B eet met Gabrielle mee want ze is ook aan de lijn.![]()
Naaiomi schaamt zich er niet voor, is er heel makkelijk in, en als Gaby vraagt hoe dat dan zit met een toekomstige baan, snapt ze in eerste instantie niet waar ze het over heeftquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:17 schreef puzziepie het volgende:
Lui en Lui over "het doen" [ afbeelding ]
TEAM BAKSTEEN![]()
Neukomi neukt alleen als ze iemand leuk vindt.
Gaby wil weten hoe de eerste keer was.
Neukomi: Gewoon leuk.
Godverdomme.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:17 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Zijn timberlands maar de veters zitten te strak daarom lopen ze blauw an.
Neuk Noomi : 'Als ik met iemand zoen die ik niet leuk vind of zow,... "
Nee kut,..je neukt met iemand die jou niet moet![]()
oh maar jij hebt het natuurlijk nog nooit met een man gedaan
Gaybi: "nee alleen voellie voellie"
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja die was door het turnen al aardig uitgerektquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Godverdomme.
het moest een 2p bed wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaby wil van iedereen weten of de vent goed in bed is. maar ondertussen wel schijnheilig bidden omdat ze tussen seksende mensen ligtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De COS maakt veel goed.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:19 schreef Ebinas het volgende:
Topstreams weer
Dit
[ afbeelding ]
Of dit
[ afbeelding ]
Ze heeft maar éen tiet? de rechtse? of is links minder opgevuld door haar bhquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:20 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker met je kleren en haar in die stof troepkijk wat er aan d'r kleren blijft plakken voor teringzooi
![]()
![]()
Ja en waarom maakt hij die ?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:15 schreef puzziepie het volgende:
Dat domme kutglijwijf beneemt zijn nacht rust om met dr volgestoptegrot elke nacht bij hem te kruipen![]()
Voor mij zo goed als alles.quote:
Want dat hele Utopia is voor mij alleen een binding voor hier geworden.![]()
Dat mocht dat wijf willen die kosten geen ¤ 24.95quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:17 schreef kaya39 het volgende:
[..]
Zijn timberlands maar de veters zitten te strak daarom lopen ze blauw an.![]()
Om nog meer in de breedte te kunnen neuken ......quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:22 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Ja en waarom maakt hij die ?
Dat domme kutglijwijf beneemt zijn nacht rust om met dr volgestoptegrot elke nacht bij hem te kruipen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
TV maken dit, want het slaat werkelijk nergens op.
De tijd niet, hoe ze werken niet en er gewoon bij staan te vreten.![]()
Nou is dat ook niet zo moeilijk met dat formaat !quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
En zo krijgt laub weer eten zonder er ook maar wat voor te doen, ze moet het nog net zelf in haar mond te stoppen. Ga er nu op letten maar is al een paar dagen zo. Steeds als ze iets lekker vindt staat ze met haar neus vooraan.![]()
lui waaif gaat even patatje halen, heeft om 15.15u nog een ''boerenomelet'' met 38 eieren naar binnen zitten schuiven![]()
Fucking kansloos.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:22 schreef TillyB het volgende:
Gaby wil 'die henna ding' op d'r handen net zoals Rihanna heeft
[ afbeelding ]
wooblabalurg![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:24 schreef drumcell het volgende:
lui waaif gaat even patatje halen, heeft om 15.15u nog een ''boerenomelet'' met 38 eieren naar binnen zitten schuiven
TEAM BAKSTEEN![]()
...omdat ze het leuk vond? Of omdat ze er verder niets over zegt?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Godverdomme.Conscia mens recti, famae mendacia ridet![]()
Overdrijven is niet je zwakste vak geweestquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:24 schreef drumcell het volgende:
lui waaif gaat even patatje halen, heeft om 15.15u nog een ''boerenomelet'' met 38 eieren naar binnen zitten schuiven![]()
![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:20 schreef Cir het volgende:
het moest een 2p bed wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Denk eerder 10 euro omdat geen hond ze besteldquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:23 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Dat mocht dat wijf willen die kosten geen ¤ 24.95I know the voices in my head aren't real..... but sometimes their ideas are just absolutely awesome.![]()
het herkennen van sarcasme is ook niet jou eerst vaardigheid geweestquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:24 schreef Ebinas het volgende:
Overdrijven is niet je zwakste vak geweest![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Voor mij zo goed als alles.
Want dat hele Utopia is voor mij alleen een binding voor hier geworden.![]()
eensch
zonder cos had ik de abbo al na 4 mnd opgezegd![]()
Me tooquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:26 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
eensch
zonder cos had ik de abbo al na 4 mnd opgezegd
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Puzz die meid moet de elite stem krijgen ik wil die neus zien kromtrekken als ze het hoortquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Om nog meer in de breedte te kunnen neuken ......![]()
Het was grappig bedoeld.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:25 schreef drumcell het volgende:
[..]
het herkennen van sarcasme is ook niet jou eerst vaardigheid geweest
Maar goed, laat maar
Forum Opties Forumhop: Hop naar: