SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's:SPOILER: StandaardPOLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijzenkast 2014:SPOILER: Prijzenkast 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
24 februari: Nominatie
25 februari: 2 nieuwe aspirant bewoners
1 maart: exit 1 aspirant bewoner
2 maart: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
gaat die jongen nu echt een groot bed bestellen voor hem en dat puistje?
kerel ga toch naar huis toe, die jongen heeft daar niets meer te zoeken![]()
alColsnolie waggelt ook weer op haar hakken als Katrien Duck door de loods.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja ze voelt zich jong. zo gaan die dingen he > liefde > lust = optutten ondanks dat er weinig op te tutten valt aan die graftakkopquote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:38 schreef PoezeligDing het volgende:
alCosnolie waggelt ook weer op haar hakken als Katrien Duck door de loods.![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:39 schreef drumcell het volgende:
[..]
ja ze voelt zich jong. zo gaan die dingen he > liefde > lust = optutten ondanks dat er weinig op te tutten valt aan die graftakkop
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
alColsnollie gaat weer aan de drank.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Mijn matras is 2.20x2.20quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:36 schreef maryo55 het volgende:
Gio over zijn bed matrastopper 2 bij 2.
Volgens bij is het breedste bed toch 1.80x2.0![]()
![]()
De patatkraam zal je bedoelenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:39 schreef formule het volgende:
De frietkraam heeft geen concurrentie van de pizza oven ( Joey)![]()
![]()
Oke Patatkraamquote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De patatkraam zal je bedoelen![]()
![]()
knetter die vloerbedekking in die vieze loods. En Laura B dit verzinnen en er weer geen vinger voor uitsteken, b.v. het leggen of het stofzuigen. Hebben ze wel een stofzuiger eigenlijk?quote:Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
ik zit ff de cos door te lezen, maar is hier een filmpje van?Heeft ze dit echt gezegd?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:49 schreef Mirjam152 het volgende:
Nicole vindt het vervelend dat haar familie denkt dat ze doodongelukkig is.
B vindt het vervelend dat haar familie schrijft dat ze niks doet, want ze doet heeeeeeeeeeeel veel. Dat haar familie dat denkt, komt omdat Chris dat zegt.
Kijk, zo is het maar net.![]()
![]()
Nou dan kom ik ookquote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Is toch super gezellig
[ afbeelding ]![]()
![]()
Conscia mens recti, famae mendacia ridet![]()
Wie maakt toch altijd die rare rochel geluidjes.... Mark of Wilco
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Wilco....quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:53 schreef puzziepie het volgende:
Wie maakt toch altijd die rare rochel geluidjes.... Mark of Wilco“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
hee hee pas op he lau b is interieur stylist..quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
Grijze wandjes en grijs tapijt,hoe verzin je het.....![]()
Oeps,sorry.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:55 schreef drumcell het volgende:
[..]
hee hee pas op he lau b is interieur stylist..
oh okay,.... Ik zie nl ook vaak alleen Mark en dan hoor ik zo'n naar geluidje er bijquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Treurigquote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Grijze wandjes en grijs tapijt,hoe verzin je het.....
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
![]()
Daar had Wilco het vorige week met Colinda over, als ze Chris wilde pakken moest ze wat met zijn bank in de kas doen, hij schijnt daar regelmatig uurtjes te pitten overdag.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Dus die volwassen vrouw wil Chris terug pakken omdat ze hem met woorden niet aankan ,....quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Daar had Wilco het vorige week met Colinda over, als ze Chris wilde pakken moest ze wat met zijn bank in de kas doen, hij schijnt daar regelmatig uurtjes te pitten overdag.
bah bahMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Naomi ZK, tijd om de familie Spierziekte naar huis te jagen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Wilco spant ook mensen voor zijn karretje!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Daar had Wilco het vorige week met Colinda over, als ze Chris wilde pakken moest ze wat met zijn bank in de kas doen, hij schijnt daar regelmatig uurtjes te pitten overdag.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
De poort !!
Isa komt terug !!
O nee..
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Het is ook zo handig omdat in een rok te doen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:06 schreef puzziepie het volgende:
Dat tapijt leggen gaat ook goed![]()
[ afbeelding ]Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
mocht je in helleveeg of Brabo land wonen
riool kreeft de website is onlineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fanflessa Homecooking![]()
![]()
Daar zat ik ook al met verbazing naar te kijkenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het is ook zo handig omdat in een rok te doen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:07 schreef Cir het volgende:
mocht je in helleveeg of Brabo land wonen
riool kreeft de website is onlineTop! Aldus een van de posters in het gastenboek...;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fanflessa Homecooking
Veel suxses met alles waar je nu,en in de toekomst mee aan de slag gaat. Je bent een voorbeeld in Utopia voor je medebewoners geweest. Zelf nu je daar niet meer bent geef je het goede voorbeeld. Ga zo Door top.
Als ik je vanavond weer pijp en je zaad doorslik, wil je dan wél verkering met me?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:10 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Neuk en Neuk tussen de meukOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Herpesboy heeft al een stuk minder zin in dat gezoen. Herpesdel heeft het niet in de gaten en blijft maar smakken en smachtend kijkenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als ik je vanavond weer pijp en je zaad doorslik, wil je dan wél verkering met me?
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik heb gister een hele dag gemist,...... veel gebeurt dus tussen die 2 als ik dit zo leesquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:11 schreef mazaru het volgende:
Herpesboy heeft al een stuk minder zin in dat gezoen. Herpesdel heeft het niet in de gaten en blijft maar smakken en smachtend kijken
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ze wil vaste verkering. Hij wil alleen maar een gewillig gat.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb gister een hele dag gemist,...... veel gebeurt dus tussen die 2 als ik dit zo leesIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dat had ik begrepen jaquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze wil vaste verkering. Hij wil alleen maar een gewillig gat.
maar vannacht heeft ze zich toch weer laten uitwonen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Gabrie Mama Bigfoot wil met de mekeziene /blog
een betaal dinges dr op voor haar collum om wat te verdienen.
Bjorn stel voor highlights te doen dat werkt ook met de webshop goed
Gabriella denk dat ze toch beter in wpress kunnen blijven anders wrd het te druk
Ivan komt met nog wat ideetjes een banner,...
het drietal zit op de bank te brainstormen![]()
Ware liefde!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat had ik begrepen ja
maar vannacht heeft ze zich toch weer laten uitwonen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Vannacht ookquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:16 schreef puzziepie het volgende:
Oh nee, dat was gisternacht geloof ikIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Goono & Reuquote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
z'n hamer...?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:16 schreef ndid het volgende:
Pat ook weer gezellig aan het eten met goed gezelschap.
[ afbeelding ]
Yep hij was al in slaap gevallen. Ze bleef hem maar steeds aankijken of ze reactie kreeg. Op een gegeven moment maakte ze hem wakker na paar keer draaien en kusjes is hij blijkbaar toch overstag gegaan. Maar je zag dat hij er in eerste instantie helemaal geen zin in had.quote:![]()
Zoals je Ivan noemen Eifanquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:16 schreef Cir het volgende:
Gabrie Mama Bigfoot wil met de mekeziene /blog
een betaal dinges dr op voor haar collum om wat te verdienen.
Bjorn stel voor highlights te doen dat werkt ook met de webshop goed
Gabriella denk dat ze toch beter in wpress kunnen blijven anders wrd het te druk
Ivan komt met nog wat ideetjes een banner,...
het drietal zit op de bank te brainstormen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mammy Two Shoes bedoel je?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kunnen ze Big Mamma gewoon Nederlands laten praten???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Goh ...ik ben verrast..... Die Gio wil ineens niet meerquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:19 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Yep hij was al in slaap gevallen. Ze bleef hem maar steeds aankijken of ze reactie kreeg. Op een gegeven moment maakte ze hem wakker na paar keer draaien en kusjes is hij blijkbaar toch overstag gegaan. Maar je zag dat hij er in eerste instantie helemaal geen zin in had.
nou ja,.... toch weer wel uiteindelijkMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Irritant he, mijn dochter is al 22 jaar met een Surinamer maar hoor hun niet zo dom praten als Gabriquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kunnen ze Big Mamma gewoon Nederlands laten praten???Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Grijze muizen!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:51 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Grijze wandjes en grijs tapijt,hoe verzin je het.....![]()
wilco begrijpt niet waarom Mark de vriezert nog niet vol
heeft gegooid met snack's
Mark; heb 20 frikandellen , 24 kreketjes en friet
Wilco ; we moeten kijken of we patat kunnen voorbakken
Mark ; ik heb zoiets elke markt heb ik 10 van die bakken en dan is het koekoek klaar
anders gaan ze op hun tyfeshol zitten , een beetje op internet lopen shoppen enzo
Ik ga met niet meer zo druk over maken
ik ga lekker darten en zo , De luifel houden we lekker scherp
de markt is pas over 1 maand take it easy![]()
Wie is meestal de eerste klant bij Le Luifel: Klaploper
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
meertallig is altijd leukquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kunnen ze Big Mamma gewoon Nederlands laten praten???
leren wij ook wat
Tollie
doekoe
sweetie
conconie
ben zelf voorstander van interactief een Taal leren zeg maar Spaans of zo![]()
![]()
Waar blijven de buikdanseressen![]()
![]()
Ik kan niet wachten tot 8 uur
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Aha, ik snap nu het probleem van Mark en Wilco.
Zij moeten al het geld wat ze met de markt en evenementen verdienen afstaan aan de BV en de rest mag al hun omzet houden. Terwijl zij er tig werkuren in steke en de rest doet geen flikker.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Nou dan moeten ze eens eerst 5000 euro verdienen en dan ben ik nog schappelijk. En wie weet hoeveel er nou zo tussendoor is besteld.
(M&W over de tattooshop)![]()
Doe me er ook Turks bij dan....quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:24 schreef Cir het volgende:
[..]
meertallig is altijd leuk
leren wij ook wat
Tollie
doekoe
sweetie
conconie
ben zelf voorstander van interactief een Taal leren zeg maar Spaans of zo
Kan ik mijn schoonfamilie eindelijk verstaan
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ach, in de tekenfilm noemt ze Tom Thomas..quote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Over Klaploper gesproken...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:23 schreef puzziepie het volgende:
Wie is meestal de eerste klant bij Le Luifel: Klaploper
ruudHuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:23 schreef puzziepie het volgende:
Wie is meestal de eerste klant bij Le Luifel: Klaploper![]()
![]()
ahhh Ruud.....quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Over Klaploper gesproken...
[ afbeelding ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
![]()
Kotskop wil niet dat klanten van Le Luifel op de banken eten.
Heb je die dingen al een keer uitgezogen?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Er werd gister ik meen door Joey gemekkerd over de vrieskist die was besteld. Wilco en Mark hebben La Luifel van hun bonus gekocht, verdienen er geld mee en met dat geld doen ze weer nieuwe investeringen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Aha,ik snap nu het probleem van Mark en Wilco.
Zij moeten al het geld wat ze met de markt en evenementen verdienen afstaan aan de BV en de rest mag al hun omzet houden. Terwijl zij er tig werkuren in steke en de rest doet geen flikker.
Volgens Joey kan dat niet zo, en zijn de inkomsten tijdens de markt en evenementen voor de BV, want dat is horeca.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: