Netjesquote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Boh, mr.![]()
![]()
![]()
Laatste tentamen dat ik open had gelaten even geklapt (sic) met een 9.
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Boh, mr.![]()
![]()
![]()
Laatste tentamen dat ik open had gelaten even geklapt (sic) met een 9.
Mooie auto's zijn dat.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Al die V40's als lease de laatste tijd. Neen.
Nieuwe Renault Clio.
moeilijke asso's...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nieuwe Renault Clio.
Dat snap ik! Je kan geen punten krijgen op fouten antwoorden, das logisch! Feit is dat het bijzonder slecht is als je een HEEL punt misloopt doordat docenten niet goed nakijken. De waarde die je cijfer vertegenwoordigd is door dat slechte nakijken laag omdat het net zo goed een punt hoger of lager kan zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Netjes![]()
En oh Kwaliteitsuser: dat ene punt heb ik er niet zo zeer bijgeluld als wel dankzij een met argumenten geschraagde ondubbelzinnige conclusie gekomen die kortweg erop neer kwam dat mijn antwoorden bij twee vragen conform het standaardantwoordenmodel bleken te zijn, zonder dat de bijbehorende punten waren verleend. Ergo ik had al recht op die 7, maar die was mij niet verleend door onzorgvuldig nakijken.
Nu twijfel ik aan jouw smaakquote:
OK. Lekker nuttig ook in het centrum.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:59 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is een auto
Mooie autoquote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nieuwe Renault Clio.
geyle bakquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:59 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is een auto
Nee man, doe dan een G-Klassequote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:59 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is een auto
Wat maakt dat nou weer uit. Ze zijn trouwens vrij compact hoor, denk dat je dit beter kan hebben dan een Audi A6 of BMW 5 serie.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
OK. Lekker nuttig ook in het centrum.
Inderdaadquote:
Bah, vieze pauperbak dat.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 08:20 schreef Accursius het volgende:
[..]
Nee man, doe dan een G-Klasse
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fileparkeren met een A6 is echt kut, zeker zonder parkeersensoren.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 08:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou weer uit. Ze zijn trouwens vrij compact hoor, denk dat je dit beter kan hebben dan een Audi A6 of BMW 5 serie.
[..]
Inderdaad
[..]
Bah, vieze pauperbak dat.
auto's zijn sowieso supernuttig in het centrum..quote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
OK. Lekker nuttig ook in het centrum.
Nouja, een kleine auto is wel handig. Maar zo'n tank zoals boterbartje post, wat moet je daar nou mee.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
auto's zijn sowieso supernuttig in het centrum..
Stel je zou naar de poort gaan, dan moet je bij de bijenkorf parkeren...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, een kleine auto is wel handig. Maar zo'n tank zoals boterbartje post, wat moet je daar nou mee.
Wat heb ik nou bij de poort te zoeken? Alsof de gemiddelde student een auto hebben boeit.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Stel je zou naar de poort gaan, dan moet je bij de bijenkorf parkeren...
Nouwja, naar de bijenkorf zelf dan. Lekker een uur in de file om dan voor 4 euro per kwartier te parkeren...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat heb ik nou bij de poort te zoeken? Alsof de gemiddelde student een auto hebben boeit.
Wel irritant, dat ijskrabben.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:46 schreef Yreal het volgende:
Nee, geef mij maar gewoon de motor. Veel handiger.
Dat ding waarmee je voor de reeds aangehaalde bijenkorf onderuit ging en toen een jaar voor pampus lag?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:46 schreef Yreal het volgende:
Nee, geef mij maar gewoon de motor. Veel handiger.
Dat was op de parkeerplaats van de stage, op mossige keien, in de zeikregenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat ding waarmee je voor de reeds aangehaalde bijenkorf onderuit ging en toen een jaar voor pampus lag?
Oh, dacht dat op je muil was gegaan bij de bijenkorf.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat was op de parkeerplaats van de stage, op mossige keien, in de zeikregen
Ik zit in de trein naar Utrecht en moet dan de bus hebben bij CS Centrumzijde ofzo, waar is dat vanaf spoor 8?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
De Clio. Ik ben (bijna) verkocht
Staat duidelijk aangegeven vind ikquote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zit in de trein naar Utrecht en moet dan de bus hebben bij CS Centrumzijde ofzo, waar is dat vanaf spoor 8?
Utrecht CS is echt verschrikkelijk onduidelijk
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Staat duidelijk aangegeven vind ik
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zit in de trein naar Utrecht en moet dan de bus hebben bij CS Centrumzijde ofzo, waar is dat vanaf spoor 8?
Nee ik was naar de bijenkorf geweest omdat ik zeiknat was en nieuwe kleren ging kopen. Dat maakte het ook zo stom. Eerst lekker vol door de regen ploegen over de N weg, geen probleem.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, dacht dat op je muil was gegaan bij de bijenkorf.
Links ...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bedankt.quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik verdwaal altijd op UCS en ik vroeg net ook aan iemand die al 3 jaar in Utrecht woont, maar die wist het antwoord niet
Persoonlijk hou ik meer van Chowchowsquote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:13 schreef Yreal het volgende:
Maar jongens, die hond die ik net post. Dat is echt de mooiste hond die ik ooit gezien heb
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Persoonlijk hou ik meer van Chowchows
Berner Sennenhond is nog mooier.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:13 schreef Yreal het volgende:
Maar jongens, die hond die ik net post. Dat is echt de mooiste hond die ik ooit gezien heb
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Een hond moet groot genoeg zijn om een inbreker te grijpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |