Dat was op de parkeerplaats van de stage, op mossige keien, in de zeikregenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat ding waarmee je voor de reeds aangehaalde bijenkorf onderuit ging en toen een jaar voor pampus lag?
Oh, dacht dat op je muil was gegaan bij de bijenkorf.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat was op de parkeerplaats van de stage, op mossige keien, in de zeikregen
Ik zit in de trein naar Utrecht en moet dan de bus hebben bij CS Centrumzijde ofzo, waar is dat vanaf spoor 8?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
De Clio. Ik ben (bijna) verkocht
Staat duidelijk aangegeven vind ikquote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zit in de trein naar Utrecht en moet dan de bus hebben bij CS Centrumzijde ofzo, waar is dat vanaf spoor 8?
Utrecht CS is echt verschrikkelijk onduidelijk
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Staat duidelijk aangegeven vind ik
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zit in de trein naar Utrecht en moet dan de bus hebben bij CS Centrumzijde ofzo, waar is dat vanaf spoor 8?
Nee ik was naar de bijenkorf geweest omdat ik zeiknat was en nieuwe kleren ging kopen. Dat maakte het ook zo stom. Eerst lekker vol door de regen ploegen over de N weg, geen probleem.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, dacht dat op je muil was gegaan bij de bijenkorf.
Links ...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bedankt.quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik verdwaal altijd op UCS en ik vroeg net ook aan iemand die al 3 jaar in Utrecht woont, maar die wist het antwoord niet
Persoonlijk hou ik meer van Chowchowsquote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:13 schreef Yreal het volgende:
Maar jongens, die hond die ik net post. Dat is echt de mooiste hond die ik ooit gezien heb
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Persoonlijk hou ik meer van Chowchows
Berner Sennenhond is nog mooier.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:13 schreef Yreal het volgende:
Maar jongens, die hond die ik net post. Dat is echt de mooiste hond die ik ooit gezien heb
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Een hond moet groot genoeg zijn om een inbreker te grijpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |