Schotlandquote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:47 schreef Ties02 het volgende:
Pierce was inderdaad de perfecte bond, ook mee opgegroeid
Ik vind alleen de films met Craig zo ontzettend goed
Geen 'er' fouten maken!!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 19:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
ben nu druk bezig met mn speech
ik ben advocaat, dus extra spannend
hopelijk maak ik geen 'er'-fouten
Hey spotje!quote:
Ik heb geen studentenrechtbank/oefenrechtbank, maar bedankt voor je input.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Schotland
[..]
Geen 'er' fouten maken!!
Oefenrechtbank is tof. Ik heb nog nooit minder dan een goed gehaald (op een schaal van onvoldoende, voldoende, goed). Op een of ander manier wordt mij ook altijd geadviseerd in de advocatuur te gaan
Oh wat wel dan? Omdat ties zegt 'studentenrechtbank'.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb geen studentenrechtbank/oefenrechtbank, maar bedankt voor je input.
Oh jawel hoor, maar niet voor notarieel. We hebben iets heel anders.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oh wat wel dan? Omdat ties zegt 'studentenrechtbank'.
Krijg je dat helemaal niet op de rug? Wij hebben elk jaar een oefenrechtbank
Ik ben er wel klaar mee om RUG voor pretuni uit te maken hoor. Er zijn gewoon kleine dingen waar ik van denk 'wut' zoals punten voor aanwezigheid/opdrachten (maakt niet uit hoe streng), punten 'bijop' lullen, simpele tentamens etc.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar niet voor notarieel. We hebben iets heel anders.
Ties loopt jou te trollen en jij hapt.
inb4 wat een pretstudie/pretuni
Laat een herkenningsteken voor me achter.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hey spotje!
Ga waarschijnlijk in mei de west highland way nogmaals lopen
Leave nothing but footprints, take nothing but memories!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Laat een herkenningsteken voor me achter.
We hebben nooit punten gekregen voor aanwezigheid.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik ben er wel klaar mee om RUG voor pretuni uit te maken hoor. Er zijn gewoon kleine dingen waar ik van denk 'wut' zoals punten voor aanwezigheid/opdrachten (maakt niet uit hoe streng), punten 'bijop' lullen, simpele tentamens etc.
Ieder z'n eigen meug he, als je plezier hebt op de RUG, is het toch goed?
Oefenrechtbank is wel leuk vind ik altijd
- aanwezigheid in combi met opdrachten, boeien. Het feit dat er 'bonus' bestaat is echt kansloos en hoort niet thuis in een academische settingquote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
We hebben nooit punten gekregen voor aanwezigheid.
We hebben nooit punten 'bijop' kunnen lullen. Het gegeven antwoord is goed of fout. Zo simpel.
We hebben af en toe simpele tentamens, maar wie zijn wij om te oordelen of het simpel is? De hoogleraren vinden het moeilijk, wij vinden het makkelijk, tja, dan krijg je hoge cijfers. Ik denk dat zoiets wel streng wordt bewaakt.
Kusje.
Begin juni.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Leave nothing but footprints, take nothing but memories!
Ik kan wel een grote bolus draaien naast het pad, maar waarschijnlijk is die al weg als jij komt! Hoe gaan ik dat doen! Wanneer ging jij ook alweer?
Gefeliciteerd. OP kan bijgewerkt worden dus.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Boh, mr.![]()
![]()
![]()
Laatste tentamen dat ik open had gelaten even geklapt (sic) met een 9.
Geen zin om weer op in te gaan maar ik wil wel weer een kusje teruggeven:quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
- aanwezigheid in combi met opdrachten, boeien. Het feit dat er 'bonus' bestaat is echt kansloos en hoort niet thuis in een academische setting
- een heel punt 'bij op lullen' is gewoon verkeerd. Dat een antwoord goed of fout is, ben ik met je eens. Dat het nakijkwerk zo slecht is maakt je cijfers minder sterk. Daarnaast krijg ik de indruk dat je vrij makkelijk een 'juist' antwoord krijgt als je een beetje zeurt. Maar goed
- Niveau RUG is gewoon middelmatig, jammer dan
Kusje.
Heb je interessante zaak als advocaat? Ik baal altijd van mensen die stukken gaan verzinnen
Goed gedaan man.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Boh, mr.![]()
![]()
![]()
Hoe is het met Floor?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:34 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Is het dan nooit achter de RuG.
GEFELICITEERD !!!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Boh, mr.![]()
![]()
![]()
Oh, als ik een goeie bolus draai, lukt het wel!quote:
kusquote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen zin om weer op in te gaan maar ik wil wel weer een kusje teruggeven:
Jup. Booking.comquote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
GEFELICITEERD !!!
namens kwaliteitsuser van dit topic
[..]
Oh, als ik een goeie bolus draai, lukt het wel!
Heb je ook accommodatie geregeld al of?
[..]
kus
Jaaaaa.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:42 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zal wel wat schieten morgen. We zijn weer op de Veluwe.
Meh, ik ben niet van de mannenliefdequote:
Ook al langs de route?quote:
Welkom bij de club. Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Boh, mr.![]()
![]()
![]()
Kingshouse dacht ik niet nee. Moet even kijken welke hotels.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Meh, ik ben niet van de mannenliefde
[..]
Ook al langs de route?
Slaap je toevallig in Kingshouse hotel of niet?
Meidquote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Kans op ijzel morgenochtend. Leuk voor de proefrit die ik in de ochtend heb.
Het is wat inderdaadquote:
Als je banden maar niet kaal zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ah zonde, die ligt zegmaar voor de devil's staircase en na Ranoch moor. Toevallig in Inveroran Hotel? Dat is ook wel tof, dat is net vóór Ranoch Moor. Erg toffe plek overigens.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:01 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Kingshouse dacht ik niet nee. Moet even kijken welke hotels.
Welke auto? Volvo?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Al die V40's als lease de laatste tijd. Neen.quote:
Had deze eerder van Etsu verwacht.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:14 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Als je banden maar niet kaal zijn.
Nou nou nou. Doe eens lief.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Had deze eerder van Etsu verwacht.
Ok ok. Hoe is het met de studie?quote:
V40 zou ik niet willen rijden, domme boodschappen bak. Inderdaad liever een Renault Clio (lange versie?) maar goed, ik vind de V60 wel mooi bakkie. Al gaat er niets boven de nieuwe XC90 of een XC70.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Al die V40's als lease de laatste tijd. Neen.
Nieuwe Renault Clio.
Hatchback. Station vind ik hinten naar bepaalde burgerlijke eigenschappen. XC modellen zijn inderdaad erg gaaf. Lichtelijk boven mijn budget, dat welquote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
V40 zou ik niet willen rijden, domme boodschappen bak. Inderdaad liever een Renault Clio (lange versie?) maar goed, ik vind de V60 wel mooi bakkie. Al gaat er niets boven de nieuwe XC90 of een XC70.
Maar liefste natuurlijk een Landrover Defender 90 SW
Achja, alles komt straks wanneer je een glansrijke carrière hebt als arbeidsrecht advocaat. Schoonpap heeft een XC70, dat rijdt als een tiet. Zelf hebben we een v70, rijdt ook als een tiet. Toch geniet ik meer van onze handgeschakelde zesbak dan een automaat, lekker zelf schakelen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hatchback. Station vind ik hinten naar bepaalde burgerlijke eigenschappen. XC modellen zijn inderdaad erg gaaf. Lichtelijk boven mijn budget, dat wel
Wow, jij en aardig?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:19 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ok ok. Hoe is het met de studie?
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wow, jij en aardig?
Goedgoed, vandaag een 8 teruggekregen voor aansprakelijkheids-/schadevergoedingsrecht. Ikke blij.
Jij al werk?
Ik kan het wel hoor. Mooi cijfer voor een leuk vakquote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wow, jij en aardig?
Goedgoed, vandaag een 8 teruggekregen voor aansprakelijkheids-/schadevergoedingsrecht. Ikke blij.
Jij al werk?
Word je al op het werk gepest omdat je kaal bent?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik kan het wel hoor. Mooi cijfer voor een leuk vak![]()
Ik tuf nog elke dag op en neer. Mag niet klagen.
Ik ben meestal degene die er over begint. Dat scheelt.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Word je al op het werk gepest omdat je kaal bent?
Netjesquote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Boh, mr.![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:19 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Boh, mr.![]()
![]()
![]()
Mooie auto's zijn dat.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nieuwe Renault Clio.
moeilijke asso's...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nieuwe Renault Clio.
Dat snap ik! Je kan geen punten krijgen op fouten antwoorden, das logisch! Feit is dat het bijzonder slecht is als je een HEEL punt misloopt doordat docenten niet goed nakijken. De waarde die je cijfer vertegenwoordigd is door dat slechte nakijken laag omdat het net zo goed een punt hoger of lager kan zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Netjes![]()
En oh Kwaliteitsuser: dat ene punt heb ik er niet zo zeer bijgeluld als wel dankzij een met argumenten geschraagde ondubbelzinnige conclusie gekomen die kortweg erop neer kwam dat mijn antwoorden bij twee vragen conform het standaardantwoordenmodel bleken te zijn, zonder dat de bijbehorende punten waren verleend. Ergo ik had al recht op die 7, maar die was mij niet verleend door onzorgvuldig nakijken.
Nu twijfel ik aan jouw smaakquote:
OK. Lekker nuttig ook in het centrum.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:59 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is een auto
Mooie autoquote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nieuwe Renault Clio.
geyle bakquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:59 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is een auto
Nee man, doe dan een G-Klassequote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:59 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is een auto
Wat maakt dat nou weer uit. Ze zijn trouwens vrij compact hoor, denk dat je dit beter kan hebben dan een Audi A6 of BMW 5 serie.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
OK. Lekker nuttig ook in het centrum.
Inderdaadquote:
Bah, vieze pauperbak dat.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 08:20 schreef Accursius het volgende:
[..]
Nee man, doe dan een G-Klasse
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fileparkeren met een A6 is echt kut, zeker zonder parkeersensoren.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 08:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou weer uit. Ze zijn trouwens vrij compact hoor, denk dat je dit beter kan hebben dan een Audi A6 of BMW 5 serie.
[..]
Inderdaad
[..]
Bah, vieze pauperbak dat.
auto's zijn sowieso supernuttig in het centrum..quote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
OK. Lekker nuttig ook in het centrum.
Nouja, een kleine auto is wel handig. Maar zo'n tank zoals boterbartje post, wat moet je daar nou mee.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
auto's zijn sowieso supernuttig in het centrum..
Stel je zou naar de poort gaan, dan moet je bij de bijenkorf parkeren...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, een kleine auto is wel handig. Maar zo'n tank zoals boterbartje post, wat moet je daar nou mee.
Wat heb ik nou bij de poort te zoeken? Alsof de gemiddelde student een auto hebben boeit.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Stel je zou naar de poort gaan, dan moet je bij de bijenkorf parkeren...
Nouwja, naar de bijenkorf zelf dan. Lekker een uur in de file om dan voor 4 euro per kwartier te parkeren...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat heb ik nou bij de poort te zoeken? Alsof de gemiddelde student een auto hebben boeit.
Wel irritant, dat ijskrabben.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:46 schreef Yreal het volgende:
Nee, geef mij maar gewoon de motor. Veel handiger.
Dat ding waarmee je voor de reeds aangehaalde bijenkorf onderuit ging en toen een jaar voor pampus lag?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:46 schreef Yreal het volgende:
Nee, geef mij maar gewoon de motor. Veel handiger.
Dat was op de parkeerplaats van de stage, op mossige keien, in de zeikregenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat ding waarmee je voor de reeds aangehaalde bijenkorf onderuit ging en toen een jaar voor pampus lag?
Oh, dacht dat op je muil was gegaan bij de bijenkorf.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat was op de parkeerplaats van de stage, op mossige keien, in de zeikregen
Ik zit in de trein naar Utrecht en moet dan de bus hebben bij CS Centrumzijde ofzo, waar is dat vanaf spoor 8?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
De Clio. Ik ben (bijna) verkocht
Staat duidelijk aangegeven vind ikquote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zit in de trein naar Utrecht en moet dan de bus hebben bij CS Centrumzijde ofzo, waar is dat vanaf spoor 8?
Utrecht CS is echt verschrikkelijk onduidelijk
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Staat duidelijk aangegeven vind ik
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zit in de trein naar Utrecht en moet dan de bus hebben bij CS Centrumzijde ofzo, waar is dat vanaf spoor 8?
Nee ik was naar de bijenkorf geweest omdat ik zeiknat was en nieuwe kleren ging kopen. Dat maakte het ook zo stom. Eerst lekker vol door de regen ploegen over de N weg, geen probleem.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, dacht dat op je muil was gegaan bij de bijenkorf.
Links ...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bedankt.quote:
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik verdwaal altijd op UCS en ik vroeg net ook aan iemand die al 3 jaar in Utrecht woont, maar die wist het antwoord niet
Persoonlijk hou ik meer van Chowchowsquote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:13 schreef Yreal het volgende:
Maar jongens, die hond die ik net post. Dat is echt de mooiste hond die ik ooit gezien heb
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Persoonlijk hou ik meer van Chowchows
Berner Sennenhond is nog mooier.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:13 schreef Yreal het volgende:
Maar jongens, die hond die ik net post. Dat is echt de mooiste hond die ik ooit gezien heb
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
Een hond moet groot genoeg zijn om een inbreker te grijpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |