En dan z'n kettlebell weggooien zodra de plisie binnenstormt. Gelukkig kan hij nu met die 600 euro extra per maand wel een goed pak kopen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:43 schreef Weissman het volgende:
Straks valt ie een basic fit binnen en gaat hij spreektijd/ groepsles eisen ofzo.
Had op z'n minst die lelijke handgrepen kunnen shavenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Srs dude, neem even de tijd om de volgende foto in je op te nemen. Clean as fuck. Fuck stickers, geen stickers plakken. Gewoon omlaag gooien en een stel vieze wielen eronder en je bent klaar. Simplicity is key. Godverdomme wat geil.
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Srs dude, neem even de tijd om de volgende foto in je op te nemen. Clean as fuck. Fuck stickers, geen stickers plakken. Gewoon omlaag gooien en een stel vieze wielen eronder en je bent klaar. Simplicity is key. Godverdomme wat geil.
[ afbeelding ]
Guns klaar voor internetfitties uiteraard.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:43 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zit ik altijd op fok
Waarom zou je je druk maken om notes? Heel fok weet nu wat voor klapjostie jij bent.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:48 schreef Klokov het volgende:
[..]
Waarom zou de Basic Fit willen binnenvallen. Jullie hebben echt waanideeen
Als je in een bak rijdt die voor de common man is bedoeld own het dan gewoon. Ga er dan geen "doe het zelf supercar" van proberen te maken omdat je je ferrari complex niet bent ontgroeid.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:43 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja oke, goed punt.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar Cor zou zelfs mij doen. Zeg zelf, die man is licht aan het dementeren.
Accord CE2 broertje, zo ééntje maar dan in bordeauxrood:quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:49 schreef kaasplankje het volgende:
wat had jij nou voor ride vms mitsubichi galant estate ofzo
Hoe zit het met DM/PM ?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:52 schreef Klokov het volgende:
Danny neemt me ook al niet serieus. Ik snap niet dat je zo zelfingenomen kan zijn en niet open staat voor bruikbare suggesties. Ik denk er serieus over om te stoppen met FOK! want de manier waarop users hier worden behandeld gaat echt nergens meer over. Open je ogen mensen
kanker ik zit hier hardop te lachen op kantoorquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:52 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja oke, goed punt.
[..]
Accord CE2 broertje, zo ééntje maar dan in bordeauxrood:
[ afbeelding ]
Maar dan met:
[ afbeelding ]
Ongeveer dit met red outline die met de lak van de auto matched. Kksick.
Maar nu stalen velgen i.v.m. winter hè.
Echt hè.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar Cor zou zelfs mij doen. Zeg zelf, die man is licht aan het dementeren.
Ik heb ook Keskin KT-5 wielen gehad, voor 235 euro uit Duitsland gehaald. Zag er kkziek uit, waren al 10 jaar oud ofzo maar verder nog zo goed als nieuw.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
kanker ik zit hier hardop te lachen op kantoor
collega's kijken me aan van wtf moet je niet werken
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:54 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb ook Keskin KT-5 wielen gehad, voor 235 euro uit Duitsland gehaald. Zag er kkziek uit, waren al 10 jaar oud ofzo maar verder nog zo goed als nieuw.
[ afbeelding ]
ik denk dat jij voor up close and personal zou gaan. Het wordt een bijl waarmee je mensen aan gaat vallen tijdens een kinderfeestje ofzo.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:52 schreef Klokov het volgende:
Danny neemt me ook al niet serieus. Ik snap niet dat je zo zelfingenomen kan zijn en niet open staat voor bruikbare suggesties. Ik denk er serieus over om te stoppen met FOK! want de manier waarop users hier worden behandeld gaat echt nergens meer over. Open je ogen mensen
Dat ding is uit '95. 20 jaar oud en heeft me nog nooit laten staan. NOOIT. En het is een station, dus ik hoef nooit meer een nieuwe auto te kopen. Japanners uit die jaren gaan niet stuk man, niet kapot te krijgen.quote:
vette patta's vriend wat ligt er onder de hoodquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:54 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb ook Keskin KT-5 wielen gehad, voor 235 euro uit Duitsland gehaald. Zag er kkziek uit, waren al 10 jaar oud ofzo maar verder nog zo goed als nieuw.
[ afbeelding ]
Niks bijzonders, 2 liter benzine, 137 pk. Nog nooit wat aan gedaan en ben ik ook niet van plan eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
vette patta's vriend wat ligt er onder de hood
Het is een erfstuk. Srs.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:58 schreef Ethanolic het volgende:
Een station mag je hebben als twee kinderen en een labrador hebt.
Anders niet.
Dit kunnen we niet laten gebeuren he.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Voor een beta phag niet slecht he? Mongool.
Hij is ook weer niet zó laag. Ik kan nog wel bij een stoepje omhoog rijden bij wijze van. Maar gwn voorzichtig.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Maar hoe rijd je er mee dan? Hij is te laag.
Met geblindeerde ramen erbij is station wel baas daarvoor.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:01 schreef seto het volgende:
vms heeft die station gwn nodig voor de sickening hoeveelheden bitches die hij pullt
Vriend wil je keer erin rijden?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
Met geblindeerde ramen erbij is station wel baas daarvoor.
Nah, heb ik niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:05 schreef McNulty het volgende:
Ga me nou vertellen dat je die dan wel hebt gezet griek.
Mèh. Beetje vergezocht en geforceerd deze.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Vriend wil je keer erin rijden?
Niet echt rijden maar dat ik jou kapot hard in je kont neuk bedoel ik.
Oh, nu wel.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:06 schreef McNulty het volgende:
Mèh. Beetje vergezocht en geforceerd deze.
Haha iemand pullt hier even een RayKtjequote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Maar ik zal het jullie makkelijk maken en hier niet meer posten. Fijne dag verder.
Haha petjequote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niks bijzonders, 2 liter benzine, 137 pk. Nog nooit wat aan gedaan en ben ik ook niet van plan eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |