Haha iemand pullt hier even een RayKtjequote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:06 schreef SonicVolcano het volgende:
Maar ik zal het jullie makkelijk maken en hier niet meer posten. Fijne dag verder.
Haha petjequote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:57 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niks bijzonders, 2 liter benzine, 137 pk. Nog nooit wat aan gedaan en ben ik ook niet van plan eigenlijk.
Gemiste kans dezequote:
Dat en Weiss z'n internetpik aan het verdedigen. De brocode houdt blijkbaar ook stand als de bro in kwestie zich als een infantiele autist gedraagt.quote:
wacht maar tot je een echte baan hebtquote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:09 schreef Klokov het volgende:
[..]
1 grote teringdictatuur met incompetente managers is alles wat erover te zeggen is.
Weiss is toch bij jou over de vloer geweest?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat en Weiss z'n internetpik aan het verdedigen. De brocode houdt blijkbaar ook stand als de bro in kwestie zich als een infantiele autist gedraagt.
Zoveel testosteron in m'n huis zou ik niet aankunnen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:18 schreef McNulty het volgende:
[..]
Weiss is toch bij jou over de vloer geweest?
Ik lees het jaquote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat en Weiss z'n internetpik aan het verdedigen. De brocode houdt blijkbaar ook stand als de bro in kwestie zich als een infantiele autist gedraagt.
Je was niet de enigequote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zit echt gefascineerd naar die ballen die opgegeten worden door de anus te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |