vette patta's vriend wat ligt er onder de hoodquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:54 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb ook Keskin KT-5 wielen gehad, voor 235 euro uit Duitsland gehaald. Zag er kkziek uit, waren al 10 jaar oud ofzo maar verder nog zo goed als nieuw.
[ afbeelding ]
Niks bijzonders, 2 liter benzine, 137 pk. Nog nooit wat aan gedaan en ben ik ook niet van plan eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
vette patta's vriend wat ligt er onder de hood
Het is een erfstuk. Srs.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:58 schreef Ethanolic het volgende:
Een station mag je hebben als twee kinderen en een labrador hebt.
Anders niet.
Dit kunnen we niet laten gebeuren he.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Voor een beta phag niet slecht he? Mongool.
Hij is ook weer niet zó laag. Ik kan nog wel bij een stoepje omhoog rijden bij wijze van. Maar gwn voorzichtig.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Maar hoe rijd je er mee dan? Hij is te laag.
Met geblindeerde ramen erbij is station wel baas daarvoor.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:01 schreef seto het volgende:
vms heeft die station gwn nodig voor de sickening hoeveelheden bitches die hij pullt
Vriend wil je keer erin rijden?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
Met geblindeerde ramen erbij is station wel baas daarvoor.
Nah, heb ik niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:05 schreef McNulty het volgende:
Ga me nou vertellen dat je die dan wel hebt gezet griek.
Mèh. Beetje vergezocht en geforceerd deze.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Vriend wil je keer erin rijden?
Niet echt rijden maar dat ik jou kapot hard in je kont neuk bedoel ik.
Oh, nu wel.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:06 schreef McNulty het volgende:
Mèh. Beetje vergezocht en geforceerd deze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |