Sorry, ik heb TS weggejaagd.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 01:13 schreef Caland het volgende:
Dit topic begint een beetje dood te bloeden.
Net als die behaarde cavia van Beauke trouwens.
Krengquote:
Ik moet mijn reputatie wel hoog houden natuurlijk.quote:
Nee, hij zal wel in slaap gevallen zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 01:16 schreef blondetrien het volgende:
Ik denk dat TS druk aan het whatsappen is met zijn ex
Godverdomme mijn cola, wat doe jequote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:58 schreef Caland het volgende:
Uiteindelijk is het na twee kinderen toch alsof je een bifi-worstje door een gang gooit.
Nee, ga ik wel zo doen, morgen weer vroeg op(je weet wel waarvoor), jij nog een fijne nacht toe gewenst en slaap lekker uit!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 01:18 schreef Beauke het volgende:
[..]
Nee, hij zal wel in slaap gevallen zijn.
Hoe lang waren jullie samen trouwens?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 01:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik ben niet aan het whatsappen met Beauke, ik hou wel oprecht van m'n 2 kids ondanks de klote opmerkingen van Caland(masr ik kan het hem niet kwalijk nemen om even te trollen).
Ik hoop dat met dit topic en al jullie replies ze nog tot inkeer komt(maar zal wel niet) en ik hoop dat jullie je vermaak hebben gehad(waar ik niet aan twijfel)
Adios amigos!
P.s. Special thanks 2 Fera en Nammie
Tot inkeer? Je bedoelt berouw tonen? Of wil je haar terug?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 01:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik ben niet aan het whatsappen met Beauke, ik hou wel oprecht van m'n 2 kids ondanks de klote opmerkingen van Caland(masr ik kan het hem niet kwalijk nemen om even te trollen).
Ik hoop dat met dit topic en al jullie replies ze nog tot inkeer komt(maar zal wel niet) en ik hoop dat jullie je vermaak hebben gehad(waar ik niet aan twijfel)
Adios amigos!
Kan niet. Ligt een baby bij me he.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 01:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee, ga ik wel zo doen, morgen weer vroeg op(je weet wel waarvoor), jij nog een fijne nacht toe gewenst en slaap lekker uit!
Zijn het nog wel of niet zijn kinderen?quote:
Wel. Dat zegt ie toch ook?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 01:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zijn het nog wel of niet zijn kinderen?
Hij zegt wel meer. Misschien moet je wat meer uitleggen, heb je nou echt naaktfoto's rond zitten sturen?quote:
Lol, like.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft Beauke trouwens je usernaam uitgekozen? Dat zou wel heerlijk ironisch zijn![]()
Godver!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft Beauke trouwens je usernaam uitgekozen? Dat zou wel heerlijk ironisch zijn![]()
Wat was dat ook alweer?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 01:00 schreef Scorpie het volgende:
De rel van kasta was mooi. Maar die van AnthonyZeus was het mooist
Kasta weet ik niet meer, maar Zeus had een milf gescoord ofzo, en daar een filmpje van gepostquote:
Ik ga op zoek. Te hilarisch dit soort verhalen op fokquote:Op vrijdag 6 februari 2015 02:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kasta weet ik niet meer, maar Zeus had een milf gescoord ofzo, en daar een filmpje van gepost
Ze heeft ook naaktfoto's gepost op plekken waar wij dat allemaal konden zien hoor.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ben zelf sinds 5 januari ongewild vrijgezel, om het extra "in crowd" te houden is m'n ex vreemd gegaan met Fokkers en heeft ze andere Fokkers naaktfoto's toegestuurd terwijl ze aan het sex chatten/texten waren.
Ja dat snap ik, lekkere losbol die je er bent.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:48 schreef Beauke het volgende:
[..]
Ja, ik ben vrijgezel sinds vorige maand.
Bevalt prima.
Probeer je hier nu zelf ook nog een pity fuck uit te slepen?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 01:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
Waar danquote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze heeft ook naaktfoto's gepost op plekken waar wij dat allemaal konden zien hoor.
Ik dacht S&G, maar is in KPD. Weet niet of nummer_zoveel daar toegang tot heeft. Al het materiaal is inmiddels wel verwijderd, de afbeeldingen zijn kapot.quote:
'Al het materiaal'.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik dacht S&G, maar is in KPD. Weet niet of nummer_zoveel daar toegang tot heeft. Al het materiaal is inmiddels wel verwijderd, de afbeeldingen zijn kapot.
edit: Oh ook S&G US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #101 - Vrouwen met wat extra's
Nou en. Je ex was het er blijkbaar niet mee eens, beetje lullig om dat zomaar te doen dan.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:10 schreef Beauke het volgende:
[..]
'Al het materiaal'.
Ging om twee keer eens een foto, waar niks bijzonders op te zien was.![]()
Geen foto van m'n harige cavia mensen, helaas.
Dus. De samenvatting is dat je een half jaar lang (minimaal) vreemd bent gegaan en allerlei mannen naaktfoto's hebt gestuurd en gesexchat. Vervolgens kwam je vriend/man hier achter en toen ging het uit? En je hebt nog een baby? En nog meer kinderen? Wat voor egoistische hoer ben je dan zeg.quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zal wel een deel 2 aan maken, maak je maar geen zorgen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:12 schreef Beauke het volgende:
Maar goed, topic is gelukkig bijna vol.
En wat mij betreft blijft het daar bij.
Ik blijf gewoon lekker door posten op fok, mag nummer_zoveel nog zo veel topics over me openen.
Telkens hier blijven happen, lekker volwassen zeg. Ik verwacht ergens toch wel een beetje dat je als moeder het goede wilt doen en niet jezelf verlagen tot dit niveau. Nou ja, je was natuurlijk al vreemdgegaan en alles, maar toch.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:12 schreef Beauke het volgende:
Maar goed, topic is gelukkig bijna vol.
En wat mij betreft blijft het daar bij.
Ik blijf gewoon lekker door posten op fok, mag nummer_zoveel nog zo veel topics over me openen.
Ja TS verdient beter. Ben het helemaal met je eensquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dus. De samenvatting is dat je een half jaar lang (minimaal) vreemd bent gegaan en allerlei mannen naaktfoto's hebt gestuurd en gesexchat. Vervolgens kwam je vriend/man hier achter en toen ging het uit? En je hebt nog een baby? En nog meer kinderen? Wat voor egoistische hoer ben je dan zeg.
TS verdient beter. Dat je hier nog zo schaamteloos blijft posten is wel intriest. Ik zou me kapot schamen als ik jou was. Ga voor je kinderen zorgen ipv dat je je jeukende kut laat volblaffen door een of andere fokautist die geil werd van je foto's.
Geeft het niveau wel aan. Als je hier al niet normaal mee kunt omgaan...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Telkens hier blijven happen, lekker volwassen zeg. Ik verwacht ergens toch wel een beetje dat je als moeder het goede wilt doen en niet jezelf verlagen tot dit niveau. Nou ja, je was natuurlijk al vreemdgegaan en alles, maar toch.
Sterkte voor de kinderen, zullen ze hard nodig hebben.
Je kinderen ook.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:15 schreef Beauke het volgende:
[..]
Ja TS verdient beter. Ben het helemaal met je eens
Dat mag toch alleen de TS?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:13 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik zal wel een deel 2 aan maken, maak je maar geen zorgen.
Nou snappen, het is ook een beetje triest van de beste man.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geeft het niveau wel aan. Als je hier al niet normaal mee kunt omgaan...
Die vent snap ik nog wel, die komt zijn gram halen.
RIP voor de kinderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |