Wil je Fokker met benefits worden?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:48 schreef Beauke het volgende:
[..]
Ja, ik ben vrijgezel sinds vorige maand.
Bevalt prima.
Natuurlijk bevalt het prima. Elk weekend een ander die in je harige cavia loopt te blaffen. Lekker vrijgezelquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:48 schreef Beauke het volgende:
[..]
Bevalt prima.
wat is er in je leven verbeterd door je keuze van vorige maand?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:48 schreef Beauke het volgende:
[..]
Bevalt prima.
Om even kort een beeld te vormen:quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:48 schreef Beauke het volgende:
[..]
Bevalt prima.
ga ergens anders feministen aubquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:48 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel eigenlijk: wat heeft het voor zin om iemand zo te kleineren? Als zij later van alles wil doen met mannen, moet ze dat zelf weten. Is niet aan jou of aan mij om haar dan maar uit te schelden ofzo.
- Wat zijn je stats op de kettlebell?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Om even kort een beeld te vormen:
- Hoe oud ben je?
- Wat zijn je lengte en je gewicht?
- Wat zijn je hobby's?
Ik ben erg benieuwd
Mwoah, ik zou ook boos zijn als bleek dat mijn vriendin(?) 8 maand lang andere mannen aan het neuken is. Als je er de behoefte aan hebt kan je het beter gewoon uitmaken in plaats van zijn tijd ye verspillen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:48 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel eigenlijk: wat heeft het voor zin om iemand zo te kleineren? Als zij later van alles wil doen met mannen, moet ze dat zelf weten. Is niet aan jou of aan mij om haar dan maar uit te schelden ofzo.
Ik ben 56 jaar, ben 1.50 en weeg 109 kilo.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:49 schreef Klokov het volgende:
[..]
Om even kort een beeld te vormen:
- Hoe oud ben je?
- Wat zijn je lengte en je gewicht?
- Wat zijn je hobby's?
Ik ben erg benieuwd
32/24quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
- Wat zijn je stats op de kettlebell?
en de zeven maanden voor je vrijgezel was had je exact hetzelfde leven als nu, ondanks je 2 kinderen en mij, way to go!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:48 schreef Beauke het volgende:
[..]
Bevalt prima.
Als we zo gaan redeneren: wat heeft het voor zin hier te posten?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:48 schreef Nammie het volgende:
[..]
Nee...gewoon nee.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:48 schreef Nammie het volgende:
[..]
Met een mooi boeketje bloemen kom je een heel eind. Wellicht dat je mij een keer een 'workshop' kunt geven?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:52 schreef Beauke het volgende:
[..]
Ik ben 56 jaar, ben 1.50 en weeg 109 kilo.
Mijn hobby is bloemschikken.
Heeft Beauke trouwens je usernaam uitgekozen? Dat zou wel heerlijk ironisch zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
en de zeven maanden voor je vrijgezel was had je exact hetzelfde leven als nu, ondanks je 2 kinderen en mij, way to go!
Dit dus.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ga ergens anders feministen aub
Hier heeft ze vast niet op terug!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
en de zeven maanden voor je vrijgezel was had je exact hetzelfde leven als nu, ondanks je 2 kinderen en mij, way to go!
Hoe zou je je kapsel omschrijven?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:52 schreef Beauke het volgende:
[..]
Ik ben 56 jaar, ben 1.50 en weeg 109 kilo.
Mijn hobby is bloemschikken.
9/10 moest lachen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft Beauke trouwens je usernaam uitgekozen? Dat zou wel heerlijk ironisch zijn![]()
Dat begrijp ik ook wel, maar soms ligt dat moeilijk denk ik?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:51 schreef Klokov het volgende:
[..]
Mwoah, ik zou ook boos zijn als bleek dat mijn vriendin(?) 8 maand lang andere mannen aan het neuken is. Als je er de behoefte aan hebt kan je het beter gewoon uitmaken in plaats van zijn tijd ye verspillen.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft Beauke trouwens je usernaam uitgekozen? Dat zou wel heerlijk ironisch zijn![]()
[..]
Hahaha wat? Je hebt haar met d'r twee kids erbij op de koop toe genomen? Gast wees blij dat je ervanaf bent, wss zat ze alleen maar achter je geld aan.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hij is leuk.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Met een lul die in je rug prikt ligt het ook moeilijk, maar daar schijnt Beauke ook niet zoveel moeite mee te hebben.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:54 schreef Nammie het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook wel, maar soms ligt dat moeilijk denk ik?
[..]
Bedankt, komt wel goed.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:55 schreef Klokov het volgende:
2 kinderen... Nu is het topic iets minder vermakelijk geworden. Ik snap niet dat je zo harteloos kan zijn om je kinderen dit aan te doen.
Veel sterkte nummer_zoveel :|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |