quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft Beauke trouwens je usernaam uitgekozen? Dat zou wel heerlijk ironisch zijn![]()
[..]
Heeft Beauke trouwens je usernaam uitgekozen? Dat zou wel heerlijk ironisch zijn![]()
Hahaha wat? Je hebt haar met d'r twee kids erbij op de koop toe genomen? Gast wees blij dat je ervanaf bent, wss zat ze alleen maar achter je geld aan.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
en de zeven maanden voor je vrijgezel was had je exact hetzelfde leven als nu, ondanks je 2 kinderen en mij, way to go!
Hij is leuk.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Met een lul die in je rug prikt ligt het ook moeilijk, maar daar schijnt Beauke ook niet zoveel moeite mee te hebben.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:54 schreef Nammie het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook wel, maar soms ligt dat moeilijk denk ik?
[..]
Bedankt, komt wel goed.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:55 schreef Klokov het volgende:
2 kinderen... Nu is het topic iets minder vermakelijk geworden. Ik snap niet dat je zo harteloos kan zijn om je kinderen dit aan te doen.
Veel sterkte nummer_zoveel :|
Volgens mij lag zij juist vrij makkelijkquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:54 schreef Nammie het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook wel, maar soms ligt dat moeilijk denk ik?
Precies, die vaste bron van inkomsten opgeven voor een paar vreemde piemels in je mond. Beauke verdient de schoonheidsprijs niet met haar rondsletten.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:55 schreef Klokov het volgende:
2 kinderen... Nu is het topic iets minder vermakelijk geworden. Ik snap niet dat je zo harteloos kan zijn om je kinderen dit aan te doen.
naaktfoto's sturen op fok is alleen nog enigszins goed te praten als je een naïeve tienerkut van 17 bent ja. teringquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:55 schreef Klokov het volgende:
Alleen jammer dat het nep is. Als je echt een rel wilt hebben moet je eens de Fok! stok jatten.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit is bijna even mooi als de rel.tussen kastanova en misscutie4u
Poeh nou, we kennen het verhaal niet is wat ik probeer te zeggen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:56 schreef Klokov het volgende:
[..]
Volgens mij lag zij juist vrij makkelijk
die had ook een vreemde smaakquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit is bijna even mooi als de rel.tussen kastanova en misscutie4u
Been there, done that.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het nep is. Als je echt een rel wilt hebben moet je eens de Fok! stok jatten.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het nep is. Als je echt een rel wilt hebben moet je eens de Fok! stok jatten.
Beauke kende de mannen ook niet, juist saying.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:57 schreef Nammie het volgende:
[..]
Poeh nou, we kennen het verhaal niet is wat ik probeer te zeggen.
Ik heb daar helaas weinig van meegekregenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
heb je daar toevallig het topic van?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vreemgaan is m.i. in geen enkele situatie goed te praten. Of je maakt het uit of je probeert je problemen op te lossen maar hier heeft niemand wat aan. Je toont geen respect naar je partner, jezelf en zelfs je kinderen op zzo'n manier.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:57 schreef Nammie het volgende:
[..]
Poeh nou, we kennen het verhaal niet is wat ik probeer te zeggen.
Wat een mongool die gast.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 01:00 schreef Scorpie het volgende:
De rel van kasta was mooi. Maar die van AnthonyZeus was het mooist
Vraag Ajacied422 morgen maar.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
heb je daar toevallig het topic van?
Ach, gelukkig niet zijn kinderen. En nummer_zoveel zei net in DM tegen mij dat hij het toch een stel verwende kutblagen vond.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:59 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vreemgaan is m.i. in geen enkele situatie goed te praten. Of je maakt het uit of je probeert je problemen op te lossen maar hier heeft niemand wat aan. Je toont geen respect naar je partner, jezelf en zelfs je kinderen op zzo'n manier.
Soms is het misschien wel goed te begrijpen, maar het is niet erg leuk en respectvol idd. Voor niemand niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:59 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vreemgaan is m.i. in geen enkele situatie goed te praten. Of je maakt het uit of je probeert je problemen op te lossen maar hier heeft niemand wat aan. Je toont geen respect naar je partner, jezelf en zelfs je kinderen op zzo'n manier.
Dan nog, die kinderen zien hem wel als vaderfiguur denk ikquote:Op vrijdag 6 februari 2015 01:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, gelukkig niet zijn kinderen. En nummer_zoveel zei net in DM tegen mij dat hij het toch een stel verwende kutblagen vond.
Ben jij wel eens vreemdgegaan?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 01:02 schreef Nammie het volgende:
[..]
Soms is het misschien wel goed te begrijpen, maar het is niet erg leuk en respectvol idd. Voor niemand niet.
Onze ouwe worstelaar. Nog altijd actiefquote:Op vrijdag 6 februari 2015 01:00 schreef Scorpie het volgende:
Hij zegt juist tegen mij dat het wel zijn kinderen zijn. Heel jong nog ook, dus volgens mij lieg je gewoon?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 01:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach, gelukkig niet zijn kinderen. En nummer_zoveel zei net in DM tegen mij dat hij het toch een stel verwende kutblagen vond.
Filmpje nooit gezienquote:Op vrijdag 6 februari 2015 01:00 schreef Scorpie het volgende:
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 01:03 schreef Nammie het volgende:
[..]
Hij zegt juist tegen mij dat het wel zijn kinderen zijn. Heel jong nog ook, dus volgens mij lieg je gewoon?
Moest lachen. :$quote:
Nee, ik denk niet dat ik dat echt kan. Zelfs niet meewerken aan. Maar ik kan wel begrijpen dat sommige mensen vreemdgaan ja.quote:
Geen dank.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 01:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tevens mooi dat half VBL hier zit.
Gooi je hem niet dicht?quote:
Nee man, is veel te mooi dit.quote:
Heeft R&P ook modseals of approval voor echte kwaliteitstopics?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 01:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee man, is veel te mooi dit.
Dat weet ik niet, volgens mij is dat alleen voor ONZ, en dan moet het ook nog eens een fantastisch painttopic zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2015 01:07 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heeft R&P ook modseals of approval voor echte kwaliteitstopics?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |