quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft Beauke trouwens je usernaam uitgekozen? Dat zou wel heerlijk ironisch zijn![]()
[..]
Heeft Beauke trouwens je usernaam uitgekozen? Dat zou wel heerlijk ironisch zijn![]()
Hahaha wat? Je hebt haar met d'r twee kids erbij op de koop toe genomen? Gast wees blij dat je ervanaf bent, wss zat ze alleen maar achter je geld aan.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
en de zeven maanden voor je vrijgezel was had je exact hetzelfde leven als nu, ondanks je 2 kinderen en mij, way to go!
Hij is leuk.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Met een lul die in je rug prikt ligt het ook moeilijk, maar daar schijnt Beauke ook niet zoveel moeite mee te hebben.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:54 schreef Nammie het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook wel, maar soms ligt dat moeilijk denk ik?
[..]
Bedankt, komt wel goed.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:55 schreef Klokov het volgende:
2 kinderen... Nu is het topic iets minder vermakelijk geworden. Ik snap niet dat je zo harteloos kan zijn om je kinderen dit aan te doen.
Veel sterkte nummer_zoveel :|
Volgens mij lag zij juist vrij makkelijkquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:54 schreef Nammie het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook wel, maar soms ligt dat moeilijk denk ik?
Precies, die vaste bron van inkomsten opgeven voor een paar vreemde piemels in je mond. Beauke verdient de schoonheidsprijs niet met haar rondsletten.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:55 schreef Klokov het volgende:
2 kinderen... Nu is het topic iets minder vermakelijk geworden. Ik snap niet dat je zo harteloos kan zijn om je kinderen dit aan te doen.
naaktfoto's sturen op fok is alleen nog enigszins goed te praten als je een naïeve tienerkut van 17 bent ja. teringquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:55 schreef Klokov het volgende:
Alleen jammer dat het nep is. Als je echt een rel wilt hebben moet je eens de Fok! stok jatten.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit is bijna even mooi als de rel.tussen kastanova en misscutie4u
Poeh nou, we kennen het verhaal niet is wat ik probeer te zeggen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:56 schreef Klokov het volgende:
[..]
Volgens mij lag zij juist vrij makkelijk
die had ook een vreemde smaakquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit is bijna even mooi als de rel.tussen kastanova en misscutie4u
Been there, done that.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het nep is. Als je echt een rel wilt hebben moet je eens de Fok! stok jatten.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het nep is. Als je echt een rel wilt hebben moet je eens de Fok! stok jatten.
Beauke kende de mannen ook niet, juist saying.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:57 schreef Nammie het volgende:
[..]
Poeh nou, we kennen het verhaal niet is wat ik probeer te zeggen.
Ik heb daar helaas weinig van meegekregenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |