Sorry, ik heb TS weggejaagd.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 01:13 schreef Caland het volgende:
Dit topic begint een beetje dood te bloeden.
Net als die behaarde cavia van Beauke trouwens.
Krengquote:
Ik moet mijn reputatie wel hoog houden natuurlijk.quote:
Nee, hij zal wel in slaap gevallen zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 01:16 schreef blondetrien het volgende:
Ik denk dat TS druk aan het whatsappen is met zijn ex
Godverdomme mijn cola, wat doe jequote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:58 schreef Caland het volgende:
Uiteindelijk is het na twee kinderen toch alsof je een bifi-worstje door een gang gooit.
Nee, ga ik wel zo doen, morgen weer vroeg op(je weet wel waarvoor), jij nog een fijne nacht toe gewenst en slaap lekker uit!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 01:18 schreef Beauke het volgende:
[..]
Nee, hij zal wel in slaap gevallen zijn.
Hoe lang waren jullie samen trouwens?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 01:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik ben niet aan het whatsappen met Beauke, ik hou wel oprecht van m'n 2 kids ondanks de klote opmerkingen van Caland(masr ik kan het hem niet kwalijk nemen om even te trollen).
Ik hoop dat met dit topic en al jullie replies ze nog tot inkeer komt(maar zal wel niet) en ik hoop dat jullie je vermaak hebben gehad(waar ik niet aan twijfel)
Adios amigos!
P.s. Special thanks 2 Fera en Nammie
Tot inkeer? Je bedoelt berouw tonen? Of wil je haar terug?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 01:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik ben niet aan het whatsappen met Beauke, ik hou wel oprecht van m'n 2 kids ondanks de klote opmerkingen van Caland(masr ik kan het hem niet kwalijk nemen om even te trollen).
Ik hoop dat met dit topic en al jullie replies ze nog tot inkeer komt(maar zal wel niet) en ik hoop dat jullie je vermaak hebben gehad(waar ik niet aan twijfel)
Adios amigos!
P.s. Special thanks 2 Fera en Nammie
Kan niet. Ligt een baby bij me he.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 01:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee, ga ik wel zo doen, morgen weer vroeg op(je weet wel waarvoor), jij nog een fijne nacht toe gewenst en slaap lekker uit!
Zijn het nog wel of niet zijn kinderen?quote:
Wel. Dat zegt ie toch ook?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 01:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Zijn het nog wel of niet zijn kinderen?
Hij zegt wel meer. Misschien moet je wat meer uitleggen, heb je nou echt naaktfoto's rond zitten sturen?quote:
Lol, like.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft Beauke trouwens je usernaam uitgekozen? Dat zou wel heerlijk ironisch zijn![]()
Godver!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft Beauke trouwens je usernaam uitgekozen? Dat zou wel heerlijk ironisch zijn![]()
Wat was dat ook alweer?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 01:00 schreef Scorpie het volgende:
De rel van kasta was mooi. Maar die van AnthonyZeus was het mooist
Kasta weet ik niet meer, maar Zeus had een milf gescoord ofzo, en daar een filmpje van gepostquote:
Ik ga op zoek. Te hilarisch dit soort verhalen op fokquote:Op vrijdag 6 februari 2015 02:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kasta weet ik niet meer, maar Zeus had een milf gescoord ofzo, en daar een filmpje van gepost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |