SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
In memoriam omdat hij niet op de bank zit jammerquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet het, het is ernstig
Welke?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hallo mex
leuk topic @klb trouwens
Even kijken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hallo mex
leuk topic @klb trouwens
Heerlijk Lucky Ajax, en we hebben natuurlijk de scheids ook mee. Weer lekker puntje uitlopen op Feyenoord straksquote:
Goed he.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
KLB / Raymond Bernie Blom
Dan is de Nederlandse competitie helemaal slecht tot matig slecht.quote:
Dat is correctquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan is de Nederlandse competitie helemaal slecht tot matig slecht.
Kampioenswaardigquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed he.
En toch nog gewonnen
Dat is het ookquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan is de Nederlandse competitie helemaal slecht tot matig slecht.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
KLB / Raymond Bernie Blom
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij fluit in de eredivisie en dan moet je soms eens rode kaarten.
Alt Gr + Lquote:
+gevenquote:
twitter:dijkshoorn twitterde op donderdag 05-02-2015 om 21:56:56Wat de fuck is er met Boilesen aan de hand? #ajaaz reageer retweet
Gesloten door Netsplitter. Heb je hem een Handpop via dm gestuurd?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed he.
En toch nog gewonnen
Zelfs PizzaGeit zag dit sneller dan jij.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is Ajax slecht.
Dit zie ik in 3 minuten.
Ik kijk pas 3 minuten, Hans.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zelfs PizzaGeit zag dit sneller dan jij.
Zimling in spitsquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:02 schreef Mani89 het volgende:
Frank laat Zimling warmlopen, TROLOLOLOLOLOL.
Ja, PizzaGeit had het na 5 seconden al gezien.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk pas 3 minuten, Hans.
quote:
Matchfixingquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:04 schreef bombmannl het volgende:
Waarom geeft een Ajacied een andere ajacied rood?
Dat was al zo na de nederlaag tegen Vitessequote:
Dit. Als hij hem geeft moet hij ook rood trekkenquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mwah, misschien inderdaad geen overtreding. Als het een overtreding is dan is het echter rood.
Dit. Al weet ik niet of het echt een overtreding is. Wel een duwtje in de rug, dat kun je een overtreding noemenquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:04 schreef Muto het volgende:
Als het een overtreding is, is het ook rood.
Stereotoren beloofd.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:05 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
PSV scheids omgekocht, kan niet anders. Prima als je zo kampioen wil worden. Gefeliciteerd.
Jelly?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:05 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
PSV scheids omgekocht, kan niet anders. Prima als je zo kampioen wil worden. Gefeliciteerd.
Aangezien het geen overtreding was was het ook geen rood.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:04 schreef Muto het volgende:
Als het een overtreding is, is het ook rood.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:05 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:48 schreef Pascalus het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAHHAHAHAHAHAAHAAHA
quote:
quote:
Daar kan je inderdaad over discussiëren.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Aangezien het geen overtreding was was het ook geen rood.
Scheidsrechters volgen die doorgebrokenspeler en penalty regel altijd te strict, vaak in de hoek van de 16 of de bal al veel te ver weg maar nee hopquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die eerlijk een uitspraak geeft.
Kansloos ja dat soort monotoon support.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Gelukkig springen die blote buijes van 410 nog wel op en neer. Ogen ook totaal niet alsof ze een verstandelijke beperking hebben verder.
Want bij andere clubs zijn ze volkomen normaalquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Gelukkig springen die blote buijes van 410 nog wel op en neer. Ogen ook totaal niet alsof ze een verstandelijke beperking hebben verder.
Ja, leuk.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:05 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
Waarom quote je me.quote:
Bedankt voor je vertrouwenquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien kan Ajax wel met 10 man winnen. Echte kampioenswaardige ploegen kunnen dat.
Dit was wel een scoringskans geweest hoor.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Scheidsrechters volgen die doorgebrokenspeler en penalty regel altijd te strict, vaak in de hoek van de 16 of de bal al veel te ver weg maar nee hop
Because it can.quote:
Dinsdag ook, Blom 20.000euro betaald voor die rode kaart, zette PSV op scherp en werkte als doping, Geniaal meesterbrein die Cocuquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:05 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
Gun PSV een keertje het kampioenschap, niets mis mee. Liever geen... je weet welquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:06 schreef Kopsterk het volgende:
Het zou zomaar kunnen dat Ajax een jaartje geen kampioen wordt.
Vitesse?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gun PSV een keertje het kampioenschap, niets mis mee. Liever geen... je weet wel
Haha, 410 zie jij als iets wat de hele club vertegenwoordigd?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:06 schreef DeLachendeVierde het volgende:
[..]
Want bij andere clubs zijn ze volkomen normaal
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dinsdag ook, Blom 20.000euro betaald voor die rode kaart, zette PSV op scherp en werkte als doping, Geniaal meesterbrein die Cocu
hahaquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:05 schreef ajacied4lf het volgende:
![]()
Is toch ook zo. Boilesen was er ook nog dus niks doorgebroken speler.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:08 schreef Coco98 het volgende:
Ajax heeft nu tenminste wel het klassieke "het was de schuld van de scheidsrechter" excuus.
Gewoon een bet op rood in de eerste minuut. De winst aan Blom beloofd. Win-win.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dinsdag ook, Blom 20.000euro betaald voor die rode kaart, zette PSV op scherp en werkte als doping, Geniaal meesterbrein die Cocu
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:08 schreef Cavaliers het volgende:
Viergever er ook nog in. Het houdt niet op, niet vanzelf.
Wie?quote:
Blikje dit dat.quote:
Weet je ook eens hoe PSV'ers zich de afgelopen jaren hebben gevoeld.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je zou maar supporter zijn van dit zooitje lamzakken.
De Boer doet het ook, zag je dat.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:09 schreef Lange_Lans het volgende:
Eigen spelers uitfluiten. Dat zal ze motiveren.
Ik kon er 2 jaar geleden wel om lachen, toen met Lensie in de kleedkamer. Heerlijk man.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe PSV'ers zich de afgelopen jaren hebben gevoeld.
En Twente.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Puntje binnen slepen in de strijd om de 2e plek wellichtquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Staat Schreuder Ajax te coachen ofzo? Dit zijn toch geen wissels?
Ik formuleer het graag anders: ik had weer eens gelijkquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik zat ernaast, hoe kan dit nou
Touche. Absoluut waar.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je moet toch wat vinden om te kunnen lachen dan...quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kon er 2 jaar geleden wel om lachen, toen met Lensie in de kleedkamer. Heerlijk man.
PEC Zwolle tegen Atleti om een CL-ticketquote:
Hopen van niet.quote:
Nijland beul van Atletico Madrid.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PEC Zwolle tegen Atleti om een CL-ticket
Riedewald-scenarioquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
Kenny T.
Hopelijk niet berucht voor het stelen van 3 punten
Niemand geeft een neuk om heel dat Twente, omdat je een keertje kampioen bent geworden moet je niet denken dat je opeens en topclub bentquote:
Wie?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:12 schreef KingRoland het volgende:
Johannes, Mani en ik tot nu toe de enige die in Zivkogod geloven.
Straks komt de rest.
uh en bedanktquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:12 schreef KingRoland het volgende:
Johannes, Mani en ik tot nu toe de enige die in Zivkogod geloven.
Straks komt de rest.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:13 schreef Caland het volgende:
Dit is de club
Mijn ideaal
Maar als het de 80e minuut is
Vertrekken we allemaal
Goed verzonnen heb je deze netquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:13 schreef Caland het volgende:
Dit is de club
Mijn ideaal
Vertrekken we allemaal
Dit is de club
Mijn ideaal
Vertrekken we allemaal
Dit is de club
Mijn ideaal
Vertrekken we allemaal
Dit is de club
Mijn ideaal
Vertrekken we allemaal
Nou nou nou, dit was nergens voor nodig, Geoquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om heel dat Twente, omdat je een keertje kampioen bent geworden moet je niet denken dat je opeens en topclub bent
Sorry, was een beetje hard.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nou nou nou, dit was nergens voor nodig, Geo
Die kan toch heul geen spits spelen jonge.quote:
7 miljoen toch?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat een speler, wat een speler.
Flipsquote:
Flipjequote:
Godsammequote:
RETTEKETETquote:
Wat liefquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Flips
AZ mag winnen van mij
Brengt nu al het dubbele op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |