• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
quote:
Dat hele sociologisch gedoe is interessant, en ik lees met plezier die artikelen. Maar dan tentamens maken... blwehquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:40 schreef eriksd het volgende:
Algemene Rechtsleer, verschrikkelijk was dat.
Iets met privaatrechtelijke jas ofzo.quote:
Als je dit op een tentamen had ingevuld kreeg je 0 punten van mijquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Iets met privaatrechtelijke jas ofzo.
Nou en, baklap.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als je dit op een tentamen had ingevuld kreeg je 0 punten van mij
Waarom ben je niet wat vrolijker sinds vorige week (of de week ervoor)?quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:59 schreef Yreal het volgende:
Man man, 4 maanden niks en de Schwitters
Dit zit ik mezelf eigenlijk ook af te vragen. Ik denk dat het allemaal zo spontaan eindigde, met een telefoontje terwijl ik nog sliep.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:09 schreef Valid het volgende:
[..]
Waarom ben je niet wat vrolijker sinds vorige week (of de week ervoor)?
Mja, snap wel dat dat gek voelt. Terwijl het ongetwijfeld toch het mooiste nieuws is wat je de afgelopen tijd hebt gehad. Misschien tijd om dr alsnog op te proosten?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dit zit ik mezelf eigenlijk ook af te vragen. Ik denk dat het allemaal zo spontaan eindigde, met een telefoontje terwijl ik nog sliep.
Geen ziekenhuis bezoek, geen feestje. Gewoon, POEF nu ben je weer "gezond". Dat terwijl ik eigenlijk niet meer verwachte dat het positief zou zijn.
Ik zit nog altijd met een totale gebrek aan energie. Dat maakt het lastig.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:13 schreef Valid het volgende:
[..]
Mja, snap wel dat dat gek voelt. Terwijl het ongetwijfeld toch het mooiste nieuws is wat je de afgelopen tijd hebt gehad. Misschien tijd om dr alsnog op te proosten?
Een totaal gebrek. Niet totale.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zit nog altijd met een totale gebrek aan energie. Dat maakt het lastig.
Maar ik ben nu voor het eerst weer in Amsterdam. Flesje whiskey gehaald, ga zo maar even borrelen bij wat vrienden.
Sorry, ik ben zo traag geworden van dit college dat mijn gedachte wisselde tussen een totaal en het totale. Denk ik...quote:
De staat mag niet privaatrechtelijk handhaven als dat ook publiekrechtelijk kan, zoiets toch?quote:
Nee hoor Pax is aan het zuipen geslagen en weer in slaap gevallenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 01:23 schreef Joosie200 het volgende:
Rustig hier, iedereen weer druk bezig met overwerk dit keer?
Dat gaat me niet meer gebeurenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 03:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee hoor Pax is aan het zuipen geslagen en weer in slaap gevallen
Nee tochquote:Op vrijdag 6 februari 2015 03:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Justem. Teveel biertjes geklapt dus Pax?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 03:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:20 schreef Yreal het volgende:
Weer eens een lesje op de hva meepakken, en godverdomme wat een oneindige triest jankbedoening
Thanks.quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hoeveel Big Macs mag Paxcon nu klappen op jouw kosten?
quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:55 schreef Etsu het volgende:
7 = 1 bigmac
8 = 2 bigmacs
9 = 3 bigmacs
10 = 4 bigmacs
Vindt die toch niet erg
Krijg je niet omdat je mij het boek voor registergoederenrecht/FAR niet wilde verkopenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:08 schreef Ties02 het volgende:
Oooh dat valt nog mee
Ontzettend zin in een Big Mac nu trouwens
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:34 schreef Yreal het volgende:
Wel interessant hoe veel beter ik me kan concentreren en nadenken in de les vergeleken met vorig semester. Erg fijn
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:34 schreef Yreal het volgende:
Wel interessant hoe veel beter ik me kan concentreren en nadenken in de les vergeleken met vorig semester. Erg fijn
Niet echt. Gewoon eens in de zoveel tijd flink inslaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:45 schreef Ties02 het volgende:
Zo meteen naar de ap maar even maximaal eten halen, wat een honger zeg
Mijn koelkast is echt altijd leeg hebben jullie dat ook?
Ohquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Niet echt. Gewoon eens in de zoveel tijd flink inslaan.
Nee. Ik haal bijna altijd eten voor een week.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:45 schreef Ties02 het volgende:
En als Paxcon langskomt zeker voor twee wekenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Ik haal bijna altijd eten voor een week.
Inderdaad. Word nog arm door hem.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
En als Paxcon langskomt zeker voor twee weken
Die inbrekersquote:De politie heeft donderdagochtend twee inbrekers in Haarlem kunnen pakken door een sneeuwspoor van ruim drie kilometer te volgen naar hun woningen.
De dieven hadden na de inbraak, rond 4.00 uur, bij een winkel aan de Zijlstraat twee unieke voetsporen achtergelaten in de sneeuw.
De sporen gingen vanaf de winkel de stad in tot aan hun woningen in Schalkwijk. Onderweg werd al een gedeelte van de gestolen buit aangetroffen.
De inbrekers konden bij hun woningen opgepakt worden. De politie laat weten dat de schoenen ook in beslag zijn genomen.
Ja, het enige wat er standaard in ligt zijn flesjes water en kleine blikjes frisdrank.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:45 schreef Ties02 het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:45 schreef Ties02 het volgende:
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Ik haal altijd eten voor een week.
quote:
Blijkbaar toch de luchtpijp afgekneld en dat ik het zelf niet door had. Ik zei in het ziekenhuis dat ik eigenlijk geen klachten had. toen wees mijn aanhang me erop dat ik altijd klaagde benauwd te zijn. Vooral net na de operatie was heel apart, hoe vrij ik ineens kon ademen.quote:
Uh pardonquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
En als Paxcon langskomt zeker voor twee weken
Nee, maar ik ben dan ook heel erg van de rijstwafels met pindakaas. En dat kan je groot inslaan...quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:45 schreef Ties02 het volgende:
Heeft paxcon al honger?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:13 schreef Etsu het volgende:
Ik eet nu krazanten.
Ik voel een orgasme aankomen.
Wel interessant hoe dat drie-ouderschap waar ze in de uk nu mee bezig zijn voor de familierechterlijke betrekkingen zou uitpakken.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat doe je online? Je hebt nu P&F.
Vort, opletten.
Nou, je hebt je essayonderwerp.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:16 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wel interessant hoe dat drie-ouderschap waar ze in de uk nu mee bezig zijn voor de familierechterlijke betrekkingen zou uitpakken.
Zo ga je niet slank worden he. Dat is alleen maar vet met suiker.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:13 schreef Etsu het volgende:
Ik eet nu krazanten.
Ik voel een orgasme aankomen.
Slank willen zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zo ga je niet slank worden he. Dat is alleen maar vet met suiker.
Ik vind P&F opzich wel leuk, maar niet m'n favoriet.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
Asjeblieft niet. Ik snap niet waarom iedereen dat ziet als geweldig vakgebied
Morgen maar eens weer fitnessen. Spierpijn wordt al wat minder.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:19 schreef Yreal het volgende:
[..]
Fitnessen als je niet slank en / of gespierd wil worden
Beter klap je gewoon een salade met kipquote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Morgen maar eens weer fitnessen. Spierpijn wordt al wat minder.
Van de week al gedaan, vond het niet te vreten.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
Beter klap je gewoon een salade met kip
Hier is het zo ongeveer het populairste gebied na strafrecht als ik het mag geloven.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik vind P&F opzich wel leuk, maar niet m'n favoriet.
Dus waar je 'iedereen' vandaan haalt, weet ik niet.
Waar is hier?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hier is het zo ongeveer het populairste gebied na strafrecht als ik het mag geloven.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Van de week al gedaan, vond het niet te vreten.
Van de week kwam een opa van 50 bij zitten.quote:
Dan een goede meergranen boterham met kipfilet. Of rijstwafels met pindakaasquote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Van de week al gedaan, vond het niet te vreten.
Bij Yreal thuis. Huiselijk geweld en scheidingen zijns schering en inslag.quote:
er*quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Van de week kwam een opa van 50 bij zitten.Ik wist niet wat ik meemaakte.
Pindakaasquote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dan een goede meergranen boterham met kipfilet. Of rijstwafels met pindakaas
Boeiquote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Van de week kwam een opa van 50 bij zitten.Ik wist niet wat ik meemaakte.
Toen maar snel weer weggegaan. Eng eng eng.
Die waren allen ouder dan 60, dus dit was schrikken.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
BoeiAlsof je nog nooit een naakte vent gezien hebt...
Geef mij maar gewoon leeftijdsgenoten.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
BoeiAlsof je nog nooit een naakte vent gezien hebt...
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die waren allen ouder dan 60, dus dit was schrikken.
Dit helpt inderdaad ook wel. Cracottes, havermout en Brinta is lang goed.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben dan ook heel erg van de rijstwafels met pindakaas. En dat kan je groot inslaan...
Waar is daar?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:24 schreef underground1009 het volgende:
Zat er over na te denken om daar ook te gaan trainen, maar nu...
Of heb ik ondanks het zijn van een blonde leeftijdsgenoot niets te vrezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |