• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
quote:
Dat hele sociologisch gedoe is interessant, en ik lees met plezier die artikelen. Maar dan tentamens maken... blwehquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:40 schreef eriksd het volgende:
Algemene Rechtsleer, verschrikkelijk was dat.
Iets met privaatrechtelijke jas ofzo.quote:
Als je dit op een tentamen had ingevuld kreeg je 0 punten van mijquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Iets met privaatrechtelijke jas ofzo.
Nou en, baklap.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als je dit op een tentamen had ingevuld kreeg je 0 punten van mij
Waarom ben je niet wat vrolijker sinds vorige week (of de week ervoor)?quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:59 schreef Yreal het volgende:
Man man, 4 maanden niks en de Schwitters
Dit zit ik mezelf eigenlijk ook af te vragen. Ik denk dat het allemaal zo spontaan eindigde, met een telefoontje terwijl ik nog sliep.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:09 schreef Valid het volgende:
[..]
Waarom ben je niet wat vrolijker sinds vorige week (of de week ervoor)?
Mja, snap wel dat dat gek voelt. Terwijl het ongetwijfeld toch het mooiste nieuws is wat je de afgelopen tijd hebt gehad. Misschien tijd om dr alsnog op te proosten?quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dit zit ik mezelf eigenlijk ook af te vragen. Ik denk dat het allemaal zo spontaan eindigde, met een telefoontje terwijl ik nog sliep.
Geen ziekenhuis bezoek, geen feestje. Gewoon, POEF nu ben je weer "gezond". Dat terwijl ik eigenlijk niet meer verwachte dat het positief zou zijn.
Ik zit nog altijd met een totale gebrek aan energie. Dat maakt het lastig.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:13 schreef Valid het volgende:
[..]
Mja, snap wel dat dat gek voelt. Terwijl het ongetwijfeld toch het mooiste nieuws is wat je de afgelopen tijd hebt gehad. Misschien tijd om dr alsnog op te proosten?
Een totaal gebrek. Niet totale.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik zit nog altijd met een totale gebrek aan energie. Dat maakt het lastig.
Maar ik ben nu voor het eerst weer in Amsterdam. Flesje whiskey gehaald, ga zo maar even borrelen bij wat vrienden.
Sorry, ik ben zo traag geworden van dit college dat mijn gedachte wisselde tussen een totaal en het totale. Denk ik...quote:
De staat mag niet privaatrechtelijk handhaven als dat ook publiekrechtelijk kan, zoiets toch?quote:
Nee hoor Pax is aan het zuipen geslagen en weer in slaap gevallenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 01:23 schreef Joosie200 het volgende:
Rustig hier, iedereen weer druk bezig met overwerk dit keer?
Dat gaat me niet meer gebeurenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 03:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee hoor Pax is aan het zuipen geslagen en weer in slaap gevallen
Nee tochquote:Op vrijdag 6 februari 2015 03:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Justem. Teveel biertjes geklapt dus Pax?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 03:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:20 schreef Yreal het volgende:
Weer eens een lesje op de hva meepakken, en godverdomme wat een oneindige triest jankbedoening
Thanks.quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hoeveel Big Macs mag Paxcon nu klappen op jouw kosten?
quote:Op woensdag 28 januari 2015 11:55 schreef Etsu het volgende:
7 = 1 bigmac
8 = 2 bigmacs
9 = 3 bigmacs
10 = 4 bigmacs
Vindt die toch niet erg
Krijg je niet omdat je mij het boek voor registergoederenrecht/FAR niet wilde verkopenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:08 schreef Ties02 het volgende:
Oooh dat valt nog mee
Ontzettend zin in een Big Mac nu trouwens
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:34 schreef Yreal het volgende:
Wel interessant hoe veel beter ik me kan concentreren en nadenken in de les vergeleken met vorig semester. Erg fijn
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:34 schreef Yreal het volgende:
Wel interessant hoe veel beter ik me kan concentreren en nadenken in de les vergeleken met vorig semester. Erg fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |