SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
?quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:04 schreef Mani89 het volgende:
Zou Day-V nog durven te roepen dat PSV toch wel weer tweede wordt als Ajax vanavond verliest?
Darten is geen sport.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks ook nog darten, niks mis mee.
RTL Seven?quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks ook nog darten, niks mis mee.
Nooit begrepen waarom ze dat niet gewoon verbieden in voetbalstadions. Treurige fanschare moet je hebben als je dat nodig hebt. Helaas zijn het ongeveer 90% van de clubs tegenwoordigquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:05 schreef opperkleurder het volgende:
Wat een idioten op die trommels.
Bij ADO heb ik nog nooit een trommel gehoord gelukkig. Trommel is 3 punten in mindering.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit begrepen waarom ze dat niet gewoon verbieden in voetbalstadions. Treurige fanschare moet je hebben als je dat nodig hebt. Helaas zijn het ongeveer 90% van de clubs tegenwoordig
Bij Feyenoord en Ado zie je ze gelukkig nooit nee die trommel mongolenquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit begrepen waarom ze dat niet gewoon verbieden in voetbalstadions. Treurige fanschare moet je hebben als je dat nodig hebt. Helaas zijn het ongeveer 90% van de clubs tegenwoordig
Hoeft ook niemand te proberen, of je moet niet meer verder willen levenquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij Feyenoord en Ado zie je ze gelukkig nooit nee die trommel mongolen.
Bij ADO zit tegenwoordig iemand die 3x per wedstrijd een luchtalarm af laat gaan op midden northquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij ADO heb ik nog nooit een trommel gehoord gelukkig. Trommel is 3 punten in mindering.
Bij PSV hebben ze ToeterJan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Bovenal is het gewoon enorm vervelend geluid.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoeft ook niemand te proberen, of je moet niet meer verder willen leven
Met het verschil dat de TT van dit topic door een neutrale kijker is verzonnen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat doet mij denken aan
VBL / AFC AJAX #2446 Vitesse even afdrogen
Het is een dubbele jinx, daarom wint AZ alsnog.quote:
Bij Ajax hebben ze toch zelfs een heuse brassband, of soort vanquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bovenal is het gewoon enorm vervelend geluid.
*Rambam bambambam bambambambam* "Twente!"quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bovenal is het gewoon enorm vervelend geluid.
Ik verdiep mij niet in die dingen. Ik moest zelfs even googelen maar ik zie het nog wel gebeuren dat ze dat daadwerkelijk doen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Ajax hebben ze toch zelfs een heuse brassband, of soort van![]()
Goede teksten verzinnen jullie in Tukkerland.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
*Rambam bambambam bambambambam* "Twente!"
Als het...quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
*Rambam bambambam bambambambam* "Twente!"
DEUTSCHLAND UBER ALLESquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Schade Deutschland Twente hoort erbijjjjjj![]()
Niet leuk om de spot te drijven met het vuurwerk-verleden in Enschedequote:Op donderdag 5 februari 2015 20:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
*Rambam bambambam bambambambam*
quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet leuk om de spot te drijven met het vuurwerk-verleden in Enschedebijzonder laag zelfs...
quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Schade Deutschland Twente hoort erbijjjjjj![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet leuk om de spot te drijven met het vuurwerk-verleden in Enschedebijzonder laag zelfs...
quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
U hebt gelijk!
quote:
Das wel een heel smal Overijsselquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
U hebt gelijk!
KNGB !!!! KNGB !!!!quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:14 schreef Cavaliers het volgende:
Groningen krijgt weer een teringgoedkoop, onterecht doelpunt.
Je verwacht het niet.
Bijzonder lelijk stadion ook wel.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:14 schreef Sked het volgende:
Laat Groningen maar degraderen, walgelijke trainer, walgelijk team
Met Chery vooropquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:14 schreef Sked het volgende:
Lelijke fans bovenal.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijzonder lelijk stadion ook wel.
Jij bent niet helemaal objectief.quote:
Ik mag toch gewoon feiten benoemen?quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij bent niet helemaal objectief.
Als jij Groningers lelijk noemt moet ik in het verweer komen, als Groninger.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik mag toch gewoon feiten benoemen?
quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
3 kunstmatige grassprietjes
Import Sassemmer dus?quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als jij Groningers lelijk noemt moet ik in het verweer komen, als Groninger.
Een echte Sassemmer, maar eerste generatie geboren buiten Groningen. Maar dit terzijde.quote:
Zoals Ties zou zeggen: chanantquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou genot zijn als Heracles twee punten tekort komt voor het ontlopen van nacompetitie.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zoals Ties zou zeggen: chanant
En dan toch nog trots zijn op je roots?quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een echte Sassemmer, maar eerste generatie geboren buiten Groningen. Maar dit terzijde.
Bal ligt nu op de maanquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:21 schreef Sked het volgende:
Die schoten uit de tweede lijn van Heracles zijn vanavond echt heel slecht
Wel meer dan een.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bal ligt nu op de maan
quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als jij Groningers lelijk noemt moet ik in het verweer komen, als Groninger.
Van Cavaliers kan ik het niet hebben, die lelijke cocaplant.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En dan toch nog trots zijn op je roots?
Zoals Ets en Ties zouden zeggen: dit boeit echt niemandquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een echte Sassemmer, maar eerste generatie geboren buiten Groningen. Maar dit terzijde.
Ja het was ook niet aan jou gericht lelijke greppelheks.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:22 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zoals Ets en Ties zouden zeggen: dit boeit echt niemand
Kan je daar niet eens een plaatje van posten?quote:
Grootste onzincliché ooit.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:23 schreef opperkleurder het volgende:
Soms krijg je hem mee, soms zit het tegen. Aan het eind van het seizoen staat iedereen op de plek waar hij hoort te staan.
Dat is echt onzin.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:23 schreef opperkleurder het volgende:
Soms krijg je hem mee, soms zit het tegen. Aan het eind van het seizoen staat iedereen op de plek waar hij hoort te staan.
Geen enkel probleem:quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kan je daar niet eens een plaatje van posten?
Martin Drent is de Nederlandse Brad Pitt.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:24 schreef Sjarkiee het volgende:
[..]
Zie Robben...das nou niet echt een beauty
Dude ik ga net eten, post je deze aidsquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Geen enkel probleem:
[ afbeelding ]
Eikel, klootzak!quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Geen enkel probleem:
[ afbeelding ]
Ambachtelijke ei salade versie is lekkerderquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Geen enkel probleem:
[ afbeelding ]
Doe normaal, gekquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Geen enkel probleem:
[ afbeelding ]
twitter:vkwillemvissers twitterde op donderdag 05-02-2015 om 20:23:39Elke dag resultaten zwaar beïnvloed door foute beslissingen. Mateloos irritant. Zelfs oude man als ik snakt naar gebruik beelden. #hergro reageer retweet
Mad Vitesse fan is mad omdat ze in de beker keihard van achteren genomen zijn door Grunnquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:14 schreef Sked het volgende:
Nee hoor. Als ik voor FC Montfoort was geweest had ik hetzelfde gezegdquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:25 schreef Groby het volgende:
[..]
Mad Vitesse fan is mad omdat ze in de beker keihard van achteren genomen zijn door Grunn
Boilesen (de nieuwe Roberto Carlos) en Fischer (de nieuwe Bergkamp) stellen een beetje teleur.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:26 schreef Geo4kant het volgende:
Ah, nieuwe lading supertalenten vann Ajax? Vorige lading was toch niet zo succesvol.
Kees Jansmaquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
'Voet aan de pols houden'
Wie kan dit gezegd hebben?
Deze lading is opgeleid bij de toekomstige kampioen, daar verwacht ik dus een hoop van.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:26 schreef Geo4kant het volgende:
Ah, nieuwe lading supertalenten vann Ajax? Vorige lading was toch niet zo succesvol.
Hiere, komt er nog eentje z'n bed uitgeroldquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee hoor. Als ik voor FC Montfoort was geweest had ik hetzelfde gezegd
Fischerquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Boilesen (de nieuwe Roberto Carlos) en Fischer (de nieuwe Bergkamp) stellen een beetje teleur.
Al een jaar geblesseerd.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fischerwaar zit die tegenwoordig? Als mooiboy model voor mannen tasjes?
Die is al dik een jaar geblesseerd ofzo. Medische staf van Ajax kloot toch al jarenlang aan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fischerwaar zit die tegenwoordig? Als mooiboy model voor mannen tasjes?
Dit: ik zeg gad, gadverdammequote:Op donderdag 5 februari 2015 20:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dude ik ga net eten, post je deze aids
Misschien kan Raymond Verheijen hier een heel epistel over schrijvenquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is al dik een jaar geblesseerd ofzo. Medische staf van Ajax kloot toch al jarenlang aan.
Marnix Kolder heeft dagelijks bitches om zijn paarsgepunte lansquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Martin Drent is de Nederlandse Brad Pitt.
Vraag het hem even op twitter.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kan Raymond Verheijen hier een heel epistel over schrijven.
Ik vind Raymond Verheijen een verschrikkelijk enge man, maar hij heeft wel bijna altijd gelijk.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kan Raymond Verheijen hier een heel epistel over schrijven.
Alleen (een) Cruyff (addept) of gewoon Frenkiequote:Op donderdag 5 februari 2015 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
'Voet aan de pols houden'
Wie kan dit gezegd hebben?
Veel blessures bij die scandiev's bij ajaxquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is al dik een jaar geblesseerd ofzo. Medische staf van Ajax kloot toch al jarenlang aan.
Ivo Opstelten.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Alleen (een) Cruyff (addept) of gewoon Frenkie
Dit geval is ook wel klote voor de grensrechter om te zien, staat aan de andere kant.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:31 schreef Sked het volgende:
Iedereen ziet het behalve de arbitrage. Gaat weer goed.
Die kan je het niet kwalijk nemen, maar de scheidsrechter zelf had dit moeten waarnemen vanuit zijn positiequote:Op donderdag 5 februari 2015 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit geval is ook wel klote voor de grensrechter om te zien, staat aan de andere kant.
hihiquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net was opeens mijn hele Google Chrome leeg.
Al mijn extensies gewoon WEG
Wat een teringaids
Tsja, die proef met de vijfde en zesde man is een beetje mislukt.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit geval is ook wel klote voor de grensrechter om te zien, staat aan de andere kant.
Waarom laten ze die grensrechters niet gewoon langs de hele lijn lopenquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Hard voor je.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een teringaids
Dan moeten ze veel te veel rennenquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom laten ze die grensrechters niet gewoon langs de hele lijn lopen
Waarom stoppen ze bij de middenlijn :S
Zoals Ties zou zeggen: ... (Spotmeister kopt hem wel inquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat een teringaids
quote:
not sure if serious...quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:33 schreef Geo4kant het volgende:
De Boer had al weg moeten zijn, sneu einde bij ajax zo
Je bent mild.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:34 schreef Kopsterk het volgende:
Benieuwd hoeveel procent van de ballen Boilesen vandaag aan de tegenstander gaat geven. Ik gok 62%.
Moggequote:Op donderdag 5 februari 2015 20:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hiere, komt er nog eentje z'n bed uitgerold
allemaal ajaxvolkquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:37 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
7/10quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:39 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Geen idee dat moet je aan je moeder vragen.
ooooooooooooohhhquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:39 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Geen idee dat moet je aan je moeder vragen.
whyquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:39 schreef Caland het volgende:
John van den Brom mag van mij best wel komen te overlijden ofzo
Hoezo dat?quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:39 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:39 schreef Caland het volgende:
Frank 'baas' de Boer rouleert nu eenmaal. Verstandig, met de EL in het vooruitzichtquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:39 schreef Geo4kant het volgende:
Anderson het supertalent moet dan meteen oprotten
Komt goed.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:40 schreef bombmannl het volgende:
Ajax Barcelonastyle zonder echte spits met schone centraal voorin![]()
Middenveld bazoer riedewald Sinkgraven, ben benieuwd maar vrees het ergste...
Verschrikkelijk enge, gemaakte man.quote:
Goed programma was datquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:42 schreef Caland het volgende:
En iedereen die ooit in de lama's heeft gezeten.
AZ jongen kut!quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:44 schreef Coco98 het volgende:
Poll: Wie wint?
• Ajax
• Az
• Gelijkspel
• van Boekel
• Voetbal is voor paupers
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Waar slaat die laatste optie nou weer op joh.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:44 schreef Coco98 het volgende:
Poll: Wie wint?
• Ajax
• Az
• Gelijkspel
• van Boekel
• Voetbal is voor paupers
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Filtert trolls eruitquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar slaat die laatste optie nou weer op joh.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:46 schreef Kopsterk het volgende:
Bazoer gaat menigeen verrassen vandaag.
Haha.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:46 schreef Kopsterk het volgende:
Ah in juli pas.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die gaat in juli naar Lazio, ja.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, Ajax is over de middellijn geweest. Even een feestje vieren.
Dat lijkt maar zo. Door die tumor die tegen je hersentjes aandrukt.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:48 schreef FL_Freak het volgende:
ik hoor allemaal aids in de arena
oh wacht...
quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:49 schreef Caland het volgende:
Mooie tifo-actie zo met al die gekleurde stoeltjes op de lange zijde.
bedankt voor het happen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:49 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo. Door die tumor die tegen je hersentjes aandrukt.
Of geblesseerd is.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:50 schreef Caland het volgende:
1 keer trainen en gelijk basis. Daarmee zeg je eigenlijk dat de rest er geen kanjer van kan.
Geen Memph is grap?quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
El Ghazi dacht even dat hij Memphis is
Hopen dat hij dat niveau ooit haalt.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
El Ghazi dacht even dat hij Memphis is
Ach straks allemaal afschuiven op Mark die de hand op de knip hieldquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:50 schreef Caland het volgende:
1 keer trainen en gelijk basis. Daarmee zeg je eigenlijk dat de rest er geen kanjer van kan.
Net zo standaard als een lachband bij een comedyquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:52 schreef Trebo het volgende:
jalalalalalalalallaaaaa ajax amsterdam.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:48 schreef tong80 het volgende:
Ga door Caland. Maak je onstervelijk met je eeuwige gezeik.
Uh, nee.quote:
Sjeunquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:52 schreef Kopsterk het volgende:
Schone woont bij mij in de buurt. Supermegacool he
Deze post is wel een vocaroo waard.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:52 schreef Kopsterk het volgende:
Afstand doen van iets. Kots.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:52 schreef Cavaliers het volgende:
Zou Kopsterk al afstand doen van zijn uitspraak?
Sinds die opname met Vocaroo neem ik hem totaal niet serieus meer.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:52 schreef Cavaliers het volgende:
Welke? Ik ben niet zo opportunistisch over het algemeen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:52 schreef Cavaliers het volgende:
Verbeterde formulequote:Op donderdag 5 februari 2015 20:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ajax begint in ieder geval redelijk fris.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Welke? Ik ben niet zo opportunistisch over het algemeen.
Die.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:46 schreef Kopsterk het volgende:
Ik heb Vennegoor of Hesselink ooit in de sauna gezien. Ik snapte daarna heel goed dat ze hem lange Jan noemen. Supermegacool he.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:52 schreef Kopsterk het volgende:
Door z'n poot te breken?quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:46 schreef Kopsterk het volgende:
Ja wie was het nou dan?quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb Vennegoor of Hesselink ooit in de sauna gezien. Ik snapte daarna heel goed dat ze hem lange Jan noemen. Supermegacool he.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verbeterde formuleDit zou een post van JR geweest kunnen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb Vennegoor of Hesselink ooit in de sauna gezien. Ik snapte daarna heel goed dat ze hem lange Jan noemen. Supermegacool he.
ik tel nog tot 1000quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Pogba is zoveel keer beter dat ik de tel kwijtraak
Nee niet cool sorry man helaasquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:54 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeer riskant, Ajax schiet over het algemeen pas tussen 80e en 90e minuut voor het eerst op doelquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:55 schreef Dven het volgende:
Ik heb gegokt op eerste kans Ajax. Tussen 15e en 20e minuut. Zou zeven keer m'n inzet krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |