SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
?quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:04 schreef Mani89 het volgende:
Zou Day-V nog durven te roepen dat PSV toch wel weer tweede wordt als Ajax vanavond verliest?
Darten is geen sport.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks ook nog darten, niks mis mee.
RTL Seven?quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks ook nog darten, niks mis mee.
Nooit begrepen waarom ze dat niet gewoon verbieden in voetbalstadions. Treurige fanschare moet je hebben als je dat nodig hebt. Helaas zijn het ongeveer 90% van de clubs tegenwoordigquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:05 schreef opperkleurder het volgende:
Wat een idioten op die trommels.
Bij ADO heb ik nog nooit een trommel gehoord gelukkig. Trommel is 3 punten in mindering.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit begrepen waarom ze dat niet gewoon verbieden in voetbalstadions. Treurige fanschare moet je hebben als je dat nodig hebt. Helaas zijn het ongeveer 90% van de clubs tegenwoordig
Bij Feyenoord en Ado zie je ze gelukkig nooit nee die trommel mongolenquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit begrepen waarom ze dat niet gewoon verbieden in voetbalstadions. Treurige fanschare moet je hebben als je dat nodig hebt. Helaas zijn het ongeveer 90% van de clubs tegenwoordig
Hoeft ook niemand te proberen, of je moet niet meer verder willen levenquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij Feyenoord en Ado zie je ze gelukkig nooit nee die trommel mongolen.
Bij ADO zit tegenwoordig iemand die 3x per wedstrijd een luchtalarm af laat gaan op midden northquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij ADO heb ik nog nooit een trommel gehoord gelukkig. Trommel is 3 punten in mindering.
Bij PSV hebben ze ToeterJan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Bovenal is het gewoon enorm vervelend geluid.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoeft ook niemand te proberen, of je moet niet meer verder willen leven
Met het verschil dat de TT van dit topic door een neutrale kijker is verzonnen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat doet mij denken aan
VBL / AFC AJAX #2446 Vitesse even afdrogen
Het is een dubbele jinx, daarom wint AZ alsnog.quote:
Bij Ajax hebben ze toch zelfs een heuse brassband, of soort vanquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bovenal is het gewoon enorm vervelend geluid.
*Rambam bambambam bambambambam* "Twente!"quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bovenal is het gewoon enorm vervelend geluid.
Ik verdiep mij niet in die dingen. Ik moest zelfs even googelen maar ik zie het nog wel gebeuren dat ze dat daadwerkelijk doen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij Ajax hebben ze toch zelfs een heuse brassband, of soort van![]()
Goede teksten verzinnen jullie in Tukkerland.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
*Rambam bambambam bambambambam* "Twente!"
Als het...quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
*Rambam bambambam bambambambam* "Twente!"
DEUTSCHLAND UBER ALLESquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Schade Deutschland Twente hoort erbijjjjjj![]()
Niet leuk om de spot te drijven met het vuurwerk-verleden in Enschedequote:Op donderdag 5 februari 2015 20:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
*Rambam bambambam bambambambam*
quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet leuk om de spot te drijven met het vuurwerk-verleden in Enschedebijzonder laag zelfs...
quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Schade Deutschland Twente hoort erbijjjjjj![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet leuk om de spot te drijven met het vuurwerk-verleden in Enschedebijzonder laag zelfs...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |