SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Mmm, lekker zelf bepalen wat je gaat eten elke dagquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:52 schreef Stimorol- het volgende:
Omg ik woon over een tijdje weer alleen.
Eindk legaal mn coke snuif doen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:56 schreef Atak het volgende:
[..]
Mmm, lekker zelf bepalen wat je gaat eten elke dag
Ik roddel nietquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je weet toch dat hij net een wijf is? Roddelt graag over anderen enzo.
Net als Stimo. Soulmates?quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:17 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik roddel nietIk praat recht in jullie gezicht, of niet Che?
que?quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:17 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Okquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:17 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat koude weertje mag weg. De motorrijlessen zijn niet meer leuk zo.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja. Morgen koudste dag. En voorlopig laatste.
Zeggen ze
Hoe gaat het daarmee? Wanneer kan je afrijden?quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat koude weertje mag weg. De motorrijlessen zijn niet meer leuk zo.
hoop dat je vanavond niet bevriest danquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Over 21 dagen mag ik hopelijk het rijbewijs aanvragen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe gaat het daarmee? Wanneer kan je afrijden?
quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoop dat je vanavond niet bevriest dan
Nice nice. Koop ook zo'n skeletten mondkapjequote:Op donderdag 5 februari 2015 17:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Over 21 dagen mag ik hopelijk het rijbewijs aanvragen.Heerlijk om lekker schuin door de bochten te rijden.
Dat was een grote steen zeker?quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:51 schreef mrstylo het volgende:
Bank Asya overgenomen door de Turkse overheid.
Ja ik weet niet. Nergens staat voor hoeveel. Lees wel dit:quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat was een grote steen zeker?
http://www.wsj.com/articl(...)-run-fund-1423038009quote:“There’s no capital or liquidity problem, there is no reason to seize Bank Asya,” Mr. Beyaz said. “The transaction is legally problematic. Our stakeholders will sue.”
Nee, dat vind ik niet mooi.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nice nice. Koop ook zo'n skeletten mondkapje
quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja ik weet niet. Nergens staat voor hoeveel. Lees wel dit:
[..]
http://www.wsj.com/articl(...)-run-fund-1423038009
Zonder enige gene linzen eten vervolgens scheten latenquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:52 schreef Stimorol- het volgende:
Omg ik woon over een tijdje weer alleen.
Heel goed inpakkenquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Reden is ook niet vanwege liquiditeit dhr Beyazquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja ik weet niet. Nergens staat voor hoeveel. Lees wel dit:
[..]
http://www.wsj.com/articl(...)-run-fund-1423038009
Ben jij al begonnen met motorrijles?quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Reden is ook niet vanwege liquiditeit dhr Beyaz
Stout meisjequote:Op donderdag 5 februari 2015 17:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Eindk legaal mn coke snuif doen.
Niet van gekomen helaas, andere prioriteiten nu.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ben jij al begonnen met motorrijles?Jij had ook wat plannen als ik het me goed herinner.
Ah jammer. Dit jaar wordt het 'm niet, misschien volgend jaar.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Niet van gekomen helaas, andere prioriteiten nu.
Jij nog van plan met de fiets naar Turkije te gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:54 schreef Desperaat het volgende:
Echt sicke fissa gehad vanavond. Jammer dat m'n ouders de popo er om acht uur een einde aan maakte.
Ik ben die in dat hemd. Achter mij staat Styloman.Waarom kwam je niet naar de afterparty?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ajaxquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://www.livescore.com/soccer/holland/eredivisie/
[..]
Ik kan weer opnieuw beginnen
Is best zielig aan het wordenquote:
quote:
nee ik dacht ik doe even mee met de voetbal praatjesquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is best zielig aan het worden![]()
[..]
[ afbeelding ]
triest..quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:58 schreef Che_ het volgende:
http://m.ad.nl/ad/m/nl/10(...)avigationItemId=5585
kom vechten danquote:
quote:
Kom samen. Ze draaien nogquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:09 schreef Desperaat het volgende:
Zou nog liever Gooische Vrouwen kijken.
Moet je ff mee ophoudenquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee ik dacht ik doe even mee met de voetbal praatjes
clubvoetbal boeit me niet haha hah ha ha
Zelfs voor 100% nl luisteraars is dat te Hollandsquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:10 schreef Desperaat het volgende:
Zou nog liever naar Kb's oer Hollandsche playlist luisteren.
kom samen luisteren en kroelenquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:10 schreef Desperaat het volgende:
Zou nog liever naar Kb's oer Hollandsche playlist luisteren.
nee man mijn is kwaliteit gaweg manquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zelfs voor 100% nl luisteraars is dat te Hollands
Ze draaien op 100% nl ook gewoon Avicii enzoquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kom samen luisteren en kroelen
[..]
nee man mijn is kwaliteit gaweg man
Ga ga, met je tjapkaaskophoofd.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kom samen luisteren en kroelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ajax-supporters hebben best wel een vreemde muzieksmaak. De muziek die ze vanavond in de ArenA draaiden.... Om van te janken...
ik zeg toch kwaliteitquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze draaien op 100% nl ook gewoon Avicii enzo
quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:14 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Ga ga, met je tjapkaaskophoofd.waarom steel je tjapkees van mij, tjapkees dat je benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik doe niet meer aan nummers uitwisselen, dinsdag 12u amsterdam centraal bij de starbucks, zie je daar![]()
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 01:36 schreef WammesWaggel het volgende:
Jimmy Fallon doet oude tijden herleven en brengt Saved by the Bell terug met de oude cast
Jeugdsentiment en ook erg leuk gedaan
toffff hequote:Op vrijdag 6 februari 2015 03:50 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Zack is het meest veranderd. Slater en Kelly zien er nog precies zo uit als vroeger lijkt het wel.
Waarom zou iemand dat doen? Behalve als ze gulen gekkies zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:58 schreef Generalsupremo het volgende:
Iemand die z'n geld bij BankAsya had staan?
Dat was Trigger toch?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 07:29 schreef xminator het volgende:
[..]
Waarom zou iemand dat doen? Behalve als ze gulen gekkies zijn.
Ja is toch niet zo goed als ik het volgende week weer terug naar huis te kopen voor de snelle reactie en de andere kant van de week, maar ik heb een aantal dingen die ik niet wil dat ik het feit dat ik het niet kan.quote:
Baan regelen in het oosten en daar wonen... Heerlijk groen, lekker rustig en ruiiiim.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:21 schreef sylvesterrr het volgende:
http://www.nu.nl/geldzake(...)dam-fors-omhoog.html
Een baan regelen in het oosten is niet zo makkelijk, tenzij ik 20-25% van mijn salaris wil inleveren....quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Baan regelen in het oosten en daar wonen... Heerlijk groen, lekker rustig en ruiiiim..
Als andere zaken goedkoper zijn (huizen, brandstof etc.) is het verschil veel kleiner en valt het verschil wat meer mee, no?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een baan regelen in het oosten is niet zo makkelijk, tenzij ik 20-25% van mijn salaris wil inleveren....![]()
quote:Ik zal aan de werkgever vragen of ik het vliegtuig van de zaak mag gebruiken om op en neer naar m'n werk (Schiphol) te reizen, bijv. vanaf Groningen ofzo.![]()
Waarom huren dan?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:21 schreef sylvesterrr het volgende:
http://www.nu.nl/geldzake(...)dam-fors-omhoog.html
Huizen zijn in het oosten ook niet zó goedkoop. In steden als Nijmegen, Arnhem en Zwolle (waar in de omgeving nog wel wat banen te vinden zijn) ben je ook een fortuin kwijt aan fatsoenlijke woningen. Verder heb ik het idee dat ik daar niet iedere zondag kan winkelen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als andere zaken goedkoper zijn (huizen, brandstof etc.) is het verschil veel kleiner en valt het verschil wat meer mee, no?
Ik hoop er ooit mee te kunnen vliegen.quote:[..].
De zoektocht naar een huurwoning heb ik allang opgegeven. Wonen in Amsterdam gaat het 'm sowieso niet worden.quote:
quote:Dat Amsterdam sterk afwijkt, komt volgens Pararius-directeur Jasper de Groot vooral door het gebrek aan betaalbare koopwoningen. Ook is er een tekort aan huurwoningen in het middeldure segment. Daardoor kunnen verhuurders al snel een huurprijs van boven de duizend euro per maand vragen voor woningen die maar net in de vrije sector vallen.
Dat zei je een half/jaar geleden ook, iets in die richting dan.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:02 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb gisteren eens zitten rekenen hoeveel huur ik in 3 jaar tijd heb betaald... Allemaal weggegooid geld.![]()
Klopt. Toen durfde ik niets te kopen omdat het op het werk ietwat rommelde (voorgenomen reorganisatie enzo, 500+ banen weg).quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat zei je een half/jaar geleden ook, iets in die richting dan.
¤ 10.000 rentelasten? Je hebt nog HRA, en mits je geen aflossingsvrije hypotheek hebt bezit je over 30 jaar een woning.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:11 schreef xaban06 het volgende:
Ik gooi jaarlijks ook 5% van bijna 2 ton weg
Dat kloptquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
¤ 10.000 rentelasten? Je hebt nog HRA, en mits je geen aflossingsvrije hypotheek hebt bezit je over 30 jaar een woning.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:24 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Dat klopt
8.755 rente, helft stroomt terug via de HRALossen 100% af.
Osdorp en geuzenveld zijn voor een Turk wel goed te vertoeven.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De zoektocht naar een huurwoning heb ik allang opgegeven. Wonen in Amsterdam gaat het 'm sowieso niet worden.Betaalbare koopwoningen in Amsterdam zijn overigens ook best schaars, tenzij je naar buitengebieden (Noord, Osdorp enzo) kijkt.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |