Ben jij al begonnen met motorrijles?quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Reden is ook niet vanwege liquiditeit dhr Beyaz
Stout meisjequote:Op donderdag 5 februari 2015 17:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Eindk legaal mn coke snuif doen.
Niet van gekomen helaas, andere prioriteiten nu.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ben jij al begonnen met motorrijles?Jij had ook wat plannen als ik het me goed herinner.
Ah jammer. Dit jaar wordt het 'm niet, misschien volgend jaar.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Niet van gekomen helaas, andere prioriteiten nu.
Jij nog van plan met de fiets naar Turkije te gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:54 schreef Desperaat het volgende:
Echt sicke fissa gehad vanavond. Jammer dat m'n ouders de popo er om acht uur een einde aan maakte.
Ik ben die in dat hemd. Achter mij staat Styloman.Waarom kwam je niet naar de afterparty?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ajaxquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://www.livescore.com/soccer/holland/eredivisie/
[..]
Ik kan weer opnieuw beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |