SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Mmm, lekker zelf bepalen wat je gaat eten elke dagquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:52 schreef Stimorol- het volgende:
Omg ik woon over een tijdje weer alleen.
Eindk legaal mn coke snuif doen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:56 schreef Atak het volgende:
[..]
Mmm, lekker zelf bepalen wat je gaat eten elke dag
Ik roddel nietquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je weet toch dat hij net een wijf is? Roddelt graag over anderen enzo.
Net als Stimo. Soulmates?quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:17 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik roddel nietIk praat recht in jullie gezicht, of niet Che?
que?quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:17 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Okquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:17 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat koude weertje mag weg. De motorrijlessen zijn niet meer leuk zo.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja. Morgen koudste dag. En voorlopig laatste.
Zeggen ze
Hoe gaat het daarmee? Wanneer kan je afrijden?quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat koude weertje mag weg. De motorrijlessen zijn niet meer leuk zo.
hoop dat je vanavond niet bevriest danquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Over 21 dagen mag ik hopelijk het rijbewijs aanvragen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe gaat het daarmee? Wanneer kan je afrijden?
quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoop dat je vanavond niet bevriest dan
Nice nice. Koop ook zo'n skeletten mondkapjequote:Op donderdag 5 februari 2015 17:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Over 21 dagen mag ik hopelijk het rijbewijs aanvragen.Heerlijk om lekker schuin door de bochten te rijden.
Dat was een grote steen zeker?quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:51 schreef mrstylo het volgende:
Bank Asya overgenomen door de Turkse overheid.
Ja ik weet niet. Nergens staat voor hoeveel. Lees wel dit:quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat was een grote steen zeker?
http://www.wsj.com/articl(...)-run-fund-1423038009quote:“There’s no capital or liquidity problem, there is no reason to seize Bank Asya,” Mr. Beyaz said. “The transaction is legally problematic. Our stakeholders will sue.”
Nee, dat vind ik niet mooi.quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nice nice. Koop ook zo'n skeletten mondkapje
quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja ik weet niet. Nergens staat voor hoeveel. Lees wel dit:
[..]
http://www.wsj.com/articl(...)-run-fund-1423038009
Zonder enige gene linzen eten vervolgens scheten latenquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:52 schreef Stimorol- het volgende:
Omg ik woon over een tijdje weer alleen.
Heel goed inpakkenquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Reden is ook niet vanwege liquiditeit dhr Beyazquote:Op donderdag 5 februari 2015 17:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja ik weet niet. Nergens staat voor hoeveel. Lees wel dit:
[..]
http://www.wsj.com/articl(...)-run-fund-1423038009
Ben jij al begonnen met motorrijles?quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Reden is ook niet vanwege liquiditeit dhr Beyaz
Stout meisjequote:Op donderdag 5 februari 2015 17:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Eindk legaal mn coke snuif doen.
Niet van gekomen helaas, andere prioriteiten nu.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ben jij al begonnen met motorrijles?Jij had ook wat plannen als ik het me goed herinner.
Ah jammer. Dit jaar wordt het 'm niet, misschien volgend jaar.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:46 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Niet van gekomen helaas, andere prioriteiten nu.
Jij nog van plan met de fiets naar Turkije te gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |