Mail net gehad. Verlaging naar 1.50% per 6 februariquote:Op donderdag 5 februari 2015 08:30 schreef jeroenthe_man het volgende:
Ik begreep dat NN naar 1.5% gaat. Mensen hadden hier al een mail van gehad? (ik heb nog niets ontvangen). Zo blijven we lekker schuiven met ons geld
RUN BANK RUN!quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:03 schreef jeroenthe_man het volgende:
Ik zeg: Met z'n allen verkassen en vermogen onttrekken
"Spring jij dan ook in de sloot" , als wij allemaalquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:34 schreef Loekie1 het volgende:
Doen jullie allemaal mee aan de ING-actie?
Nee.. ben zo stom geweest mijn geld net vast te zetten voor een jaar.. was die actie vergeten. Ach ja..quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:34 schreef Loekie1 het volgende:
De actie kan ik op de site van Ing niet vinden, pas na googelen op Ing en actie 2015 vond ik het.quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee.. ben zo stom geweest mijn geld net vast te zetten voor een jaar.. was die actie vergeten. Ach ja..
Nee, rekening openen kost ook geld.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:34 schreef Loekie1 het volgende:
Als je hem één keer opent, kun je elk jaar meedoen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:27 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee, rekening openen kost ook geld.
Dat kost je dan wel het hele jaar geld.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:54 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Als je hem één keer opent, kun je elk jaar meedoen.
Als je al een ING-rekening hebt, kost die spaarrekening toch niks extra?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:58 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat kost je dan wel het hele jaar geld.
Nee, maar je betaalrekening kost dus wel geld.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:10 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Als je al een ING-rekening hebt, kost die spaarrekening toch niks extra?
Ja maar die had ik toch al.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, maar je betaalrekening kost dus wel geld.
in AU$.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:39 schreef sleutelpunt het volgende:
Ik ben bezig om mijn geld te parkeren in Australia. Daar krijg je nog een fatsoenlijke rente
en au zit in een diepe huizen bubbelquote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:17 schreef arjan1112 het volgende:
Dat duurt niet lang meer. Rentes gaan ook daar omlaag.
Ik quote hieronder een eerdere post van me... klopt dit?quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
"Spring jij dan ook in de sloot" , als wij allemaalspringen.
Even rekenen denk ik...verschil rente % voor een maand plus bonus en of het de moeite waard is om ( terug!!) te schuiven.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 00:51 schreef elkravo het volgende:
Die Spaaractie bij ING... kan iemand zeggen of ik het goed snap?
* uitgaand van saldo was 0 in december
* uitgaand ervan dat de 2.500 (of veelvoud daarvan) op 27 februari op de rekening moet staan, en dat het volgens voorwaarden op 1 april er nog moet staan (dus kan je 2 april weghalen) - dat is dus 34 dagen.
- De toprekening geeft 1% (net als oranjerekening onder 25k EUR). Over 2.500 voor 34/365 = rente EUR 2,33
- Maar je krijgt dus 5 EUR extra dus bij elkaar EUR 7,33.
EUR 7,33 terugrekenend naar de rente, kom ik op 3,1466% rente die ING gedurende deze 34 dagen geeft, op bedragen onder de 25k.
Boven de 25k (profijtrekening en oranjerekening geven 1,1%), via zelfde methode kom ik op 3,3246% rente.
En omdat andere banken die percentages niet halen, en als je het geld hebt is het dus verstandig om mee te doen.
Klopt dit?
En dat gaat hier niet lukken dus: de ing 2016 - if, ever - doordat het nu een maand moet blijven staan.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:48 schreef Piger het volgende:
En daarna geld weer terugsluizen, voor de volgende ing actie. Ik was dus zo stom nog een redelijk bedrag bij Ing aan te houden.
Kan je daar zo een rekening openen dan? Als niet- Australian?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:39 schreef sleutelpunt het volgende:
Ik ben bezig om mijn geld te parkeren in Australia. Daar krijg je nog een fatsoenlijke rente
Als je geen rekening had per December vraag ik me af of de actie voor je geldt...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:10 schreef TonyFeestneus het volgende:
Is een OranjePakket voldoende voor de ING actie of moet je al een duurder pakket afnemen?
De enige kosten zijn dan 4,10 per kwartaal zo lijkt het. Hoe lang moet ik die aanhouden?
Update:quote:Op maandag 2 februari 2015 10:17 schreef Ton76 het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt aannemelijk (dat de Oranje Spaarrekening geen eigen IBAN heeft).
Maar tot voor een paar dagen geleden zag ik wel de spaarrekening in de overview, en nu niet meer.
Ik heb gisteren een bedrag van Rabo naar ING overgeboekt.
Dus als het (straks) bij ING staat, dan probeer ik het op de Oranje Spaarrekening te zetten.
Edit: Het geld staat nu op mijn ING betaalrekening... maar geen mogelijkheid om dit naar mijn ING spaarrekening te boeken. Want spaarrekening(en) zijn niet zichtbaar, of niet (meer) gekoppeld aan mijn naam. Dus maar even afwachten wat de klantenservice van ING daar op te zeggen heeft.
Het OranjePakket is voldoende voor de ING actie, dit pakket heb ik ook (speciaal voor deze actie) genomen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 12:10 schreef TonyFeestneus het volgende:
Is een OranjePakket voldoende voor de ING actie of moet je al een duurder pakket afnemen?
De enige kosten zijn dan 4,10 per kwartaal zo lijkt het. Hoe lang moet ik die aanhouden?
Ik las hier ergens (ik kan de post zo even niet meer terugvinden) van iemand die vorig jaar ook pas ergens medio januari lid is geworden van ING, en hij kon wel gewoon mee doen met de actie.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:51 schreef elkravo het volgende:
[..]
Als je geen rekening had per December vraag ik me af of de actie voor je geldt...
Sparen en speculeren zijn twee verschillende dingen. Je familie die er over waakt kan geen valutaschommelingen tegenhouden.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:32 schreef sleutelpunt het volgende:
tjah je moet wat,
Risico,maar er woont familie van me die erover waakt:)
Ja hoor, je kunt ook gewoon je nederlandse adres gebruiken. Ik heb jaren terug een tijd een rekening gehad bij Westpac. Ondanks het wisselkoersverlies een hoop geld aan overgehouden door de afzwakking van de Euro.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:49 schreef Webschip het volgende:
[..]
Kan je daar zo een rekening openen dan? Als niet- Australian?
Ik heb nu 1% rente daar, maar vanwege net een baan hebben kan ik wel redelijk wat geld naartoe doen. Denk het wel ja.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:34 schreef Loekie1 het volgende:
Voor een beperkt bedrag, denk zo 25k¤. De rest heb ik bij LPB tot het max. ondergebracht.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:34 schreef Loekie1 het volgende:
Nee, sla een jaar over. Heb het geld nodig voor andere zaken en ben met beleggen begonnen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:34 schreef Loekie1 het volgende:
http://lmgtfy.com/?q=ING+spaaractie+extra+beloningquote:Op zondag 8 februari 2015 21:25 schreef Makrolon het volgende:
Heeft iemand een link naar die ing actie? Ik kan t zo niet vinden...
True.quote:Op zondag 8 februari 2015 11:30 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Sparen en speculeren zijn twee verschillende dingen. Je familie die er over waakt kan geen valutaschommelingen tegenhouden.
Je hoeft het toch nog lang niet op te geven?quote:Op maandag 9 februari 2015 18:37 schreef N00dles het volgende:
Argenta omlaag naar 1,55%. Alsof het nog niet laag genoeg is allemaal. Wanneer komt er eens een einde aan die verschrikkelijk trieste rentes?
En maar lang doen over dat jaaroverzicht waar ik op zit te wachten. Stelletje graaiers.
Nee, klopt, maar ik hou ervan om dingen snel te regelen, mijn boekhouder gaf me een overzicht van bij elkaar te verzamelen documenten en ik heb dat gewoon liever vast achter de rug.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:08 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je hoeft het toch nog lang niet op te geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |