Dat doe jij toch ook? Jij geeft jouw persoonlijke beleving weer en je krijgt daar kritiek op. Jij beschrijft wat je doet en mensen reageren daar op.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:40 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik accepteer die beledigingen aan mijn adres gewoon niet meer.
Het gaat trouwens niet alleen om dit topic. Mensen moeten op dit forum altijd persoonlijk worden (wat echt de AIDS is van dit forum).
Je opent een topic, met als tweede zin "als ik ... ' , ja dan reageren mensen ook persoonlijk naar jou toe natuurlijk. En eens met wat rhu net zegt. Als je eigen ervaringen post dan krijg je daar vragen/opmerkingen over.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:40 schreef Gewas het volgende:
Het gaat trouwens niet alleen om dit topic. Mensen moeten op dit forum altijd persoonlijk worden (wat echt de AIDS is van dit forum).
Omdat hij aggressief reageert kan hij ook aggresieve reacties verwachten natuurlijk.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:06 schreef emptiness het volgende:
Weeral triest en typisch Fok! gedrag hier. Gewas opent een normaal topic in R&P, maar wordt vervolgens langs alle kanten aangevallen en uitgemaakt voor pauper en tokkie.
Hier zou ik ook ook agressief van worden.
In mijn ogen waren het eerder observaties tov jouw agressieve overkomen, dan beledigingen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:40 schreef Gewas het volgende:
[..]
Misbruik nog welquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:17 schreef Deckard het volgende:
Hoe demon from heaven het beschrijft heb ik meer begrip voor dan Gewas. Die lijkt meer misbruik van zijn geestelijke gesteldheid te maken.
Misbruikquote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:17 schreef Deckard het volgende:
Hoe demon from heaven het beschrijft heb ik meer begrip voor dan Gewas. Die lijkt meer misbruik van zijn geestelijke gesteldheid te maken.
Ik begrijp dat je niet tegen kritiek kan.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:44 schreef Rodulf het volgende:
Dit account gaat ook door de shredder trouwens. Wil niks meer met dit forum te maken hebben.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 18:04 schreef Deckard het volgende:
[..]
Omdat hij aggressief reageert kan hij ook aggresieve reacties verwachten natuurlijk.
Had over deze reactie heengelezen. Nee, jij bent echt een aanwinst voor dit forum.quote:
Je eigen gedrag goedkeuren helpt niet. En ik dacht dat je het niet persoonlijk wilde maken.quote:
Je noemt mij dom, zegt dat ik misbruik maak en hebt het over 'schizo-gedrag' en dan vind je het gek dat ik zo reageer?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:20 schreef Deckard het volgende:
[..]
Je eigen gedrag goedkeuren helpt niet. En ik dacht dat je het niet persoonlijk wilde maken.
Nou, ik eigenlijk niet. Je wil niet weten hoe vaak je van iemand te horen krijg dat ze ook wel een eens in een dipje zitten maar dat zij zich niet aanstellen er zich er 'gewoon' doorheen worstelen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:21 schreef Gewas het volgende:
[..]
Weet niet... heb toch het idee dat er voor bv een depressie meer begrip is.
Bij een boel is het ook vaak een dipje, maar dat zijn aanstellers die er een depressie van maken. Geen wonder dat mensen dan in die houding schieten.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:37 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Nou, ik eigenlijk niet. Je wil niet weten hoe vaak je van iemand te horen krijg dat ze ook wel een eens in een dipje zitten maar dat zij zich niet aanstellen er zich er 'gewoon' doorheen worstelen.
Mensen proberen het vaak te relativeren, maar echt begrijpen doen en willen ze het niet.
Dan nog is er toch wel meer 'begrip' voor een depressie dan voor schizofrenie, maar dat komt denk ik omdat depressie in een omgeving vaker voor kan komen dan schizofrenie. Althans, behalve in schoonfamilie ken ik niemand echt persoonlijk die het heeft (ik kom wel soms op het Willem Anrtsz huis omdat daar iemand werkt die ik ken). Eigenlijk vind ik die mensen vooral heel sneu en hoor ik veel over de episodes die ze dan hebben. Er zit een meid waarvoor het gewoon ontzettend zielig is want dat is heel lief, maar gewoon zo paranoia is als het maar kan en dat manifesteert zich af en toe in hele rare buien.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 17:37 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Nou, ik eigenlijk niet. Je wil niet weten hoe vaak je van iemand te horen krijg dat ze ook wel een eens in een dipje zitten maar dat zij zich niet aanstellen er zich er 'gewoon' doorheen worstelen.
Mensen proberen het vaak te relativeren, maar echt begrijpen doen en willen ze het niet.
Ben het met je eens Demon. Ik ken Gewas ook buiten het forum om en hij is een zeer sympathieke jongen. Hoe hij hier wordt omschreven door sommige users komt absoluut niet overeen met hoe hij in werkelijkheid is.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:11 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Gewas is één van de aardigste en meest begripvolle users op dit forum. Ga jullie schamen.
Ik denk dat er ook een beetje een taboe op ligt hoor.. Psychische problemen sowieso, maar ziektes als schizofrenie nog meer..quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:09 schreef Gewas het volgende:
[..]
[..]
True.
Mijn opmerking in de OP was omdat je regelmatig dingen over autisme te zien krijgt op tv. Ik vind schizofrenie /van alle stoornissen) zo'n ondergewaardeerd probleem. Je hoort er zelden iets over.
Dan heb je iemand over het hoofd gezien ofzo, omdat je afwezig was.. Dat werd aangezien voor asociaal of onverschillig gedrag. Ja, kan gebeuren hoor..quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:25 schreef Gewas het volgende:
Gister nog. Kwam net uit de tabakszaak en was vreselijk in de war. Dus ik wil met mijn fiets weglopen, blijkbaar blokkeerde ik 2 mensen en kreeg te horen "hij steekt nog net zijn middelvinger niet op." Ik dacht van, wtf mensen. Wat loop je godverdomme moeilijk te doen.
Jammer joh. Ik heb je altijd wel een aardige user gevonden. Veel succes verder in je leven.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 14:37 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Misbruik![]()
![]()
Ik heb gister mijn Gewas account door de shredder gehaald dus kap alsjeblieft met dat persoonlijke gezeik. Ik ben een van de meest sociale personen die je je kan voorstellen maar omdat ik in een psychotische bui een paar achterlijke berichtjes achterlaat heb ik het gedaan.
Ik heb zelf twee keer tijdens een sollicitatie aangeven dat ik een lichte vorm van autisme heb. Ze vroegen er naar en dan ga ik er niet over liegen. Beide keren was dat de reden dat ik niet werd aangenomen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 21:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook een beetje een taboe op ligt hoor.. Psychische problemen sowieso, maar ziektes als schizofrenie nog meer..
Tegen je werkgever kun je best zeggen dat je een (licht) autistische stoornis hebt, bv.. Als je zegt dat je schizofreen bent, is dat eng en weten ze niet wat ze ermee moeten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |