ik ook, had gewoon 20kg zwaarder kunne zijnquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:26 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
banaan van xxl
b&f kk oplichters gebruik ik niet meer
ben 20% te licht door hun
de afgelopen periode ben ik wel weer ziek gegroeidquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik ook, had gewoon 20kg zwaarder kunne zijn
quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik kom uit 1095, we ain't scared of that shit.
nee joh, gewoon in mijn broekquote:
Gadver poep jij in je broek?quote:
je vergeet alles af te sluiten met manquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik kom uit 1095, we ain't scared of that shit.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:20 schreef ThisIsLis het volgende:
Heeey guys,
Ik heb nu al een tijd met mijn vriend en hebben al heel wat samen gedaan op gebied van sex. Beetje rollenspellen, alle mogelijke standjes en voyeur. Nu wil ik hem eens flink verwennen. Een fantasie voor hem waarmaken waar die zelf nog niet aan gedacht heeft.
Dus mannen, hoe zouden jullie het liefst verwent worden? Gekste dingen mogen, ben voor heel wat in. Of dames een goed idee of beleving wat goed is gevallen?
Hoop op nieuwe ervaringen en ideeën, help me de mijne zijn op.
verwenmomentjequote:Op woensdag 4 februari 2015 22:28 schreef Awesome_ het volgende:
'lekker verwennen' zit in mn hoofd in hetzelfde hokje als 'genieten'
Krijg daar kippenvel van.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
En weer krijg ik diverse dm's van mensen die hier niet meer willen posten nu de insteek van het topic weer veranderd is.
Dit is echt totaal niet ok. Het zal wel weer doodbloeden hier. Jammer dames, het was gezellig. Bedankt
haha, op springen!quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Haha, ik kreeg al te horen dat de dieetreeks, of hoe hij ook heet tegenwoordig, weer op springen stond. Wat gek dat die briljante oplossing van het splitsen van de reeksen niet heeft geholpen. Kansloos
.
hahaquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:41 schreef seto het volgende:
man man man wat een zeikwijven
"het is hier geen veilige omgeving mmeer"
jezus christus
Ik vond die andere dude veel leuker eigenlijk.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]![]()
Ik lachte me echt de lul uit mn broek om dat stukje.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:46 schreef Ethanolic het volgende:
Stel dat ik net zo eindig als Klokov....
Ja zeker!quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik vond die andere dude veel leuker eigenlijk.
Bro, soms luister je van die feelmuziek toch? Moet je eens rainymood bij aanzetten.quote:Op donderdag 5 februari 2015 00:09 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja zeker!![]()
Die tweede vond ik ook beter, zelfde stukje toch? dus we hebben allebei gelijk.
Waarom plaats jij hier eenquote:Op donderdag 5 februari 2015 00:33 schreef Sapstengel het volgende:
short story:
- was horny, downloded grindr - found the gay guy from my high school who basically looks like a slutty girl
- walked over to his house, he sucked my dick and i choked him. (couldnt get hard, had to turn on an alexis texas vid)
- came in his mouth and face
-came home to fap to pics of girls
Bedankt Luwanda, voor nog een extra motivatie voor legalisering van postnatale abortiequote:
Hoe kun je een fantasie voor iemand anders waarmaken waar hij zelf nog niet aan gedacht heeft? Dan is het DUS geen fantasie van hem!!!quote:
Mensen die gaan dieeten en 500kcal per dag innemen en daardoor willen afvallenquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:58 schreef Sapstengel het volgende:
Allemaal van die fatties die het afvallen niet aankunnen en gefrustreerd raken. Ja zou ik ook zijn als ik 2 jaar later nog steeds hetzelfde weeg omdat ik geen zelfbeheersing heb
val je daar niet mee af?quote:Op donderdag 5 februari 2015 07:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Mensen die gaan dieeten en 500kcal per dag innemen en daardoor willen afvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |