quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:23 schreef Catch22- het volgende:
Haal er een vriendin bij. Onder het mom ze komt een wijntje drinken en het dan uit de hand laten lopen
Hehehehequote:Op woensdag 4 februari 2015 22:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Een lekkere maaltijd, krat bier, abonnement op FOX Sports en jij die zwijgt.
HIj zou er nog niet aan gedacht mogen hebbenquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:23 schreef Catch22- het volgende:
Haal er een vriendin bij. Onder het mom ze komt een wijntje drinken en het dan uit de hand laten lopen
mooier en geiler dan dat wordt t niet. Mits leuke vriendinquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:24 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
HIj zou er nog niet aan gedacht mogen hebben
Ongetwijfeld. Zoals hij daar ongetwijfeld ook al ooit aan gedacht heeftquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
mooier en geiler dan dat wordt t niet. Mits leuke vriendin
Ditquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:23 schreef Catch22- het volgende:
Tietenplaatje.quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Een tiet is een tiet, kan er ook niks aan doen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Durf je dat tieten te noemen?
quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Een tiet is een tiet, kan er ook niks aan doen.
Waarom post je mannenborsten?quote:
En hier maak je een account voor aan?quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:12 schreef ThisIsLis het volgende:
whahaha gelukkig zijn de mijne veel mooier dan die. Maar helaas... trio hebben we besloten niet te doen. zijn fantasie is dat ik uit me dak ga met een pure lesbie en hij mag toekijken. Maar geen waardige lesbie voor gebonden. Dus nog opzoek naar iets anders. En zijn grootste fantasien heb ik al laten waar komendus zoek echt iets nieuws en spannends....
SEX / Eerste keer met voorbinddildoquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:21 schreef Redster1984 het volgende:
Was hier laatst een topic over iemand die zich dit zn vriendin liet pakken met een voorbinddildo. Idee misschien? T was hem wel goed bevallen geloof ik
Argoquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:21 schreef Redster1984 het volgende:
Was hier laatst een topic over iemand die zich dit zn vriendin liet pakken met een voorbinddildo. Idee misschien? T was hem wel goed bevallen geloof ik
Nouja je hoeft denk ik niet bang te zijn dat ie t al eerder gedaan heeftquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:26 schreef ThisIsLis het volgende:
Ja wel een goed nieuw idee. Voor mijzelf denk ik iets te extreem haha....
Haha ja dat zal die zeker niet. Maar denk dat we er allebei geen plezier aan hebben met een voorbinddildo...quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:31 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Nouja je hoeft denk ik niet bang te zijn dat ie t al eerder gedaan heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |