quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:23 schreef Catch22- het volgende:
Haal er een vriendin bij. Onder het mom ze komt een wijntje drinken en het dan uit de hand laten lopen
Hehehehequote:Op woensdag 4 februari 2015 22:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Een lekkere maaltijd, krat bier, abonnement op FOX Sports en jij die zwijgt.
HIj zou er nog niet aan gedacht mogen hebbenquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:23 schreef Catch22- het volgende:
Haal er een vriendin bij. Onder het mom ze komt een wijntje drinken en het dan uit de hand laten lopen
mooier en geiler dan dat wordt t niet. Mits leuke vriendinquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:24 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
HIj zou er nog niet aan gedacht mogen hebben
Ongetwijfeld. Zoals hij daar ongetwijfeld ook al ooit aan gedacht heeftquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
mooier en geiler dan dat wordt t niet. Mits leuke vriendin
Ditquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:23 schreef Catch22- het volgende:
Tietenplaatje.quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Een tiet is een tiet, kan er ook niks aan doen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Durf je dat tieten te noemen?
quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:04 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Een tiet is een tiet, kan er ook niks aan doen.
Waarom post je mannenborsten?quote:
En hier maak je een account voor aan?quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:12 schreef ThisIsLis het volgende:
whahaha gelukkig zijn de mijne veel mooier dan die. Maar helaas... trio hebben we besloten niet te doen. zijn fantasie is dat ik uit me dak ga met een pure lesbie en hij mag toekijken. Maar geen waardige lesbie voor gebonden. Dus nog opzoek naar iets anders. En zijn grootste fantasien heb ik al laten waar komendus zoek echt iets nieuws en spannends....
SEX / Eerste keer met voorbinddildoquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:21 schreef Redster1984 het volgende:
Was hier laatst een topic over iemand die zich dit zn vriendin liet pakken met een voorbinddildo. Idee misschien? T was hem wel goed bevallen geloof ik
Argoquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:21 schreef Redster1984 het volgende:
Was hier laatst een topic over iemand die zich dit zn vriendin liet pakken met een voorbinddildo. Idee misschien? T was hem wel goed bevallen geloof ik
Nouja je hoeft denk ik niet bang te zijn dat ie t al eerder gedaan heeftquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:26 schreef ThisIsLis het volgende:
Ja wel een goed nieuw idee. Voor mijzelf denk ik iets te extreem haha....
Haha ja dat zal die zeker niet. Maar denk dat we er allebei geen plezier aan hebben met een voorbinddildo...quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:31 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Nouja je hoeft denk ik niet bang te zijn dat ie t al eerder gedaan heeft
Wat waren de grootste fantasieën dan? Wellicht kun je die wat uitbreiden...quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:12 schreef ThisIsLis het volgende:
whahaha gelukkig zijn de mijne veel mooier dan die. Maar helaas... trio hebben we besloten niet te doen. zijn fantasie is dat ik uit me dak ga met een pure lesbie en hij mag toekijken. Maar geen waardige lesbie voor gebonden. Dus nog opzoek naar iets anders. En zijn grootste fantasien heb ik al laten waar komendus zoek echt iets nieuws en spannends....
Dat is voor iedereen anders. Kunnen we dus geen antwoord op geven.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:20 schreef ThisIsLis het volgende:
Heeey guys,
Ik heb nu al een tijd met mijn vriend en hebben al heel wat samen gedaan op gebied van sex. Beetje rollenspellen, alle mogelijke standjes en voyeur. Nu wil ik hem eens flink verwennen. Een fantasie voor hem waarmaken waar die zelf nog niet aan gedacht heeft.
Dus mannen, hoe zouden jullie het liefst verwent worden? Gekste dingen mogen, ben voor heel wat in. Of dames een goed idee of beleving wat goed is gevallen?
Hoop op nieuwe ervaringen en ideeën, help me de mijne zijn op.
Zou bij mij niet werken, maar ik ben waarschijnlijk een uitzondering.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:23 schreef Catch22- het volgende:
FTFYquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Een lekkere maaltijd, krat bier, abonnement op FOX Sports en jij die pijpt.
Dat is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:43 schreef emil23 het volgende:
Bind hem vast, laat je uitwonen door een XXL neger voor zijn ogen. En laat hem daarna jouw creampie uitlikken en de neger schoonlikken.
Het klinkt gek, maar geloof me, je vriend wordt gek van genot.
Daar komen ze pas achter als ze het geprobeerd hebbenquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is niet voor iedereen weggelegd.
Klaarkomd?quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:45 schreef satopex het volgende:
neem z'n lul in je mond dan lekker opgeilen en als hij kaarkomd leeg zuigen tot de laatse druppel.
Toch hem anaal verwennen. Hoeft niet direct een voorbinddildo te zijn, er zijn meerdere mogelijkheden.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:19 schreef ThisIsLis het volgende:
Ik ben een vrouw. Maar wat zou het er toe doen. Wil gewoon weten hoe ik mijn vriend het beste kan verwennen. No difference als ik een man zou zijn
electro-sex Of latex/leer mischien?? Of S.M(soft of hard aan jullie de keuze),wij hebben al meerdere keren onze grenzen verlegd om het spannend te houden natuurlijk!!quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:20 schreef ThisIsLis het volgende:
Heeey guys,
Ik heb nu al een tijd met mijn vriend en hebben al heel wat samen gedaan op gebied van sex. Beetje rollenspellen, alle mogelijke standjes en voyeur. Nu wil ik hem eens flink verwennen. Een fantasie voor hem waarmaken waar die zelf nog niet aan gedacht heeft.
Dus mannen, hoe zouden jullie het liefst verwent worden? Gekste dingen mogen, ben voor heel wat in. Of dames een goed idee of beleving wat goed is gevallen?
Hoop op nieuwe ervaringen en ideeën, help me de mijne zijn op.
Moet 'ie ook maar voor open staan… Ik kreeg een knie tegen m'n kin aanquote:Op donderdag 5 februari 2015 16:59 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Toch hem anaal verwennen. Hoeft niet direct een voorbinddildo te zijn, er zijn meerdere mogelijkheden.
Voor (de meeste) mannen echt een groot genot![]()
Voyeur en veel rollenspellen en video opnemen waren zijn fantasiën.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:45 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Wat waren de grootste fantasieën dan? Wellicht kun je die wat uitbreiden...
Wat zie jij voor je in soft sm en wat in hard sm?quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:28 schreef gustaf het volgende:
[..]
electro-sex Of latex/leer mischien?? Of S.M(soft of hard aan jullie de keuze),wij hebben al meerdere keren onze grenzen verlegd om het spannend te houden natuurlijk!!
hij vond het niets dus?quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Moet 'ie ook maar voor open staan… Ik kreeg een knie tegen m'n kin aan
quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:20 schreef ThisIsLis het volgende:
Een fantasie voor hem waarmaken waar die zelf nog niet aan gedacht heeft.
Haha smart onequote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als hij er nog niet aan gedacht heeft, was het dus ook geen fantasie!
Maar je wil dus iets nieuws uitproberen? Weet je ook wat hij echt NIET wil?
Ik ken wel iemand. Maar ik denk dat je vriend er dan ook van langs krijgt. En dat wil hij welquote:Op woensdag 4 februari 2015 23:12 schreef ThisIsLis het volgende:
Maar geen waardige lesbie voor gebonden
Klopt alleen, heb ik natuurlijk geen vriendin.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:03 schreef mildpower het volgende:
Vlak voor dat je gaat pijpen een slok warme thee nemen, lekker warm aan zijn pik. En daarna stiekem een ijsklontje in je mond doen en dan weer pijpen en dat een paar keer herhalen. Ik werd helemaal gek en heb mijn toenmalige vriending helemaal uitgewoond van geilheid!!
Pijpen met warm water is the bomb. Zo heeft Caroline Tensen ook carrière gemaakt.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:03 schreef mildpower het volgende:
Vlak voor dat je gaat pijpen een slok warme thee nemen, lekker warm aan zijn pik. En daarna stiekem een ijsklontje in je mond doen en dan weer pijpen en dat een paar keer herhalen. Ik werd helemaal gek en heb mijn toenmalige vriending helemaal uitgewoond van geilheid!!
Definieër uit de hand lopen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:23 schreef Catch22- het volgende:
Hoe weet je dat zo zeker van anaal?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:12 schreef ThisIsLis het volgende:
Wat niet, met meerdere mensen niet en ik denk dat voor bij hem anaal ook niet echt zijn ding is.
Als hij het eens meemaakt wat het betekent om je prostaat gestimuleerd te krijgen piept ie wel anders denk ik. Ik denk dat bij bijna elke man die zich er aan over durft te geven, het orgasme heftiger is dan andersquote:Op zaterdag 7 februari 2015 19:12 schreef ThisIsLis het volgende:
Wat niet, met meerdere mensen niet en ik denk dat voor bij hem anaal ook niet echt zijn ding is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |