Geef je het op een briefje?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:46 schreef Cavaliers het volgende:
Ik durf er eigenlijk wel op te wedden.
Ajax moet nog.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:54 schreef Coco98 het volgende:
Dj_Day-V gelooft nu eindelijk dat PSV kampioen wordt.
Die halen PSV nooit meer in.quote:
Durf je ook wel op een briefje te geven dat Feyenoord nooit meer kampioen wordt... maar dat doe ik ook niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:58 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Die halen PSV nooit meer in.
Dat durf ik je op een briefje te geven maar dat doe ik niet.
Schade Deutschland Twente hoort erbijquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:42 schreef opperkleurder het volgende:
Ik kijk nu ook. Die Duitsers zullen nog wel 1-1 maken.
Die man heeft er echt plezier van. ADO is geen Vitesse.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Deze man juicht als een blij klein kind
xdquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:46 schreef opperkleurder het volgende:
Ik verwacht dat Cambuur ondergesneeuwd gaat worden.
Dus datquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die man heeft er echt plezier van. ADO is geen Vitesse.
Hij hoeft alleen maar zijn gezicht te laten zien, dat is genoeg.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:50 schreef alors het volgende:
Ohja Daniel de Ridder. Die speelt ook nog, als hij niet geblesseerd is.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Drie keer raden wie ik in mijn managerteam heb.
quote:
Geef ook maar even aan dat het Moisander is, zo'n voorgevoel heb ik.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb ¤100 ingezet op rood voor Ajax in de tweede helft.
Durf ik niet.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Geef ook maar even aan dat het Moisander is, zo'n voorgevoel heb ik.
Wat 5euroquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:50 schreef Caland het volgende:
Kijk hem staan dan, op zijn verhoginkje, met zijn shirt uit, hartje winter
vuile vieze kankerboeeeeeef
Ik weet nog wel een keer dat Maccabi Haifa in Alkmaar speelde toen het vroor, stonden er 12 van die uitsupporters in hun halve nakie. Toen zei Sierd er nog wat over.quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:50 schreef Caland het volgende:
Was sowieso onterecht, al was de bal aan zijn voeten. Hij deed niksquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Had hij de bal aan de voeten gehad, oke. Maar de bal rolde van zijn voet.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:50 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 28 november 2013 20:48 schreef Dagoduck het volgende:
Even wat quotes uit de wedstrijd AZ - Maccabi Haifa:
"Die met die dikke kop" (over een assisten die ziek het veld af ging)
''Bar Rafaeli komt daar vandaan, dat is geen café maar een blonde vrouw met twee uithangborden'' - over een plaats waar een speler vandaan komt.
''Is echt eeee mietje'' - Over een speler
''Weet u nog, Bar Rafaeli, boh'' (over eerdere quote)
"Door al die blote mannen denken ze in Israel (waar het ook wordt uitgezonden) dat het hier 24 graden is" - over 10 Maccabi Haifa supporters zonder t-shirt
"Dat meisje moet naar bed, die is 12, 4 vullingen en een piercing" - over een gapende supportster
"Die man krijgt een bitterbal van Dick, die heeft al de hele 2e helft in zijn zak gezeten. Of een speldje" - De 4e official kreeg iets van Dick Advocaat (volgens mij)
Hij suggereerde ook nog dat de supporters van Maccabi Haifa zo blij waren omdat ze vlakbij Amsterdam zaten (Wallen&coffeeshops)
Toeristen lokken enzoquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
Oh ik heb de quote al:
"Door al die blote mannen denken ze in Israel (waar het ook wordt uitgezonden) dat het hier 24 graden is"
quote:
Bedankt voor de indirecte spoiler.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 22:58 schreef Sked het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Twente dit verliest
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor de indirecte spoiler.
Alles kan. Ik denk dat hij het kan iig.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:15 schreef Sked het volgende:
Wat denken jullie, kan Robin Gosens die Achenteh volgend jaar uit de basis spelen bij Vitesse?
Rasvoetballertje, om met Evert te spreken.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:15 schreef Sked het volgende:
Wat denken jullie, kan Robin Gosens die Achenteh volgend jaar uit de basis spelen bij Vitesse?
Evert geloof ik op zijn woordquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Rasvoetballertje, om met Evert te spreken.
tong80godquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:17 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ONZ / Robert M. komt voor een kleuterklas te staan.
![]()
SENSATIE.twitter:dennisvanbergen twitterde op zaterdag 07-02-2015 om 23:19:07Maaskant laat weten dat Demy de Zeeuw zich per direct op amateurbasis aansluit bij NAC reageer retweet
Wat is die afgezakt.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
SENSATIE.twitter:dennisvanbergen twitterde op zaterdag 07-02-2015 om 23:19:07Maaskant laat weten dat Demy de Zeeuw zich per direct op amateurbasis aansluit bij NAC reageer retweet
Demy die gratis voetbalt? Hier klopt niks vanquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zal Arno Vermeulen hiervan vinden.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Op amateurbasis nog welquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat het daar al te laat voor isquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Fit worden en dan geld maken in midden-oosten of USA
Dat is wel zijn intentie. Hij wilt zelfs zijn vrouw en kind ervoor achterlatenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 23:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat het daar al te laat voor is
Broekje uit hier.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:47 schreef KingRoland het volgende:
Wanneer mogen de broekjes naar beneden?
Dat zou moeten lukken, ik verwacht een 0-5.quote:Op zondag 8 februari 2015 18:59 schreef JanCees het volgende:
Ajax gaat de drie punten mee naar huis nemen denk ik
Ben je al een mooi stuk voor de FP aan het schrijven?quote:Op zondag 8 februari 2015 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
De NOS is zeker, PSV wordt kampioen
Nee, doe ik straks want ik doe afgelopen speelronde er ook bijquote:Op zondag 8 februari 2015 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je al een mooi stuk voor de FP aan het schrijven?
Wat jammerquote:Op zondag 8 februari 2015 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, doe ik straks want ik doe afgelopen speelronde er ook bij
Tijdens SV kun je ervan genieten.quote:
Dit sluit ik niet uit.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ajax gaat de voorsprong nog wel uitbouwen denk ik
Natuurlijk meen ik dit niet. Ik voer al het hele seizoen een hetze tegen die kneus.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je dit meent neemt niemand je meer serieus.
Die scoort altijd in duels met Ajax.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik gun Verhoek eigenlijk wel een goal.
Ajax geeft het weg, nu. Alleen een wonder kan Ajax behoeden.quote:Op zondag 8 februari 2015 19:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
V/d Hart zet de tweede plaats van Ajax op de tocht met dit puike keeperswerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |