SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://vocaroo.com/i/s1k7d7XkFWq2quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best apart om al die FOK! teksten opeens te horen.
Komt allemaal wel erg dichtbij zo.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1k7d7XkFWq2
Geef ons een hallooooow, nog één keer.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan niet stoppen met lachen om dit NAC.
Je kan ook juichen voor PSVquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kan niet stoppen met lachen om dit NAC.
Anders sluiten Drizzt en ik dit topic.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Geef ons een hallooooow, nog één keer.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Deed hij dit eerder dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wie is deze buitenlander?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1k7d7XkFWq2
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Anders sluiten Drizzt en ik dit topic.
Prefereer jij verbranden of verdrinken?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Prefereert VBL Tamata of Brenet?
Ben ik ookquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:05 schreef Mani89 het volgende:
Vroeger dacht ik dat iedereen in dit topic keiharde hooligans waren met doorrookte shagstemmen en tokkie accenten.
Kut Stijn. Neem ik dat Baantjer stukje op en ik krijg er niets voor terug.quote:
Blijken het allemaal puberale schandknaapjes te zijnquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:05 schreef Mani89 het volgende:
Vroeger dacht ik dat iedereen in dit topic keiharde hooligans waren met doorrookte shagstemmen en tokkie accenten.
Ik ben niet puberaal.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijken het allemaal puberale schandknaapjes te zijn
Is dat niet zo dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:05 schreef Mani89 het volgende:
Ja leuk hè, allemaal keurige scholieren. Nou ja behalve HMF en Scrummie.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijken het allemaal puberale schandknaapjes te zijn
Verdrinken, lijkt me iets minder pijnlijk.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Prefereer jij verbranden of verdrinken?
quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1q3fqCqvRPs
Alleen Karina voldoet aan die eisen, en dat is nog een wijf ook.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:05 schreef Mani89 het volgende:
Die posten niet hier.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja leuk hè, allemaal keurige scholieren. Nou ja behalve HMF en Scrummie.
Nu moet jij natuurlijk ook een vocaroo maken Guus.quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Alleen Karina voldoet aan die eisen, en dat is nog een wijf ook.
Ik heb geen mic.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu moet jij natuurlijk ook een vocaroo maken Guus.
Die wil je niet tegen komen in een donker steegje op World of Warcraft.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Alleen Karina voldoet aan die eisen, en dat is nog een wijf ook.
Jammer genoeg niet, die zijn zo heerlijk op de kast te krijgen.quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen die nog geen vocaroo hebben ingesproken zijn eigenlijk best wel sukkeltjes.
Als je uit Oss komt...quote:
Doe eens aardig over Stijn en Cavaliers.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen die nog geen vocaroo hebben ingesproken zijn eigenlijk best wel sukkeltjes.
Jinxen.quote:
Dat hebben wij maanden geleden al gedaan.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe eens aardig over Stijn en Cavaliers.
Ik wil een vocaroo van HMF.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet, die zijn zo heerlijk op de kast te krijgen.
Ja, Blom.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:09 schreef Scorpie het volgende:
Kan er bij NAC eigenlijk wel iemand voetballen?
Koch.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:09 schreef Scorpie het volgende:
Kan er bij NAC eigenlijk wel iemand voetballen?
Matsjfixingquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik probeer nog steeds die actie van Ten Rouwelaar te verklaren.
Met je accent potjandriequote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:09 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Als je Overijssel al buitenland vindt.
Volgens mij heeft Blom gewed op rood binnen een minuut.quote:
Ten Rouwelaar is gek, begin daar eens mee.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik probeer nog steeds die actie van Ten Rouwelaar te verklaren.
Minacht jij nou Robert Maaskant?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:10 schreef Grifte het volgende:
NAC heeft bijzonder veel geluk dat Dordrecht dit jaar in de Eredivisie speelt, wat een armoede.
De 1-2 tegen Feyenoord? Of was de 3-3 ook een veldgoal?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer is de laatste keer dat PSV een veldgoal tegenkreeg?
Ik zie een half jaar geleden al dat VVV had moeten promoveren.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:10 schreef Grifte het volgende:
NAC heeft bijzonder veel geluk dat Dordrecht dit jaar in de Eredivisie speelt, wat een armoede.
In ieder geval die wedstrijd dan.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De 1-2 tegen Feyenoord? Of was de 3-3 ook een veldgoal?
Jammer dat ik geen vocaroo kan insprekenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:10 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja nou sorry. We klinken niet allemaal als Johannes.
Onbesuisd inkomen, was te laat.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:11 schreef napoleonfour het volgende:
Stijn, kan jij mij vertellen waarom willems rood heeft? Ik schakel net in
Mwah, Richard Roelofsen speelde ook gewoon echt puur betonvoetbal. Betonachtiger kun je het niet krijgen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Maaskanttactiek doet me denken aan Richard Roelofsen
Ik pass deze vraag door naar Blom.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:11 schreef napoleonfour het volgende:
Deze voelde ik aankomenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0oOOrn2Tjix
Gaan op jihad komende zomer.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:12 schreef Alan_Bastard het volgende:
Wat is dat toch met die dooie bevers onderaan de kin bij die Arabieren van NAC
Spoelt hij zijn toilet door?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0oOOrn2Tjix
gezien de vorm van Ajax zou ik een andere club zoekenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand al een plaatje van Blom in een Ajaxshirt?
Het gat is nog maar 4 punten, dankzij Maaskant zie ik Dordrecht NAC nog wel inhalen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:10 schreef Grifte het volgende:
Spugen op de refquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:11 schreef napoleonfour het volgende:
He Stijn, heb je wel naar mijn prachtige vocaroo geluisterd? http://vocaroo.com/i/s0pzcUXjCy3zquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In ieder geval die wedstrijd dan.
Ik heb een zachte gquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen vocaroo kan inspreken
Ik heb totaal geen accent
https://vine.co/v/OFblWYi6DVzquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:11 schreef napoleonfour het volgende:
Verkeerde teksten, je doet het helemaal verkeerd.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:12 schreef Pascalus het volgende:
[..]
He Stijn, heb je wel naar mijn prachtige vocaroo geluisterd? http://vocaroo.com/i/s0pzcUXjCy3z
Kostte maar 195 takes om het goed te krijgen.
quote:
Kut voor je man.quote:
da heb ik overheen gelezen klaplongquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:14 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
HIJ HEEFT TOCH GEEN MIC ZEGT IE NET JEZUS
PSV is wel schoolmeester verdedigen tot de eigen 16.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:14 schreef Cavaliers het volgende:
De energietank begint leeg te geraken bij PSV.
Rochel gquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Klinkt veel beter dan zo'n harde.
Je moeder geloven.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
NAC gaat nog wel scoren.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV is wel schoolmeester verdedigen tot de eigen 16.
Ik heb een heerlijk harde Gquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
PSV is geen schoolmeester.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV is wel schoolmeester verdedigen tot de eigen 16.
Ik ben de Baantjer fanclub niet waardig.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verkeerde teksten, je doet het helemaal verkeerd.
Ik probeer 'm nu uit mijn hoofd op te zeggen.
Boom heeft pijn, komt door de tak, ze stoot hem af, ziekte kruipt erin, tak rot, en dan vermoordt de tak de boom.
Mijn moeder heeft daar nooit iets over gezegd, maar bedankt voor je verder irrelevante opmerking.quote:
Ja leuk, maar niet hier.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
PSV is geen schoolmeester.
~ Ambrosius
Zo ging het ook tegen ADO. Dit houden ze normaal wel gewoon vol.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:14 schreef Cavaliers het volgende:
De energietank begint leeg te geraken bij PSV.
Verkapte 'ik ken Engelse woorden dus ik heb er verstand van'quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:15 schreef Maver24 het volgende:
Sjonge jonge. Spelers van NAC hebben echt een vision en positioning van niks. Pass over een paar meter gaat al fout
Dit acht ik onmogelijk.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bal die lucky voor de voeten valt in de 16.
quote:
Tegen een tegenstander van een minder kaliber kunnen ze wel winnen, al dan niet na een rode kaart of twee.quote:
Teveel fifa gespeeldquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Verkapte 'ik ken Engelse woorden dus ik heb er verstand van'
Het is zo'n debiel dat ik er altijd goed om kan lachenquote:
Neuquote:
Ik zit er graag wekelijks naast als het betekent dat we winnen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelfs met 10 man winnen we uit bij NAC.
Tsja, Cavaliers had het niet helemaal goed.
Haal jij mij even uit die lokquote uit het haxball topic. Bedankt.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit sloeg dus nergens op. Opportunisme ten top.
Moet ik zoeken onder de G van Geert?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Haal jij mij even uit die lokquote uit het haxball topic. Bedankt.
Mij ook s.v.p.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Haal jij mij even uit die lokquote uit het haxball topic. Bedankt.
moet nu ergens anders z'n bonus verdienenquote:
Ik geloof dat hij struikelde en toevallig tegen de bal aan viel.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:20 schreef Zorro het volgende:
Wat is de Ten Rouwelaar aan het doen? Houdt zomaar een bal tegen.
Ook in de managerquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wil wel dat ze de kaart van Jetro weghalen. Belachelijk
zal toch wel?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wil wel dat ze de kaart van Jetro weghalen. Belachelijk
Ga anders bij hem op bezoek als je hem zo mist.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou GGMM ook een vocaroo hebben gemaakt?
Dan blijft GGMM wegquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ga anders bij hem op bezoek als je hem zo mist.
jaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wisten jullie dat ik naar PSV-Zenit ga?
Maakte VBL kapot als mod, dus hij blijft maar lekker opgetyft.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou GGMM ook een vocaroo hebben gemaakt?
is dat ook zo'n jihad ding?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Over 2 weken is dat toch trouwens?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vind je dat ook spannend?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oooooooooohhhhhhhhh braaa braaa pow powquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dan doet hij vast niet open.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze kunnen beter afspreken bij de bios ofzoquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:23 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
yupquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Over 2 weken is dat toch trouwens?
Ik ook. Zal eens kijken of ik je dikke kop zie.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ga naar PSV-Dordquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ook. Zal eens kijken of ik je dikke kop zie.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oooooooooohhhhhhhhh braaa braaa pow pow
Misschien kan iemand dat inspreken
Waarom niet naar de uitwedstrijd in RUSLANDquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Van gefaalde vleugelspelers uit de Ajax jeugd kan je een hele selectie maken.quote:
Moet je eens wat vaker achter je computer vandaan komen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niks mis meeKon ik maar altijd gaan.
Als je in jouw moeder haar kamer zoekt zal je mij sneller vinden.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ook. Zal eens kijken of ik je dikke kop zie.
Hij schijnt een beetje bang te zijn voor wat intiemere contacten, buiten die met zijn goudvissen om dan.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan doet hij vast niet open.
Even gefixed voor je.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:24 schreef Rabieluh het volgende:
Dus zo gaat PSV spelen, een zuigende counterploeg, overal over gillen en veel theater. Leuk voor het publiek.
Mad?quote:
Niet huilen, ooit zal jij ook naar een wedstrijd gaan.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:25 schreef Herqules het volgende:
[..]
Moet je eens wat vaker achter je computer vandaan komen.
barney.gifquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als je in jouw moeder haar kamer zoekt zal je mij sneller vinden.
Die mogen ze van mij wel een kogeltje tussen zijn oogjes plaatsen. Meteen een dictatortje minder.quote:
Maar blijkbaar wel tegen PSV, de enige ploeg die vandaag heeft gevoetbald.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:26 schreef Trebo het volgende:
[..]
Ik ben niet voor Ajax of voor Feyenoord.
Hoe weet jij dat wij een Fatboy hebben liggen?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als je in jouw moeder haar kamer zoekt zal je mij sneller vinden.
Oh meneertje moet gelijk iets terug zeggen. Mad.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet huilen, ooit zal jij ook naar een wedstrijd gaan.
Waarom djogde je langs het PSV-stadion?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:26 schreef Coco98 het volgende:
Tijdje terug kwam ik Waterreus joggend tegen langs PSV-stadion. Genot
Wel door de beste ploeg van Nederland, dus NAC hoeft zich niet te schamen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:26 schreef Cavaliers het volgende:
NAC vernederd in eigen huis door een ploeg met een man minder.
Redelijke counter, 6.8/10quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat wij een Fatboy hebben liggen?
Super boosquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:26 schreef Herqules het volgende:
[..]
Oh meneertje moet gelijk iets terug zeggen. Mad.
Ik jog niet, reus wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Waarom djogde je langs het PSV-stadion?
Begint dat nu al?Lekkere tijd.quote:
KNJNPOquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Begint dat nu al?Lekkere tijd.
Het zit echt diep bij jou.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
NAC maakt zichzelf nog meer belachelijk dan die wedstrijd tegen FC Utrecht. Wat een gênante vertoning, dit gaat echt he-le-maal nergens over. Ik meen dit uit de grond van mijn hart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |