quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Had ineens per ongeluk een fles nepadvokaat gehaald bij de Lidl en ook nog spuitbusslagroom (ja dat vind ik ook lekker)
Dus datte
quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:42 schreef Zo-is-dat het volgende:
M'n lief heeft een grote schaal met cannelloni met spinazie, bechamel en blauwe kaas gemaakt
Klinkt goed! Recept?quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:16 schreef sneeuwball het volgende:
Quiche met chorizo en gegrilde paprika
Boh echt wel. Nam nog n klein hapje van n kitkat chunky peanutbutter voor de smaak, toen n stuk, toen nog een stuk en toen ook maar t laatste stuk..quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Pfff, van dit koude weer krijg je veel zin in comfort food zeg
Die zakjes wasabi en visdingetjes sojasaus zitten ook altijd in de prefab sushi van de AH.. Ik neem aan dat de sushi daar niet vandaan kwam?quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:52 schreef Iwanius het volgende:
Weinig tijd gehad om mijn welbekende lunchbowl weer te gaan nuttigen,dus ergens anders maar even dit gegeten. Niet slecht voor een eerste keer.
Daarna acclimatiseren op het terras, in de kou,maar met een paffert,bubbels en foie gras gewoon omdat het de eerste dag is dat er behoorlijk wat sneeuw lag en wederom het zonnetje lekker scheen.
Het is tenslotte donderdag.
Dit ziet er wel heel wat beter uit dan die AH meuk, nom!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:00 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Die zakjes wasabi en visdingetjes sojasaus zitten ook altijd in de prefab sushi van de AH.. Ik neem aan dat de sushi daar niet vandaan kwam?
Ik vind het op z'n tijd best lekker. Haal ook praktisch nooit ontbijt, hooguit een paar keer per jaar. 't is ook best troep; nep kaas met ei en worst tussen 2 pannenkoekjes waar de syrup al in zit. Maar heel af en toe vind ik rommel als dit best te doen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:06 schreef uniekhoorn het volgende:
hmmm, vind het er eng uitzienVast erg lekker?
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Vooraf: broodje kruidenboter, carpaccio, pastei met ragout, beenham.
Daarna in 3 rondes balletjes, garnalen, biefstuk pepersaus, vispakketjes, curryworst, uiringen, kipkarbonade en komkommersalade.
Straks nog toetjesbuffet
Oeh! Zit zo'n vestiging dicht bij je thuis?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:44 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Klinkt goed!
Hier was het vrijdag patatdag, Bram Ladage
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oeh! Zit zo'n vestiging dicht bij je thuis?
Je rolt met volgevreten buikje naar huis?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Die gamba's waren zo lekker, met speciale wodka in de wok afgeblust![]()
Toetje was een stukje appeltaart, spekkoek, fruit, cassata en slagroom.
Nu thee
Zoals het hoort tochquote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Je rolt met volgevreten buikje naar huis?
Jam!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 15:48 schreef Tem het volgende:
Vanavond ga ik zelf spaghetti carbonara maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*burp*De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Heerlijk!quote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:30 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb net heerlijke rauwe andijvie stamp met spekjes en een gehaktbal op
nee dat niet, zat ik wel aan te denken maar uiteindelijk niet gedaanquote:Op zaterdag 7 februari 2015 20:42 schreef agter het volgende:
[..]
Heerlijk!
Ook (oude)kaas door de stamppot gedaan?
Ik zoek de recepten uit.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:02 schreef Dragonberry het volgende:
Ziet er goed uit! Mijn lief maakt dat soort dingen niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |