Klinkt goed! Recept?quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:16 schreef sneeuwball het volgende:
Quiche met chorizo en gegrilde paprika
Boh echt wel. Nam nog n klein hapje van n kitkat chunky peanutbutter voor de smaak, toen n stuk, toen nog een stuk en toen ook maar t laatste stuk..quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Pfff, van dit koude weer krijg je veel zin in comfort food zeg
Die zakjes wasabi en visdingetjes sojasaus zitten ook altijd in de prefab sushi van de AH.. Ik neem aan dat de sushi daar niet vandaan kwam?quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:52 schreef Iwanius het volgende:
Weinig tijd gehad om mijn welbekende lunchbowl weer te gaan nuttigen,dus ergens anders maar even dit gegeten. Niet slecht voor een eerste keer.
Daarna acclimatiseren op het terras, in de kou,maar met een paffert,bubbels en foie gras gewoon omdat het de eerste dag is dat er behoorlijk wat sneeuw lag en wederom het zonnetje lekker scheen.
Het is tenslotte donderdag.
Dit ziet er wel heel wat beter uit dan die AH meuk, nom!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:00 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Die zakjes wasabi en visdingetjes sojasaus zitten ook altijd in de prefab sushi van de AH.. Ik neem aan dat de sushi daar niet vandaan kwam?
Ik vind het op z'n tijd best lekker. Haal ook praktisch nooit ontbijt, hooguit een paar keer per jaar. 't is ook best troep; nep kaas met ei en worst tussen 2 pannenkoekjes waar de syrup al in zit. Maar heel af en toe vind ik rommel als dit best te doen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:06 schreef uniekhoorn het volgende:
hmmm, vind het er eng uitzienVast erg lekker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |