Maar je krijgt er ook zo'n hoop voor terugquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:05 schreef Tamashii het volgende:
Een kind ontneemt jou je eigen leven. Ontneemt jou kansen.
Of 25quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:29 schreef loveli het volgende:
En voor we het weer vergeten, ze is 27, geen puber.
Of stiekum 55 en kan ze helemaal geen kinderen krijgenquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Of 25
Maar ik zou 19 ook geloven eigenlijk
Of ze heeft niet eens een baarmoeder!quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:33 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Of stiekum 55 en kan ze helemaal geen kinderen krijgen
Of is het een manquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of ze heeft niet eens een baarmoeder!
quote:
quote:Op maandag 2 februari 2015 11:41 schreef Wondertjex het volgende:
Ook ik vind abortus principieel gezien niet kunnen en heb het tot nu toe afgekeurd, maar men kan pas beoordelen als ze zelf dingen meemaakt en beleeft.
quote:Op maandag 2 februari 2015 12:14 schreef Wondertjex het volgende:
Wat moet ik nou doen, ik kan geen kant op. Abortus wil ik niet, kind houden wil ik ook niet.
Flauw, als je alles door leest kun je ook genoeg quotes vinden waarin TS al 180 graden gedraaid isquote:
Ik had nog ergens idd vaag gelezen dat zij het voor de 6 weken weg wou hebben, omdat het daarna een hart vormt en dat vond ze dan niet meer kunnen.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:53 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Ik ben het gedeeltelijk met je eens, maar mijn grens ligt bij week 6, aangezien er dan pas een hartje ontstaat met hartkloppingen. Zo ver ben ik gelukkig nog niet, op dit moment zijn het een aantal cellen die zich aan het ontwikkelen zijn.
Maar ik dacht voordat ik zwanger bleek te zijn ook hetzelfde als jij, dus ik snap je reactie.
Principes hebben de neiging het onderspit te delven als je zelf toch andere dingen liever wilt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:37 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Ik had nog ergens idd vaag gelezen dat zij het voor de 6 weken weg wou hebben, omdat het daarna een hart vormt en dat vond ze dan niet meer kunnen.
Er klopt iets niet, hè?quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, dan moet ze vooral wachten tot die 6 weken (bijna) voorbij zijn.
Um het was dit topic nog he? Wel heel vreemd dan he.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:39 schreef loveli het volgende:
[..]
Principes hebben de neiging het nderspit te delven als je zelf toch andere dingen lieverwilt.
En ze weet nog niet eens hoe ver ze zwanger is.
Mwah... Misschien dat ze over 5 weken bij het keuzemenu tussen een abortuspil en curettage even een blik op de echo werpt, het kloppende hartje ziet en dan spontaan volstroomt met liefde voor haar ongeboren kind.quote:
Ze vertelt dat het nu te vroeg is voor een overtijdbehandeling, straks kan kiezen tussen overtijdbehandeling en curettage en met 4w4d zwangerschap een bedenktijd van 5 dagen zou hebben...quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Op zich snap ik eigenlijk deze discussie niet zo goed. Mij maakt het niet bijster veel uit of ze helemaal eerlijk is of niet. Ik loog ook in m'n drama topic, maar over dat waar het om ging was ik wel eerlijk. Uiteindelijk. In t begin niet.
Ik schaamde me enzo.
Anyway. Of ze abortus pleegt of niet moet ze ook zelf weten, maar ik vind wel dat haar vriend dit moet weten. Zeker nadat ze er eerder gesprekken over hebben gehad wat te doen enzo.
Ik weet niet, ik vind het gewoon een beel naar idee om met zo'n geheim te moeten leven, én om over zoiets voorgelogen te worden..
Ik heb in eerste instantie met behulp van vriendinnen een kliniek gebeld. Daar vroegen ze naar de eerste dag van mn menstruatie en rekenden ze uit dat ik iets meer als vier weken zwanger ben. Verder zei ze dat ik over een week terecht kon, aangezien er een wettelijke bedenktijd geldt. Of ik een roesje wilde of niet. Daarna vroeg ik naar de abortuspil, dat kon namelijk ook, maar ze legde uit dat daar de kansen wat lager liggen en dat er complicaties kunnen optreden dus dat ik dan niet alleen mag zijn, terwijl het bij een zuigcurettage ongeveer 2 uur in totaal duurt inclusief uitrusten etc.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze vertelt dat het nu te vroeg is voor een overtijdbehandeling, straks kan kiezen tussen overtijdbehandeling en curettage en met 4w4d zwangerschap een bedenktijd van 5 dagen zou hebben...
Dan heb je erg slecht gegoogled.
Heb je verteld dat je de pil slikte? Laatste menstruatie is alleen relevant voor de termijnberekening als je geen pil slikt. Met pil heb je een heel andere cyclus.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:08 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Ik heb in eerste instantie met behulp van vriendinnen een kliniek gebeld. Daar vroegen ze naar de eerste dag van mn menstruatie en rekenden ze uit dat ik iets meer als vier weken zwanger ben.
Heb je het je partner al verteld?quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:08 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Ik heb in eerste instantie met behulp van vriendinnen een kliniek gebeld. Daar vroegen ze naar de eerste dag van mn menstruatie en rekenden ze uit dat ik iets meer als vier weken zwanger ben. Verder zei ze dat ik over een week terecht kon, aangezien er een wettelijke bedenktijd geldt. Of ik een roesje wilde of niet. Daarna vroeg ik naar de abortuspil, dat kon namelijk ook, maar ze legde uit dat daar de kansen wat lager liggen en dat er complicaties kunnen optreden dus dat ik dan niet alleen mag zijn, terwijl het bij een zuigcurettage ongeveer 2 uur in totaal duurt inclusief uitrusten etc.
Er is een afspraak gemaakt en daar heb ik verder geen problemen mee. Misschien had ik zonder bedenktijd kunnen doen, waar ze mij niet op geattendeerd hebben, maar ik verkies toch even een aantal dagen verwerken boven dingen gelijk doen.
dat klopt, dat is gewoon raar.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze vertelt dat het nu te vroeg is voor een overtijdbehandeling, straks kan kiezen tussen overtijdbehandeling en curettage en met 4w4d zwangerschap een bedenktijd van 5 dagen zou hebben...
Dan heb je erg slecht gegoogled.
Ze moet het haar vriend vertellen, want het is ook zijn kind.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:10 schreef CherryLips het volgende:
Ze moet niksDaar komt het eigenlijk op neer. Nee wacht, ze moet doen wat ze zelf wil, en zich niet verstoppen achter haar familie/vriend.
Dit dus.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:11 schreef erodome het volgende:
[..]
Heb je het je partner al verteld?
Er staat namelijk al een afspraak voor de abortus, wordt het dan niet een keertje hoog tijd om hem te vertellen wat je gaat doen?
O ja, dat eerst.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:15 schreef probeer het volgende:
[..]
Ze moet het haar vriend vertellen, want het is ook zijn kind.
Dat moet ze.
Ik vind niet dat ze dat moet.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:15 schreef probeer het volgende:
[..]
Ze moet het haar vriend vertellen, want het is ook zijn kind.
Dat moet ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |