quote:
Op maandag 16 februari 2015 15:18 schreef stbabylon het volgende:[..]
Ja, en abortus plegen, omdat deze wereld geen goede plek is voor een kind is ook je verantwoordelijkheid nemen. Als het kind er wel komt, ben ik persoonlijk van mening dat het recht heeft op beide ouders, maar dat ben ik. Dat wil ik niet eisen van iedereen.
Ik vind het werkelijk stuitend dat er maar gedaan wordt alsof iedereen maar abortus moet laten plegen omdat een zwangerschap niet zo gepland of gewenst is als ideaal zou zijn.
Abortus is geen achteraf anticonceptie, het is een vrij pittige ingreep, en als je daar niet volledig achterstaat is het niet een keuze die je zou moeten maken, of waartoe je (min of meer) gedwongen zou moeten worden.
Mijn oudste zoon heb ik trouwens zonder zijn vader opgevoed (reden niet van belang), en nadat hij hem één keer ontmoet heeft toen hij 16 was was mijn zoon er ook gelijk klaar mee.
Overigens heeft niemand mij kwalijk genomen dat ik zijn vader destijds buiten beeld heb gehouden, tenminste, niemand die er wat mee te maken had, en de mening van anderen deed en doet er niet toe.
En met niemand bedoel ik dus zowel mijn zoon als zijn vader.
Wullie bin KOEL ©
SonealWhy be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible
?