SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verthongen en Alderweireld , prima duo achterin. Nu moeten we het doen met die babyface en babyface2quote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Zag ik nou iemand zeggen dat Andersen Jupiler league niveau is?
Toegegeven, hij laat te weinig zien de laatste wedstrijden. Maar hij heeft meer talent in zijn linker kleine teen, dan de hele jupiler league bij elkaar in beide voeten.![]()
Vooralsnog is het echter nog te frivool en te speels. Ik vind het ook nog steeds Jong Ajax-materiaal. Ik vraag me werkelijk af in welke duels hij nu zo'n onuitwisbare indruk heeft achtergelaten.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:01 schreef Robar het volgende:
Toegegeven, hij laat te weinig zien de laatste wedstrijden. Maar hij heeft meer talent in zijn linker kleine teen, dan de hele jupiler league bij elkaar in beide voeten.![]()
Talent is leuk, maar er wordt nu meer van hem gevraagd.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:01 schreef Robar het volgende:
Geen. Maar dat neemt niet weg, dat hem bestempelen als jupiler league materiaal lachwekkend is. Het wordt zeker tijd, dat hij zijn stempel op de wedstrijd gaat drukken.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:19 schreef Fargo het volgende:
[..]
Vooralsnog is het echter nog te frivool en te speels. Ik vind het ook nog steeds Jong Ajax-materiaal. Ik vraag me werkelijk af in welke duels hij nu zo'n onuitwisbare indruk heeft achtergelaten.![]()
Met talent red je het misschien bij de B-Junioren. Andersen moet eens gaan beseffen dat grote mensen-voetbal wat anders is.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:01 schreef Robar het volgende:
Toegegeven, hij laat te weinig zien de laatste wedstrijden. Maar hij heeft meer talent in zijn linker kleine teen, dan de hele jupiler league bij elkaar in beide voeten.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik ben benieuwd, maar vrees het ergstequote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:19 schreef S15 het volgende:
Donderdag alle frustratie maar van ons af spelen tegen AZ .
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Andersen is echt zo'n speler die het prima doet op de training, zonder echte tegenstand.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ze kopen niet voor niets iemand voor Andersens positie natuurlijk. Hij heeft z'n kansen gehad, en moet nu een tijdje in de wachtkamer.![]()
Andersen is zo'n speler die lekker speelt als anderen de rommel opruimen en hij afspeelmogelijkheden krijgt. Als het kut draait hoef je van Andersen ook geen kut te verwachten.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:57 schreef HeatWave het volgende:
Andersen is echt zo'n speler die het prima doet op de training, zonder echte tegenstand.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Nee, en dat is normaal gesproken bij Ajax geen enkel probleem, maar als er niemand ene flikker uitvoert houdt het wel een beetje opquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Andersen is zo'n speler die lekker speelt als anderen de rommel opruimen en hij afspeelmogelijkheden krijgt. Als het kut draait hoef je van Andersen ook geen kut te verwachten..
Get woke, go broke!![]()
Gister trouwens 5 minuten VI gezien. De oplossing volgens de heren was Schone op 6. Dan zou alles goedkomen.
Toen heb ik het maar weer afgezet.
Behulpzaam als een waterkraan.
Jouwquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, en dat is normaal gesproken bij Ajax geen enkel probleem, maar als er niemand ene flikker uitvoert houdt het wel een beetje op.
gebruik is buitenproportioneel. Zou je daar niet eens mee ophouden?
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Nee.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jouwgebruik is buitenproportioneel. Zou je daar niet eens mee ophouden?
Get woke, go broke!![]()
Tja, die begrijpen er ook helemaal geen reet van maar het lijkt dan ook op de muppet showquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:04 schreef fathank het volgende:
Gister trouwens 5 minuten VI gezien. De oplossing volgens de heren was Schone op 6. Dan zou alles goedkomen.
![]()
Echt h? Dat gaat helemaal nergens over. Die maken er een sport van om iedere speler in de Nederlandse competitie uit te maken voor lamme of blinde. Een mening wordt daar zo vaak bijgesteld, onder het mom van uitzondering, dat het een aanfluiting is. Die Derksen praat Gijp alleen maar naar de mond en gooit er af en toe een ongenuanceerde kreet doorheen. Gijp heeft het totaal niet meer en valt daarom terug op het belachelijk maken van spelers. Genee zit er met name om zijn eigen mening te verkondigen wat raar is als anchor. Schelvis, Van Gangelen en Driessen zijn geen gasten waarvoor je afstemt op VI. Hansie Hansie is een karikatuur.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tja, die begrijpen er ook helemaal geen reet van maar het lijkt dan ook op de muppet show
Ik kijk nog als Kieft er zit en Boskamp. Die hebben vaak zinnige teksten, al is Kieft wel vaak moe en versta ik Boskamp niet altijd.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Boskamp is ook niet serieus te nemen man. Hans heeft wellicht nog het meest verstand van voetbal, maar wordt aan tafel (terecht) belachelijk gemaakt.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Echt h? Dat gaat helemaal nergens over. Die maken er een sport van om iedere speler in de Nederlandse competitie uit te maken voor lamme of blinde. Een mening wordt daar zo vaak bijgesteld, onder het mom van uitzondering, dat het een aanfluiting is. Die Derksen praat Gijp alleen maar naar de mond en gooit er af en toe een ongenuanceerde kreet doorheen. Gijp heeft het totaal niet meer en valt daarom terug op het belachelijk maken van spelers. Genee zit er met name om zijn eigen mening te verkondigen wat raar is als anchor. Schelvis, Van Gangelen en Driessen zijn geen gasten waarvoor je afstemt op VI. Hansie Hansie is een karikatuur.
Ik kijk nog als Kieft er zit en Boskamp. Die hebben vaak zinnige teksten, al is Kieft wel vaak moe en versta ik Boskamp niet altijd.![]()
Hans? Dat is gewoon een slijmbalquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Boskamp is ook niet serieus te nemen man. Hans heeft wellicht nog het meest verstand van voetbal, maar wordt aan tafel (terecht) belachelijk gemaakt.![]()
Zijn er zat, blij als hun speler een complimentje krijgt en er ziek van zijn als de clowns kritiek gevenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik zie het probleem niet. Zou er iemand in Nederland zijn die dat programma serieus neemt?![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:04 schreef fathank het volgende:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Je moet dat programma ook gewoon kijken ter vermaak en niet om er voetbalinhoudelijk iets van op te steken.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:04 schreef fathank het volgende:
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
VI is gewoon grappig en voor de rest braken ze maar clichs.
altijd als Rene een speler opeens goed vind dan is Johan het daar mee eens. Ook al werd diezelfde speler een week ervoor nog afgemaakt.
Laat gaanOh.![]()
Het is wat mij betreft wel een paar weekjes over de houdbaarheidsdatum heen. Als ik het kijk zit ik anderhalf uur metquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet dat programma ook gewoon kijken ter vermaak en niet om er voetbalinhoudelijk iets van op te steken.zon gezicht op de bank
VI is net Top Gear, puur voor het vermaak, als je serieus wil zit je er niet aan het juiste adres.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
kijkt nog wel lekker weg hoor.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:18 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is wat mij betreft wel een paar weekjes over de houdbaarheidsdatum heen. Als ik het kijk zit ik anderhalf uur metzon gezicht op de bank
Alleen de ordinaire grappen die vroeger spontaan waren zijn nu veel te geforceerdOh.![]()
http://ekstraklasa.net/li(...)ca8086875dee34011c81
Legia - Ajax blijft zonder fans gespeeld worden. Een beroep van de Polen had geen succes.![]()
Een ander artikel op die site:quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
http://ekstraklasa.net/li(...)ca8086875dee34011c81
Legia - Ajax blijft zonder fans gespeeld worden. Een beroep van de Polen had geen succes.Joden NAC Breda?quote:Piłkarz Ajaxu Amsterdam, rywala Legii Warszawa w 1/16 finału Ligi Europy, Ruben Ligeon zostanie wypożyczony do ligowego rywala "Joden" NAC Breda.
Gourmetten of steengrillen?![]()
Nee, die blijft lekker zitten waar ie zit. Vertrouwen in Frankquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
Frank weg als Ajax geen kampioen wordt?![]()
![]()
Natuurlijk niet. Wat een onzin.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
Frank weg als Ajax geen kampioen wordt?![]()
![]()
De mensen die dat roepen mogen een erge ziekte krijgen. Dit kan iets goeds of iets kwaads zijn maar jullie weten wel wat ik ermee bedoel.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
Frank weg als Ajax geen kampioen wordt?graag op anoniem![]()
Wellicht dat hij er zelf dan voor kiest om te gaan, bedoelde het eerder op die manier.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
De mensen die dat roepen mogen een erge ziekte krijgen. Dit kan iets goeds of iets kwaads zijn maar jullie weten wel wat ik ermee bedoel.![]()
Naja met saboteur Overmars weet je het maar nooitquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wellicht dat hij er zelf dan voor kiest om te gaan, bedoelde het eerder op die manier.RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Naja met saboteur Overmars weet je het maar nooit![]()
![]()
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wellicht dat hij er zelf dan voor kiest om te gaan, bedoelde het eerder op die manier.![]()
Want? Wie zie jij dan graag komen?quote:
Snap niet zo waarom je Frank weg zou willen hebben, dat hij met die kneuzen zit opgescheept kan alleen Marc wat aan doen.
Frank heeft bewezen altijd het maximale of zelfs meer uit de selectie te halen.![]()
Yep, ik kreeg het ook door in mijn glazen bol.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:40 schreef Leonos het volgende:
Fischer gaat ons trouwens redden dit seizoenLife is what you make it.![]()
Fischer blijkt een goede verdediger te zijn?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:40 schreef Leonos het volgende:
Fischer gaat ons trouwens redden dit seizoen![]()
![]()
Wat heb jij met twitch.tv-emotes?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
Fischer blijkt een goede verdediger te zijn? [ afbeelding ]![]()
![]()
Maar het spel is niet om aan te gluren. Al jaren niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
Frank heeft bewezen altijd het maximale of zelfs meer uit de selectie te halen.Oh.![]()
volgens mij geen enkel idee wie dat is of wel ?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
Fischer blijkt een goede verdediger te zijn? [ afbeelding ]RED ONS HENNIEGOD![]()
Omdat ik al jaren niet vermaakt word. Daarnaast zijn koppige beslissingen, bepaalde spelers krijgen veel te veel krediet. Hij is zelf mede-verantwoordelijk voor die "kneuzen".quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Want? Wie zie jij dan graag komen?
Snap niet zo waarom je Frank weg zou willen hebben, dat hij met die kneuzen zit opgescheept kan alleen Marc wat aan doen.
Frank heeft bewezen altijd het maximale of zelfs meer uit de selectie te halen.
Zimling inbrengen als je achterstaatGooi dan Kishna erin. Hij is het gewoon kwijt, zijn geluk en daarmee ook het onoverwinnelijke.
Een nieuwe coach kan voor een frisse wind zorgen. Frank is gewoon over zijn houdbaarheidsdatum heen. Wie dat moet zijn? Geen idee, ik laat me graag positief verrassen. Als diegene maar houdt van aanvallend en leuk voetbal, en we eindelijk eens 4-3-3 gaan spelen in plaats van dit verkapte 4-4-2.![]()
ah, worden jullie toch nog kampioen. Gefeliciteerd.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
ah, worden jullie toch nog kampioen. Gefeliciteerd.stel je niet zo aan joh
![]()
4 keer kampioen, al jaren niet vermaakt.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Omdat ik al jaren niet vermaakt word. Daarnaast zijn koppige beslissingen, bepaalde spelers krijgen veel te veel krediet. Hij is zelf mede-verantwoordelijk voor die "kneuzen".
Zimling inbrengen als je achterstaatGooi dan Kishna erin. Hij is het gewoon kwijt, zijn geluk en daarmee ook het onoverwinnelijke.
Een nieuwe coach kan voor een frisse wind zorgen. Frank is gewoon over zijn houdbaarheidsdatum heen. Wie dat moet zijn? Geen idee, ik laat me graag positief verrassen. Als diegene maar houdt van aanvallend en leuk voetbal, en we eindelijk eens 4-3-3 gaan spelen in plaats van dit verkapte 4-4-2.![]()
![]()
![]()
Mag ik ze geen hoop geven?quote:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Want titels winnen betekent automatisch leuk en frivool voetbal?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
4 keer kampioen, al jaren niet vermaakt.![]()
![]()
![]()
jij stelt al tijden niet vermaakt te worden, dat is nogal knap met 4 titels op rijquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Want titels winnen betekent automatisch leuk en frivool voetbal?![]()
Overdreven, daarvoor meerdere jaren helemaal niks. Doe mij dan afgelopen jaren maar.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:01 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Want titels winnen betekent automatisch leuk en frivool voetbal?![]()
Want titels winnen betekent automatisch dat ik vermaakt word?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij stelt al tijden niet vermaakt te worden, dat is nogal knap met 4 titels op rij
Leuke wedstrijden onder De Boer zijn op twee handen te tellen.![]()
De beslissende momenten zijn wel legendarisch geweest soms, maar qua "dagelijkse sleur" zit ik echt niet elke week met plezier te kijken nee.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij stelt al tijden niet vermaakt te worden, dat is nogal knap met 4 titels op rij
En dan heb ik het niet over de laatste weken, maar de meeste wedstrijden zijn matig tot redelijk als je het over normale tegenstanders hebt en dus niet de toppers en de CL oid.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Je moet gewoon meer scoren dan de tegenstanderquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
Fischer blijkt een goede verdediger te zijn? [ afbeelding ]![]()
![]()
Zie hier het verschil tussen Ajax en Feyenoordquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
jij stelt al tijden niet vermaakt te worden, dat is nogal knap met 4 titels op rij![]()
![]()
Hij heeft gelijk ook. Bij een club als NAC past hij beter.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:38 schreef 16meter het volgende:
Kishna is bij Ajax niet op z'n plek en is beter af bij een andere club, aldus Raiola bij Eva Jinek.Groot fan van User Wotte![]()
uh okequote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zie hier het verschil tussen Ajax en Feyenoord![]()
De mensen die niet meer geloven in Frank mogen ze afschieten wat mij betreft. Hij maakt soms wat domme keuzes maar hij heeft wel geloof in zijn visie. We staan er altijd nog 10x beter voor dan vijf jaar terug. Nu is er tenminste een visie alleen geen spelersmateriaal en wel veel geld. Toen was er wel spelersmateriaal, geen geld, en geen visie.Groot fan van User Wotte![]()
Frank wilt gewoon teveel vasthouden aan het Ajax voetbal dis bv bij achtetstand zImling erbij om zo te hopen dat het positiespel er beter op wordt em dan de doelpunten vanzelf komen.
Helaas werkt dat niet met matige wisselspelers. Volgende keer gewoon extra aanvaller erinhardcoholic![]()
Dit had je ook prima tegen Pico kunnen zeggen.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik denk niet dat hij dat dacht, was ook niet mogelijk om met 1 wissel het spel om te draaienquote:Op woensdag 4 februari 2015 07:57 schreef Ferdii het volgende:
Frank wilt gewoon teveel vasthouden aan het Ajax voetbal dis bv bij achtetstand zImling erbij om zo te hopen dat het positiespel er beter op wordt em dan de doelpunten vanzelf komen.
Helaas werkt dat niet met matige wisselspelers. Volgende keer gewoon extra aanvaller erin![]()
Die Raiola is ook een vies gezwel.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Is nu ook meer een act, hierdoor onderscheidt hij zich van de andere ratten en kom je er dus mee op tv.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:14 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Die Raiola is ook een vies gezwel.![]()
Nou he. je mening verkondigen. Hoe durft een mensquote:Op woensdag 4 februari 2015 09:14 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Die Raiola is ook een vies gezwel.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik mot die rat ook niet, maar ik denk dat hij gewoon gelijk heeft, spelers hebben onder Frank niet de vrijheid om te freewheelen, beetje te straatvoetballen, het moet in het keurslijf en dat lijkt me idd niets voor Kishna.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:14 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Die Raiola is ook een vies gezwel.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Beetje onzin, dan moet je op straat blijven voetballen, zoveel opdrachten zal hij op zijn positie niet mee krijgen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik mot die rat ook niet, maar ik denk dat hij gewoon gelijk heeft, spelers hebben onder Frank niet de vrijheid om te freewheelen, beetje te straatvoetballen, het moet in het keurslijf en dat lijkt me idd niets voor Kishna.![]()
Je snapt wel wat ik bedoel, het spontane wordt eruit geramd heb ik het idee. Kishna en El Ghazi probeerden voorheen veel vaker hun man te passeren aan de zijkant, dat doen ze nu nauwelijks meer, ze zoeken de vrije man, die ze dan niet vinden...quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje onzin, dan moet je op straat blijven voetballen, zoveel opdrachten zal hij op zijn positie niet mee krijgen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
dat heeft ook te maken dat het te lang duurt voor ze de bal krijgen maw de tegenstander staat alweer helemaal goed en houden de ruimtes klein, zolang je opbouw en aanval op een veteranen tempo ligt zal dat ook niet veranderenquote:Op woensdag 4 februari 2015 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel, het spontane wordt eruit geramd heb ik het idee. Kishna en El Ghazi probeerden voorheen veel vaker hun man te passeren aan de zijkant, dat doen ze nu nauwelijks meer, ze zoeken de vrije man, die ze dan niet vinden...![]()
Dat gebash op Zimling, kap daar gewoon eens mee man. Of lag het afgelopen zondag ook aan hem? Sowieso is dit natuurlijk een kansloze opmerking van je.quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:09 schreef Catch22- het volgende:
twitter:AjaxFoundation twitterde op woensdag 04-02-2015 om 09:51:26Vandaag staan wij stil bij #Wereldkankerdag @WKD_2015 http://t.co/EtahIirY5W reageer retweet
[ Bericht 2% gewijzigd door DonRaja op 04-02-2015 13:28:51 ]![]()
wat een treurige postquote:Op woensdag 4 februari 2015 10:09 schreef Catch22- het volgende:
twitter:AjaxFoundation twitterde op woensdag 04-02-2015 om 09:51:26Vandaag staan wij stil bij #Wereldkankerdag @WKD_2015 http://t.co/EtahIirY5W reageer retweet
[ Bericht 1% gewijzigd door DonRaja op 04-02-2015 13:28:41 ]![]()
Hij kan er geen kut van, zoveel is wel duidelijk.quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:11 schreef S15 het volgende:
[..]
Dat gebash op Zimling, kap daar gewoon eens mee man. Of lag het afgelopen zondag ook aan hem? Sowieso is dit natuurlijk een kansloze opmerking van je.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Maar dat je zoiets roept nav een tweet van de AjaxFoundation over wereldkankerdag is wel erg triest, vind je ook niet?quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:16 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Hij kan er geen kut van, zoveel is wel duidelijk.![]()
idgafquote:Op woensdag 4 februari 2015 10:20 schreef S15 het volgende:
[..]
Maar dat je zoiets roept nav een tweet van de AjaxFoundation over wereldkankerdag is wel erg triest, vind je ook niet?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
gebbetje mannen, niet gelijk zo huilenHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ziemling afkraken mag, schelden met kanker doen ze maar lekker in rotterdom.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:26 schreef S15 het volgende:
[..]
Blijf dan maar lekker vanachter je computertje en teletekst zeiken
Tweet van Ajaxlife: Ajax zou een halfuur geleden beginnen met trainen, maar de bespreking is pas net klaar. Yep, het is crisis. #ajaaz
Heftig![]()
Lijkt me logisch na de afgelopen weken...quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:18 schreef Heeinz het volgende:
Tweet van Ajaxlife: Ajax zou een halfuur geleden beginnen met trainen, maar de bespreking is pas net klaar. Yep, het is crisis. #ajaaz
HeftigA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
mag toch wel hopen dat het crisis is, aankomende wedstrijd verliezen is weg kampioenschap.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:18 schreef Heeinz het volgende:
Heftig
berhaupt nog 1 wedstrijd verliezen is weg kampioenschapFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Het kampioenschap mag je nu niet eens over praten, joh.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
mag toch wel hopen dat het crisis is, aankomende wedstrijd verliezen is weg kampioenschap.
berhaupt nog 1 wedstrijd verliezen is weg kampioenschap![]()
Kampioenen!quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het kampioenschap mag je nu niet eens over praten, joh.
PSV bakt er binnenkort ook niks van
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2015 11:23:32 ]![]()
PSV bakt er al sinds de eerste wedstrijd na de winterstop niks van.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:23 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kampioenen!
PSV bakt er binnenkort ook niks van![]()
Komt goed dusquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV bakt er al sinds de eerste wedstrijd na de winterstop niks van.![]()
![]()
#tussenjaarFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Lastig wordt het zeker maar we doen nog gewoon mee. We moeten nog naar PSV, PSV moet nog naar Feyenoord en daar zie ik ze echt niet winnen. Als wij 'even' in vorm raken kunnen we gewoon van iedereen winnen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het kampioenschap mag je nu niet eens over praten, joh.![]()
als wij geen punten meer verspelen zijn we gewoon kampioenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee, zet dat maar uit je hoofd.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lastig wordt het zeker maar we doen nog gewoon mee. We moeten nog naar PSV, PSV moet nog naar Feyenoord en daar zie ik ze echt niet winnen. Als wij 'even' in vorm raken kunnen we gewoon van iedereen winnen.![]()
quote:
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Een kans in de eerste helft en de wedstrijd is wat mij betreft al geslaagd.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:44 schreef DaveDave09 het volgende:
Hopelijk morgen de eerste kans voor de 72e minuut, zou fijn zijn"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zat er maar iets meer in jouw hoofd.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
90ste minuut Zimlingquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:44 schreef DaveDave09 het volgende:
Hopelijk morgen de eerste kans voor de 72e minuut, zou fijn zijn![]()
![]()
Vermoedelijke basis lijkt me morgen
Cillessen; Van Rhijn, Van der Hoorn, Moisander, Boilesen; Sinkgraven, Riedewald, Andersen; El Ghazi/Schne, Milik, Schne/Kishna![]()
Denk jij maar over het kampioenschap na, dan maak ik me zorgen om plaats 2.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lastig wordt het zeker maar we doen nog gewoon mee. We moeten nog naar PSV, PSV moet nog naar Feyenoord en daar zie ik ze echt niet winnen. Als wij 'even' in vorm raken kunnen we gewoon van iedereen winnen.![]()
Tja ik zou in dit geval dan toch naar de meester luisteren en Klaassen op 6 zetten, je levert wel wat scorend vermogen in maar je komt dan misschien aan voetballen toe.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Serero is nog niet op de training dus dat wordt weer Riedewald.![]()
Ze bakken er al een tijdje niks van maar wel met puntenquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:23 schreef Leonos het volgende:
[..]
Kampioenen!
PSV bakt er binnenkort ook niks van![]()
Klaassen is weer voortijdig van de training gestapt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tja ik zou in dit geval dan toch naar de meester luisteren en Klaassen op 6 zetten, je levert wel wat scorend vermogen in maar je komt dan misschien aan voetballen toe.![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op woensdag 04-02-2015 om 11:57:30Davy Klaassen werkt verder in de gym, samen met Sigthorsson, intussen gaan de hekken dicht voor besloten deel training #Ajax #ajaaz reageer retweet
![]()
Er telt maar 1 plek en dat is de eerste, als je dat niet redt maakt het me ook niet zoveel meer uit als je maar weer lekker gaat voetballen en verder zou ik me niet zo druk om Feyenoord maken, die laten het altijd afweten als er wat te halen valt.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk jij maar over het kampioenschap na, dan maak ik me zorgen om plaats 2.![]()
2 is wel degelijk van belang voor vCL.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er telt maar 1 plek en dat is de eerste, als je dat niet redt maakt het me ook niet zoveel meer uit als je maar weer lekker gaat voetballen en verder zou ik me niet zo druk om Feyenoord maken, die laten het altijd afweten als er wat te halen valt.![]()
Ik vind dat je voor het hoogst haalbare moet gaan. Als we plek 1 niet kunnen bereiken, moet je gewoon voor plek 2 gaan want dat is nog altijd een escape naar het miljoenenbal.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er telt maar 1 plek en dat is de eerste, als je dat niet redt maakt het me ook niet zoveel meer uit als je maar weer lekker gaat voetballen en verder zou ik me niet zo druk om Feyenoord maken, die laten het altijd afweten als er wat te halen valt.![]()
Natuurlijk, je hoeft niet al op te gevenquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat je voor het hoogst haalbare moet gaan. Als we plek 1 niet kunnen bereiken, moet je gewoon voor plek 2 gaan want dat is nog altijd een escape naar het miljoenenbal.![]()
Dat heeft zijn uitwerking voor de rest van het seizoen, korte voorbereiding, dat is net iets wat je met zo'n jonge groep niet goed kan gebruikenquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
2 is wel degelijk van belang voor vCL.![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heeft zijn uitwerking voor de rest van het seizoen, korte voorbereiding, dat is net iets wat je met zo'n jonge groep niet goed kan gebruiken
Zijn verdorie geen Feyenoord.![]()
Wat bedoel je? Zo'n korte voorbereiding is gewoon nadelig, niet dat ik vind dat je daarom die 2e plek maar moet laten lopen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zijn verdorie geen Feyenoord.![]()
Ik vind het prima jongenquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk jij maar over het kampioenschap na, dan maak ik me zorgen om plaats 2.![]()
![]()
Ajax-doelman Jasper Cillessen heeft geblesseerd de training verlaten. Het is onzeker of hij donderdag mee kan doen in het duel met AZ.
Cillessen meldde zich al snel bij de leiding met klachten aan zijn rechterbeen. Vervolgens deed hij nog wat oefeningen om het na twintig minuten voor gezien te houden. Hij verliet strompelend het veld.
Ajax kon in een eerste reactie nog niet zeggen hoe ernstig de kwetsuur was.
Onana
Reservedoelman Diederik Boer raakte vorige week geblesseerd, ook op de training. Trainer Frank de Boer zal bij afwezigheid van Cillessen hoogstwaarschijnlijk opteren voor nieuwe aanwinst Andr Onana. De achttienjarige doelman werd in januari overgenomen van FC Barcelona en zat afgelopen weekend voor het eerst bij de selectie.![]()
Ben erg benieuwd naar Sinkgraven, hoop eerlijk gezegd dat hij gewoon in de basis start. Misschien maakt het een verschil![]()
Oh Godquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:33 schreef j0rdiiii het volgende:
Ajax-doelman Jasper Cillessen heeft geblesseerd de training verlaten. Het is onzeker of hij donderdag mee kan doen in het duel met AZ.
Cillessen meldde zich al snel bij de leiding met klachten aan zijn rechterbeen. Vervolgens deed hij nog wat oefeningen om het na twintig minuten voor gezien te houden. Hij verliet strompelend het veld.
Onana
Reservedoelman Diederik Boer raakte vorige week geblesseerd, ook op de training. Trainer Frank de Boer zal bij afwezigheid van Cillessen hoogstwaarschijnlijk opteren voor nieuwe aanwinst Andr Onana. De achttienjarige doelman werd in januari overgenomen van FC Barcelona en zat afgelopen weekend voor het eerst bij de selectie.![]()
Onanagod basisLange peer naar voren in de 93e minuut. Eerste kans wedstrijd. Zimling rondt af. 1-0
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Alkmaar is 072. Ik vrees het ergstequote:
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 04-02-2015 om 12:42:17Davy Klaassen mist duel met #AZ en richt zich op zondag. ,,Go Ahead moet ik kunnen halen", aldus de middenvelder van #Ajax reageer retweet
![]()
Daleygodquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 04-02-2015 om 12:42:17Davy Klaassen mist duel met #AZ en richt zich op zondag. ,,Go Ahead moet ik kunnen halen", aldus de middenvelder van #Ajax reageer retweet
![]()
![]()
wow wat vind Raymond Verheijen hiervan?quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
WOOHOO.twitter:MikeVerweij twitterde op woensdag 04-02-2015 om 13:02:55Na training #Ajax wordt duidelijk dat @Daleysinkgraven morgen tegen #AZ in basis start reageer retweet
![]()
Raiola was ook weer bezig las ik...
Ik weet echt niet of die Kishna achter die ideen van Raiola staat, maar als hij er wel degelijk achter staat dan zou ik hem lekker in Jong Ajax laten voetballen totdat hij hem heeft ontslagen, want dit gaat nergens over, veroorzaakt alleen maar onrust.![]()
Noem het maar een pestventje, die opmerkingen moet je gewoon niet zo serieus nemen, hij stookt graag maar ondertussen wel vet miljonair geworden aan het voetbal en dat is toch knap.quote:![]()
1. PSV verliest amper punten. 2. Ajax verliest veel punten. Ga dat maar eens omdraaien in 13 wedstrijden.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Zat er maar iets meer in jouw hoofd.![]()
Frank vertelt net dat Ajax eerst Marco van Ginkel wilde huren van Milan, maar dat ging niet door en mede door de blessures op het middenveld is Sinkgraven direct gehaald (ipv de zomer, als aankoop voor de toekomst).Gourmetten of steengrillen?![]()
Reden dat het niet doorging: Hij wilde zelf niet.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:32 schreef Silenus het volgende:
Frank vertelt net dat Ajax eerst Marco van Ginkel wilde huren van Milan, maar dat ging niet door en mede door de blessures op het middenveld is Sinkgraven direct gehaald (ipv de zomer, als aankoop voor de toekomst).![]()
Het feestvak hoeft niet lang te zoeken naar een liedje:quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:33 schreef j0rdiiii het volgende:
Onana
Reservedoelman Diederik Boer raakte vorige week geblesseerd, ook op de training. Trainer Frank de Boer zal bij afwezigheid van Cillessen hoogstwaarschijnlijk opteren voor nieuwe aanwinst Andr Onana. De achttienjarige doelman werd in januari overgenomen van FC Barcelona en zat afgelopen weekend voor het eerst bij de selectie.
BFF met GGMM![]()
Gelukkig hebben we een ijzersterke verdediging en hoeft onze doelman nooit in actie te komen.
/s
Anyways az mist ortiz dus ik denk dat ik maar op over 6.5 goals in de wedstrijd op unibet ga wedden.hhhhh![]()
Cillessen kan gewoon keepenquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:44 schreef DaveDave09 het volgende:
Gelukkig hebben we een ijzersterke verdediging en hoeft onze doelman nooit in actie te komen.
/s
Anyways az mist ortiz dus ik denk dat ik maar op over 6.5 goals in de wedstrijd op unibet ga wedden.![]()
Er zijn nog 39 punten te verdelen. Er zijn gekkere dingen voorgevallen. Allemaal wat voorbarig dit soort geneuzel. Al staat PSV er momenteel inderdaad stukken beter voor. Dat valt lastig te ontkennen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
1. PSV verliest amper punten. 2. Ajax verliest veel punten. Ga dat maar eens omdraaien in 13 wedstrijden.
Maar beweren dat het al gespeeld is, dat is praat gelijk
Toen had men een vergelijkbare voorsprong."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Morgen basis Andersen - Riedewald - Zimling?
morgen met twee spitsen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Herstelquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:13 schreef Dven het volgende:
Morgen basis Andersen - Riedewald - Zimling?
Bazoer - Riedewald - Zimling
En ik spreek
Cillessen
Van Rhijn - Van der Hoorn - Moisander - Boilesen
Schne - Riedewald - Sinkgraven
El Ghazi - Milik - Kishna"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wordt gewoon Andersen Riedewald Sinkgravenquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:17 schreef Dven het volgende:
En ik spreek
Cillessen
Van Rhijn - Van der Hoorn - Moisander - Boilesen
Schne - Riedewald - Sinkgraven
El Ghazi - Milik - Kishna![]()
Waarom blijft Ajax nou steeds proberen bij van Ginkel?
Hij heeft er duidelijk geen trek in en zo'n geweldenaar is hij ook weer niet.Oh.![]()
PSV gaat gewoon kampioen worden, leg je er maar gewoon bij neer. Ze zijn op dit moment veel stabieler en hebben het geluk een beetje mee.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Er zijn nog 39 punten te verdelen. Er zijn gekkere dingen voorgevallen. Allemaal wat voorbarig dit soort geneuzel. Al staat PSV er momenteel inderdaad stukken beter voor. Dat valt lastig te ontkennen.
Maar beweren dat het al gespeeld is, dat is praat gelijk
Toen had men een vergelijkbare voorsprong.![]()
Daar is die allang van afgestaptquote:Op woensdag 4 februari 2015 07:57 schreef Ferdii het volgende:
Helaas werkt dat niet met matige wisselspelers. Volgende keer gewoon extra aanvaller erinRED ONS HENNIEGOD![]()
Sinkgraven belandt als eerste in het midden op het positiespel op de training.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daar is die allang van afgestapt
Aldus Johan Derksen.Oh.![]()
2de elftal , even laten wennen enzoquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven belandt als eerste in het midden op het positiespel op de training.
Aldus Johan Derksen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hij stond vandaag in een rondo met Mikey en Zimling. Nou als je dan niet kan wennen kan je beter burgers flippen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
2de elftal , even laten wennen enzoOh.![]()
Kan die mooi zijn 6 miljoen terugverdienenquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij stond vandaag in een rondo met Mikey en Zimling. Nou als je dan niet kan wennen kan je beter burgers flippen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Knal Riedewald maar even op de linksbackpositie, ik ben echt klaar met Boilesen en ik snap niet wat De Boer bezielt om hem te handhavenOp maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Jawelquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom blijft Ajax nou steeds proberen bij van Ginkel?
Hij heeft er duidelijk geen trek in en zo'n geweldenaar is hij ook weer niet.vond het altijd een fantastische speler
![]()
Ik snap ook niet helemaal de "frustratie"(naja een lichte vorm) over het kampioenschap.
Voor het seizoen begon zei praktisch niemand dat ajax met deze ng zwakkere selectie kampioen zou worden. En dan alleen omdat ajax halverwege maar 4-6 punten achter stond kwamen er ineens kampioenschap aspiraties.
Ook de discussie over dat ze meer moesten aankopen deze winter snap ik niet zo, je hebt de oorlog toch echt al verloren door in de zomer niks goeds te doen. Zo'n zwakke selectie ga je echt niet meer repareren door 2-3 aankopen te doen in de winter die nog helemaal ingepast moeten worden. Wel 5-6 plekken zijn aan vernieuwing toe.
Ajax zou nu 4de moeten staan, na psv, feyenoord en Vitesse. Ben er blij om dat Vitesse er zoals gewoonlijk niks van bakt (behalve tegen ajax) en Feyenoord scorend vermogen mist. Pak je voorronde CL hopelijk en dan met wat geluk CL volgend jaar.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Nee. Zouden minder mensen moeten doen overigens. Kampioenschap is iets waar je je momenteel niet eens mee bezig moet houden. Maar uitsluiten is.. Typisch teleurgestelde supportersgeneuzelquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:09 schreef Gruisman het volgende:
[..]
PSV gaat gewoon kampioen worden, leg je er maar gewoon bij neer. Ze zijn op dit moment veel stabieler en hebben het geluk een beetje mee."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
http://www.ajaxlife.nl/up(...)a-niet-goed-plaatsen
Zou hij te weinig of te veel in de gym zitten? Ook onbegrijepelijk zat hij zivkovic niet selecteert.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Feyenoord helpt onsquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
Te weinig denk ikquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:58 schreef Smoofie het volgende:
http://www.ajaxlife.nl/up(...)a-niet-goed-plaatsen
Zou hij te weinig of te veel in de gym zitten? Ook onbegrijepelijk zat hij zivkovic niet selecteert.![]()
![]()
Ik mag het hopen dat Frankie dat denkt. Want als het te veel is , dan kunnen ze frank beter meteen wegsturen.quote:AFCA
Waarom? Zou best kunnen dat hij te veel doet, misschien tegen het advies van de fysio in, weet jij veelquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik mag het hopen dat Frankie dat denkt. Want als het te veel is , dan kunnen ze frank beter meteen wegsturen.![]()
Kishna is ook een stokje.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Waarom? Zou best kunnen dat hij te veel doet, misschien tegen het advies van de fysio in, weet jij veelAFCA
Wordt soms ook makkelijk weggezet, maar kan ook door zijn uitermate slappe houding komen. Die hij natuurlijk verandert als hij naar Juventus gaat en daar 15 kools maakt .quote:AFCA
net als bij ouasimquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wordt soms ook makkelijk weggezet, maar kan ook door zijn uitermate slappe houding komen. Die hij natuurlijk verandert als hij naar Juventus gaat en daar 15 kools maakt .Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Morgen winnen van AZ en zo ongeveer alle ploegen die strijden om de 2e plek staan weer ver achter je (allen verloren, alleen PEC nog even afwachten).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Geluk met rode kaarten enzo.quote:Op woensdag 4 februari 2015 18:09 schreef Gruisman het volgende:
[..]
PSV gaat gewoon kampioen worden, leg je er maar gewoon bij neer. Ze zijn op dit moment veel stabieler en hebben het geluk een beetje mee.![]()
beste keeper van nederlandquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vermeer weer lekker geblunderd.
Blijft een waardeloze keeper
moet in oranje spelen
zal spoedig naar een club zoals real madrid vertrekken en feyenoord 30 miljoen winst opleveren
gr feyenoord topic![]()
Cillessen is echt wel 10 klasses beter hoorquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
beste keeper van nederland
moet in oranje spelen
zal spoedig naar een club zoals real madrid vertrekken en feyenoord 30 miljoen winst opleveren
gr feyenoord topic
Dat hebben we allemaal wel gezien bij Ajax
Oh.![]()
Het lijkt onwaarschijnlijk, maar John Guidetti (22) staat in de belangstelling van Ajax. Volgens Herald Scotland zouden de Amsterdammers aan het begin van het seizoen de Zweed al gepolst hebben.
Guidetti werd echter door Manchester City uitgeleend aan het Schotse Celtic. In de eerste maanden van het seizoen leek de aanvaller ook in Glasgow de cultstatus onder supporters te bereiken. In de eerste zestien duels maakte hij elf goals, maar daarna stagneerde zijn productie. Ondanks dat zouden de Schotten hem definitief willen inlijven, heeft Celtic-manager Ronny Deila laten weten. Maar gesprekken hebben nog niet tot een definitieve transfer geleid.
Het contract van Guidetti bij City loopt in de zomer af. Ajax weet dit ook en volgens de Schotse krant willen de Amsterdammers sowieso Celtic overbieden in de strijd om de handtekening van de Zweed. ,,Wij denken dat Celtic hem een contract van 16.000 euro per week aanbiedt. Ajax zou dit willen verdriedubbelen om hem in te lijven,'' zou een Nederlandse bron tegen Herald Scotland gezegd hebben.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
![]()
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Voor een speler die al maanden geen knikker raakt in de Schotse competitie.quote:
Het is jullie gegund
blablablabla![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2015 01:49 schreef j0rdiiii het volgende:
De Telegraaf heeft het over een middenveld Sinkgraven, Bazoer en Riedewald.![]()
![]()
Dat word dus weer helemaal niks.quote:Op donderdag 5 februari 2015 01:49 schreef j0rdiiii het volgende:
De Telegraaf heeft het over een middenveld Sinkgraven, Bazoer en Riedewald.Oh.![]()
Alsof we beter gewend zijn de afgelopen maandenquote:Op donderdag 5 februari 2015 07:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat word dus weer helemaal niks.![]()
![]()
Ik ben inmiddels overleden![]()
Ik lees nu een artikel over van Basten bij az. ik zou hem toch wel willen zien als individueel trainer bij ajax.
Vanavond kan ik (gelukkig) niet kijken dus hup ajax![]()
Waarom niet?quote:Op donderdag 5 februari 2015 07:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat word dus weer helemaal niks.![]()
met een 10 dan? Lijkt mij wel een puik plan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 01:49 schreef j0rdiiii het volgende:
De Telegraaf heeft het over een middenveld Sinkgraven, Bazoer en Riedewald.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Godzijdank zijn ze Zimling niet vergetenquote:Op donderdag 5 februari 2015 08:14 schreef Ajacied422 het volgende:
http://www.ajaxshowtime.c(...)-van-de-beek-in.html![]()
Zijn grootste kwaliteit tot nu toe is de gemiddelde leeftijd wat opschroevenquote:Op donderdag 5 februari 2015 08:16 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Godzijdank zijn ze Zimling niet vergeten![]()
Riedewald is niet dynamisch genoeg voor het middenveld. Bazoer is totaal geen aanvallende middenvelder, speelde niet voor niks altijd als CV. Mist gewoon verfijndheid op die positie.quote:
En dan Sinkgraven die net nieuw is hoef je ook geen wonderen van te verwachten.Oh.![]()
Ik lees in het ad dat Sinkgraven voor zijn ploeggenoten een liedje gaat zingen van Guus Meeuwis.
Gokje: Brabant?Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.![]()
Ze komen net kijken dus dat is al een nadeel, die verfijndheid vind ik wat te vroeg om over te oordelen, grootste probleem is ook dat ze veel lopen moeten en dat kost heel veel kracht.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Riedewald is niet dynamisch genoeg voor het middenveld. Bazoer is totaal geen aanvallende middenvelder, speelde niet voor niks altijd als CV. Mist gewoon verfijndheid op die positie.
En dan Sinkgraven die net nieuw is hoef je ook geen wonderen van te verwachten.![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Riedewald is niet dynamisch genoeg voor het middenveld. Bazoer is totaal geen aanvallende middenvelder, speelde niet voor niks altijd als CV. Mist gewoon verfijndheid op die positie.
En dan Sinkgraven die net nieuw is hoef je ook geen wonderen van te verwachten.![]()
![]()
Bazoer kan een prima CVM worden denk ik, maar mist teveel creatief vermogen om echt een topper te worden voor die plek.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze komen net kijken dus dat is al een nadeel, die verfijndheid vind ik wat te vroeg om over te oordelen, grootste probleem is ook dat ze veel lopen moeten en dat kost heel veel kracht.
Ik denk juist dat Andersen en Sinkgraven prima samen kunnen spelen.Oh.![]()
wat ik al zei het is wat te vroeg om te kunnen beoordelen maar sowieso is een geheel nieuw middenveld moeilijk.quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bazoer kan een prima CVM worden denk ik, maar mist teveel creatief vermogen om echt een topper te worden voor die plek.
Ik denk juist dat Andersen en Sinkgraven prima samen kunnen spelen.![]()
![]()
wat is ieders voorkeur? zeg het maar.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Komen beide te kort.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:23 schreef mokkiemok het volgende:
wat is ieders voorkeur? zeg het maar.Groot fan van User Wotte![]()
komt ook door de rest van het team natuurlijk. ik zie bij beidde wel potentiequote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Potentie qua techniek wel, potentie qua inzet, neuh. iets meer bij El ghazi.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
komt ook door de rest van het team natuurlijk. ik zie bij beidde wel potentieA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
mijn voorkeur gaat ook uit naar El Ghaziquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Potentie qua techniek wel, potentie qua inzet, neuh. iets meer bij El ghazi.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ze zouden beiden prima zijn als ze eens wat minder in het keurslijf van ome Frank zouden denken, alle spontaniteit en frivoliteit is gewoon weg...quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:23 schreef mokkiemok het volgende:
wat is ieders voorkeur? zeg het maar.Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Compleet middenveld uit de eigen jeugdquote:Op donderdag 5 februari 2015 01:49 schreef j0rdiiii het volgende:
De Telegraaf heeft het over een middenveld Sinkgraven, Bazoer en Riedewald.![]()
![]()
speelt serero nou wel of niet? ik zie mixed berichtenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
twitter:bart_sanders twitterde op donderdag 05-02-2015 om 09:46:51Verm. opstelling #Ajax: Cillessen (Onana); v Rhijn, vd Hoorn, Moisander, Boilesen; Riedewald, Bazoer, Singkraven; El Ghazi, Schone, Kishna. reageer retweet
![]()
Ik vind het wel eens goed om Schne daar uit te proberen. Als valse spits (meer als '10'), en laat Kishna en El Ghazi het voorin lekker uitzoeken. Jammer dat Klaassen en Serero er niet bij zijn.
Als het loopt en iedereen fit is gaan we het seizoen afmaken met:
---------------- Serero ---------------
--- Klaassen ----- Sinkgraven ---
--------------- Schne ---------------
---- El Ghazi ---------- Kishna ----
Schne weg van de flank en op '10'![]()
El Ghazi en Kishna samen![]()
Andersen op de bank![]()
Veel scorend vermogen
Driehoekjes![]()
![]()
twitter:bart_sanders twitterde op donderdag 05-02-2015 om 10:13:35Schone in de spits is typisch Cruijff. Bekijk deze uitleg eens van 'De Ruit' en de rol van de spits. https://t.co/sDa29Rk897 #ajax #ajaaz reageer retweet
![]()
Waarom gaan we dit soort vermoedelijke opstellingen ineens posten? Hij is niet bepaald een insider oid, gewoon een supporter.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een onzinnig opstelling weerGourmetten of steengrillen?![]()
De Telegraaf meldde ook dat middenveld.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waarom gaan we dit soort vermoedelijke opstellingen ineens posten? Hij is niet bepaald een insider oid, gewoon een supporter.
Zivkovic is er niet bij, dus heb je met Milik maar n spits in de selectie.
1+1 = soms wel eens 2![]()
Ja, maar nu stel je, zoals logisch lijkt, wel 2 vleugelspelers op die voor aanvoer zouden moeten zorgen en nou laat je Milik weer stikken...
Het slaat echt helemaal nergens meer op de laatste 4 potten wat Frank allemaal aan het doen is.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Echt veel keus heeft hij ook nietquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:01 schreef HeatWave het volgende:
Ja, maar nu stel je, zoals logisch lijkt, wel 2 vleugelspelers op die voor aanvoer zouden moeten zorgen en nou laat je Milik weer stikken...
Het slaat echt helemaal nergens meer op de laatste 4 potten wat Frank allemaal aan het doen is.![]()
Niet overal, maar in de spits juist welquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Echt veel keus heeft hij ook niet.
Zelfs Siggy is nuttig als hij voldoende aanvoer krijgt, en ik ben van mening dat het "falen" van Milik van de laatste weken niet aan Milik zelf ligt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Het probleem met Milik is dat hij zelf 0,0 creert. En in de opstelling hierboven zijn Kishna en El Ghazi gewoon de twee spitsen. Die gaan geen voorzetten geven natuurlijk, als niemand kan koppen.
Ik denk juist dat Sinkgraven en Schne die twee jongens zullen moeten bedienen. Een groot probleem van Ajax was juist het middenveld, dat geen aanvoer had voor de aanval.![]()
Dit is gewoon een counter opstelling, El Ghazi en Kishna moeten voor hun eigen kansen gaan lijkt me, Schone is veel te traag om ook nog die spits in te duiken, is gewoon een extra middenvelder, een ruit op het middenveld dusquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet overal, maar in de spits juist wel.
Zelfs Siggy is nuttig als hij voldoende aanvoer krijgt, en ik ben van mening dat het "falen" van Milik van de laatste weken niet aan Milik zelf ligt.![]()
We zullen het zien, het moet vandaag echt 10 keer beter. Ik heb titel 5 al uit mijn hoofd gezet, maar plek 2 moet behouden worden voor de CL.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit is gewoon een counter opstelling, El Ghazi en Kishna moeten voor hun eigen kansen gaan lijkt me, Schone is veel te traag om ook nog die spits in te duiken, is gewoon een extra middenvelder, een ruit op het middenveld dusA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Het zal niet over houden denk ik, maar hij wil grip op het middenveld, wat logisch isquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zullen het zien, het moet vandaag echt 10 keer beter. Ik heb titel 5 al uit mijn hoofd gezet, maar plek 2 moet behouden worden voor de CL.![]()
Dat was ook al het geval toen Schne "links/rechtsbuiten" stond. Ik zag hem de laatste wedstrijden alleen maar op 10.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit is gewoon een counter opstelling, El Ghazi en Kishna moeten voor hun eigen kansen gaan lijkt me, Schone is veel te traag om ook nog die spits in te duiken, is gewoon een extra middenvelder, een ruit op het middenveld dus![]()
Ja, dat werd volledig overlopen de laatste wedstrijden.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zal niet over houden denk ik, maar hij wil grip op het middenveld, wat logisch isA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dat was ook wel de bedoeling in principe maakt hij ruimte voor de links/rechtsback om op te komen maar ik heb nu het idee dat De Boer wat meer naar achteren blijft spelen en gokt op de snelheid van de 2 spitsen, we gaan het zien en deze opstelling is ook nog niet de officile.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:14 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat was ook al het geval toen Schne "links/rechtsbuiten" stond. Ik zag hem de laatste wedstrijden alleen maar op 10.![]()
Je kan ook te hard van stapel lopen, dat is wel erg ambiteus meteen weerquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:16 schreef PicoMMP het volgende:
Wellicht dat we in de eerste helft een keer op doel gaan schieten?.
Get woke, go broke!![]()
Precies, en juist dat breekt het zelfvertrouwen van spelers zoals Milik en ook Siggy, die weten toch helemaal niet meer waar ze aan toe zijn, vind je het gek dat ze geen bal raken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:01 schreef HeatWave het volgende:
Het slaat echt helemaal nergens meer op de laatste 4 potten wat Frank allemaal aan het doen is.
En ondertussen blijven Boilesen en Moisander maar de voorkeur krijgen ondanks dat ze al maanden aan een stuk staan te klungelen achterin terwijl je Viergever nog voor een van die posities achter de hand hebt. Maar die jongen wordt dan wl weer na 2 slechte potjes afgeserveerd.Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Van Rhijn en Boilesen zijn daar de spelers niet naar. Die hebben hun handen al vol aan verdedigen en zorgen dat ze geen fouten maken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was ook wel de bedoeling in principe maakt hij ruimte voor de links/rechtsback om op te komen maar ik heb nu het idee dat De Boer wat meer naar achteren blijft spelen en gokt op de snelheid van de 2 spitsen, we gaan het zien en deze opstelling is ook nog niet de officile.
Als we nou Trabelsi hadden![]()
![]()
Van Rhijn speelt een degelijk goed seizoen en die lijkt ook als enige het vuur achterin te hebben. Boilesen staat het liefst links- en soms zelfs rechtsbuiten om dan te bedenken dat hij ook nog moest verdedigenquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Van Rhijn en Boilesen zijn daar de spelers niet naar. Die hebben hun handen al vol aan verdedigen en zorgen dat ze geen fouten maken.
Als we nou Trabelsi hadden
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Toch vind ik deze opstelling als het klopt een angsthazen opstelling en dat is vragen om problemen, Ajax geeft altijd kansen weg maar creerde er ook altijd veel, ik betwijfel of dat op deze manier gaat lukken, het zal aan de scherpte van AZ ook liggen of die kansen doelpunten worden.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:20 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Van Rhijn en Boilesen zijn daar de spelers niet naar. Die hebben hun handen al vol aan verdedigen en zorgen dat ze geen fouten maken.
Als we nou Trabelsi hadden![]()
AZ is ook erg wisselvallig, de enige dit jaar die stabiel zijn in hun prestaties zijn PSV en Dordt.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch vind ik deze opstelling als het klopt een angsthazen opstelling en dat is vragen om problemen, Ajax geeft altijd kansen weg maar creerde er ook altijd veel, ik betwijfel of dat op deze manier gaat lukken, het zal aan de scherpte van AZ ook liggen of die kansen doelpunten worden.BFF met GGMM![]()
Die Boilesen is het helaas ook niet, ik had er hoge verwachtingen van maar het lijkt dat hij gewoon vergeet waarvoor hij in eerste instantie in het veld staat en dat is verdedigen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van Rhijn speelt een degelijk goed seizoen en die lijkt ook als enige het vuur achterin te hebben. Boilesen staat het liefst links- en soms zelfs rechtsbuiten om dan te bedenken dat hij ook nog moest verdedigen![]()
Te vaak geblesseerd om de nodige stappen te kunnen maken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Boilesen is het helaas ook niet, ik had er hoge verwachtingen van maar het lijkt dat hij gewoon vergeet waarvoor hij in eerste instantie in het veld staat en dat is verdedigen.BFF met GGMM![]()
Een blind paard is het, en dan dat halfbakken verdedigenquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Boilesen is het helaas ook niet, ik had er hoge verwachtingen van maar het lijkt dat hij gewoon vergeet waarvoor hij in eerste instantie in het veld staat en dat is verdedigen.
Je vraagt je af wat hij met Frank doet om zoveel krediet te krijgen
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Dat is misschien zo maar tegen Ajax klopt het meestal wel bij de tegenstander, werkt toch als een rode lap op een stier (waarom weet ik nietquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
AZ is ook erg wisselvallig, de enige dit jaar die stabiel zijn in hun prestaties zijn PSV en Dordt.) en momenteel is er niet die uitstraling in Amsterdam van hier valt niets te halen.
![]()
Dat zal het zijn, jammer wel, linksbacks zijn schaarsquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Te vaak geblesseerd om de nodige stappen te kunnen maken.![]()
Dordtenaar hier, maar....quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
AZ is ook erg wisselvallig, de enige dit jaar die stabiel zijn in hun prestaties zijn PSV en Dordt.
Godver...![]()
![]()
iedere wedstrijd verliezen is ook wel stabielquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Dordtenaar hier, maar....
Godver...![]()
![]()
![]()
We snapten hem al, bedankt Hansquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
iedere wedstrijd verliezen is ook wel stabiel![]()
Spuit11quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
iedere wedstrijd verliezen is ook wel stabiel![]()
sommigen mensen werken gewoon de dag erna weer, uitkeringstrekker.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:16 schreef Leonos het volgende:
Vanavond weer 4 stoelen breed zitten denk, kaartenmarkt loopt weer goed vol
Zitten doe je thuis ole ole!quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:16 schreef Leonos het volgende:
Vanavond weer 4 stoelen breed zitten denk, kaartenmarkt loopt weer goed vol
Hoe laat begint de wedstrijd? Aanvangstijd en weersvoorspelling kan voor velen een reden zijn om een keer over te slaan.BFF met GGMM![]()
Ik ook? Moet je om 10 uur slapen ofzo?quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
sommigen mensen werken gewoon de dag erna weer, uitkeringstrekker.
![]()
20:30 dacht ik.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zitten doe je thuis ole ole!
Hoe laat begint de wedstrijd? Aanvangstijd en weersvoorspelling kan voor velen een reden zijn om een keer over te slaan.![]()
Dat is qua aanvangstijd perfect, het is alleen afwachten of diegenen die afhankelijk zijn van het OV dan nog wel op een normaal tijdstip thuis kunnen komen.quote:BFF met GGMM![]()
Als het CL was geweest zat het vol maar nu het een wedstrijd is die je ook zomaar kan verliezen zullen veel mensen het laten afweten, die blijven lekker zitten in de restaurants.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is qua aanvangstijd perfect, het is alleen afwachten of diegenen die afhankelijk zijn van het OV dan nog wel op een normaal tijdstip thuis kunnen komen.![]()
Hij staat in het veld om te winnen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Boilesen is het helaas ook niet, ik had er hoge verwachtingen van maar het lijkt dat hij gewoon vergeet waarvoor hij in eerste instantie in het veld staat en dat is verdedigen."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Het spel van Ajax is al een paar jaar een reden om een keer over te slaan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zitten doe je thuis ole ole!
Hoe laat begint de wedstrijd? Aanvangstijd en weersvoorspelling kan voor velen een reden zijn om een keer over te slaan.![]()
Sinkgraven Riedewald Bazoerquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:37 schreef Smoofie het volgende:
Welk powerhouse van een middenveld zou er vanavond staan?![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2015 08:33 schreef DS4 het volgende:
Ik lees in het ad dat Sinkgraven voor zijn ploeggenoten een liedje gaat zingen van Guus Meeuwis.
Gokje: Brabant?![]()
sinkgraven kan zich wel een heldenstatus aanmeten als hij voor een ommekeer zorgt..
hoop doet leven
Toch weer zin in de wedstrijd. Benieuwd naar Sinkgraven. En in de 5e minuut krab ik mijn ogen er waarschijnlijk alweer uit.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
nogmaals, hoop doet leven.quote:Op donderdag 5 februari 2015 16:22 schreef Reemi het volgende:
Toch weer zin in de wedstrijd. Benieuwd naar Sinkgraven. En in de 5e minuut krab ik mijn ogen er waarschijnlijk alweer uit.
helaas krijg je in alle waarschijnlijkheid wel gelijk, al is het misschien in de 6e minuut.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Sinkgravengod en Zivkogod aub
2 spelers uit Het Noorden. Toevallig allebei uit Assen
De rest
graag op anoniem![]()
Woon jij ook in Het Noorden?quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:17 schreef KingRoland het volgende:
Sinkgravengod en Zivkogod aub
2 spelers uit Het Noorden. Toevallig allebei uit Assen
De restOh.![]()
Het Noorden is niet voor veel mensen een gegeven plek, helaas.quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Woon jij ook in Het Noorden?graag op anoniem![]()
Gelukkig nietquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het Noorden is niet voor veel mensen een gegeven plek, helaas.Oh.![]()
twitter:vdsar1970 twitterde op donderdag 05-02-2015 om 19:15:21Net even een kijkje genomen in #supportershome en mooi dat @Jupiler de inrichting heeft gedaan voor de supporters!! @AFCAjax #ajaaz #bier reageer retweet
![]()
![]()
Frank is gek man, Zivkovic niet selecterenquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:29 schreef BobW het volgende:
FOX Sports commentator zegt dat Schone in de spits staat.AFCA
Klopte dus. Twee A junioren in de basis, drie eerstejaars senioren.quote:Ajax: Cillessen, v Rhijn, vd Hoorn, Moisander, Boilesen, Bazoer, Riedewald, Sinkgraven, El Ghazi, Schone, Kishna![]()
Opa Schone
Want het enige wat Kishna en El Ghazi kunnen is voorzetten geven...quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:31 schreef BobW het volgende:
Twee buitenspelers en dan geen spits die iets met voorzetten kan.![]()
Dat het zo op papier staat zegt niets over de daadwerkelijke invulling ervan.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:31 schreef BobW het volgende:
Twee buitenspelers en dan geen spits die iets met voorzetten kan."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
En als het niet loopt zeggen we gewoon dat Frank de Boer ze teveel opdrachten geeft en het zijn schuld is.quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:31 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Want het enige wat Kishna en El Ghazi kunnen is voorzetten geven...![]()
![]()
De nieuwe Laudrup gepasseerd, wat vind je daar van?quote:Op donderdag 5 februari 2015 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk gaan ze nu wel eens voetballen![]()
Niet cool.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De nieuwe Laudrup gepasseerd, wat vind je daar van?
Bazoer en Riedewald zijn namelijk niet creatief genoeg voor aanvallende middenvelder.Oh.![]()
Alleen maar omdat Bazoer vroeger centrale verdediger was. Die jongen speelt sinds zijn komst bij Ajax op het middenveld en dat heeft een redenquote:Op donderdag 5 februari 2015 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet cool.
Bazoer en Riedewald zijn namelijk niet creatief genoeg voor aanvallende middenvelder.![]()
Dat ze bij Ajax denken dat ze kunnen toveren en iedereen helemaal kunnen omturnen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Alleen maar omdat Bazoer vroeger centrale verdediger was. Die jongen speelt sinds zijn komst bij Ajax op het middenveld en dat heeft een reden
Als hij altijd al een creatief talent was hadden ze hem echt niet achterin gezet bij PSV. Zo dom zijn ze daar echt niet, al willen we dat graag geloven.Oh.![]()
Ik had liever Schne op de plek van Bazoer gezien en Milik in de spits. Dit middenveld is wel erg onervaren.![]()
Hij wil gewoon een statement maken ofzo.quote:Op donderdag 5 februari 2015 20:22 schreef Kopsterk het volgende:
Ik had liever Schne op de plek van Bazoer gezien en Milik in de spits. Dit middenveld is wel erg onervaren.Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: