SPOILER: 2015 game releasesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD
volgens mij alleen 3quote:
Hier saved hij die screenshots wel.. Maar heb wel ingesteld dat als ik op dat knopje druk er meteen een screenshot wordt gemaakt.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:54 schreef Yi-Long het volgende:
Net best lekker potje als bewegende sniper in BF4 op Rogue Transmission, 14 kills, 1x zelf dood, dus wilde even screenshot maken, maar als je hem niet metene upload dan saved ie hem blijkbaar ook niet. Vervelend
Ik drukte 1x op knopje, dus toen ging ik naar menu en zag de screenshot staan, dus toen dacht ik dat ie gesaved was, en wilde dus eerst de game afsluiten omdat ik even Driveclub wilde doen... maar toen ik terug in Dashboard was, was plaatje dus weer weg. Helaas.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:57 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Hier saved hij die screenshots wel.. Maar heb wel ingesteld dat als ik op dat knopje druk er meteen een screenshot wordt gemaakt.
Voortaan op 'upload screenshot' drukken en dan krijg je de melding dat hij gesaved is. Je hoeft hem daarna niet perse te uploaden, je kan weer terug naar je game.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik drukte 1x op knopje, dus toen ging ik naar menu en zag de screenshot staan, dus toen dacht ik dat ie gesaved was, en wilde dus eerst de game afsluiten omdat ik even Driveclub wilde doen... maar toen ik terug in Dashboard was, was plaatje dus weer weg. Helaas.
Ah wel, hopelijk dat ik volgende keer die fout niet meer maak.
dit zijn echt allemaal van die kleine dingetjes waarbij ik denk: Sonyquote:Op maandag 2 februari 2015 20:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Voortaan op 'upload screenshot' drukken en dan krijg je de melding dat hij gesaved is. Je hoeft hem daarna niet perse te uploaden, je kan weer terug naar je game.
Dat hoeft helemaal niet als je instelt dat kort de share knop indrukken een screenshot maken is en lang indrukken naar dat menu gaan is.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Voortaan op 'upload screenshot' drukken en dan krijg je de melding dat hij gesaved is. Je hoeft hem daarna niet perse te uploaden, je kan weer terug naar je game.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Ja toch? Nou nog Shadow of Mordor spelen en dan heb je mijn twee toppers van afgelopen jaar gehadquote:Op maandag 2 februari 2015 22:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mooie final song bij Wolfenstein
Sterke game hoor. Puik werk.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:18 schreef Jimbo het volgende:
omg dudes..
Ik heb Boi nu echt uitmeh, al die pixel indies moet ik niks van hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ook totaal niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
meh, al die pixel indies moet ik niks van hebben
ik herhaalde slechts jouw uistpraken, ik vind ze wel wat vaker tofquote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ook totaal niet.
maar boi is echt een pareltje tussen de zwijnen
ik niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik herhaalde slechts jouw uistpraken, ik vind ze wel wat vaker tof
kan je dat met zijn tweeën doen?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik niet.
Maar wat boi ook tof maakt is dat het vrouwtje het leuk vind om te spelen. en zoals je weet houd ik van 2 plr games, want samen spelen os leuk dit dat
jupquote:
Haha okquote:Op maandag 2 februari 2015 19:04 schreef Cikx het volgende:
[..]
Grappig, had precies het tegenovergestelde.
Zijn er genoeg uitgekomen hoor vorig jaar. Met Divinity als absolute topper.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:06 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Haha ok![]()
Om heel eerlijk te zijn had ik Dragon Age 3 eigenlijk ook puur gekocht omdat Fallout 4 of Mass Effect 4 er nog lang niet is. Stel dat 1 (zeker Fallout 4) van die games er al wel was dan had ik Dragon Age 3 denk ik laten gaan. Ook omdat ik de vorige games niet gespeeld heb en fantasy niet helemaal mijn ding is. Maar ik had gewoon weer zin in een RPG game en die zijn er helaas niet zoveel op dit moment
Voor de PS4 en echte grote RPG games. Geen indies of pc gamesquote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zijn er genoeg uitgekomen hoor vorig jaar. Met Divinity als absolute topper.
Dat zei je niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:14 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Voor de PS4 en echte grote RPG games. Geen indies of pc games
jij weet wel iets meer nietquote:
omg dudes..
Ik heb Boi nu echt uitNice! Ik kijk uit naar het moment dat het mij lukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meh, kon Divinity helaas nooit lang spelen omdat mijn save-games steeds crashte, was blijkbaar een Windows 7 32-bit issue. Vond het ook erg vermoeiend dat die dialogen niet ingesproken waren en je die ellenlange gesprekken moest lezen. Ook je inventory was vervelend om mee te werken en je companions hadden totaal geen diepgang, wat me niet veel hoop gaf voor de verdere uitwerking van het verhaal. De combat daarentegen was dan wel weer heel tof en de uitgebreide mogelijkheden wat betreft je character uitbouwen en roleplayen met 2 personages.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zijn er genoeg uitgekomen hoor vorig jaar. Met Divinity als absolute topper.
Ik ga het nog wel weer eens een kans geven om te kijken of de bugs gefixed zijn.
omg dudes..
Ik heb Boi nu echt uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu naar platinum god/real platinum god!
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
Ja.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:01 schreef lel86 het volgende:
Als je een ps3 en ps4 hebt kan je ze dan beide op primair zetten? En tegelijk spellen op beiden?
En waar? Gewoon in de Store? En ook voor de PS3?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:26 schreef PlukvdP. het volgende:
Hoe laat komt is Battlefield Hardline beta te downloaden?
gewoon lekker doorspelen en hopen dat ik het geluk heb dat ik alle items vindquote:Op dinsdag 3 februari 2015 07:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]Nu naar platinum god/real platinum god!
Waar ben je op dit moment met BOI ?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:29 schreef Cikx het volgende:
[..]
Nice! Ik kijk uit naar het moment dat het mij lukt.
[..]
Lijkt me geen probleem, ik doe het ook niet altijd via de officiele manier. Hangt nu aan een gewone mini-usb lader.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:20 schreef Beursaap het volgende:
kan ik mijn ps4 controller met mijn xperialader opladen of overlaad ik 'm dan?
aight want zo'n lader laadt volgens mijn vele malen sneller op.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me geen probleem, ik doe het ook niet altijd via de officiele manier. Hangt nu aan een gewone mini-usb lader.
quote:
Heb Blue Baby verslagen en denk dat ik nog 2 of 3 keer Satan moet verslaan voor de negative, dus dan kan ik los.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Waar ben je op dit moment met BOI ?
Ik moet zeggen dat MS me enorm mee viel; op de streams zag het er heeel moeilijk uit altijd, maar de mobs die ie spawnt zijn eigenlijk nog het moeilijkste. (en phase 2 dan.. maar stiekem wist ik de tacts al door de streams)
Ik ga wel knallen in BF4...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:09 schreef Donderjagers het volgende:
Vanavond BF Hardline beta.
Voeg me maar toe als je samen wilt knallen DonderjagerNL
Bespaar je de moeite.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:51 schreef Vault-Boy het volgende:
Is dat gewoon voor iedereen die Beta? Even een maandje PS+ kopen en je kan spelen?
Zoja dan ga ik hem ook wel even spelen
Ja voor iedereen met ps+. Je kan hem wel downloaden zonder ps+ denk ik maar niet spelen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:51 schreef Vault-Boy het volgende:
Is dat gewoon voor iedereen die Beta? Even een maandje PS+ kopen en je kan spelen?
Zoja dan ga ik hem ook wel even spelen
Soms wel.quote:
Zal wel online zijn.. Even inkomen voor maart. Wanneer komt eigenlijk die laatste BF4 DLC?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:09 schreef Donderjagers het volgende:
Vanavond BF Hardline beta.
Voeg me maar toe als je samen wilt knallen DonderjagerNL
Anders laat je mensen effe zelf bepalen of ze het gaan spelen of niet. Je kunt ook beide Battlefield games gaan spelen omdat ze beiden tof zijn en hun eigen setting hebben.quote:
De laatste DLC van BF4 is Final Stand. Die is al uitgekomen. Maar het is al bevestigt dat er meer DLCs komen in de toekomst. Waarschijnlijk opgeknapte oude maps uit de BF franchise en night maps van de non-dlc BF4 maps!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:13 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zal wel online zijn.. Even inkomen voor maart. Wanneer komt eigenlijk die laatste BF4 DLC?
Geef jij maar 60 euro uit aan BF4.1 dan, ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:20 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Anders laat je mensen effe zelf bepalen of ze het gaan spelen of niet. Je kunt ook beide Battlefield games gaan spelen omdat ze beiden tof zijn en hun eigen setting hebben.![]()
Ik zou zeggen, probeer het deze week!
M'n vriendengroep en ik hebben er veel zin in iig.
[..]
De laatste DLC van BF4 is Final Stand. Die is al uitgekomen. Maar het is al bevestigt dat er meer DLCs komen in de toekomst. Waarschijnlijk opgeknapte oude maps uit de BF franchise en night maps van de non-dlc BF4 maps!
Siege of Shanghai Night Version in CTE
[ afbeelding ]
2015 wordt een goed jaar voor BF spelers![]()
Joh, het is nu wel duidelijk dat je het spel niet tof vind.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Geef jij maar 60 euro uit aan BF4.1 dan, ieder zijn ding.
En vergeet je sniper rifle niet te equippen...
Sniper-ze!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:32 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Joh, het is nu wel duidelijk dat je het spel niet tof vind.![]()
--
Voor de mensen die wel interesse hebben in de beta, je kunt hem nu downloaden:
https://store.sonyenterta(...)_00-OMAHACONSUMERDEM
Recon/Sniper class speel ik het minst, eigenlijk nooit. Ik ben meer de supporter. Ammo pakjes droppen, UCAV/C4 equippen.quote:
95% loopt met snipers rond, de overige 5% met shotguns.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:35 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Recon/Sniper class speel ik het minst, eigenlijk nooit. Ik ben meer de supporter. Ammo pakjes droppen, UCAV/C4 equippen.
Helaas heb je die army gadgets niet in Hardline. Tenminste, C4 is minder nuttig omdat voertuigen veel sneller zijn in Hardline.
Ik ga proberen om m'n classe te vinden tijdens het spelen van de beta.
Je zult lachend alles winnen ja, want niemand speelt PTFO.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:41 schreef Donderjagers het volgende:
Dat is alleen maar mooi voor ons. Als 95% als sniper rondloopt, heeft mijn squad meer kans om de objective te behalen. We zijn teamspelers en gaan niet solo. Anders deden we wel COD.
Ik vind dat je overdrijf.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je zult lachend alles winnen ja, want niemand speelt PTFO.
Vanavond zeker even proberenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:32 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Joh, het is nu wel duidelijk dat je het spel niet tof vind.![]()
--
Voor de mensen die wel interesse hebben in de beta, je kunt hem nu downloaden:
https://store.sonyenterta(...)_00-OMAHACONSUMERDEM
Ik spreek je straks wel weer als je de beta hebt gespeeld...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:52 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Ik vind dat je overdrijf.
Ja, naast je huidige squad ben je afhankelijk van spelers in de game. Ja, een deel daarvan zijn idd idioten die voor hun eigen winst gaan, maar een grote deel zijn ook teamspelers. Met name omdat deze spelers gekozen hebben voor de BF franchise en weten dat je veel meer uit het spel haalt door als team te gaan spelen. Deze spelers gaan ook voor de objective. (Al in de vorm van conquest of rush en gaan niet puur uit op K/D).
Zo gaat het in BF4 en zo zal het ook gaan in Hardline. Een andere setting verandert echt niet het speelgedrag van een BF gamer.
Ik heb de eerste beta ook al gespeeld, dus we hebben elkaar bij deze al gesproken.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik spreek je straks wel weer als je de beta hebt gespeeld...
Ik vind het ook prima spelen hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:56 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Ik heb de eerste beta ook al gespeeld, dus we hebben elkaar bij deze al gesproken.
Je statement is duidelijk. Ik ben niet met je eens. Klaar.
Het is geen statement, het is gewoon duidelijk te zien als je speelt...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:56 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Ik heb de eerste beta ook al gespeeld, dus we hebben elkaar bij deze al gesproken.
Je statement is duidelijk. Ik ben niet met je eens. Klaar.
Ik denk dat er hoogstens 30-40% als sniper rond loopt in BF4. Het is ook een lastigere klasse gemaakt na BF2, toen je nog gewoon 1 shot 1 kill had volgens mij.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
95% loopt met snipers rond, de overige 5% met shotguns.
Kiezen of delen.
En vergeet je trip mines niet, die worden ook gespamd.
Ik had het over de Hardline beta.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik denk dat er hoogstens 30-40% als sniper rond loopt in BF4. Het is ook een lastigere klasse gemaakt na BF2, toen je nog gewoon 1 shot 1 kill had volgens mij.
BF1943 was al wat moeilijker want dan had je een headshot nodig. BF3 was ERG moeilijk als sniper, en BF4 is weer iets makkelijker gemaakt omdat je nu je vizier kunt aanpassen op distance, waardoor het iets makkelijker wordt qua mikken over langere afstand.
Volgens mij unlock je later ook zwaardere sniper-rifles waarmee je meer schade doet over langere afstand, maar zelf speel ik nog steeds met de eerste of 2de rifle volgens mij.
Persoonlijk wissel ik het een beetje af. Ik vind Sniper wel het leukst om te doen, maar dat is ook meer omdat ik geen team heb, en op die manier een beetje mijn eigen gang kan gaan. Maar ik pas mijn game wel aan naar wat nodig is, dus als de tegenstander steeds goed bezig is met een helicopter, dan ga ik een poosje als Engineer aan de slag en dan is het hopen dat anderen hetzelfde doen om die chopper(s) enzo af te slachten. En daar waar het kan pak ik uiteraard wel vlaggen of bescherm ze natuurlijk.
Ik vind dat juist fijn aan BF, dat iedereen dat avontuur voor zichzelf kan invullen, en afwisselen. Je kunt voor hectische gevechten kiezen in de hotspots, of met een tank langsrollen, of een beetje van buitenaf andere snipers te grazen nemen en de rennende mannetjes proberen af te schieten...
Snipe-kills vind ik wel het meest 'satisfying'. Er is vrijwel niets lekkerders dan van 500 meter ofzo iemand door zijn kop te schieten.En een paar weken terug die snipe op een helicopter-piloot, dat zijn toch die typische BF-moments die je bijblijven...
Met Recon duurt het even voor je alle toffe shit unlocked, en ik heb ook nog lang niet alles. Als ik echt een vaste pack/gang zou hebben met vrienden, dan zou ik ook waarschijnlijk veel meer richting de andere 3 klassen trekken, helemaal omdat je daar met een goede balans ook een hele gevaarlijke outfit mee kunt maken, en dan kun je ook veel agressiever speler, maar vooralsnog speel ik het dus remi...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik had het over de Hardline beta.
Ik speel vrijwel nooit met Recon trouwens in BF4, echt geen reet aan, imo.
Ik wissel altijd af tussen de overige 3 klassen, vind ze alledrie wat hebben, Recon helemaal niet, ik wil in beweging zijn en niet ergens gaan liggen wachten.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Met Recon duurt het even voor je alle toffe shit unlocked, en ik heb ook nog lang niet alles. Als ik echt een vaste pack/gang zou hebben met vrienden, dan zou ik ook waarschijnlijk veel meer richting de andere 3 klassen trekken, helemaal omdat je daar met een goede balans ook een hele gevaarlijke outfit mee kunt maken, en dan kun je ook veel agressiever speler, maar vooralsnog speel ik het dus remi...
Ik vind het met Assault leuk om mensen te healen/reviven, en de Aug-A3 is de beste gun ingame voor mijn gevoel.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:39 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind recon en assault allebei kut eigenlijk, doe mij maar engineer of supportBeetje tanks en heli's het leven zuur maken en ondertussen continue vlaggen cappen
Bij Hardline?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:19 schreef jackson het volgende:
Ik zal me hier ook even melden... Nondeknetters, ik heb er zin an. Als het echt tof is koop ik er een Wheelstand en stuurtje bij
de beste gun bestaat niet. Close combat pak ik de Bulldog, behalve in locker, dan een lmg. Voor medium range pak ik een wat trager stabieler wapen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind het met Assault leuk om mensen te healen/reviven, en de Aug-A3 is de beste gun ingame voor mijn gevoel.
Ik zei toch 'voor mijn gevoel'quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:40 schreef n8n het volgende:
[..]
de beste gun bestaat niet. Close combat pak ik de Bulldog, behalve in locker, dan een lmg. Voor medium range pak ik een wat trager stabieler wapen.
Echt campen kan niet meer als sniper, aangezien je nu die kill-cam hebt waardoor je tegenstanders zien waar je zit nadat je ze afgeknald hebt, waardoor je binnen no-time wel weer 'opgezocht' wordt, of door het slachtoffer zelf, of door zijn teammates.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik wissel altijd af tussen de overige 3 klassen, vind ze alledrie wat hebben, Recon helemaal niet, ik wil in beweging zijn en niet ergens gaan liggen wachten.
dat is ook wel zo, heb vaak een periode dat ik exclusief met 1 wapen speel, meestal wel die met een hoge fire ratequote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zei toch 'voor mijn gevoel'
Ik zweer bij de Aug.
assault vind ik wel chill op close combat, reviven is dan nuttiger dan c4 of een rpg.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:39 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind recon en assault allebei kut eigenlijk, doe mij maar engineer of supportBeetje tanks en heli's het leven zuur maken en ondertussen continue vlaggen cappen
Daarom moet je als je wil sniperen ook hardcore mode doen, geen killcam en 1 shot kill. Sowieso is hardcore mode veel leuker om te doen vind ik.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Echt campen kan niet meer als sniper, aangezien je nu die kill-cam hebt waardoor je tegenstanders zien waar je zit nadat je ze afgeknald hebt, waardoor je binnen no-time wel weer 'opgezocht' wordt, of door het slachtoffer zelf, of door zijn teammates.
In BF1943 was dat een stuk fijner: Lekker relaxed op 1 plekje verscholen blijven zitten en daar vandaan een vlag beschermen. Daarnaast ook geen gezeik met ammo/bommen die opgingen enzo.
Maar in BF4 moet je dus wel aardig blijven bewegen als sniper. Je hebt natuurlijk wel soms spots waar je een tijdje kunt blijven hangen, maar ook niet al te lang.
Dacht dat die dlc (oude maps, nieuw jasje) al officieel aangekondigd was met datum enzoquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:20 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Anders laat je mensen effe zelf bepalen of ze het gaan spelen of niet. Je kunt ook beide Battlefield games gaan spelen omdat ze beiden tof zijn en hun eigen setting hebben.![]()
Ik zou zeggen, probeer het deze week!
M'n vriendengroep en ik hebben er veel zin in iig.
[..]
De laatste DLC van BF4 is Final Stand. Die is al uitgekomen. Maar het is al bevestigt dat er meer DLCs komen in de toekomst. Waarschijnlijk opgeknapte oude maps uit de BF franchise en night maps van de non-dlc BF4 maps!
Siege of Shanghai Night Version in CTE
[ afbeelding ]
2015 wordt een goed jaar voor BF spelers![]()
ace 23quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zei toch 'voor mijn gevoel'
Ik zweer bij de Aug.
Je hoeft geen sniper rifle te nemen? Als ik recon ben heb ik vaak m'n beacon, buttplug en een dmr (?) bij. Die doen wel retteketetquote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:37 schreef PBateman1978 het volgende:
C
[..]
Ik wissel altijd af tussen de overige 3 klassen, vind ze alledrie wat hebben, Recon helemaal niet, ik wil in beweging zijn en niet ergens gaan liggen wachten.
En je kan omgekeerd revivenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:17 schreef n8n het volgende:
[..]
assault vind ik wel chill op close combat, reviven is dan nuttiger dan c4 of een rpg.
Maar een keer m'n recon-punten halen, gewoon met een carbine, zodat ik een spawn point kan droppen.
bedoel je niet KRAKAKA?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Je hoeft geen sniper rifle te nemen? Als ik recon ben heb ik vaak m'n beacon, buttplug en een dmr (?) bij. Die doen wel retteketet
Voor mij hetzelfde als de vorige: het spel ligt me totaal niet. De maps zijn inspiratieloos en ik zal het dan ook niet gaan spelen, terwijl ik juist wel fervent Battlefield speler ben (geweest).quote:
wat was de laatste die je tof vond? 3?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:35 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Voor mij hetzelfde als de vorige: het spel ligt me totaal niet. De maps zijn inspiratieloos en ik zal het dan ook niet gaan spelen, terwijl ik juist wel fervent Battlefield speler ben (geweest).
4, alhoewel Bad Company 1&2 mijn inziens de beste waren.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wat was de laatste die je tof vond? 3?
daar kwam ik een keer achter ja, daarna tevergeefs nog een heel potje geprobeerdquote:
Must-buy dusquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:10 schreef defokkingfoker het volgende:
Enige pluspunt van hardline is dat voertuigen soepeler rijden (moters zijn nogsteeds bagger, maar beter dan bf4). Maar verder is het gwn een exacte kopie van bf4
Als het een add-on voor BF4 was, voor 24,99 ofzo, misschien..quote:
Na BC 1 en 2 is het hard achterruit gegaan. BF3 ging nog wel, maar met 4 ben ik snel gestopt. Daar had ik totaal geen feeling bij. En het zag er ook nog eens heel slecht uit (op de PS3 iig).quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:38 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
4, alhoewel Bad Company 1&2 mijn inziens de beste waren.
Totaal geen exacte kopie van BF4. De gameplay is toch significant anders. Veel meer gerush.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:10 schreef defokkingfoker het volgende:
Enige pluspunt van hardline is dat voertuigen soepeler rijden (moters zijn nogsteeds bagger, maar beter dan bf4). Maar verder is het gwn een exacte kopie van bf4
Mijn quote... Waar was mijn quote geblevenquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:15 schreef Jiang153 het volgende:
Heb BIO gister toch maar ff een paar uurtjes gedaan omdat iedereen die hipster game zo leuk vind, maar eigenlijk snap ik er geen kut van
Kwam er later pas achter dat je gewoon een map had
Heb maar 2 runs gedaan en kwam pas bij het 4e lvl
Isaac is ook poep met z'n tranen schietenquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:17 schreef Cikx het volgende:
2e episode van Telltale Game of Thrones is tof.
[..]
Jawel, maar die zul je eerst moeten vrijspelen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:18 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Isaac is ook poep met z'n tranen schieten
Is er geen betere poppetje?
2 runs in een paar uurtjes?quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:15 schreef Jiang153 het volgende:
Heb BIO gister toch maar ff een paar uurtjes gedaan omdat iedereen die hipster game zo leuk vind, maar eigenlijk snap ik er geen kut van
Kwam er later pas achter dat je gewoon een map had
Heb maar 2 runs gedaan en kwam pas bij het 4e lvl
Gisteren na alle verhalen hier ook maar eens geinstalleerd. Cave II gehaald, daarna had ik volgens mij lucifers chamber ofzo? maar ik wilde eerst terug om te kijken wat ik gemist had en toen was die deur weer verdwenenquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ben nog steeds niet voorbij Caves II gekomen, daar is altijd wel een kamer of een baas waardoor ik dood ga.
Er is een wiki waar alles in staat, maar half the fun is gewoon zelf alles proberen en uitzoeken.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gisteren na alle verhalen hier ook maar eens geinstalleerd. Cave II gehaald, daarna had ik volgens mij lucifers chamber ofzo? maar ik wilde eerst terug om te kijken wat ik gemist had en toen was die deur weer verdwenen
Snap niks van dat spel.
Al die items ook... Spiderbutt had ik gisteren.
Iemand een linkje naar wat uitleg over dit spel? zelfs de controls kan je nergens lezen
Per ongeluk een bom gelegd en toen ontstond er een gat in de muur... ging daardoorheen lag er een gemummificeerde kindlijkje met 2 fakkels... kon daar verder niks.
Ik zou het gewoon maar opgeven als ik jouw wasquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:18 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Isaac is ook poep met z'n tranen schieten
Is er geen betere poppetje?
Oh dan zoek ik die maar eens op. Ja i know, maar soms wil je gewoon even weten wat iets betekent.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Er is een wiki waar alles in staat, maar half the fun is gewoon zelf alles proberen en uitzoeken.
Voor items en cards:quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gisteren na alle verhalen hier ook maar eens geinstalleerd. Cave II gehaald, daarna had ik volgens mij lucifers chamber ofzo? maar ik wilde eerst terug om te kijken wat ik gemist had en toen was die deur weer verdwenen
Snap niks van dat spel.
Al die items ook... Spiderbutt had ik gisteren.
Iemand een linkje naar wat uitleg over dit spel? zelfs de controls kan je nergens lezen
Per ongeluk een bom gelegd en toen ontstond er een gat in de muur... ging daardoorheen lag er een gemummificeerde kindlijkje met 2 fakkels... kon daar verder niks.
*jouquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon maar opgeven als ik jouw was
Haha ik kende L2 nog niet eens na een run of 25quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Voor items en cards:
http://platinumgod.co.uk/
bommen gebruiken om tinted rocks op te blazen voor o.a. soulhearts:
[ afbeelding ]
en om secret rooms te vinden voor meer items:
L1 = bommen
L2 = Reusables (Staat linksboven in het scherm, iedere room die je gecleared hebt levert je een groen streepje op, als alle groene streepjes vol zitten kan je die weer gebruiken.)
R1 = Card, staat rechts onder in het scherm.
voor de rest gewoon rooms clearen, bazen verslaan en veel oefenen.
Deze boi levertquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Voor items en cards:
http://platinumgod.co.uk/
bommen gebruiken om tinted rocks op te blazen voor o.a. soulhearts:
[ afbeelding ]
en om secret rooms te vinden voor meer items:
L1 = bommen
L2 = Reusables (Staat linksboven in het scherm, iedere room die je gecleared hebt levert je een groen streepje op, als alle groene streepjes vol zitten kan je die weer gebruiken.)
R1 = Card, staat rechts onder in het scherm.
voor de rest gewoon rooms clearen, bazen verslaan en veel oefenen.
Fuck wat slecht, ik maar normaal nooit jou/jouw foutenquote:
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Fuck wat slecht, ik maar normaal nooit jou/jouw fouten
Ga ik doen wanneer ik betere spellen hebquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon maar opgeven als ik jouw was
Dat zijn wel belangrijke dingen jaquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:42 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Haha ik kende L2 nog niet eens na een run of 25
Tinted rocks? Nog nooit van gehoord...
FTFYquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:45 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ga ik doen wanneer ik betere spellen heb waar ik wel genoeg skills voor heb.
Ja L1 en R1 had ik al ontdekt, L2 dus nog niet.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:46 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dat zijn wel belangrijke dingen jaMet R1 kan je ook die pillen gebruiken trouwens. (die vaak slechte shit opleveren als je luck laag is) Je kan ook nog Trinkets hebben, staan links onderin en dat zijn passives.
Pills kunnen je run snel verzieken... je hebt ook bepaalde items zoals PHD waardoor je alleen maar goede pillen krijgt. Sommige mensen vreten ook gewoon alles op maar ik neem dat risico meestal niet.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Gisteravond ook nog een run gehad, kreeg eerst een item waardoor ik extra HP kreeg, een 4e hartje.
Kamer erna vind ik een pil, vreet m op, ‘’HP down’’, JA GODVER
Ik vind het nog te leuk om te ontdekken wat het zal zijn, dat maakt de game zo leuk voor mij.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:49 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Pills kunnen je run snel verzieken... je hebt ook bepaalde items zoals PHD waardoor je alleen maar goede pillen krijgt. Sommige mensen vreten ook gewoon alles op maar ik neem dat risico meestal niet.
wat?quote:
Als je nu voortaan die L2 activated items gebruikt en tinted rocks opblaast voor extra HP gaat dat echt wel lukken.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind het nog te leuk om te ontdekken wat het zal zijn, dat maakt de game zo leuk voor mij.
Elke run weer compleet andere dingen vinden, alleen zou ik dus na een run of 25 ook wel eens voorbij Caves II willen komen maar dat zal wel gebeuren als ik nog wat vaker oefen.
Haha ja dat zal al een hoop schelen inderdaad.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:52 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Als je nu voortaan die L2 activated items gebruikt en tinted rocks opblaast voor extra HP gaat dat echt wel lukken.
Blood donation bedoel je? Die moet je ook niet gebruiken als je weinig HP hebt... dat is een soort slotmachine waar je items uit kan krijgen maar als je weinig HP hebt dan is de risk/reward niet de moeite waard.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:51 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
wat?
Ik snap ook niet wat die bloedzak is. Ging best lekker totdat ik dat ding gebruikte ging ik dood.
Of die bloedmachine...
Oh ik dacht dat ik mijn hp daar kan refillenquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:56 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Blood donation bedoel je? Die moet je ook niet gebruiken als je weinig HP hebt... dat is een soort slotmachine waar je items uit kan krijgen maar als je weinig HP hebt dan is de risk/reward niet de moeite waard.
zijn er 4 kamers om een gat heen en geen bossroom als een van de 4.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze boi leverthier kan ik wel wat mee.
Hoe moet je dit soort dingen normaal weten? ja beetje logisch nadenken misschien maar als je blanco in een spel als dit gaat... mis je echt heel veel.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zijn er 4 kamers om een gat heen en geen bossroom als een van de 4.
bomb that shit (oh en in alle 4 moet je bij de muur kunnen zonder flight of iets.)
trial and error, na een tijdje gaat het opvallenquote:Op woensdag 4 februari 2015 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe moet je dit soort dingen normaal weten? ja beetje logisch nadenken misschien maar als je blanco in een spel als dit gaat... mis je echt heel veel.
Er zijn een hele hoop mensen die er echt honderden en honderden uren in hebben zitten.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe moet je dit soort dingen normaal weten? ja beetje logisch nadenken misschien maar als je blanco in een spel als dit gaat... mis je echt heel veel.
Echt handig, dat google.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
Apatheon multiplayer? en is transistor wat? waar is dat mee te vergelijken?
Stik in je eigen kakquote:
Ik gebruik deze altijdquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:30 schreef poker4lifee het volgende:
gebruik voor BOI eigenlijk altijd wel http://bindingofisaacrebirth.gamepedia.com/Items
en meestal ook voor cards en trinkets
en die x rocks idd gewoon waar je zo'n u vorm ziet. 2e secret room meestal wel kut om te vinden
Hij heeft gelijk toch?quote:
Zo stom is dat niet, het geld in de donation machines blijft erin zitten voor in al je runs en bij bepaalde hoeveelheden unlock je een item of krijg je een store upgrade (betere items in de store). Ook kun je als je in een run net wat extra geld nodig hebt een bom bij de donation machine leggen en dan ontploft die en komt er wat geld uit (dit gaat dan wel van de teller af). Die donation mannetjes kun je geld (of soms keys of harts) geven en dan geven ze jou om de paar centen ook consumables en na een random hoeveelheid coins zelfs een item.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dan zoek ik die maar eens op. Ja i know, maar soms wil je gewoon even weten wat iets betekent.
Ben al genoeg coins kwijt geraakt door van die stomme donations of mannetjes met zo'n dollar biljet![]()
In principe is het wel handig om pillen te gebruiken vooral in het begin van je run, er zijn meer ''goeie'' pillen dan ''slechte'' pillen en na 1 keer weet je wat ze doen. Had in één run in het begin meteen wat goede pillen en die kun je dan meteen nemen als je ze weer tegenkomt later, dat kan veel voordeel opleveren.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja L1 en R1 had ik al ontdekt, L2 dus nog niet.
Ik pak ook altijd elk item of vreet elke pil op, niet slim...
2e secret room zoek ik eigenlijk ook nooit naar, tenzij ik genoeg bommen heb.quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:30 schreef poker4lifee het volgende:
gebruik voor BOI eigenlijk altijd wel http://bindingofisaacrebirth.gamepedia.com/Items
en meestal ook voor cards en trinkets
en die x rocks idd gewoon waar je zo'n u vorm ziet. 2e secret room meestal wel kut om te vinden
Je kan ook eens je goodwill tonen als iemand iets vraagt en antwoord geven als je het antwoord kent. Of je kan als een lul typen dat iemand google moet gebruiken.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk toch?
Apatheon is alleen local multiplayer, het is voornamelijk een single player game namelijk.
Transistor is wellicht te vergelijken met Bastion, al heb ik die noet gespeeld.
Alle 3 toptitels van boven de 80 op meta.
Is het niet veel makkelijker om op youtube wat gameplay filmpjes te kijken. Krijg je sneller antwoord en weet je ook sneller of je het wilt spelen of niet. Dat is in iedergeval wel de manier die ik toepas.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan ook eens je goodwill tonen als iemand iets vraagt en antwoord geven als je het antwoord kent. Of je kan als een lul typen dat iemand google moet gebruiken.
Bedankt verder voor je reply.
Klopt, maar zit op werk en dan is dat wat lastiger. Heb ik liever tekst.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:35 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Is het niet veel makkelijker om op youtube wat gameplay filmpjes te kijken. Krijg je sneller antwoord en weet je ook sneller of je het wilt spelen of niet. Dat is in iedergeval wel de manier die ik toepas.
Een forum is nou juist bedoeld dat mensen even snel een vraag kunnen stellen, en de mensen die daar antwoord op willen geven, die kunnen dat doen, en de mensen voor wie dat teveel moeite is, die doen dat niet. Heel simpel.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:31 schreef SugeLucky het volgende:
Als je gewoon via google zoekt heb je het antwoord op je vraag direct. Ik snap die onzelfstandigheid niet zo, net zoals mijn voorgangers.
Maar het zal wel een normale gang van zaken voor je zijn aangezien je meer dan 100,000 (!) posts op fok hebt.
Als ik een andere visie er op na houd dan jij, betekent het nog niet dat ik aan het trollen ben of mijn mening niet mag geven.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Een forum is nou juist bedoeld dat mensen even snel een vraag kunnen stellen, en de mensen die daar antwoord op willen geven, die kunnen dat doen, en de mensen voor wie dat teveel moeite is, die doen dat niet. Heel simpel.
Dat hij een normale vraag stelt is dus te begrijpen. Dat jij vervolgens vervelend gaat lopen trollen dat hij maar even zelf moet Googlen enzo, lijkt me een veel kwalijkere zaak van topic-vervuiling.
Ik beantwoord zelden vragen met ''google maar'', maar die antwoorden zijn hier ook al voorbij gekomen. Bedoel, je kunt sowieso beter metacritic oid erbij pakken als je effe snel wat wil weten over de PS+ titels.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan ook eens je goodwill tonen als iemand iets vraagt en antwoord geven als je het antwoord kent. Of je kan als een lul typen dat iemand google moet gebruiken.
Bedankt verder voor je reply.
En jij moet even leren wat trollen betekent.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Een forum is nou juist bedoeld dat mensen even snel een vraag kunnen stellen, en de mensen die daar antwoord op willen geven, die kunnen dat doen, en de mensen voor wie dat teveel moeite is, die doen dat niet. Heel simpel.
Dat hij een normale vraag stelt is dus te begrijpen. Dat jij vervolgens vervelend gaat lopen trollen dat hij maar even zelf moet Googlen enzo, lijkt me een veel kwalijkere zaak van topic-vervuiling.
Mensen lopen afzeiken die gewoon een vraagje stellen op een forum, terwijl je zelf verder niets toevoegt, lijkt me toch een vorm van vervelend gedrag.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
En jij moet even leren wat trollen betekent.
vervelend gedrag is geen trollenquote:Op woensdag 4 februari 2015 17:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mensen lopen afzeiken die gewoon een vraagje stellen op een forum, terwijl je zelf verder niets toevoegt, lijkt me toch een vorm van vervelend gedrag.
Als je vindt dat iemand een domme/overbodige vraagt stelt, dan geef je gewoon geen antwoord. Klaar. En de mensen die hem wel willen helpen, die kunnen er dus voor kiezen dat wel te doen.
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mensen lopen afzeiken die gewoon een vraagje stellen op een forum, terwijl je zelf verder niets toevoegt, lijkt me toch een vorm van vervelend gedrag.
Als je vindt dat iemand een domme/overbodige vraagt stelt, dan geef je gewoon geen antwoord. Klaar. En de mensen die hem wel willen helpen, die kunnen er dus voor kiezen dat wel te doen.
Dit dus. Beetje behulpzaam zijn ga je niet dood van.quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Om jou te pesten, want de wereld haat jouquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:40 schreef Nober het volgende:
Hoi, ik heb een goede vraag.
Waarom bracht Sony de PS4 uit voordat er goede games voor waren?
Ziet er inderdaad erg tof uit!quote:
ligt eraan wat je goede games vind, ik heb me prima vermaakt met de launch titelsquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:40 schreef Nober het volgende:
Hoi, ik heb een goede vraag.
Waarom bracht Sony de PS4 uit voordat er goede games voor waren?
Niemand, want dat is niet zo. Het is een U-vorm.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:22 schreef donald_dick het volgende:
Wie de neuk heeft er bedacht dart de PS Vita oplader er op 2 manieren in kan, maar op 1 manier oplaad
hier kan ie dr maar op 1 manier in hoorquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:22 schreef donald_dick het volgende:
Wie de neuk heeft er bedacht dart de PS Vita oplader er op 2 manieren in kan, maar op 1 manier oplaad
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niemand, want dat is niet zo. Het is een U-vorm.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hier kan ie dr maar op 1 manier in hoor
wat wel stom is is de usb poort die alleen met de eigen lader werkt en helaas niet in de pc
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:39 schreef donald_dick het volgende:
[..]
[..]
En geloof me, als ik hem al meer dan 10 keer heb opgeladen, dan is het veel
Modelletje PCH-1104.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]bij mij kan ie echt maar op 1 manier
Joepie, er zijn meer moronsquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:43 schreef donald_dick het volgende:
En kennelijk ben ik niet de enige
Iedereen is gek behalve jijquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Joepie, er zijn meer morons
Heb er vaak besteld en bijna altijd op tijd. Is maar één keer voor gekomen dat ik iets te laat kreeg en dat was een obscuur studieboek. Meestal is Bol wel duurder dan de andere webshops.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:38 schreef Morri het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met het preorderen van een game bij bol.com? Gaat dat een beetje vlotjes, of zijn ze vaak laat met uitleveren van de preorders?
Gaat prima. Nooit problemen gehad.[quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:38 schreef Morri het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met het preorderen van een game bij bol.com? Gaat dat een beetje vlotjes, of zijn ze vaak laat met uitleveren van de preorders?
Bij mij is dat nog nooit mis gegaan iig, kwam altijd op tijd.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:38 schreef Morri het volgende:
Als je bonnen hebt moet je die zeker opmaken anders is het zonde, ergste wat er kan gebeuren is dat het een dagje later komt maar zo gezegd is dat bij mij nog niet voorgekomen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:09 schreef Morri het volgende:
Dank voor de reacties. Ik heb zelf wat slechte ervaringen met Bol als het gaat om 'gewone' bestellingen. De levertijd blijkt vaak helemaal niet te kloppen. Maar bij preorders dacht ik: "Datum staat vast. Dat moet toch misschien goed gaan?"
Ik heb nog bonnen liggen en die moeten echt eens een keer op.
Heb je dan niet iets verkocht wat een ander bedrijf via bol verkoopt? Aangezien ik echt nooit problemen heb met bolquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:09 schreef Morri het volgende:
Dank voor de reacties. Ik heb zelf wat slechte ervaringen met Bol als het gaat om 'gewone' bestellingen. De levertijd blijkt vaak helemaal niet te kloppen. Maar bij preorders dacht ik: "Datum staat vast. Dat moet toch misschien goed gaan?"
Ik heb nog bonnen liggen en die moeten echt eens een keer op.
Nee hoor. Bol zelf. M'n eerste bestelling daar (jaren geleden) ging meteen fout. Er stond een levertijd van 1-2 weken. Ik heb er uiteindelijk 3 maanden op moeten wachten. Elke keer als ik een mail stuurde werd me beloofd dat het 'binnenkort' op de mat zou vallen. Die Chinese Webshops zijn zelfs sneller! En de tweede keer iets besteld met een levertijd van 'voor 23.00 besteld' etc. Kreeg ik 2 dagen later een mail dat het product niet meer beschikbaar was. Nooit meer wat besteld sindsdien. Bonnen die ik heb gekregen als cadeau heb ik altijd weer verder doorgegeven als cadeau (quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Heb je dan niet iets verkocht wat een ander bedrijf via bol verkoopt? Aangezien ik echt nooit problemen heb met bol
Altijd top hier, nog nooit een game te laat ontvangen. Minimaal 15 besteld in het verleden.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:38 schreef Morri het volgende:
Dit hier. Gisterenavond even gespeeld. Niet zo vreselijk vernieuwend, behalve qua art style dan. Maar qua game play zeer vermakkelijk.quote:Op woensdag 4 februari 2015 23:15 schreef Tortugal het volgende:
Die Apotheon game is zo verrassend goed
Raar heb er echt nooit problemen gehadquote:Op donderdag 5 februari 2015 09:55 schreef Morri het volgende:
[..]
Nee hoor. Bol zelf. M'n eerste bestelling daar (jaren geleden) ging meteen fout. Er stond een levertijd van 1-2 weken. Ik heb er uiteindelijk 3 maanden op moeten wachten. Elke keer als ik een mail stuurde werd me beloofd dat het 'binnenkort' op de mat zou vallen. Die Chinese Webshops zijn zelfs sneller! En de tweede keer iets besteld met een levertijd van 'voor 23.00 besteld' etc. Kreeg ik 2 dagen later een mail dat het product niet meer beschikbaar was. Nooit meer wat besteld sindsdien. Bonnen die ik heb gekregen als cadeau heb ik altijd weer verder doorgegeven als cadeau (). Maar ik heb nu een stapeltje codes en die staan niet zo chique als cadeau.
Een preorder een dagje later vind ik niet erg. Maar dat moet geen week worden. Ik wil samen met vrienden spelen namelijk.
Ik heb wel 50+ bestellingen bij bol niet eens alleen games en nog altijd geen problemen gehad bij ze.quote:Op donderdag 5 februari 2015 09:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Altijd top hier, nog nooit een game te laat ontvangen. Minimaal 15 besteld in het verleden.
kan er mee doorquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:06 schreef satecl het volgende:
Hoe is Battlefield Hardline eigenlijk?
Lijkt mij wel mooi spelletje ja.quote:Op donderdag 5 februari 2015 11:06 schreef satecl het volgende:
Ik mag dan beroepsmatig een sales fetish hebben maar alleen de naam alleen al, budgetgaming. Zal verder een prima site zijnquote:
Bij gebrek aan singleplayer in de beta: nee, niet door deze demo.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:04 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Geen beeld van hoe de singleplayer is zeker?
Het probleem met die Risk games voor mij is dat ze altijd net weer andere regels hebben dan het bordspel.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:05 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Iemand al Risk gespeeld op de PS4? Het bordspel is awesome, maar duurt veel te lang voor een online spel lijkt me. Die 15e lijkt me sowieso wat veel.
Vooral wachten op Twilight Struggle eigenlijk...
Nope beta is alleen mp.. En speel jij bf voor de sp?quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:04 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Geen beeld van hoe de singleplayer is zeker?
Kan niet eens doen omdat die vastloopt bij trail ladenquote:Op donderdag 5 februari 2015 11:06 schreef satecl het volgende:
Wat? Op de ps4?quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:12 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Kan niet eens doen omdat die vastloopt bij trail laden
Ik ben zeker wel hyped voor persona 5.quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2015 14:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik ben zeker wel hyped voor persona 5.
Als ie op de vita komt wel, nog niets van meegekregen verder.quote:
Nou, wel 1 uur.quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:12 schreef RRuben het volgende:
Zo die BFH beta installeren duurt wel heeeeeel erg lang.
Dat was wel tof bij bijv. Bleach of Onepiece op PS3 dat je gewoon japanse originele stemmen hebtquote:Op donderdag 5 februari 2015 14:59 schreef Yi-Long het volgende:
Voor mij persoonlijk alleen interessant wanneer de Japanse stemmen erbij zitten, zoals eigenlijk met alle games uit Japan.
Ik vind RPG's vreemd genoeg ook leuker op een Vita. Even spelen, neerleggen in slaapstand, weer verder kunnen. In plaats van weer zoeken naar een savepunt, opslaan, en dan pas kunnen afsluiten. Gezien Sony geen haast maakt met hun pauze/standby-functie...quote:Op donderdag 5 februari 2015 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ie op de vita komt wel, nog niets van meegekregen verder.
Nou ja, ik heb 4 op de Vita gespeeld, eigenlijk de enige game die dat ding een beetje het geld heeft waard gemaaktquote:Op donderdag 5 februari 2015 15:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind RPG's vreemd genoeg ook leuker op een Vita. Even spelen, neerleggen in slaapstand, weer verder kunnen. In plaats van weer zoeken naar een savepunt, opslaan, en dan pas kunnen afsluiten. Gezien Sony geen haast maakt met hun pauze/standby-functie...
Zolang er nog geen release datum is maak ik me nog niet drukquote:
Yes, die multiplayer is echt niks voor mij. Ben ik ook veel te slecht in en geen zin om de moeite te nemen om het te leren. Dan ga ik liever online Garden Warfare spelen, of straks Borderlandsquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Nope beta is alleen mp.. En speel jij bf voor de sp?
Nope, moet 4 nog op de Vita spelen om te kijken wat ik van die franchise vind. Kijk wel uit naar Disgaea 5. Ben nu bezig met 4 en ik vermaak me zeer goedquote:
geen battlefield vietnam spelenquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:34 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Ja blijft vastzitten bij trail laden
Volgende maand komt Final Fantasy Type 0. Een JRPGquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:24 schreef Vault-Boy het volgende:
Dragon Age uitgespeeld.
maar ik had dit spel puur gekocht omdat er juist op dit moment geen andere RPG games zijn op de PS4.
The Witcher. Er komt genoeg mooi rpg spul uit, al jaren.quote:Op donderdag 5 februari 2015 21:24 schreef Vault-Boy het volgende:
Dragon Age uitgespeeld.
Aan de ene kant jammer, maar aan de andere kant ook wel blij.
Het is jammer dat ik nu weer heel lang moet wachten voordat er een andere RPG game in zo'n formaat op de PS4 komt, maar ik had dit spel puur gekocht omdat er juist op dit moment geen andere RPG games zijn op de PS4.
Ik blijf toch wel bepaalde dingen niets vinden in Dragon Age Inquisition, ondanks dat ik het spel toch wel wilde uitspelen.
Zo blijf ik de combat echt 3x niks vinden. Ik wist eerst niet wat ik moest verwachten, maar het voelt echt alsof je een singleplayer MMO aan het spelen bent. Je hoeft ook helemaal niet op je ammo te letten of wat dan ook. Ook qua wereld vond ik het nou niet echt boeiend eigenlijk. Dan vind ik de Mass Effect serie van deze ontwikkelaar toch wel echt veel en veel tofferDaar had ik ook bijvoorbeeld veel meer binding met de characters en daar heb ik wel echt alle side missies of wat je ook maar kon doen gedaan
![]()
Uiteindelijk heb ik me er heus wel mee vermaakt hoor, maar het is nu wel klaar en zal hem niet meer opnieuw gaan spelen. Alleen nu wordt het echt wachten op Fallout 4 of Mass Effect 4, maar ja die games zullen denk ik pas in 2016 komen
Bah. Inleveren, nieuwe vragen?quote:Op donderdag 5 februari 2015 23:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, schroeftruc werkt niet. Ben Netflix aan het kijken en Wolfenstein hangt ineens uit m'n PS4.
WAT EEN STUK BAGGER. Cheap ass Sony.
Gewoon nog een keer spelen, maar dan op z'n hardst, dan wordt de combat een stuk belangrijker en taktischerquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:24 schreef Vault-Boy het volgende:
Dragon Age uitgespeeld.
Het is jammer dat ik nu weer heel lang moet wachten voordat er een andere RPG game in zo'n formaat op de PS4 komt, maar ik had dit spel puur gekocht omdat er juist op dit moment geen andere RPG games zijn op de PS4.
Nintendo is egt 10x beter jwzquote:Op donderdag 5 februari 2015 23:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, schroeftruc werkt niet. Ben Netflix aan het kijken en Wolfenstein hangt ineens uit m'n PS4.
WAT EEN STUK BAGGER. Cheap ass Sony.
Yup. Probably. Maandag maar even langs Gamemania dan denk ik.quote:
Verdiendquote:Op vrijdag 6 februari 2015 08:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup. Probably. Maandag maar even langs Gamemania dan denk ik.
Snelste defect ooit, zelfs mijn 360 had pas later een rrod
Beste oplossing inderdaad, sceptici een defecte console gevenquote:
Hebben zij geen weet van en ze caren denk ik ook geen momentquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Beste oplossing inderdaad, sceptici een defecte console geven
Nee. Sony geeft geen fuck inderdaad, ze geven zelf ook maar een jaar garantie heh. Boeven zijn het.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hebben zij geen weet van en ze caren denk ik ook geen moment
echt he poeh poehquote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee. Sony geeft geen fuck inderdaad, ze geven zelf ook maar een jaar garantie heh. Boeven zijn het.
Is Driveclub voor PS+ leden al beschikbaar? Of die suspend feature?quote:
Waarom vraag je mij dat? denk dat jij het antwoord beter weet dan ik, gezien je obsessie jegens Sony. Speel ook geen racegames zelf en geen idee wat suspend feature betekent..quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is Driveclub voor PS+ leden al beschikbaar? Of die suspend feature?
Hoe was Alien?quote:
Toch maar niet gekocht... Ben nog altijd veel te druk met GTA:O en BoI, ik moet geen games kopen waar ik geen tijd voor heb.quote:
Dat probleem herken ikquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Toch maar niet gekocht... Ben nog altijd veel te druk met GTA:O en BoI, ik moet geen games kopen waar ik geen tijd voor heb.
Helemaal mee eens. Laatste PlayStation die ik koop ook, dus in het PS5-topic zul je me niet zien.quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Laatste PlayStation die ik koop ook, dus in het PS5-topic zul je me niet zien.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Laatste PlayStation die ik koop ook, dus in het PS5-topic zul je me niet zien.
Haha nice. Maar geen geld over voor zo iemand eigenlijk.. gewoon negeren.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:40 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou de 4 ook gewoon verkopen trouwens. Kunnen we hier geen geld inzamelen om de ps4 van Roy t kopen zodat we hem hier ook niet meer hoeven te zien? Ik heb daar wel een tientje voor over.
haha ik ook wel! Hebben we al 20 euquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:40 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou de 4 ook gewoon verkopen trouwens. Kunnen we hier geen geld inzamelen om de ps4 van Roy t kopen zodat we hem hier ook niet meer hoeven te zien? Ik heb daar wel een tientje voor over.
Ik zie hem er wel voor aan dat ie dan van de opbrengst gewoon weer een nieuwe PS4 koopt.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:40 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vergeet niet je PS4 ook als primary in te stellen bij je USA account, anders werkt het niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:56 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Bedankt, dan ga ik far cry 4 kopen voor ¤26
Moet je wel een Amerikaans account maken en die op Primary op je console zetten. Dan kan elk account op je console gebruik maken van die games op dat account.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:56 schreef terrorsjaak het volgende:
[..]
Bedankt, dan ga ik far cry 4 kopen voor ¤26
Het enige wat mij tegenstaat van 2 generaties Xbox en de overstap naar PS4 is de controller idd. Ook dat kleine tyfus draadje dat ze er bij leveren, maak dat gewoon wat langer zodat je kunt spelen terwijl hij oplaad via de PS4.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zie hem er wel voor aan dat ie dan van de opbrengst gewoon weer een nieuwe PS4 koopt.
Hoe kun je nou straks bijvoorbeeld Rime niet willen spelen!? Geen idee of dat qua gameplay ook goed wordt, maar qua graphics is het in ieder geval al erg indrukwekkend.
Vooralsnog niet echt spijt van de PS4. De controllers zijn helaas wel ruk. Liggen stukken beter in de hand en voelen ook steviger aan, maar shoulder-buttons die kleven, een controller die steeds uitlogged, pookjes die slijten, battery die een paar uur mee gaat, etc etcWaardeloos.
Het is te hopen dat er binnenkort fatsoenlijke 3rd party controllers komen.
Ik had in Hong kong al meteen een draad van 2 meter ofzo gekocht, waarmee ik dan op de PS3 ermee kan spelen, maar goed, het bijgeleverde draadje is idd veels te kort, en sowieso dus lachwekkend en treurig hoe kort de batterijen mee gaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het enige wat mij tegenstaat van 2 generaties Xbox en de overstap naar PS4 is de controller idd. Ook dat kleine tyfus draadje dat ze er bij leveren, maak dat gewoon wat langer zodat je kunt spelen terwijl hij oplaad via de PS4.
Nu moet ik mijn laptop er bij pakken en hem tijdens het spelen opladen via een usb-poort.:")
Dat item pak ik ook nooit meer op, nee. Net als soy milk.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:29 schreef RRuben het volgende:
Doodgaan in BoI vlak voor die boss na momecht kut haha. Had zo iets dat ik 9 levens had, maar met telkens 1 hartje... Moest ik dus mom proberen te verslaan met 1 hartje...
Ik heb er direct een verlengsnoer bijgekocht. Snap ook niet dat je het met een meter snoer levert.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het enige wat mij tegenstaat van 2 generaties Xbox en de overstap naar PS4 is de controller idd. Ook dat kleine tyfus draadje dat ze er bij leveren, maak dat gewoon wat langer zodat je kunt spelen terwijl hij oplaad via de PS4.
Nu moet ik mijn laptop er bij pakken en hem tijdens het spelen opladen via een usb-poort.:")
dit ja, alleen pakken als je weinig redhearts hebtquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:53 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Die kat pak ik als ik veel soul hearts heb en weinig health, de soul hearts hou je gewoon namelijk. En als je maar 1 health hebt dan is het item gratis.
Als je alleen nog maar soulhearts hebt dan krijg je er zelfs health bij volgens mij.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dit ja, alleen pakken als je weinig redhearts hebt
Je hebt gewoon zweet handenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zie hem er wel voor aan dat ie dan van de opbrengst gewoon weer een nieuwe PS4 koopt.
Hoe kun je nou straks bijvoorbeeld Rime niet willen spelen!? Geen idee of dat qua gameplay ook goed wordt, maar qua graphics is het in ieder geval al erg indrukwekkend.
Vooralsnog niet echt spijt van de PS4. De controllers zijn helaas wel ruk. Liggen stukken beter in de hand en voelen ook steviger aan, maar shoulder-buttons die kleven, een controller die steeds uitlogged, pookjes die slijten, battery die een paar uur mee gaat, etc etcWaardeloos.
Het is te hopen dat er binnenkort fatsoenlijke 3rd party controllers komen.
29 Maartquote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:48 schreef Typisch het volgende:
Wanneer kunnen we Spotify verwachten? I need it.
milk soy nog nooit gehad. Had net ook een useable dat ik een hele verdieping kan skippenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat item pak ik ook nooit meer op, nee. Net als soy milk.
Ook een keer gehad, een bekende bug. Spel even volledig opnieuw opstarten.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:10 schreef RRuben het volgende:
Is het een bug in BoI dat ik mn hoofd en sommige enemies en mn tears niet zie? Of is het een vaag item?
Onmogelijk.... Dat eerste danquote:Op vrijdag 6 februari 2015 17:31 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Mijn controllers zijn nog steeds niet versleten, en er komtgeluid
uit!
Ik heb mijnes nog steeds kapot liggen maar ben te lui om het naar sony toe te sturen... Mijn winkel doet niet aan meer dan 3 maanden garantiequote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Onmogelijk.... Dat eerste dan.
Ben door mijn garantie heen, 4 nieuwe gehad. Nu bidden, heb al wel nieuwe pookjes liggen
Hoe lang geldt die garantie op controllers? Beide controllers van mij zijn nu kut, maar die ene die steeds uitlogged is het grootste probleem, dus die zou ik het liefst laten vervangen. Dat van die sticky shoulder-buttons dat valt hopelijk zelf wel een beetje op te lossen...quote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Onmogelijk.... Dat eerste dan.
Ben door mijn garantie heen, 4 nieuwe gehad. Nu bidden, heb al wel nieuwe pookjes liggen
volgens mij is er iets van een wet waardoor ze dat toch niet kunnen doenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik heb mijnes nog steeds kapot liggen maar ben te lui om het naar sony toe te sturen... Mijn winkel doet niet aan meer dan 3 maanden garantie
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 07:07 schreef Pheno het volgende:
Echt, ik begrijp niet wat mensen met die dingen doen hier
Dit jaquote:Op zaterdag 7 februari 2015 07:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
volgens mij is er iets van een wet waardoor ze dat toch niet kunnen doen
oh echt een kut bug. Wel mom verslagenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:32 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Ook een keer gehad, een bekende bug. Spel even volledig opnieuw opstarten.
quote:Op zaterdag 7 februari 2015 08:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dit ja
Welke winkel is dat?
2x last van die slijtende pookjes gehad tot nu toe, 2x een nieuwe gekregen
Intertoysquote:Op zaterdag 7 februari 2015 08:43 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Dit ja
Welke winkel is dat?
2x last van die slijtende pookjes gehad tot nu toe, 2x een nieuwe gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |