SPOILER: 2015 game releasesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RED ONS HENNIEGOD
volgens mij alleen 3quote:
Hier saved hij die screenshots wel.. Maar heb wel ingesteld dat als ik op dat knopje druk er meteen een screenshot wordt gemaakt.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:54 schreef Yi-Long het volgende:
Net best lekker potje als bewegende sniper in BF4 op Rogue Transmission, 14 kills, 1x zelf dood, dus wilde even screenshot maken, maar als je hem niet metene upload dan saved ie hem blijkbaar ook niet. Vervelend
Ik drukte 1x op knopje, dus toen ging ik naar menu en zag de screenshot staan, dus toen dacht ik dat ie gesaved was, en wilde dus eerst de game afsluiten omdat ik even Driveclub wilde doen... maar toen ik terug in Dashboard was, was plaatje dus weer weg. Helaas.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:57 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Hier saved hij die screenshots wel.. Maar heb wel ingesteld dat als ik op dat knopje druk er meteen een screenshot wordt gemaakt.
Voortaan op 'upload screenshot' drukken en dan krijg je de melding dat hij gesaved is. Je hoeft hem daarna niet perse te uploaden, je kan weer terug naar je game.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik drukte 1x op knopje, dus toen ging ik naar menu en zag de screenshot staan, dus toen dacht ik dat ie gesaved was, en wilde dus eerst de game afsluiten omdat ik even Driveclub wilde doen... maar toen ik terug in Dashboard was, was plaatje dus weer weg. Helaas.
Ah wel, hopelijk dat ik volgende keer die fout niet meer maak.
dit zijn echt allemaal van die kleine dingetjes waarbij ik denk: Sonyquote:Op maandag 2 februari 2015 20:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Voortaan op 'upload screenshot' drukken en dan krijg je de melding dat hij gesaved is. Je hoeft hem daarna niet perse te uploaden, je kan weer terug naar je game.
Dat hoeft helemaal niet als je instelt dat kort de share knop indrukken een screenshot maken is en lang indrukken naar dat menu gaan is.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Voortaan op 'upload screenshot' drukken en dan krijg je de melding dat hij gesaved is. Je hoeft hem daarna niet perse te uploaden, je kan weer terug naar je game.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Ja toch? Nou nog Shadow of Mordor spelen en dan heb je mijn twee toppers van afgelopen jaar gehadquote:Op maandag 2 februari 2015 22:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mooie final song bij Wolfenstein
Sterke game hoor. Puik werk.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:18 schreef Jimbo het volgende:
omg dudes..
Ik heb Boi nu echt uitmeh, al die pixel indies moet ik niks van hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ook totaal niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
meh, al die pixel indies moet ik niks van hebben
ik herhaalde slechts jouw uistpraken, ik vind ze wel wat vaker tofquote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ook totaal niet.
maar boi is echt een pareltje tussen de zwijnen
ik niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik herhaalde slechts jouw uistpraken, ik vind ze wel wat vaker tof
kan je dat met zijn tweeën doen?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik niet.
Maar wat boi ook tof maakt is dat het vrouwtje het leuk vind om te spelen. en zoals je weet houd ik van 2 plr games, want samen spelen os leuk dit dat
jupquote:
Haha okquote:Op maandag 2 februari 2015 19:04 schreef Cikx het volgende:
[..]
Grappig, had precies het tegenovergestelde.
Zijn er genoeg uitgekomen hoor vorig jaar. Met Divinity als absolute topper.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:06 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Haha ok![]()
Om heel eerlijk te zijn had ik Dragon Age 3 eigenlijk ook puur gekocht omdat Fallout 4 of Mass Effect 4 er nog lang niet is. Stel dat 1 (zeker Fallout 4) van die games er al wel was dan had ik Dragon Age 3 denk ik laten gaan. Ook omdat ik de vorige games niet gespeeld heb en fantasy niet helemaal mijn ding is. Maar ik had gewoon weer zin in een RPG game en die zijn er helaas niet zoveel op dit moment
Voor de PS4 en echte grote RPG games. Geen indies of pc gamesquote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zijn er genoeg uitgekomen hoor vorig jaar. Met Divinity als absolute topper.
Dat zei je niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:14 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Voor de PS4 en echte grote RPG games. Geen indies of pc games
jij weet wel iets meer nietquote:
omg dudes..
Ik heb Boi nu echt uitNice! Ik kijk uit naar het moment dat het mij lukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meh, kon Divinity helaas nooit lang spelen omdat mijn save-games steeds crashte, was blijkbaar een Windows 7 32-bit issue. Vond het ook erg vermoeiend dat die dialogen niet ingesproken waren en je die ellenlange gesprekken moest lezen. Ook je inventory was vervelend om mee te werken en je companions hadden totaal geen diepgang, wat me niet veel hoop gaf voor de verdere uitwerking van het verhaal. De combat daarentegen was dan wel weer heel tof en de uitgebreide mogelijkheden wat betreft je character uitbouwen en roleplayen met 2 personages.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zijn er genoeg uitgekomen hoor vorig jaar. Met Divinity als absolute topper.
Ik ga het nog wel weer eens een kans geven om te kijken of de bugs gefixed zijn.
omg dudes..
Ik heb Boi nu echt uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu naar platinum god/real platinum god!
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
Ja.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:01 schreef lel86 het volgende:
Als je een ps3 en ps4 hebt kan je ze dan beide op primair zetten? En tegelijk spellen op beiden?
En waar? Gewoon in de Store? En ook voor de PS3?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:26 schreef PlukvdP. het volgende:
Hoe laat komt is Battlefield Hardline beta te downloaden?
gewoon lekker doorspelen en hopen dat ik het geluk heb dat ik alle items vindquote:Op dinsdag 3 februari 2015 07:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]Nu naar platinum god/real platinum god!
Waar ben je op dit moment met BOI ?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:29 schreef Cikx het volgende:
[..]
Nice! Ik kijk uit naar het moment dat het mij lukt.
[..]
Lijkt me geen probleem, ik doe het ook niet altijd via de officiele manier. Hangt nu aan een gewone mini-usb lader.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:20 schreef Beursaap het volgende:
kan ik mijn ps4 controller met mijn xperialader opladen of overlaad ik 'm dan?
aight want zo'n lader laadt volgens mijn vele malen sneller op.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me geen probleem, ik doe het ook niet altijd via de officiele manier. Hangt nu aan een gewone mini-usb lader.
quote:
Heb Blue Baby verslagen en denk dat ik nog 2 of 3 keer Satan moet verslaan voor de negative, dus dan kan ik los.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Waar ben je op dit moment met BOI ?
Ik moet zeggen dat MS me enorm mee viel; op de streams zag het er heeel moeilijk uit altijd, maar de mobs die ie spawnt zijn eigenlijk nog het moeilijkste. (en phase 2 dan.. maar stiekem wist ik de tacts al door de streams)
Ik ga wel knallen in BF4...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:09 schreef Donderjagers het volgende:
Vanavond BF Hardline beta.
Voeg me maar toe als je samen wilt knallen DonderjagerNL
Bespaar je de moeite.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:51 schreef Vault-Boy het volgende:
Is dat gewoon voor iedereen die Beta? Even een maandje PS+ kopen en je kan spelen?
Zoja dan ga ik hem ook wel even spelen
Ja voor iedereen met ps+. Je kan hem wel downloaden zonder ps+ denk ik maar niet spelen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:51 schreef Vault-Boy het volgende:
Is dat gewoon voor iedereen die Beta? Even een maandje PS+ kopen en je kan spelen?
Zoja dan ga ik hem ook wel even spelen
Soms wel.quote:
Zal wel online zijn.. Even inkomen voor maart. Wanneer komt eigenlijk die laatste BF4 DLC?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:09 schreef Donderjagers het volgende:
Vanavond BF Hardline beta.
Voeg me maar toe als je samen wilt knallen DonderjagerNL
Anders laat je mensen effe zelf bepalen of ze het gaan spelen of niet. Je kunt ook beide Battlefield games gaan spelen omdat ze beiden tof zijn en hun eigen setting hebben.quote:
De laatste DLC van BF4 is Final Stand. Die is al uitgekomen. Maar het is al bevestigt dat er meer DLCs komen in de toekomst. Waarschijnlijk opgeknapte oude maps uit de BF franchise en night maps van de non-dlc BF4 maps!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:13 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zal wel online zijn.. Even inkomen voor maart. Wanneer komt eigenlijk die laatste BF4 DLC?
Geef jij maar 60 euro uit aan BF4.1 dan, ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:20 schreef Donderjagers het volgende:
[..]
Anders laat je mensen effe zelf bepalen of ze het gaan spelen of niet. Je kunt ook beide Battlefield games gaan spelen omdat ze beiden tof zijn en hun eigen setting hebben.![]()
Ik zou zeggen, probeer het deze week!
M'n vriendengroep en ik hebben er veel zin in iig.
[..]
De laatste DLC van BF4 is Final Stand. Die is al uitgekomen. Maar het is al bevestigt dat er meer DLCs komen in de toekomst. Waarschijnlijk opgeknapte oude maps uit de BF franchise en night maps van de non-dlc BF4 maps!
Siege of Shanghai Night Version in CTE
[ afbeelding ]
2015 wordt een goed jaar voor BF spelers![]()
Joh, het is nu wel duidelijk dat je het spel niet tof vind.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Geef jij maar 60 euro uit aan BF4.1 dan, ieder zijn ding.
En vergeet je sniper rifle niet te equippen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |