Vind het jammer dat hun latere werk een beetje dood slaat. Er zitten wel leuke dingen tussen zoals Madness, en vond Undisclosed Desires ook wel leuk, maar hun albums als geheel dwarrelen maar een beetje in de ruimte.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
met black holes and revelations op goeie 2de
beter dan sicky azaleaquote:
vond laatste album echt niksquote:Op maandag 2 februari 2015 01:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vind het jammer dat hun latere werk een beetje dood slaat. Er zitten wel leuke dingen tussen zoals Madness, en vond Undisclosed Desires ook wel leuk, maar hun albums als geheel dwarrelen maar een beetje in de ruimte.
Luister ik niet meer xquote:Op maandag 2 februari 2015 01:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter dan sicky azalea
[..]
vond laatste album echt niks
mijn moeder was er helemaal fan van
quote:Op maandag 2 februari 2015 01:27 schreef Snowbells het volgende:
Na dat ene dubstep achtige nummer uit kwam was ik gestopt met muse
Ja.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:29 schreef wietparkiet het volgende:
mijn huid op mijn duim is helemaal wit rip
ga ik nu dood
Ik vond het leuk dat ze wat nieuws probeerden, maar het is het allemaal gewoon net niet. De ellende is allemaal begonnen toen de zelf de productie zijn gaan doen. Ze hebben gewoon een beetje sturing nodig.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:27 schreef Snowbells het volgende:
Na dat ene dubstep achtige nummer uit kwam was ik gestopt met muse
Oude werk is gewoon het leukste. Ik vond sober altijd tofquote:Op maandag 2 februari 2015 01:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vond het leuk dat ze wat nieuws probeerden, maar het is het allemaal gewoon net niet. De ellende is allemaal begonnen toen de zelf de productie zijn gaan doen. Ze hebben gewoon een beetje sturing nodig.
Linkquote:Op maandag 2 februari 2015 01:30 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je hebt zijn topic in R&P wel gezien he?
Daar komen ongelukken van ja.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn duim in de kut van je mutti gestoken
HAHAHAHHAHAHAHA
Met de kaasschaaf? Awquote:Op maandag 2 februari 2015 01:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wou broodje geitenkaas alleen mijn moeder jatte mijn plakje kaas waardoor ik uitschoot
nee met kettingzaagquote:Op maandag 2 februari 2015 01:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Met de kaasschaaf? Aw
Gelukkig is die van ons enigszins bot, dus geen last van.
Ik lach zo hardquote:Op maandag 2 februari 2015 01:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
R&P / Stalker doet origami terwijl ik slaap.. Nuff said.
Hoeveel vinger was er wel niet af dan?quote:Op maandag 2 februari 2015 01:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee met kettingzaag
ja maar had het topje er weer opgedaan want zat nog klein beetje vast
Wp heeft kkdikke vingersquote:Op maandag 2 februari 2015 01:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoeveel vinger was er wel niet af dan?
klein topjequote:Op maandag 2 februari 2015 01:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoeveel vinger was er wel niet af dan?
Inb4 zwarte schimmelende rottende handquote:Op maandag 2 februari 2015 01:35 schreef DrNick het volgende:
Maar als dat echt wit is zit er geen bloed meer en ga je dood.
quote:Op maandag 2 februari 2015 01:33 schreef wietparkiet het volgende:
YOU WILL BURN
YEAH YOU WILL BUURRRNN INNN HEELL YEAAHH BURNNNN IN HELLL
nee maar is wel stukje dode huid dus weet niet of het slim is dat het nog op mijn duim zitquote:Op maandag 2 februari 2015 01:38 schreef DrNick het volgende:
Oh, valt wel mee, zo wit is het niet toch?
quote:Op maandag 2 februari 2015 01:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nick heeft vast je nummer wel
heb hem gewhatsappt dus moet je bij hem wezen
Is het echt dood dood dan? Ik ben geen dokter, wat misschien vreemd klinkt.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee maar is wel stukje dode huid dus weet niet of het slim is dat het nog op mijn duim zit
ohquote:Op maandag 2 februari 2015 01:40 schreef DrNick het volgende:
[..]
Is het echt dood dood dan? Ik ben geen dokter, wat misschien vreemd klinkt.
Terustenquote:Op maandag 2 februari 2015 01:38 schreef DeZwabber het volgende:
Maffen, toedels mothefuckaaaaaaaaas.
quote:Op maandag 2 februari 2015 01:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh
waarom zet je dat dan in je naam
dat is fraude
quote:Op maandag 2 februari 2015 01:42 schreef wietparkiet het volgende:
maar ik heb wel een lekkere duim hé
ik geef hem zelf een 9,5/10 (om bescheiden te blijven)
laat het lekkerquote:
Zeg ik ook altijd over mijn lul, maar als je dan ook terughoort dat het inderdaad "een bescheiden ding" is is dat toch niet fijn.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:42 schreef wietparkiet het volgende:
maar ik heb wel een lekkere duim hé
ik geef hem zelf een 9,5/10 (om bescheiden te blijven)
ik ben altijd liefquote:Op maandag 2 februari 2015 13:32 schreef Fokker89 het volgende:
Zijn we nu weer allemaal liev tegen elkaar?
Ik hou niet van gedonder. begrepen?
viel toch best mee?quote:Op maandag 2 februari 2015 13:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij wel, maar gister dikke fittie. de stoelen vlogen me om de oren hier.
Nog nooit een knijpblaar gezien of wat?quote:
dat is gewoon een afgesneden lapje velquote:Op maandag 2 februari 2015 13:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nog nooit een knijpblaar gezien of wat?![]()
So anyway... Hola
Fittie? Damn... Heb ik dan zoveel te doen in het weekend?,quote:
Maar dan mij blijkbaarquote:Op maandag 2 februari 2015 13:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Fittie? Damn... Heb ik dan zoveel te doen in het weekend?,
Ducttape en nie huuln.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is gewoon een afgesneden lapje vel
beetje bloeden, pleistertje er op
ik heb dat nog wel eens als ik snel of lichtelijk dronken een snack probeer te maken en vervolgens met de kaasschaaf mijn duim onthoofdquote:
Frikandellen scheiden met een mes en heb voor altijd een mooi litteken op mijn ringvinger.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb dat nog wel eens als ik snel of lichtelijk dronken een snack probeer te maken en vervolgens met de kaasschaaf mijn duim onthoofd
quote:Op maandag 2 februari 2015 13:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Frikandellen scheiden met een mes en heb voor altijd een mooi litteken op mijn ringvinger.![]()
Maarja, ik ben een redelijke brokkenpiloot.
Hmm... Knieën, scheenbeen en elleboog zijn verrot door skateboarden. 1 hele mooie op mijn kin, waardoor ik nooit een baard kan laten staan.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
veel littekens heb ik niet echt.
1 waar ik met een figuurzaag in mn vinger heb gezeten
1 in mn wenkbrauw omdat ik de hoek van een kast kopte
1 op mn knie omdat er ergens een betonnen muurtje in de weg stond
en 1 achter op mn hoofd van het dakluik van een bus
hmm, ja, skaten schijnt soms niet heel gezond te zijnquote:Op maandag 2 februari 2015 13:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hmm... Knieën, scheenbeen en elleboog zijn verrot door skateboarden. 1 hele mooie op mijn kin, waardoor ik nooit een baard kan laten staan.![]()
Haha. Gelukkig nooit wat serieus gebroken behalve mijn enkels en een rug.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ja, skaten schijnt soms niet heel gezond te zijn
dat komt bij handbal gelukkig niet heel vaak voor. ooit eens een arm uit de kom, of gebroken, af en toe eens een hersenschudding. maar voornamelijk gesloopte knieën en enkelsquote:Op maandag 2 februari 2015 14:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha. Gelukkig nooit wat serieus gebroken behalve mijn enkels en een rug.
Heb ze wel eens met een arm in verkeerde hoek naar een ziekenhuis zien rollen.![]()
Oh, handbal vond ik vroeger wel tof om te doen. Daar kon je bij sportdagen altijd voor kiezen.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat komt bij handbal gelukkig niet heel vaak voor. ooit eens een arm uit de kom, of gebroken, af en toe eens een hersenschudding. maar voornamelijk gesloopte knieën en enkels
ook goede middag flipsjequote:Op maandag 2 februari 2015 14:32 schreef Flippiee het volgende:
Kut FOK!Waarom heb ik ooit FOK! ontdekt.
Ben al een uur aan het SOG'en
#liefdagboekvanFlips
who you callin' a hoquote:
Tjah... Als het niet aan jou lag, dan was ik ook ooit eens begonnen aan een echt leven.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:32 schreef Flippiee het volgende:
#liefdagboekvanFlips
Doordat ik je naar de smokers SC heb verwezen zeker?quote:Op maandag 2 februari 2015 14:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah... Als het niet aan jou lag, dan was ik ook ooit eens begonnen aan een echt leven.
Precies! Als een kuiken wat net uit z'n ei was gekropen liep ik hier een beetje rond. En toen kwam Flipsels langs om me te dirigeren.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doordat ik je naar de smokers SC heb verwezen zeker?
Man man man, laten we het er niet over hebben pl0xquote:
flipsquote:Op maandag 2 februari 2015 14:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doordat ik je naar de smokers SC heb verwezen zeker?
Doen we lekker toch.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Man man man, laten we het er niet over hebben pl0x
omdat ze geen nipplegate had?quote:Op maandag 2 februari 2015 14:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Doen we lekker toch.![]()
![]()
Want ik ben nog steeds van mening dat Kutty Curry het grootste dieptepunt van de avond was.
FOK!moeder nou nou nou zo ken ie wel weer.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Precies! Als een kuiken wat net uit z'n ei was gekropen liep ik hier een beetje rond. En toen kwam Flipsels langs om me te dirigeren.
Sindsdien ben jij mijn FOK!moeder.
Yo hoquote:
Bende weer.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:32 schreef Flippiee het volgende:
#liefdagboekvanFlips
Dat en ik begrijp nooit zoveel van dat half-time circus.quote:
'T kuiken volgt altijd het eerste figuur wat ie ziet.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
FOK!moeder nou nou nou zo ken ie wel weer.
Zullen we dan samen voor een trein springen?quote:Op maandag 2 februari 2015 15:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
'T kuiken volgt altijd het eerste figuur wat ie ziet.
Ik vond het best leuk.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Doen we lekker toch.![]()
![]()
Want ik ben nog steeds van mening dat Kutty Curry het grootste dieptepunt van de avond was.
Sure! Wachten we tot ze bij Utreg weer beginnen te rijden of ontregelen we ergens anders ook nog iets?quote:Op maandag 2 februari 2015 15:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zullen we dan samen voor een trein springen?
niet gekekenquote:Op maandag 2 februari 2015 15:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat en ik begrijp nooit zoveel van dat half-time circus.
Ik was niet in de gelegenheid te reageren. Ik weet flipjequote:Op maandag 2 februari 2015 15:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Het was niet serieus hoor, Fl
Mwah.. was meer enthousiast dat we met gelijk spel de rust in gingen.quote:
Goed punt. Maar that ending thoughquote:Op maandag 2 februari 2015 15:18 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mwah.. was meer enthousiast dat we met gelijk spel de rust in gingen.
Klopt. Het zag er nog een heel eind goed uit voor de Hawks.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Goed punt. Maar that ending though
manmanmanman
Gewoon bij utreg wachten, is toch leuk als het twee keer vlak achter elkaar ontregeld isquote:Op maandag 2 februari 2015 15:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sure! Wachten we tot ze bij Utreg weer beginnen te rijden of ontregelen we ergens anders ook nog iets?
Gelukkigquote:Op maandag 2 februari 2015 15:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik was niet in de gelegenheid te reageren. Ik weet flipje
hey weepeequote:
Verstandig inderdaad.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Klopt. Het zag er nog een heel eind goed uit voor de Hawks.
Volgend jaar toch maar zo'n gamepass halen. Ik mis het wel om elke week een paar games te kijken.
hoe gaat het met je schoolwerkquote:Op maandag 2 februari 2015 15:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon bij utreg wachten, is toch leuk als het twee keer vlak achter elkaar ontregeld is
[..]
Gelukkig
[..]
hey weepee
Fantastisch, aardig dat je het vraagt.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe gaat het met je schoolwerk
ja dat is altijd je excuus als ik voorstel een spelletje te willen doenquote:Op maandag 2 februari 2015 15:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fantastisch, aardig dat je het vraagt.
Nu deed je geen voorstel .quote:Op maandag 2 februari 2015 15:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja dat is altijd je excuus als ik voorstel een spelletje te willen doen
Flips zullen we een spelletje doen?quote:Op maandag 2 februari 2015 15:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fantastisch, aardig dat je het vraagt.
okee dankjewel hoorquote:Op maandag 2 februari 2015 15:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nu deed je geen voorstel .
Overigens vraag je het gewoon iedere keer als ik met een deadline te maken hebIk kan er ook niets aan doen dat jouw timing gewoon bizar slecht is.
Altijd, al heb ik wel schoolwerkquote:Op maandag 2 februari 2015 15:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Flips zullen we een spelletje doen?
"quote:
Beetje wel hoor.quote:Op maandag 2 februari 2015 15:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja
vind je ook niet dat ik mij aanstel
Beter heb je hem gestokenquote:Op maandag 2 februari 2015 17:15 schreef DrNick het volgende:
Was gisteren trouwens bij de Starbucks, komt daar een Aziatische jongen met Skrillexkapsel die de vraag "Wat is je naam?" beantwoordde met "Swag. S-W-A-G".
Starbucks in Frieslandquote:Op maandag 2 februari 2015 17:15 schreef DrNick het volgende:
Was gisteren trouwens bij de Starbucks, komt daar een Aziatische jongen met Skrillexkapsel die de vraag "Wat is je naam?" beantwoordde met "Swag. S-W-A-G".
Ik emogif jou omdat je naar de Starbucks gaatquote:Op maandag 2 februari 2015 17:15 schreef DrNick het volgende:
Hahaquote:Op maandag 2 februari 2015 17:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Vind je mij niet meer liev ? je doet zo naar de laatste dagen
Hibiscus Blendquote:Op maandag 2 februari 2015 17:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik emogif jou omdat je naar de Starbucks gaat
neequote:Op maandag 2 februari 2015 18:13 schreef Amarantha het volgende:
ONZ / [Meet] 23 Mei Utrecht. Iedereen aanmelden ja!
Ok fair.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Haha weet nog niet of ik kan. Kijk ik wel een week van te voren of zo.
Super Bowl ads, bijna altijd +1.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:15 schreef Flippiee het volgende:
Ik zag net dit YT filmpje van een reclame in een ander topic. En omg mijn hart
Echt? Dan ga ik even die van vorig jaar bekijken.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Super Bowl ads, bijna altijd +1.
Deze wel in ieder geval.
En vooral omdat vorig jaar ook het hondje aanwezig was.
Sws Budweiser![]()
Ja ik vond hem mooiquote:Op maandag 2 februari 2015 19:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt? Dan ga ik even die van vorig jaar bekijken.![]()
En wat een reclame![]()
pastaquote:
quote:
Gvd goede sociale media campagne hebben ze.quote:
Ik heb dit gegeten:quote:
Ik heb gewoon wat gemaakt. Rijst met gehaktballetjes,wokgroenten en teriyaki.En ik moet zeggen. Het is heerlijkquote:
quote:
yoquote:
Hey Elbeequote:
Bedankt voor deze pijnlijke confrontatie, ik ga nu om mijn SOG gedrag nog maar eens te verlengen, huilen in een hoekjequote:
My pleasurequote:Op maandag 2 februari 2015 19:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hey Elbee
[..]
Bedankt voor deze pijnlijke confrontatie, ik ga nu om mijn SOG gedrag nog maar eens te verlengen, huilen in een hoekje
Bedankt Elbee
Nee maar het klonk allemaal zo exotisch. En toen dacht ik, ja, lasagne.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Al onze moeite om je een tip te geven
quote:Op maandag 2 februari 2015 19:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee maar het klonk allemaal zo exotisch. En toen dacht ik, ja, lasagne.
quote:
welk?quote:
pasta exotisch vinden maar wel lasagne etenquote:Op maandag 2 februari 2015 19:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hahaha idd. Als pasta al exotisch is, dan is onze Lt. erg wereldvreemd
Ah jaquote:
Dat is wel waar.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hahaha idd. Als pasta al exotisch is, dan is onze Lt. erg wereldvreemd
Ik moet ook zoiets hebben en dat mensen dan aan mij doneren.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:35 schreef DrNick het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ter-naar-de-fabriek/
Zou een cent doneren.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik moet ook zoiets hebben en dat mensen dan aan mij doneren.
Lt. is wel erg wereldvreemd, doneer nu zodat hij op reis kan.
Zoiets?
Misschien is dat nog redelijk veilig vanwege kaas gehakt en tomaat. Bij pasta is de (textuur van) pasta 'vreemd' natuurlijk.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
pasta exotisch vinden maar wel lasagne eten
Zodat hij de keuken van de wereld kan proevenquote:Op maandag 2 februari 2015 19:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik moet ook zoiets hebben en dat mensen dan aan mij doneren.
Lt. is wel erg wereldvreemd, doneer nu zodat hij op reis kan.
Zoiets?
Wat spam jij mij op snapchatquote:
Echt die banen van die lui bij Discovery en zo. Gewoon, beetje vliegen, hapje eten, even oeh lekker zeggen, en weer verder.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:38 schreef Flippiee het volgende:
Zodat hij de keuken van de wereld kan proeven
Prachtig tochquote:Op maandag 2 februari 2015 19:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Echt die banen van die lui bij Discovery en zo. Gewoon, beetje vliegen, hapje eten, even oeh lekker zeggen, en weer verder.
Hahaquote:Op maandag 2 februari 2015 19:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat spam jij mij op snapchat110 seconds
Nu moet je niet gaan overdrijven.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Prachtig tochZou ook mijn geld zo willen verdienen, zou er actief voor gaan sporten om er altijd goed uit te zien
passief sporten dan?quote:Op maandag 2 februari 2015 19:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nu moet je niet gaan overdrijven.
Tytsjerksteradiel is ook een optie.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
- De opgegeven locatie is onjuist.
You owe me:quote:Op maandag 2 februari 2015 19:44 schreef DrNick het volgende:
[..]
Tytsjerksteradiel is ook een optie.
Ik wil je wel gratis brengen als je een meereiskaartje kan fixen.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:45 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
You owe me:
De prijs van je reis
Prijs
¤ 27,28
Studenten ov brah.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik wil je wel gratis brengen als je een meereiskaartje kan fixen.
En moet ie dan voor altijd daar blijven gezien er iets mis gaat met het ophalen/terugbrengenquote:Op maandag 2 februari 2015 19:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik wil je wel gratis brengen als je een meereiskaartje kan fixen.
quote:Op maandag 2 februari 2015 19:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En moet ie dan voor altijd daar blijven gezien er iets mis gaat met het ophalen/terugbrengen
bye bbyquote:Op maandag 2 februari 2015 19:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja jouw schuld!!! En nu sluit ik het forum voor vandaag af.
Studeer zequote:Op maandag 2 februari 2015 19:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja jouw schuld!!! En nu sluit ik het forum voor vandaag af.
quote:Op maandag 2 februari 2015 19:52 schreef DrNick het volgende:
Morgen eigenlijk les maar kan niet thuisblijven omdat Mutti er is
Kneusquote:Op maandag 2 februari 2015 19:52 schreef DrNick het volgende:
#kutlevenquote:Op maandag 2 februari 2015 19:52 schreef DrNick het volgende:
Ik stuur Magere Hein op je af.quote:Op maandag 2 februari 2015 20:17 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb vanaf morgen elke dag een toets, rip me.
Hij moet je nemen zoals je bent toch.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:03 schreef pixelbitty het volgende:
> Meters worden vervangen vandaag
> Vrij vandaag dus super lui
> jogging broek met tanktop en rommelig los hangend haar
> monteur is echt super sexy
> schaamte vult mijn gezicht rood
> never again.
zo loopt die monteur ook in zn vrije tijdquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:03 schreef pixelbitty het volgende:
> never again.
zou eerst kleren uittrekkenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij moet je nemen zoals je bent toch.
de mijne ook, maar ja, daar kom ik nooitquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Mijn zolderkamer is koud
Tevens hoi
Hier heb ik mijn mancavequote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de mijne ook, maar ja, daar kom ik nooit
mijn hele huis is mijn mancave.quote:
Relaxtquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn hele huis is mijn mancave.
maar vooral de computer kamer
??quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:03 schreef pixelbitty het volgende:
> never again.
een eigen huis is altijd relaxtquote:
Opzichquote:
en goedkoopquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Opzich
Maar ik ben nog een thuiswonend student, wel zo makkelijk
Dat zekerquote:
Ga jij die even regelen dan?quote:
ben toch zolderkamerheldquote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ga jij die even regelen dan?
Trouwens waar was je nou gister? Ik stond op Utrecht centraal. Maar jij was nergens te bekennen.
Het was dan ook een beetje druk.
Ik ben thuis, en hier hebben we geen centraal.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben toch zolderkamerheld
was net nog op centraal
haha wat een stomme naam voor een snackbarquote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ben thuis, en hier hebben we geen centraal.
Enkel bushalte snackbar bert.
Ja maar die eigenaar heet Willem, vandaar.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
haha wat een stomme naam voor een snackbar
kun je het beter snackbar wietparkiet noemen
beter noem je je kinderen gewoon wietparkietquote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja maar die eigenaar heet Willem, vandaar.
Ah, je korte interview werd de hele avond nog uitgezonden op het journaal.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ga jij die even regelen dan?
Trouwens waar was je nou gister? Ik stond op Utrecht centraal. Maar jij was nergens te bekennen.
Het was dan ook een beetje druk.
Wut :/quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, je korte interview werd de hele avond nog uitgezonden op het journaal.![]()
Je kwam van Hilversum?
Fixedquote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter noem je je kinderen gewoon heatparkiet
Doorgesnovenparkietquote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter noem je je kinderen gewoon wietparkiet
Er was telkens zo'n klagende sneuneus op elke editie van het journaal omdat ie al zo lang stond te wachten op het station.quote:
GODVERDOMME VLOEK EENS NIET ZO JOHquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
DOE NOU EENS NORMAAL GODVERDOMME
DAT MAAK IK GODVERDOMME ZELF WEL UITquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
GODVERDOMME VLOEK EENS NIET ZO JOH
GODVERDOMME MOT JE PATSEN HEBBEN OFZOquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
DAT MAAK IK GODVERDOMME ZELF WEL UIT
Sowieso niet. Ik kaasschaaf jouw duim voor je mij aanraakt.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
komt een dag dat wij meeten pikkie
en die dag pak ik je vingers
kom maar opquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
GODVERDOMME MOT JE PATSEN HEBBEN OFZO
Je gaat naar de zon?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:21 schreef Lt.Surge het volgende:
Morgen heel vroeg naar Schiphol.
Awwww shizzzzz
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
Sowieso niet. Ik kaasschaaf jouw duim voor je mij aanraakt.
kan je het niet alleen lamme gek ?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kom maar op
je staat nu op mijn hitlist pikkie
hitsquad is on it's way
Vriendin gaat naar de zonquote:
Ah.. liever andersom.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Vriendin gaat naar de zon
Ik mag de koffer dragen!
ben high classquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
kan je het niet alleen lamme gek ?
luchtafweersysteem staat ook klaar
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:21 schreef Lt.Surge het volgende:
Morgen heel vroeg naar Schiphol.
Awwww shizzzzz
Awh, mag jij niet mee?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:23 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Vriendin gaat naar de zon
Ik mag de koffer dragen!
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
yvonne gewhatsappt
ban incoming
Highclass ? eerder hood zoals al die nigga,squote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ben high class
jij breng toch ook je eigen vuilnis niet naar de vuilstort
doe normaal blankevlaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Highclass ? eerder hood zoals al die nigga,s
is goed pauperloungenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:32 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
krijg het heen en weer trekdrop
srry dunnetjequote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:32 schreef Flippiee het volgende:
Weepee in de tvsc denken ze nu dat ik vies dik ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |