Vind het jammer dat hun latere werk een beetje dood slaat. Er zitten wel leuke dingen tussen zoals Madness, en vond Undisclosed Desires ook wel leuk, maar hun albums als geheel dwarrelen maar een beetje in de ruimte.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
met black holes and revelations op goeie 2de
beter dan sicky azaleaquote:
vond laatste album echt niksquote:Op maandag 2 februari 2015 01:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vind het jammer dat hun latere werk een beetje dood slaat. Er zitten wel leuke dingen tussen zoals Madness, en vond Undisclosed Desires ook wel leuk, maar hun albums als geheel dwarrelen maar een beetje in de ruimte.
Luister ik niet meer xquote:Op maandag 2 februari 2015 01:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter dan sicky azalea
[..]
vond laatste album echt niks
mijn moeder was er helemaal fan van
quote:Op maandag 2 februari 2015 01:27 schreef Snowbells het volgende:
Na dat ene dubstep achtige nummer uit kwam was ik gestopt met muse
Ja.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:29 schreef wietparkiet het volgende:
mijn huid op mijn duim is helemaal wit rip
ga ik nu dood
Ik vond het leuk dat ze wat nieuws probeerden, maar het is het allemaal gewoon net niet. De ellende is allemaal begonnen toen de zelf de productie zijn gaan doen. Ze hebben gewoon een beetje sturing nodig.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:27 schreef Snowbells het volgende:
Na dat ene dubstep achtige nummer uit kwam was ik gestopt met muse
Oude werk is gewoon het leukste. Ik vond sober altijd tofquote:Op maandag 2 februari 2015 01:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vond het leuk dat ze wat nieuws probeerden, maar het is het allemaal gewoon net niet. De ellende is allemaal begonnen toen de zelf de productie zijn gaan doen. Ze hebben gewoon een beetje sturing nodig.
Linkquote:Op maandag 2 februari 2015 01:30 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je hebt zijn topic in R&P wel gezien he?
Daar komen ongelukken van ja.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn duim in de kut van je mutti gestoken
HAHAHAHHAHAHAHA
Met de kaasschaaf? Awquote:Op maandag 2 februari 2015 01:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wou broodje geitenkaas alleen mijn moeder jatte mijn plakje kaas waardoor ik uitschoot
nee met kettingzaagquote:Op maandag 2 februari 2015 01:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Met de kaasschaaf? Aw
Gelukkig is die van ons enigszins bot, dus geen last van.
Ik lach zo hardquote:Op maandag 2 februari 2015 01:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
R&P / Stalker doet origami terwijl ik slaap.. Nuff said.
Hoeveel vinger was er wel niet af dan?quote:Op maandag 2 februari 2015 01:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee met kettingzaag
ja maar had het topje er weer opgedaan want zat nog klein beetje vast
Wp heeft kkdikke vingersquote:Op maandag 2 februari 2015 01:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoeveel vinger was er wel niet af dan?
klein topjequote:Op maandag 2 februari 2015 01:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoeveel vinger was er wel niet af dan?
Inb4 zwarte schimmelende rottende handquote:Op maandag 2 februari 2015 01:35 schreef DrNick het volgende:
Maar als dat echt wit is zit er geen bloed meer en ga je dood.
quote:Op maandag 2 februari 2015 01:33 schreef wietparkiet het volgende:
YOU WILL BURN
YEAH YOU WILL BUURRRNN INNN HEELL YEAAHH BURNNNN IN HELLL
nee maar is wel stukje dode huid dus weet niet of het slim is dat het nog op mijn duim zitquote:Op maandag 2 februari 2015 01:38 schreef DrNick het volgende:
Oh, valt wel mee, zo wit is het niet toch?
quote:Op maandag 2 februari 2015 01:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nick heeft vast je nummer wel
heb hem gewhatsappt dus moet je bij hem wezen
Is het echt dood dood dan? Ik ben geen dokter, wat misschien vreemd klinkt.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee maar is wel stukje dode huid dus weet niet of het slim is dat het nog op mijn duim zit
ohquote:Op maandag 2 februari 2015 01:40 schreef DrNick het volgende:
[..]
Is het echt dood dood dan? Ik ben geen dokter, wat misschien vreemd klinkt.
Terustenquote:Op maandag 2 februari 2015 01:38 schreef DeZwabber het volgende:
Maffen, toedels mothefuckaaaaaaaaas.
quote:Op maandag 2 februari 2015 01:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh
waarom zet je dat dan in je naam
dat is fraude
quote:Op maandag 2 februari 2015 01:42 schreef wietparkiet het volgende:
maar ik heb wel een lekkere duim hé
ik geef hem zelf een 9,5/10 (om bescheiden te blijven)
laat het lekkerquote:
Zeg ik ook altijd over mijn lul, maar als je dan ook terughoort dat het inderdaad "een bescheiden ding" is is dat toch niet fijn.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:42 schreef wietparkiet het volgende:
maar ik heb wel een lekkere duim hé
ik geef hem zelf een 9,5/10 (om bescheiden te blijven)
ik ben altijd liefquote:Op maandag 2 februari 2015 13:32 schreef Fokker89 het volgende:
Zijn we nu weer allemaal liev tegen elkaar?
Ik hou niet van gedonder. begrepen?
viel toch best mee?quote:Op maandag 2 februari 2015 13:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij wel, maar gister dikke fittie. de stoelen vlogen me om de oren hier.
Nog nooit een knijpblaar gezien of wat?quote:
dat is gewoon een afgesneden lapje velquote:Op maandag 2 februari 2015 13:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nog nooit een knijpblaar gezien of wat?![]()
So anyway... Hola
Fittie? Damn... Heb ik dan zoveel te doen in het weekend?,quote:
Maar dan mij blijkbaarquote:Op maandag 2 februari 2015 13:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Fittie? Damn... Heb ik dan zoveel te doen in het weekend?,
Ducttape en nie huuln.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is gewoon een afgesneden lapje vel
beetje bloeden, pleistertje er op
ik heb dat nog wel eens als ik snel of lichtelijk dronken een snack probeer te maken en vervolgens met de kaasschaaf mijn duim onthoofdquote:
Frikandellen scheiden met een mes en heb voor altijd een mooi litteken op mijn ringvinger.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb dat nog wel eens als ik snel of lichtelijk dronken een snack probeer te maken en vervolgens met de kaasschaaf mijn duim onthoofd
quote:Op maandag 2 februari 2015 13:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Frikandellen scheiden met een mes en heb voor altijd een mooi litteken op mijn ringvinger.![]()
Maarja, ik ben een redelijke brokkenpiloot.
Hmm... Knieën, scheenbeen en elleboog zijn verrot door skateboarden. 1 hele mooie op mijn kin, waardoor ik nooit een baard kan laten staan.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
veel littekens heb ik niet echt.
1 waar ik met een figuurzaag in mn vinger heb gezeten
1 in mn wenkbrauw omdat ik de hoek van een kast kopte
1 op mn knie omdat er ergens een betonnen muurtje in de weg stond
en 1 achter op mn hoofd van het dakluik van een bus
hmm, ja, skaten schijnt soms niet heel gezond te zijnquote:Op maandag 2 februari 2015 13:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hmm... Knieën, scheenbeen en elleboog zijn verrot door skateboarden. 1 hele mooie op mijn kin, waardoor ik nooit een baard kan laten staan.![]()
Haha. Gelukkig nooit wat serieus gebroken behalve mijn enkels en een rug.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ja, skaten schijnt soms niet heel gezond te zijn
dat komt bij handbal gelukkig niet heel vaak voor. ooit eens een arm uit de kom, of gebroken, af en toe eens een hersenschudding. maar voornamelijk gesloopte knieën en enkelsquote:Op maandag 2 februari 2015 14:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha. Gelukkig nooit wat serieus gebroken behalve mijn enkels en een rug.
Heb ze wel eens met een arm in verkeerde hoek naar een ziekenhuis zien rollen.![]()
Oh, handbal vond ik vroeger wel tof om te doen. Daar kon je bij sportdagen altijd voor kiezen.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat komt bij handbal gelukkig niet heel vaak voor. ooit eens een arm uit de kom, of gebroken, af en toe eens een hersenschudding. maar voornamelijk gesloopte knieën en enkels
ook goede middag flipsjequote:Op maandag 2 februari 2015 14:32 schreef Flippiee het volgende:
Kut FOK!Waarom heb ik ooit FOK! ontdekt.
Ben al een uur aan het SOG'en
#liefdagboekvanFlips
who you callin' a hoquote:
Tjah... Als het niet aan jou lag, dan was ik ook ooit eens begonnen aan een echt leven.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:32 schreef Flippiee het volgende:
#liefdagboekvanFlips
Doordat ik je naar de smokers SC heb verwezen zeker?quote:Op maandag 2 februari 2015 14:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah... Als het niet aan jou lag, dan was ik ook ooit eens begonnen aan een echt leven.
Precies! Als een kuiken wat net uit z'n ei was gekropen liep ik hier een beetje rond. En toen kwam Flipsels langs om me te dirigeren.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doordat ik je naar de smokers SC heb verwezen zeker?
Man man man, laten we het er niet over hebben pl0xquote:
flipsquote:Op maandag 2 februari 2015 14:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doordat ik je naar de smokers SC heb verwezen zeker?
Doen we lekker toch.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:52 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Man man man, laten we het er niet over hebben pl0x
omdat ze geen nipplegate had?quote:Op maandag 2 februari 2015 14:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Doen we lekker toch.![]()
![]()
Want ik ben nog steeds van mening dat Kutty Curry het grootste dieptepunt van de avond was.
FOK!moeder nou nou nou zo ken ie wel weer.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Precies! Als een kuiken wat net uit z'n ei was gekropen liep ik hier een beetje rond. En toen kwam Flipsels langs om me te dirigeren.
Sindsdien ben jij mijn FOK!moeder.
Yo hoquote:
Bende weer.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:32 schreef Flippiee het volgende:
#liefdagboekvanFlips
Dat en ik begrijp nooit zoveel van dat half-time circus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |