Dat doet bijna elke gepensioneerde, maar die gaan dan vaak weer werken (vrijwillig)quote:Op maandag 2 februari 2015 01:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Omdat ze zich dan de pleuris vervelen denk ik
Ik zou het overwegen om er naar te verhuizen als het me aangeboden zou worden..quote:Op maandag 2 februari 2015 01:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat kan, heeft tenslotte een mooi plekje hier.
Dan moet je wel een hele bijzondere leuke baan hebben, als je een saaie kantoorbaan hebt,quote:Op maandag 2 februari 2015 01:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat doet bijna elke gepensioneerde, maar die gaan dan vaak weer werken (vrijwillig)
Ik zou het ook niet erg vinden om mijn ouwe dag te slijten in een dorp, beter dan hier in de stadquote:Op maandag 2 februari 2015 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou het overwegen om er naar te verhuizen als het me aangeboden zou worden..
quote:Op maandag 2 februari 2015 01:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan moet je wel een hele bijzondere leuke baan hebben, als je een saaie kantoorbaan hebt,
denk ik toch niet dat je daar tot je 80ste wil zitten...
Ouwe acteur rolletjes zat... Lekker relaxed... Die Mart Smeets is ook al weer jaren gepensioneerd, maar is nog steeds niet van het toneel verdwenen ....quote:Op maandag 2 februari 2015 01:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan moet je wel een hele bijzondere leuke baan hebben, als je een saaie kantoorbaan hebt,
Wie niet? Mooi plekje!quote:Op maandag 2 februari 2015 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou het overwegen om er naar te verhuizen als het me aangeboden zou worden..
Meestal gaan mensen met een kantoorbaan na hun pensioen niet vrijwillig dat doen. Er zijn zat andere dingen om vrijwillig te doen.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Nog 1 beroemde Fries dan, speciaal voor Piet:quote:Op maandag 2 februari 2015 02:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Aardig optrekje wel.
[ afbeelding ]
Zie er genoeg elke dag.quote:Op maandag 2 februari 2015 02:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Nog 1 beroemde Fries dan, speciaal voor Piet:
[ afbeelding ]
Da's het voordeel als je wat deelnemers goed kent.quote:Op maandag 2 februari 2015 02:19 schreef chufi het volgende:
Maar Jumping Amsterdam op de VIP lounge... Doe je weer goed...
Het bekende verhaal idd .. vriendjespolitiekquote:Op maandag 2 februari 2015 02:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Da's het voordeel als je wat deelnemers goed kent.
Er is ook kakthee.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:59 schreef FANN het volgende:
Maar goed, nog een koppie thee zetten, misschien kan ik dan kakken![]()
Slaapze
http://www.detuinen.nl/ja(...)theezakjes.html#tabsquote:Aanbevolen gebruik:
Doe het zakje in een kopje en overgiet dit met kokend water. 10 minuten laten trekken. Mag gezoet worden, bij voorkeur met honing.
Inhoud:
20 zakjes
Ingrediënten:
Seneblad, senepeulen, zoethout, berkenblad, vlierbloesem, venkelzaad, anijszaad.
Aanvullende productinformatie:
Het gebruik tot twee of drie kopjes per dag, kan naar believen worden opgevoerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |