Heb ik m'n werk alvast goed gedaan als de klanten geen computer problemen hebbenquote:Op maandag 2 februari 2015 14:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Er valt dus weinig te beheren vandaag
Dat gaat een feestje wordenquote:Op maandag 2 februari 2015 14:32 schreef PriemGirl het volgende:
Hehe
Zo blij dat ik AC/DC eindelijk live ga zien in Bels overigensNa 3x naast de tickets te grijpen; eindelijk een keer succes
Perfect weer om thuis te werken ookquote:Op maandag 2 februari 2015 14:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat gaat een feestje worden
* Spezza19 werkt vanuit huis, dus kan gelukkig volume op niveau zonder collega's lastig te vallen
Ja, zit er ook aan te denken om er even lekker op uit te gaanquote:Op maandag 2 februari 2015 14:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Perfect weer om thuis te werken ookHier met oordoppen in. Dus ik ben mijn collega's glashard aan het negeren
![]()
![]()
Ouch! Das inderdaad een lange tijd wachtenquote:Op maandag 2 februari 2015 14:40 schreef PriemGirl het volgende:
Jaaaa zonVakantie
![]()
*telt af tot september*
quote:Op maandag 2 februari 2015 14:43 schreef Spezza19 het volgende:
Deze muziekjes doen mij wel oud voelen
Nog een jaar 20-er mogen zijn… Ben jaloersquote:Op maandag 2 februari 2015 14:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Soad
Ik ben nog een (klein) jaar een jong bloemke! Als ik eenmaal de 3 aantik; ben ik verlept en stap ik over op de crocs en uggs.![]()
![]()
Wheheheh nah zie het mij ook nog niet doen overigensquote:Op maandag 2 februari 2015 14:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nog een jaar 20-er mogen zijn… Ben jaloers
Maar uhm, crocs en uggs vanaf je 30e?
Gewoon nee, nooit, nee, bah!
Een bitch die Frozen liedjes kentquote:Op maandag 2 februari 2015 14:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wheheheh nah zie het mij ook nog niet doen overigens![]()
Maar jup 20-er klinkt zo mooi![]()
*negeert nog steeds collega die aan het zwaaien is om mijn aandacht te trekken...Totaal als enen bitch aan het gedragen vandaag.. oops!
*
Ok ik ga toch maar even luisteren
Bitch in disguise?quote:Op maandag 2 februari 2015 15:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Een bitch die Frozen liedjes kent
Zou kunnenquote:
Had een issue bij een klant; maar klant al aan de lijn gehad en is wederom gefixtquote:Op maandag 2 februari 2015 15:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zou kunnen
Had je collega nog wat nuttigs te melden?
Body CountOok al jaren niet meer gedraaid
Tijd vliegt bizar snel voorbijquote:Op maandag 2 februari 2015 15:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Had een issue bij een klant; maar klant al aan de lijn gehad en is wederom gefixt![]()
![]()
Ja ik ging even kijken hoe oud dat nummer/album ook alweer was... 1992Holy crap !
Ik mag heart - barracuda niet aanvragenquote:Op maandag 2 februari 2015 15:17 schreef Spezza19 het volgende:
He bah, niet tijdloze dansmuziek… * Spezza19 zet volume even uit
Ach, zo gaat het tegenwoordig wel….quote:Op maandag 2 februari 2015 16:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/1644591/3af787c7/wat_als.html![]()
VIND IK LEUKKKKKquote:Op maandag 2 februari 2015 16:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, zo gaat het tegenwoordig wel….
Paar weken terug zat ik bij een restaurantje… tafel naast ons: 2 jongens, allebei met hun telefoon bezig in afwachting van hun eten.
Eten kwam: BAM! FOTO van het eten.. Daarna, eten en verder met de telefoon klooien…
Wat een gezelligheid
Andere tafel, gezin van 5. Vader, moeder en de kids, allen gefixeerd op die telefoon
Gezellig avondje uit mensen!!
Vind sowieso dat wanneer je met iemand samen bent, je gewoon het fatsoen moet hebben om die telefoon opgeborgen te houden, tenzij het relevant is om dat ding er bij te pakken.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
VIND IK LEUKKKKK
O nee wacht..Maar jup; meer en meer helaas... Vooral die koppels die beide op de telefoon bezig zijn; dat snap ik gewoon echt niet.
To never neverlannddddddquote:Op maandag 2 februari 2015 19:45 schreef Spezza19 het volgende:
Verontrustend liedje op Gup: Michael Jackson - Do you know where your children are?![]()
Hai hai ik heb mijn oorkleppen binnen hoorquote:
quote:Op maandag 2 februari 2015 21:04 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Hai hai ik heb mijn oorkleppen binnen hoor
Super helderquote:
quote:Op maandag 2 februari 2015 21:07 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Super helderMaar alleen kan hij niet zo hard als mijn vorige
Ik heb hem nu ook op volgas staan dus binnenkort eventueel zon geluidskaartje aanschaffen alhoewel op deze manier wel mijn oren heel blijven
En oh hij zit echt goddelijk op mijn hoofd, lekker zacht en ik voel hem amper
Oudje wel weerquote:
Oh vetquote:Op maandag 2 februari 2015 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oudje wel weer
Ik ben ff op zoek naar een aardige 3d clip. Je zult verbaast zijn wat je hoort via de koptelefoon
Net ingetunedquote:
Gevonden, komt na Bowie.quote:Op maandag 2 februari 2015 21:13 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Oh vetMijn vorige ''headset'' had wel 5.1 dolby enzo maar deze klinkt veel ruimtelijker en helderder.
Mooie binnenkomer dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |