Heb ik m'n werk alvast goed gedaan als de klanten geen computer problemen hebbenquote:Op maandag 2 februari 2015 14:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Er valt dus weinig te beheren vandaag
Dat gaat een feestje wordenquote:Op maandag 2 februari 2015 14:32 schreef PriemGirl het volgende:
Hehe
Zo blij dat ik AC/DC eindelijk live ga zien in Bels overigensNa 3x naast de tickets te grijpen; eindelijk een keer succes
Perfect weer om thuis te werken ookquote:Op maandag 2 februari 2015 14:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat gaat een feestje worden
* Spezza19 werkt vanuit huis, dus kan gelukkig volume op niveau zonder collega's lastig te vallen
Ja, zit er ook aan te denken om er even lekker op uit te gaanquote:Op maandag 2 februari 2015 14:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Perfect weer om thuis te werken ookHier met oordoppen in. Dus ik ben mijn collega's glashard aan het negeren
![]()
![]()
Ouch! Das inderdaad een lange tijd wachtenquote:Op maandag 2 februari 2015 14:40 schreef PriemGirl het volgende:
Jaaaa zonVakantie
![]()
*telt af tot september*
quote:Op maandag 2 februari 2015 14:43 schreef Spezza19 het volgende:
Deze muziekjes doen mij wel oud voelen
Nog een jaar 20-er mogen zijn… Ben jaloersquote:Op maandag 2 februari 2015 14:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Soad
Ik ben nog een (klein) jaar een jong bloemke! Als ik eenmaal de 3 aantik; ben ik verlept en stap ik over op de crocs en uggs.![]()
![]()
Wheheheh nah zie het mij ook nog niet doen overigensquote:Op maandag 2 februari 2015 14:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nog een jaar 20-er mogen zijn… Ben jaloers
Maar uhm, crocs en uggs vanaf je 30e?
Gewoon nee, nooit, nee, bah!
Een bitch die Frozen liedjes kentquote:Op maandag 2 februari 2015 14:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wheheheh nah zie het mij ook nog niet doen overigens![]()
Maar jup 20-er klinkt zo mooi![]()
*negeert nog steeds collega die aan het zwaaien is om mijn aandacht te trekken...Totaal als enen bitch aan het gedragen vandaag.. oops!
*
Ok ik ga toch maar even luisteren
Bitch in disguise?quote:Op maandag 2 februari 2015 15:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Een bitch die Frozen liedjes kent
Zou kunnenquote:
Had een issue bij een klant; maar klant al aan de lijn gehad en is wederom gefixtquote:Op maandag 2 februari 2015 15:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zou kunnen
Had je collega nog wat nuttigs te melden?
Body CountOok al jaren niet meer gedraaid
Tijd vliegt bizar snel voorbijquote:Op maandag 2 februari 2015 15:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Had een issue bij een klant; maar klant al aan de lijn gehad en is wederom gefixt![]()
![]()
Ja ik ging even kijken hoe oud dat nummer/album ook alweer was... 1992Holy crap !
Ik mag heart - barracuda niet aanvragenquote:Op maandag 2 februari 2015 15:17 schreef Spezza19 het volgende:
He bah, niet tijdloze dansmuziek… * Spezza19 zet volume even uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |