Had ik mijn dochter al of was ik zwanger?quote:Op maandag 2 februari 2015 00:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Is ook al een jaar of 7 geleden inmiddels
Truste Fogel!quote:Op maandag 2 februari 2015 00:06 schreef Fogel het volgende:
Ik ga zo ook maar eens een bed opzoeken.
Truste aan de slaper(s)
Truste Symph!quote:
Bijna goed ! Ze krijgt een +1 voor effortquote:Op maandag 2 februari 2015 12:54 schreef Spezza19 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dit roept zoveel verschillende emoties op….
Dan nog geef je haar te veel creditquote:Op maandag 2 februari 2015 14:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bijna goed ! Ze krijgt een +1 voor effort
True; maar tegenwoordig moet je blijer zijn met de lipsync dan de live versie.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan nog geef je haar te veel credit
Dat was ook inderdaad een pareltjequote:Op maandag 2 februari 2015 14:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
True; maar tegenwoordig moet je blijer zijn met de lipsync dan de live versie.De all i want for christmas-versie die ik vorige maand hoorde; was 'em toch ook niet meer
Vroeger idd.. Maar haar glorietijd is voorbij. Move along lady ! Let it go [insert]frozen song[/insert]quote:Op maandag 2 februari 2015 14:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat was ook inderdaad een pareltje![]()
Ik denk dat we beter af zijn als ze gewoon niet meer synced… en zingt….
Wel zonde, want vroeger had ze een geweldige stem…
quote:Op maandag 2 februari 2015 14:16 schreef PriemGirl het volgende:
....En natuurlijk zit het lied nu vooral in mijn eigen hoofd.Fail
* Spezza19 ziet wel verzoekjes klaar staanquote:
Ik zou nog even wachten met intunenquote:Op maandag 2 februari 2015 14:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 ziet wel verzoekjes klaar staan
Goed genoeg om ook even in te tunen
Systeembeheerderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |