Ach, zo gaat het tegenwoordig wel….quote:Op maandag 2 februari 2015 16:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/mediabase/1644591/3af787c7/wat_als.html![]()
VIND IK LEUKKKKKquote:Op maandag 2 februari 2015 16:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, zo gaat het tegenwoordig wel….
Paar weken terug zat ik bij een restaurantje… tafel naast ons: 2 jongens, allebei met hun telefoon bezig in afwachting van hun eten.
Eten kwam: BAM! FOTO van het eten.. Daarna, eten en verder met de telefoon klooien…
Wat een gezelligheid
Andere tafel, gezin van 5. Vader, moeder en de kids, allen gefixeerd op die telefoon
Gezellig avondje uit mensen!!
Vind sowieso dat wanneer je met iemand samen bent, je gewoon het fatsoen moet hebben om die telefoon opgeborgen te houden, tenzij het relevant is om dat ding er bij te pakken.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
VIND IK LEUKKKKK
O nee wacht..Maar jup; meer en meer helaas... Vooral die koppels die beide op de telefoon bezig zijn; dat snap ik gewoon echt niet.
To never neverlannddddddquote:Op maandag 2 februari 2015 19:45 schreef Spezza19 het volgende:
Verontrustend liedje op Gup: Michael Jackson - Do you know where your children are?![]()
Hai hai ik heb mijn oorkleppen binnen hoorquote:
quote:Op maandag 2 februari 2015 21:04 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Hai hai ik heb mijn oorkleppen binnen hoor
Super helderquote:
quote:Op maandag 2 februari 2015 21:07 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Super helderMaar alleen kan hij niet zo hard als mijn vorige
Ik heb hem nu ook op volgas staan dus binnenkort eventueel zon geluidskaartje aanschaffen alhoewel op deze manier wel mijn oren heel blijven
En oh hij zit echt goddelijk op mijn hoofd, lekker zacht en ik voel hem amper
Oudje wel weerquote:
Oh vetquote:Op maandag 2 februari 2015 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oudje wel weer
Ik ben ff op zoek naar een aardige 3d clip. Je zult verbaast zijn wat je hoort via de koptelefoon
Net ingetunedquote:
Gevonden, komt na Bowie.quote:Op maandag 2 februari 2015 21:13 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Oh vetMijn vorige ''headset'' had wel 5.1 dolby enzo maar deze klinkt veel ruimtelijker en helderder.
Mooie binnenkomer dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |