SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 8
TV / Boer Zoekt Vrouw #160 Wachten op de BzV afterparty...
TV / Boer Zoekt Vrouw #161 Mooie kool.
TV / Boer Zoekt Vrouw #162 Ajje moar leut heb
TV / Boer Zoekt Vrouw #163 Dweilen.
TV / Boer Zoekt Vrouw #164 zeeuwse boerin
![]()
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
tering![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Dit dus.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:37 schreef roos85 het volgende:
Esther
Al zal zij als eerste naar huis gestuurd worden denk ik,![]()
Ik moest lachen om Geert
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
![]()
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*![]()
Percentages.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:37 schreef Coco98 het volgende:
Hij legt ze allemaal gelijk naast elkaar. Wat een player.![]()
Hij is seksueel agressiever dan een konijn dat 7 jaar in solitaire opsluiting heeft gezeten.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
De 2e nacht gaat ie een Marcelletje doen in zijn onderbroek vrees ik
A mind with a heart of it's own![]()
Moest ik ook juist aan denkenquote:Op zondag 1 februari 2015 20:38 schreef Satijn het volgende:
Het is de nieuwe anthon heiboer. Heel harem!
Even a broken clock is right twice a day.![]()
Oh Mary hou toch op zegDie stem en uitspraak. *RIL*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Vannacht swaffelt hij zijn vrouwen met zijn gelukspaling als ze slapen.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Hoe zal Geert nu terugkijken op de serie ? En vooral zijn kinderen (als ie die heeft tenminste) ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die vrouwen laten het ook maar gebeuren omdat ze in de race zitten of wanhopig zijn. Normaal hadden ze dit nooit geaccepteerd, treurig.know'm sayin?
word? word.![]()
Geert is er helemaal klaar meequote:Op zondag 1 februari 2015 20:39 schreef Pedroso het volgende:
Hoe zal Geert nu terugkijken op de serie ? En vooral zijn kinderen (als ie die heeft tenminste) ?
Your beauty never ever scared me.![]()
Tom komt ineens los.And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function![]()
Hij was ook nog serieus ook over dat hij die andere twee dames achter de hand wil houden voor als het misloopt met de een![]()
![]()
Allemaal moe van een lange dag, ineens moet iedereen lachen. Zo werkt dat.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Wiequote:Op zondag 1 februari 2015 20:39 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Hij was ook nog serieus ook over dat hij die andere twee dames achter de hand wil houden voor als het misloopt met de eenYour beauty never ever scared me.![]()
quote:And I am a weapon of massive consumption
Lotte haar bek staat vast.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op zondag 1 februari 2015 20:40 schreef roos85 het volgende:
Allemaal de pannenkoek van het gezicht poetsen![]()
Wat een verlept hoofd.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
quote:Op zondag 1 februari 2015 20:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Rianne heeft iets wat mij irriteert.Your beauty never ever scared me.![]()
quote:Op zondag 1 februari 2015 20:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Rianne heeft iets wat mij irriteert.And I am a weapon of massive consumption
quote:Op zondag 1 februari 2015 20:42 schreef Mozy het volgende:
Ik vind Rianne wel tof voor Jan. Die klikken best wel goed volgens mij.![]()
quote:Op zondag 1 februari 2015 20:42 schreef Mozy het volgende:
Ik vind Rianne wel tof voor Jan. Die klikken best wel goed volgens mij.
quote:Op zondag 1 februari 2015 20:43 schreef roos85 het volgende:
Die met het donkere haar vind ik het leukst voor Jan![]()
Niet iets, gewoon allesquote:Op zondag 1 februari 2015 20:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Rianne heeft iets wat mij irriteert.
A mind with a heart of it's own![]()
Dat ja.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Die met het donkere haar vind ik het leukst voor JanAnd I am a weapon of massive consumption
Dat ja.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:42 schreef Mozy het volgende:
Ik vind Rianne wel tof voor Jan. Die klikken best wel goed volgens mij.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Die met het donkere haar vind ik het leukst voor JanOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Marieke is het leukst, maar rianne lijkt beter te liggen.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
ze moet nog om haar gebit heen groeien!quote:Op zondag 1 februari 2015 20:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Rianne heeft iets wat mij irriteert.![]()
Jij trollquote:![]()
Wie is in godsnaam boer Jan.
Waar ben ik
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op zondag 1 februari 2015 20:43 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Marieke is het leukst, maar rianne lijkt beter te liggen.![]()
Kies alsjeblieft dit domme blonde wijf.
Ik zie Geert er wel voor aan om gewoon de douche binnen te lopen als een van de vrouwen er onder staat.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Geert baalt omdat hij net te laat de slaapkamer in is gelopen"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Lastig om al zo snel een keuze te moeten maken inderdaadquote:Op zondag 1 februari 2015 20:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jij troll![]()
Wie is in godsnaam boer Jan.
Waar ben ik![]()
Lijkt me ook wel heel gek om ineens de hele dag 3 extra personen in huis te hebbenLaat staan nog camera.
die met zwarte bril gaat weg denk ik.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Denk ik ookquote:
Ik las geplast. Ik was niet eens geschokt.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:44 schreef emayn het volgende:
Geert had Ada het liefst vol op dr bek gepakt![]()
'Mag ik jouw zakje?'
Niet doen, Ada. Niet doen.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
"........ en een eitje voor jullie koken".
Lief ding is het ook
Theo heeft weinig klik met die vrouwen.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Theo blijft maar denken dat de vrouwen een zacht ei willen
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
nee, dat was die andere dame met brilquote:The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Mary lijkt wel het meest wanhopig. Als hij idd de opties open wil laten is zij wel iemand die na een afwijzing weer terug zou komen. Die andere zouden daar misschien nog wel eens voor kunnen passen. Strategisch is dit dus ook slim.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:45 schreef Starlie het volgende:
Geert wilde toch een vrouw met een strak figuurtje? Dan zal Mary wel naar huis moeten.
BahZo kiezen
know'm sayin?
word? word.![]()
Die 2 blonde lijken op elkaarOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Zachtgekookte eieren
Zeiken over eitjes. Verwende nesten.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Maar dan nog geiler.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:46 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Geert = de Stiffmeister.
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 1 februari 2015 20:47 schreef emayn het volgende:
Theo is wel de liefste van het stel. De échte boer.Your beauty never ever scared me.![]()
Theo is de enige waarvan ik vind dat hij echt met iemand de klik moet hebben. Hij moet echt een vrouw vinden
Zal er best wel een zijn die dat leuk vindt. Op ieder potje past een dekseltje.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:46 schreef Pandaplint het volgende:
Theo blijft maar denken dat de vrouwen een zacht ei willenAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Daar heb een punt, zou geert ook zo uitgekookt zijnquote:Op zondag 1 februari 2015 20:46 schreef alors het volgende:
[..]
Mary lijkt wel het meest wanhopig. Als hij idd de opties open wil laten is zij wel iemand die na een afwijzing weer terug zou komen. Die andere zouden daar misschien nog wel eens voor kunnen passen. Strategisch is dit dus ook slim.![]()
![]()
Hij kiest voor Nancy denk ikquote:Op zondag 1 februari 2015 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Theo is de enige waarvan ik vind dat hij echt met iemand de klik moet hebben. Hij moet echt een vrouw vindenYour beauty never ever scared me.![]()
quote:Op zondag 1 februari 2015 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
Theo is de enige waarvan ik vind dat hij echt met iemand de klik moet hebben. Hij moet echt een vrouw vinden![]()
Donkervoort hebben wel een betere afwerking dan dat.quote:
Kitcar spul denk ik eerder.Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.![]()
quote:Op zondag 1 februari 2015 20:47 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Nee, een normale kitcar.![]()
![]()
Die Esther wil gewoon een willekeurige vrouw, zodat ze kan zeggen "zie je wel dat ik pot ben".Haters everywhere but I don't really care.![]()
Wat doet Esther voor werk?And I am a weapon of massive consumption
Gvdquote:Op zondag 1 februari 2015 20:48 schreef hmmmz het volgende:
Bij die films die ik ken gebeuren er hele andere dingen als je geile lesbo's bij elkaar zet![]()
![]()
Geert kijkt alleen welke vrouw sex wil met 'm, verder interesseert het 'm niet zo.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:47 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Daar heb een punt, zou geert ook zo uitgekookt zijnAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ze maakt kasten waar ze uit kan komen.quote:The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Kan Ciska dan niet zelf zeggen dat ze naar huis wil?![]()
quote:Op zondag 1 februari 2015 20:50 schreef hoekandit het volgende:
Die Bertie wil ook gewoon helemaal nietquote:Op zondag 1 februari 2015 20:50 schreef alors het volgende:
Ze is net zo'n wegwerker met die oranje jasYour beauty never ever scared me.![]()
dat dus!quote:Op zondag 1 februari 2015 20:50 schreef alors het volgende:
Ze is net zo'n wegwerker met die oranje jas![]()
quote:Op zondag 1 februari 2015 20:50 schreef alors het volgende:
Ze is net zo'n wegwerker met die oranje jasAnd I am a weapon of massive consumption
Te verlegen denk ik.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Kan Ciska dan niet zelf zeggen dat ze naar huis wil?![]()
![]()
Die in dat wit. Wat zeurt zij veel.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dat lamme handje moet er echt uit."Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Zwaai dan even met je arm sandra, voor aandacht.
Oh wacht.Kein gewalt! Wir sind das volk!
"hij had wel iets zachter gemogen...''quote:Op zondag 1 februari 2015 20:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Die in dat wit. Wat zeurt zij veel.![]()
Soms lijkt ze ook op Ria Valk, zo vanaf de zijkantquote:
Nancy lijkt me voor de lange termijn goed voor Theo.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
nou kom op kutjes, jank niet zo, doe gewoon een overall aan zeg
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Hij lijkt ook wel de leukste klik te hebben met NancyIk zou het zo ze gunnen
know'm sayin?
word? word.![]()
Sandra en Ria lijken op elkaar. Welke is die met die gehandicapte arm die zich vorige week buitengesloten voelde?![]()
Zei ik toch; de volgende dag doen ze gewoon andere kleding aan
Alleen de eerste dag ff net blijven.
Oh wacht
Wat een prinsesjes zeg
Ditquote:Op zondag 1 februari 2015 20:53 schreef roos85 het volgende:
Speciale kleding voor modder aangeschaft![]()
![]()
Tering![]()
![]()
And I am a weapon of massive consumption
Vrouwen hequote:Op zondag 1 februari 2015 20:53 schreef roos85 het volgende:
![]()
Tering![]()
![]()
![]()
![]()
Stel je voor dat hij geen wasmachine heeft.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:53 schreef roos85 het volgende:
![]()
Tering![]()
![]()
Lotte![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dit. Wtf.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:53 schreef roos85 het volgende:
![]()
Tering![]()
![]()
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Waarom niet?quote:Op zondag 1 februari 2015 20:53 schreef roos85 het volgende:
![]()
Tering![]()
![]()
![]()
Handig toch, kan er alles mee gebeuren.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op zondag 1 februari 2015 20:53 schreef MissJ het volgende:
nou kom op kutjes, jank niet zo, doe gewoon een overall aan zegNou ik heb geen speciale kleding voor modder gekocht hoorquote:![]()
![]()
Zo die heeft een flinke bumper, die praatgrage griet
Lotte heeft wel bass.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op zondag 1 februari 2015 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Zo die heeft een flinke bumper, die praatgrage griet![]()
Dan kan ze nog eens vallen zoals net bijnaquote:Op zondag 1 februari 2015 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
![]()
Zoo dikke ass
And I am a weapon of massive consumption
Wat zou ik ze graag een zetje geven nuOp vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
Je kan door toch een overal aantrekken?quote:Op zondag 1 februari 2015 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Handig toch, kan er alles mee gebeuren.![]()
wat een dikke reet heet ze..
volgens mij niet heel stevig ook
en super lelijke laarzen..Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend![]()
quote:Op zondag 1 februari 2015 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Zo die heeft een flinke bumper, die praatgrage griet
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Prima kontquote:Op zondag 1 februari 2015 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Zo die heeft een flinke bumper, die praatgrage griet"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima![]()
Kan ook ja.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
Je kan door toch een overal aantrekken?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op zondag 1 februari 2015 20:55 schreef ChatGirl het volgende:
Wat zou ik ze graag een zetje geven nu![]()
dit dus iddquote:
beetje dikke ass is wel lekker natuurlijk
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend![]()
flinke asserquote:Op zondag 1 februari 2015 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Echt zo'n studentebil die je krijgt als je 4 jaar bij UVSC/Minerva zit.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Vuurtoren![]()
![]()
![]()
Paar flinke poten onder die zeikbakquote:Op zondag 1 februari 2015 20:55 schreef Onnoman het volgende:
wat een dikke reet heet ze..
volgens mij niet heel stevig ook
en super lelijke laarzen..![]()
quote:Op zondag 1 februari 2015 20:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Echt zo'n studentebil die je krijgt als je 4 jaar bij UVSC/Minerva zit.
What can change the nature of a man?![]()
Verkeerde broek"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
hahah ja, dat het zo los gaat hangen.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:56 schreef Mozy het volgende:
[..]
Echt zo'n studentebil die je krijgt als je 4 jaar bij UVSC/Minerva zit.![]()
Mwah, als je maar vies wilt worden, en in welke kleding boeit mij niet. Eigen kleding, overal van Tom, whatever.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vind dat echt geneuzel.. Zeker als je op een boerderij loopt.
Niet vies willen worden is wel gezeur.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Lotte haar ego zit in haar kont.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op zondag 1 februari 2015 20:57 schreef DrMarten het volgende:
Je zu toch de hele dag naar die stem van Rianne moeten luisteren...![]()
Deze weet zichzelf er wel steeds bij te dringen."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Dan wordt je kneitergek!quote:Op zondag 1 februari 2015 20:57 schreef DrMarten het volgende:
Je zu toch de hele dag naar die stem van Rianne moeten luisteren...Your beauty never ever scared me.![]()
Whehehe.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:57 schreef Zo-is-dat het volgende:
Tom kiest drie poppetjes uit en verwacht drie nieuwe knechtenOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik zou die Lotte ook wel een flinke zet willen gevenquote:Op zondag 1 februari 2015 20:55 schreef ChatGirl het volgende:
Wat zou ik ze graag een zetje geven nu
#FreeHat
Forum Opties Forumhop: Hop naar: