Haha echte Turk he zo gauw ze de papieren hebben komt de hele familie er achteraan, lekker kinderbijslag vangen.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:07 schreef kaasplankje het volgende:
haha smegmanus weisman haalt ze familie naar hierzo
nee man vandaag dik geweestquote:Op zondag 1 februari 2015 18:05 schreef Awesome_ het volgende:
vandaag niet gepompt etha, gewoon rustig. jij?
Ik weet dat je niet graag geassocieerd wil worden met het Turk zijn, maar maak aub ook geen achterlijke opmerkingen over dat Turken meisjes in de fik steken om hun eer te reinigen of wat dan ook. Je kunt ook gewoon een niet-Turk zijn zonder je afkomst onder te kotsen. Dag Ebru.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Hey Weissman
Even aan je rondje voelen?![]()
Heb hetzelfde, beetje betten, filmpje gekeken en zometeen sushi aan de deurquote:Op zondag 1 februari 2015 18:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
nee man vandaag dik geweest
wentelteefjes gebakken
nu pizza in de oven
echt endo
First of all, ik ben aanzienlijk minder lelijk dan Ebru. Secondly, het was maar een grapje. Ten derde. Het is niet alsof het iets is wat niet voor zou kunnen komen.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet dat je niet graag geassocieerd wil worden met het Turk zijn, maar maak aub ook geen achterlijke opmerkingen over dat Turken meisjes in de fik steken om hun eer te reinigen of wat dan ook. Je kunt ook gewoon een niet-Turk zijn zonder je afkomst onder te kotsen. Dag Ebru.
Want dat gebeurt niet in Turkije?quote:Op zondag 1 februari 2015 18:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet dat je niet graag geassocieerd wil worden met het Turk zijn, maar maak aub ook geen achterlijke opmerkingen over dat Turken meisjes in de fik steken om hun eer te reinigen of wat dan ook. Je kunt ook gewoon een niet-Turk zijn zonder je afkomst onder te kotsen. Dag Ebru.
Oeh genietenquote:Op zondag 1 februari 2015 18:22 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Heb hetzelfde, beetje betten, filmpje gekeken en zometeen sushi aan de deureet smakelijk
Ik ben gewoon rustige jongen hoor.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:24 schreef Awesome_ het volgende:
Zoeken meteen ruzie die turken
zit egt in het aard van het beestje
Ik ben pacifist joh. Ruzie maken is voor homo's.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:24 schreef Awesome_ het volgende:
Zoeken meteen ruzie die turken
zit egt in het aard van het beestje
Wowowowoowowowowowowoquote:Op zondag 1 februari 2015 18:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Flikker op homoquote:Op zondag 1 februari 2015 18:03 schreef Bortecinem het volgende:
Hoi.
Wel vies hoor van die lapo.
Nu blijf ik posten zodat ik nog een lapo kan maken.
Dit is een behoorlijke stap verder dan een simpel grapje. Verder heb ik er schijthekel aan wanneer Turken die er normaal gesproken alles aan doen om te associatie te wekken dat ze alles behalve Turk zijn, dit soort walgelijke grapjes maken. Dat is Ebru van de bovenste plak.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
First of all, ik ben aanzienlijk minder lelijk dan Ebru. Secondly, het was maar een grapje. Ten derde. Het is niet alsof het iets is wat niet voor zou kunnen komen.
Chillax.
je zegt net in dat andere topic dat je helemaal geen binding voelt met turkijequote:Op zondag 1 februari 2015 18:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit is een behoorlijke stap verder dan een simpel grapje. Verder heb ik er schijthekel aan wanneer Turken die er normaal gesproken alles aan doen om te associatie te wekken dat ze alles behalve Turk zijn, dit soort walgelijke grapjes maken. Dat is Ebru van de bovenste plak.
Er zijn wmb maar bijzonder weinig heilige huisjes. Daarnaast, als ik in plaats van "in de fik steken" "afschieten" had gezegd, had het dan wel gemogen? Of mag het dan weer niet omdat het te dichtbij de waarheid komt?quote:Op zondag 1 februari 2015 18:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit is een behoorlijke stap verder dan een simpel grapje. Verder heb ik er schijthekel aan wanneer Turken die er normaal gesproken alles aan doen om te associatie te wekken dat ze alles behalve Turk zijn, dit soort walgelijke grapjes maken. Dat is Ebru van de bovenste plak.
Preach! Gekke turreke hier die lontje in iemands kontje proppen en dan aansteken.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:32 schreef G.R.S. het volgende:
Altijd hetzelfde kkgezeik hier, godverdomme
ga lekker erdogam pijpenquote:Op zondag 1 februari 2015 18:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
ja toch altijd weer die turkjez die hierzo de fittie beginnen ben dat ook wel zatquote:Op zondag 1 februari 2015 18:33 schreef McNulty het volgende:
[..]
Preach! Gekke turreke hier die lontje in iemands kontje proppen en dan aansteken.
Gelijk heeft ze. Genoeg mensen hier die het met hun toch al beperkte kennis van Turkije/Turken/allochtonen/whatever zullen slikken. Dan snap ik dit soort opmerkingen niet die doen voorkomen alsof het wijdverspreide praktijken zijn, want dan ben je bewust aan het zwartmaken. Om wat voor reden eigenlijk? Een beeld van kijk-mij-de-allochtoon-met-zelfkritiek-zijn geven wellicht.quote:
Dus je mag als Turk geen 'zwarte' grappen maken over je eigen ras in bijzijn van Nederlanders?quote:Op zondag 1 februari 2015 18:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gelijk heeft ze. Genoeg mensen hier die het met hun toch al beperkte kennis van Turkije/Turken/allochtonen/whatever zullen slikken. Dan snap ik dit soort opmerkingen niet die doen voorkomen alsof het wijdverspreide praktijken zijn, want dan ben je bewust aan het zwartmaken. Om wat voor reden eigenlijk? Een beeld van kijk-mij-de-allochtoon-met-zelfkritiek-zijn geven wellicht.
zet even no weissman bij je postquote:Op zondag 1 februari 2015 18:37 schreef Jahr00n het volgende:
het gaat altijd fout als die turken zich weer komen mengen
walgelijk volk met walgelijk kort lontje
bah
mmm lkkr spuitequote:Op zondag 1 februari 2015 18:37 schreef kaasplankje het volgende:
http://i.imgur.com/WHemKeh.gifv
ff wat anders jongens
Conformeer je nu aan de turrekse koeltoer jij afvallige. No more random dick 4 u 2.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er zijn wmb maar bijzonder weinig heilige huisjes. Daarnaast, als ik in plaats van "in de fik steken" "afschieten" had gezegd, had het dan wel gemogen? Of mag het dan weer niet omdat het te dichtbij de waarheid komt?
Gelukkig mag ik slechte grappen maken en mag jij ze walgelijk vinden.
Nee, jij mist het punt. Het is ongelofelijk hatelijk wanneer zogenaamde niet-Turken over de ruggen van Turken een oneliner denken te kunnen maken om iets dieper de reet van de blanke medemens in te kunnen. Echt zo typisch. Ze roepen hier elke keer dat ik iets post dat ook jij niet welkom bent en vervolgens maak jij een walgelijk grapje over Turken. Is dat niet even typisch.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er zijn wmb maar bijzonder weinig heilige huisjes. Daarnaast, als ik in plaats van "in de fik steken" "afschieten" had gezegd, had het dan wel gemogen? Of mag het dan weer niet omdat het te dichtbij de waarheid komt?
Gelukkig mag ik slechte grappen maken en mag jij ze walgelijk vinden.
Ja, en als het niet een random forum op internet zou zijn, waarbij 90% vd posts bestaat uit trannyliefde en/of bashposts die niet ál te serieus zijn, zou ik me er bijna druk om gaan maken.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, jij mist het punt. Het is ongelofelijk hatelijk wanneer niet-Turken over de ruggen van Turken een oneliner denken te kunnen maken om iets dieper de reet van de blanke medemens in te kunnen. Echt zo typisch. Ze roepen hier elke keer dat ik iets post dat ook jij niet welkom bent en vervolgens maak jij een walgelijk grapje over Turken. Is dat niet even typisch.
Never been more arousedquote:Op zondag 1 februari 2015 18:37 schreef kaasplankje het volgende:
http://i.imgur.com/WHemKeh.gifv
ff wat anders jongens
Nog iets dieper meid. Nog even en je UI staat in de op.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, en als het niet een random forum op internet zou zijn, waarbij 90% vd posts bestaat uit trannyliefde en/of bashposts die niet ál te serieus zijn, zou ik me er bijna druk om gaan maken.
Flikker op man jij verpest de sfeer hier teringlijer.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, jij mist het punt. Het is ongelofelijk hatelijk wanneer zogenaamde niet-Turken over de ruggen van Turken een oneliner denken te kunnen maken om iets dieper de reet van de blanke medemens in te kunnen. Echt zo typisch. Ze roepen hier elke keer dat ik iets post dat ook jij niet welkom bent en vervolgens maak jij een walgelijk grapje over Turken. Is dat niet even typisch.
Neh. Denk dat no1 dan van woede z'n pik eraf scheurt. Helaas.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nog iets dieper meid. Nog even en je UI staat in de op.
Dat vraag ik me dus ook afquote:Op zondag 1 februari 2015 18:45 schreef seto het volgende:
niemand in de turken SC heeft het hierover maar toch komen ze allemaal hierheen
zitten ze elkaar te dm'en ofzo?
Wie zei ook alweer dat er een paar honderd lurkers waren hier? Bij deze bewijs. Is in alle reeksen zoquote:Op zondag 1 februari 2015 18:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook afVolgens mij krijgen ze een pushbericht zodra het woord turk in dit topic valt
Als ik weet dat de groep Nederlanders waarin ik me bevind het verkeerd zullen opvatten omdat ze er sowieso de ballen van afweten, dan zou ik niet dit soort oneliners posten nee. Met het klimaat hier moet je ook wel snappen waarom zo'n ''grap'' wordt gemaakt en hoe het wordt opgevat.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus je mag als Turk geen 'zwarte' grappen maken over je eigen ras in bijzijn van Nederlanders?
Ik voel deze manquote:Op zondag 1 februari 2015 18:45 schreef VMSDKR het volgende:
Van die mensen die alleen NOS Teletekst en Telegraaf lezen en dan op forums menen alles te weten over de financiële situatie van Griekenland.
Ik heb wel eens geprobeerd ze de goede richting heen te duwen en zich wat beter in te laten lezen alvorens ze zichzelf volslagen belachelijk maken met de meest populistische onzin maar het heeft al zovaak niet mogen baten dat ik er maar mee opgehouden ben.
Goede TT trouwens, maar seto is dan ook een kwaliteitsuser. Evenals enkele anderen wier naam ik hier niet zal noemen maar zeker in gedachten heb.
Is maar een forum. En al pakken ze het verkeerd op, who cares.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als ik weet dat de groep Nederlanders waarin ik me bevind het verkeerd zullen opvatten omdat ze er sowieso de ballen van afweten, dan zou ik niet dit soort oneliners posten nee. Met het klimaat hier moet je ook wel snappen waarom zo'n ''grap'' wordt gemaakt en hoe het wordt opgevat.
ik heb vroeger wow gespeeld met een dude uit saoedi-arabiëquote:Op zondag 1 februari 2015 18:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik voel deze man
heb het zelfde met mensen die af en toe kapsalon bestellen en wel eens naar een all-in zijn geweest in Turkai.
wanen zichzelf ook Midden-Oostern expert
I care. Niet dat iets verkeerd wordt opgepakt, maar het gedrag om kudos te vergaren bij anderen.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is maar een forum. En al pakken ze het verkeerd op, who cares.
quote:Op zondag 1 februari 2015 19:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
I care. Niet dat iets verkeerd wordt opgepakt, maar het gedrag om kudos te vergaren bij anderen.
maat dat volk komt altijd in groepjes wacht maar tot je ze 1v1 tegenkomtt dan zijn ze nixquote:Op zondag 1 februari 2015 18:45 schreef seto het volgende:
quote:Op zondag 1 februari 2015 18:45 schreef VMSDKR het volgende:
Van die mensen die alleen NOS Teletekst en Telegraaf lezen en dan op forums menen alles te weten over de financiële situatie van Griekenland.
Ik heb wel eens geprobeerd ze de goede richting heen te duwen en zich wat beter in te laten lezen alvorens ze zichzelf volslagen belachelijk maken met de meest populistische onzin maar het heeft al zovaak niet mogen baten dat ik er maar mee opgehouden ben.
Goede TT trouwens, maar seto is dan ook een kwaliteitsuser. Evenals enkele anderen wier naam ik hier niet zal noemen maar zeker in gedachten heb.
quote:Op zondag 1 februari 2015 19:06 schreef Bortecinem het volgende:
Ik las hier heel af en toe weleens mee, maar had het topic al zeker een paar dagen niet aangeklikt toen ik dat vandaag wel deed. En als een paar leden niet als halve gare hadden gereageerd dan was ik na twee posts allang weggeweest. Geldt ook voor alle andere keren dat ik hier heb gepost. Zo interessant zijn jullie ook weer niet.
Er zijn ongeveer 75miljoen Turken(er zal er wel meer zijn, maar mijn bron is wiki). Maar jou boeit het dus wat zij allemaal in het openbaarheid zeggen? Word je daar niet moe van?quote:Op zondag 1 februari 2015 19:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
I care. Niet dat iets verkeerd wordt opgepakt, maar het gedrag om kudos te vergaren bij anderen.
Ja, oke je hebt mij door. Ik houd dit topic 24/7 in de gaten. Print zelfs alle pagina's uit en behang mijn kamer ermee.quote:
quote:Op zondag 1 februari 2015 19:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er zijn ongeveer 75miljoen Turken(er zal er wel meer zijn, maar mijn bron is wiki). Maar jou boeit het dus wat zij allemaal in het openbaarheid zeggen? Word je daar niet moe van?
en posts van mij voor onder je kussen?quote:Op zondag 1 februari 2015 19:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, oke je hebt mij door. Ik houd dit topic 24/7 in de gaten. Print zelfs alle pagina's uit en behang mijn kamer ermee.
We zijn er voor je!quote:Op woensdag 14 januari 2015 16:23 schreef Godshand het volgende:
Och, we kennen elkaar net. Als ze niet borderline is en over 2 jaar wij nog samen zijn, zakken wij weer af naar de standaard 2x/week seks en fantaseert ze tijdens de seks dat ze verkracht wordt door 3 bodybuilders
Ik reageer gewoon op de dingen die ik oppik en omdat ik hier op het forum daartoe de ruimte heb. Ik ga niet dagelijks alle nieuwsbronnen langs om me te ergeren aan mijn landgenoten ofzo.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er zijn ongeveer 75miljoen Turken(er zal er wel meer zijn, maar mijn bron is wiki). Maar jou boeit het dus wat zij allemaal in het openbaarheid zeggen? Word je daar niet moe van?
Oh Christus, is hij weer ergens aan het opscheppen over hoeveel seks hij wel niet heeft?quote:Op zondag 1 februari 2015 19:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
We zijn er voor je!
Hey Mustafa
Hey Jeroen
Hey Tim
Hey Dennis
Hey Sander
Hey Raymond
Hey Snakey
Hey AwesomeStengel
10x op een dag zegt hijquote:Op zondag 1 februari 2015 19:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh Christus, is hij weer ergens aan het opscheppen over hoeveel seks hij wel niet heeft?.
die topics zin net landen. De ellendelingen komen hierheen, de rustige blijven daarquote:Op zondag 1 februari 2015 18:45 schreef seto het volgende:
doe ff pics danquote:Op zondag 1 februari 2015 19:36 schreef seto het volgende:
volgens mij is borte wel een lekkere sma dus sorry awesome
ik hoef die snor en behaarde rug niet te zienquote:
Ik vond er geil.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:36 schreef seto het volgende:
volgens mij is borte wel een lekkere sma dus sorry awesome
gwn bene wijd tochquote:Op zondag 1 februari 2015 19:51 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik hoef die snor en behaarde rug niet te zien
Volgens mij ben je een paar uurtjes te laat tho. Ze doen niet meer zo gek als eerst.quote:
Haha garpig deze.quote:
Klopt. Vanille is ook wel lekker. Niets mis met een beetje variatie toch?quote:Op zondag 1 februari 2015 19:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik vind chocolade ook lkkrder dan vanille
Ben je banaan beu? D8 dat je hommo was.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Banaan, maar ik ben het beu.
quote:Op zondag 1 februari 2015 19:56 schreef stinkie het volgende:
Oke, en welk van jullie idioten heet
Ft mijn topic verziekt door die Turken hierheen te halen. C_c als amnesty kindje is tot daar aan toe, maar verder niks.
Awesome, regel het het
Ha-ha. Jij was wss niet eens je kont na het poepen.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:57 schreef Awesome_ het volgende:
Sap jonge da was om die Turken weg te krijgen, niet nog nog meer bonding te creëren. Gewoon hebben over dingen die ze niet interesseren snapje
Zoals werken, fysieke arbeid of persoonlijke hygiëne
Die heeft de minste protons hahahahaquote:Op zondag 1 februari 2015 19:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ik vind chocolade ook lkkrder dan vanille
true soms heb je wel eens zin in iets andersquote:Op zondag 1 februari 2015 19:57 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Klopt. Vanille is ook wel lekker. Niets mis met een beetje variatie toch?
Oh sorryquote:Op zondag 1 februari 2015 19:57 schreef Awesome_ het volgende:
Sap jonge da was om die Turken weg te krijgen, niet nog nog meer bonding te creëren. Gewoon hebben over dingen die ze niet interesseren snapje
REKTquote:Op zondag 1 februari 2015 19:57 schreef Awesome_ het volgende:
Haha, deze tattagrappen die nog uit de jaren '80 stammen.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:57 schreef Awesome_ het volgende:
Valt me tegen van je TM.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat een incompetente kneuzen in dat GYM-topic, meteen gaan schelden en naar de deur wijzen enzo wanneer ze eventjes niet over hun dagelijkse geilerijen kunnen praten. Neem Montelly dan ook maar terug, zou ik zeggen.
Jij hebt toch al geen penis, dus je kunt het gewoon proberen.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:00 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb hier drie samples whey liggen. Choco en vanille. Is van body & fit. Zal ik ze weggooien of toch proberen?
Ik dacht dat je er een kreeg door het drinken van die dingen. Want een anti-climax.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:00 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij hebt toch al geen penis, dus je kunt het gewoon proberen.
quote:Op zondag 1 februari 2015 19:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh sorry
Hey jongens heb vandaag onbeperkt spareribs gegeten echt lekker man varkensvlees is mn favoriete vlees
Hoezo betrek je c-c hierbij?quote:Op zondag 1 februari 2015 20:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ook kudos voor jou, c_c 2.0...
gisteren nog kebab gegeten, was lekkerquote:Op zondag 1 februari 2015 19:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha, deze tattagrappen die nog uit de jaren '80 stammen.Ondertussen wel kebab blijven vreten.
Hey wat kom jij aan mijn prive. Haal weg.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:03 schreef Sapstengel het volgende:
Wonen jullie ook in een Turkenflat?
[ afbeelding ]
Beetje zoals dat alleen dan nog met een schotel aan elk balkon
is haram hequote:Op zondag 1 februari 2015 20:02 schreef Bortecinem het volgende:
Wij eten ook gewoon varkensvlees hoor. Lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen booslim inderdaad.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
is haram he
of ben je geen booslim
deze.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
gisteren nog kebab gegeten, was lekker
maar ik haat wel alle turken
quote:Op zondag 1 februari 2015 20:04 schreef kaasplankje het volgende:
Wat is de verschil tussen een foto en een Turk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Wat is de verschil tussen een foto en een Turk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is de verschil tussen een foto en een Turk?haha en tussen een Turk en een emmer stront xD ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
Hey Nulty, zal ik eens eckte Turkse pizza voor je maken?quote:Op zondag 1 februari 2015 20:04 schreef McNulty het volgende:
Turken zijn alleen maar goed om mijn Turkse pizza op te rollen voor de rest heb je er geen moer aan ze.
quote:Op zondag 1 februari 2015 20:04 schreef McNulty het volgende:
Turken zijn alleen maar goed om mijn Turkse pizza op te rollen voor de rest heb je er geen moer aan ze.
Ja opzich wel voor een keer, waarom niet. Of een paar keer ook wel.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:05 schreef Weissman het volgende:
Sap, zou je?
http://boobarina.tumblr.com/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 februari 2015 20:07 schreef kaasplankje het volgende:
wat is een turk en een marokaan met een hek ertussenWat is een turk in een riool?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zondag 1 februari 2015 20:05 schreef Weissman het volgende:
Sap, zou je?
http://boobarina.tumblr.com/
Je kan d'r kopen als je wil. Misschien kan je haar introduceren in de wondere wereld die "grammatica" heet.quote:I just got a call from my car dealership that the car I’ve been paying off for the last year will get repossessed by the end of today if I can’t pay at least $500 | I owe $675 on my past due account and I have been trying to get caught up with my payments but my main job hasn’t had me come in in almost two months and I have pawned and sold pretty much anything I can think of (in case you have’t notices the lack of photos in the last few months it’s because I sold my camera) but I’m just at my wits end and on monday I have an interview for a new job and once I’m caught up on my payments the dealership will lower my payments but I can only get to/do my current job with my car and if it get’s repoed tonight I loose my other two jobs. I already know I’ll be getting messages about me being worthless and the regular “just go die” and a fuckton of hate for asking for help but I know you guys helped me in a bad situation before years ago and I’m hoping a few of you out there can help me this time and I will forever be grateful! You can donate via paypal to sheroisms@gmail.com or go to my main blog page on your computer and click the “donate” button on the upper left corner.
de emmer xDquote:Op zondag 1 februari 2015 20:05 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
haha en tussen een Turk en een emmer stront xD ??
hahaha vragen om donaties, nvm wat een goedkope sletquote:Op zondag 1 februari 2015 20:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
[..]
Je kan d'r kopen als je wil. Misschien kan je haar introduceren in de wondere wereld die "grammatica" heet.
Heb nu even pauze van al t werkquote:Op zondag 1 februari 2015 19:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een paar uurtjes te laat tho. Ze doen niet meer zo gek als eerst.Twee uur geleden waren ze allemaal al ontploft.
Kolay gelsin.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb nu even pauze van al t werk![]()
Dat hebben mannen met kleine pikjes nu eenmaal.
Of de vetzak van het huis (seto (c))
Ze heeft wel mooie volle lippen. Wist niet dat als je dik wordt, je lippen voller worden. Werkt bij mij niet iig.quote:
Nu ga je te furr.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:14 schreef VMSDKR het volgende:
Volgens mij is CC gewoon een Nederlander, was zo'n typische Agnes om te zien.
Oh je bent nu écht op je pik getrapt door die grap? Kom op man.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:17 schreef Bortecinem het volgende:
Ze is wel superrr belachelijk wit.![]()
Dat weet ik want dat herhaalt ze alleen maar 5 keer per week.
Ik was bezig het het kweken van een maar volgens Peunage moet ik daar geen whey voor drinken.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:18 schreef Sapstengel het volgende:
hey bortecinem ben je shemale?
c_c zegt dat je pik hebt maar er staat een vrouw naast je UI
Heb je hem al uit je broek hangen, voor het geval het zo is?quote:Op zondag 1 februari 2015 20:18 schreef Sapstengel het volgende:
hey bortecinem ben je shemale?
c_c zegt dat je pik hebt maar er staat een vrouw naast je UI
turkquote:Op zondag 1 februari 2015 20:20 schreef Weissman het volgende:
hey bois kennen jullie dat spelletje nog dat je iemand moet na doen?
ik begin
''ik vind jullie eigenlijk dom maar ik blijf hier toch posten''
wie is dit?
Kanovinniequote:Op zondag 1 februari 2015 20:20 schreef Weissman het volgende:
hey bois kennen jullie dat spelletje nog dat je iemand moet na doen?
ik begin
''ik vind jullie eigenlijk dom maar ik blijf hier toch posten''
wie is dit?
HAHAH.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:22 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
idd. Elke Turk op FOK. Net ratten. sla je er 1 dood komen ze met duizend terug.
FOSIK DOVLET BIZE BAHMIYRquote:Op zondag 1 februari 2015 20:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Muaha, we nemen over.
#HerYerTaksimHerYerDireniş
quote:
Ja rustig, net tofu gegeten in het kader van het redden van sieluge diertjesquote:Op zondag 1 februari 2015 20:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoe verloopt je zondag tot nu toe?
Awh jij bent te goed voor deze wereld.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja rustig, net tofu gegeten in het kader van het redden van sieluge diertjes![]()
Niet weten dat Weiss bij de jongerenafdeling van de Grijze Wolven zit...quote:Op zondag 1 februari 2015 20:25 schreef Awesome_ het volgende:
Weiss, serieus. Jij bent onze opperturk, Tis aan jou de taak om ze te kicken he. als tolk. Als iemand die thuis is in die cultuur.
quote:Op zondag 1 februari 2015 20:27 schreef VMSDKR het volgende:
o was al gepost? ik open geen turkse spoilers
vandaar
Beter gewoon doen wat je vriendin wil, hoe minder conflict hoe minder stressquote:Op zondag 1 februari 2015 20:26 schreef Sapstengel het volgende:
tofu komt van soja
voor soja worden duizenden hectare tropisch regenwoud gekapt en ecosystemen verwoest
beter gewoon vlees eten
#nohippy
Ga ergens anders lopen klagen met je verongelijkte Turkse kebabhoofd. Niemand geeft een neuk.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, jij mist het punt. Het is ongelofelijk hatelijk wanneer zogenaamde niet-Turken over de ruggen van Turken een oneliner denken te kunnen maken om iets dieper de reet van de blanke medemens in te kunnen. Echt zo typisch. Ze roepen hier elke keer dat ik iets post dat ook jij niet welkom bent en vervolgens maak jij een walgelijk grapje over Turken. Is dat niet even typisch.
rip klokovs verloofdequote:Op zondag 1 februari 2015 20:29 schreef Awesome_ het volgende:
Ik denk dat klokov nog verder doordraait als ie ziet wat er gaande is nu.
HOI.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga ergens anders lopen klagen met je verongelijkte Turkse kebabhoofd. Niemand geeft een neuk.
Hell yeah, hankrant.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Ga ergens anders lopen klagen met je verongelijkte Turkse kebabhoofd. Niemand geeft een neuk.
spuit 11quote:Op zondag 1 februari 2015 20:31 schreef fathank het volgende:
[..]
hoe danquote:Op zondag 1 februari 2015 20:32 schreef Weissman het volgende:
Henk, VMS, laten we krachten bundelen en die turken er uit kicken
zoveel mogelijk TR en PR maken totdat het mods regentquote:Op zondag 1 februari 2015 20:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
hoe dan
kanker zeggen helpt niet heb ik al geprobeerd
Weg met de Turken, hier met die griekenquote:Op zondag 1 februari 2015 20:32 schreef Weissman het volgende:
Goede afleidingsmanoeuvre, broeder.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:32 schreef Weissman het volgende:
Hey dat is Grieks toch? Hebben Turken zeker gestolen en nu zeggen dat zij het hebben bedacht. net zoals Cyprus.quote:
quote:Op zondag 1 februari 2015 20:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey dat is Grieks toch? Hebben Turken zeker gestolen en nu zeggen dat zij het hebben bedacht. net zoals Cyprus.
Rip Sap. Was een goede jongen. Nu wordt hij in z'n slaap neergestoken door boze turken.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hey dat is Grieks toch? Hebben Turken zeker gestolen en nu zeggen dat zij het hebben bedacht. net zoals Cyprus.
Zou wel Grieks kiezen maar ben verder geen racistquote:Op zondag 1 februari 2015 20:47 schreef kaasplankje het volgende:
vriend als jij mag kiezen tussen turks of grieks wat zeg jij dan
heb waakvarken ze durven toch niet in de buurt te komen en slaap onder een deken van baconreepjesquote:Op zondag 1 februari 2015 20:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Rip Sap. Was een goede jongen. Nu wordt hij in z'n slaap neergestoken door boze turken.
Waakvarken is toch dikke lelijke vriendin waardoor jongens niet bij het mooie meisje kunnen komen?quote:Op zondag 1 februari 2015 20:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
heb waakvarken ze durven toch niet in de buurt te komen en slaap onder een deken van baconreepjes
Nope, Iraans. Al het toffe eten in Turkije wat geen Turkse oorsprong heeft is Arabisch of Iraans. Grieken konden echt niet koken.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahahah goedequote:Op zondag 1 februari 2015 20:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waakvarken is toch dikke lelijke vriendin waardoor jongens niet bij het mooie meisje kunnen komen?
#herkenning
Geeft modder.quote:
quote:Op zondag 1 februari 2015 21:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
stoere boi jai horquote:Op zondag 1 februari 2015 20:32 schreef Weissman het volgende:
quote:Op zondag 1 februari 2015 20:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waakvarken is toch dikke lelijke vriendin waardoor jongens niet bij het mooie meisje kunnen komen?
#herkenning
Was best grappig, maar ook echt cheesy.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Is Ted (de film) daadwerkelijk grappig?
is grappig genoeg voor een brakke zondagquote:Op zondag 1 februari 2015 21:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Is Ted (de film) daadwerkelijk grappig?
Kan jij Lammedjoen maken dan?quote:Op zondag 1 februari 2015 20:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey Nulty, zal ik eens eckte Turkse pizza voor je maken?![]()
Die maakt al couscous voor me.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij grs zijn.
Klinkt lekkah.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik kan hele goeie köfte maken. En risotto. Maar das niet Turks.
kan dat soort chicks niet lekker vindenquote:
Valt mij niet eens op. Kleine tieten meestal ook niet mits plat buikje en dijen.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
kan dat soort chicks niet lekker vinden
teveel voorhoofd
Dm pics maar met bewijs.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |