Haha echte Turk he zo gauw ze de papieren hebben komt de hele familie er achteraan, lekker kinderbijslag vangen.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:07 schreef kaasplankje het volgende:
haha smegmanus weisman haalt ze familie naar hierzo
nee man vandaag dik geweestquote:Op zondag 1 februari 2015 18:05 schreef Awesome_ het volgende:
vandaag niet gepompt etha, gewoon rustig. jij?
Ik weet dat je niet graag geassocieerd wil worden met het Turk zijn, maar maak aub ook geen achterlijke opmerkingen over dat Turken meisjes in de fik steken om hun eer te reinigen of wat dan ook. Je kunt ook gewoon een niet-Turk zijn zonder je afkomst onder te kotsen. Dag Ebru.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Hey Weissman
Even aan je rondje voelen?![]()
Heb hetzelfde, beetje betten, filmpje gekeken en zometeen sushi aan de deurquote:Op zondag 1 februari 2015 18:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
nee man vandaag dik geweest
wentelteefjes gebakken
nu pizza in de oven
echt endo
First of all, ik ben aanzienlijk minder lelijk dan Ebru. Secondly, het was maar een grapje. Ten derde. Het is niet alsof het iets is wat niet voor zou kunnen komen.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet dat je niet graag geassocieerd wil worden met het Turk zijn, maar maak aub ook geen achterlijke opmerkingen over dat Turken meisjes in de fik steken om hun eer te reinigen of wat dan ook. Je kunt ook gewoon een niet-Turk zijn zonder je afkomst onder te kotsen. Dag Ebru.
Want dat gebeurt niet in Turkije?quote:Op zondag 1 februari 2015 18:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet dat je niet graag geassocieerd wil worden met het Turk zijn, maar maak aub ook geen achterlijke opmerkingen over dat Turken meisjes in de fik steken om hun eer te reinigen of wat dan ook. Je kunt ook gewoon een niet-Turk zijn zonder je afkomst onder te kotsen. Dag Ebru.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |