SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Lekker hard trainen zodat we doodmoe zijn voor de tweede seizoenshelftquote:Op zondag 1 februari 2015 16:02 schreef Vermecelli het volgende:
Het trainingskamp heeft ons goed gedaan
Oh.![]()
Als van Rhijn op Schöne had gepasst was dat best een aardige variant geweest.quote:
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Jullie gaan nog een gol scoren[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
quote:Op zondag 1 februari 2015 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
MIKEY JE BENT ZO SLECHT MIGHTY MIKE MIGHTEY MIKE JE BENT ZO KANKER KANKER SLECHT![]()
![]()
?quote:Op zondag 1 februari 2015 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
MIKEY JE BENT ZO SLECHT MIGHTY MIKE MIGHTEY MIKE JE BENT ZO KANKER KANKER SLECHTAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Jan-Arie begint steeds meer op Vertonghen te lijken. Qua spel, maar ook gewoon qua uiterlijk
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hij speelde anders een wereldpot tegen Chisnall.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
MIKEY JE BENT ZO SLECHT MIGHTY MIKE MIGHTEY MIKE JE BENT ZO KANKER KANKER SLECHTVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Mocht hij willenquote:Op zondag 1 februari 2015 16:10 schreef Lindgren. het volgende:
Jan-Arie begint steeds meer op Vertonghen te lijken. Qua spel, maar ook gewoon qua uiterlijk![]()
Ik begin op het punt te komen dat het me geen reet meer kan schelen wat er met dit team gebeurtRED ONS HENNIEGOD![]()
Goeie goal welHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Haha[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit is mijn club, mijn ideaal. En wij spelen het slechtste voetbal van allemaal
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Volgende wedstrijd maar gewoon
Van Rhijn - Veltgod - Mirani - Riedewald
Serero
Klaassen - Nouri
Muric - Zivkogod - Kishna/Ghazi![]()
harde waarheidquote:Op zondag 1 februari 2015 16:14 schreef over_hedge het volgende:
Dit is mijn club, mijn ideaal. En wij spelen het slechtste voetbal van allemaal![]()
Tijd om een Frank de Boertje te doen. Ontslaan, nieuwe trainer en kampioen worden"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
De Sink erinquote:Op zondag 1 februari 2015 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Serero
Klaassen - Nouri
Muric - Zivkogod - Kishna/GhaziOh.![]()
Laat Zivkovic voortaan beginnen dan deze achterlijke aanval + verdediging
man man mangraag op anoniem![]()
9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9 9[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nog een middenvelder svp!quote:Op zondag 1 februari 2015 16:14 schreef badschaap het volgende:
Nee vooral geen verdedigers kopen, want wat ajax nu heeft rondlopen kan ook echt goed verdedigen![]()
![]()
Narf!![]()
Misschien maar goed ook als we een keer geen kampioen worden. Hopelijk gaan ze dan eindelijk eens een beetje investeren.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat eerste is jammer, over Feyenoord maak ik me niet zo druk
Anders blijf je doorgaan in die spiraal van jaren kutvoetbal.Oh.![]()
Lekker voor jou Sven, stumperdquote:Op zondag 1 februari 2015 16:15 schreef Dven het volgende:
Tijd om een Frank de Boertje te doen. Ontslaan, nieuwe trainer en kampioen worden![]()
![]()
schade beperkt houden tegen Legiaquote:Op zondag 1 februari 2015 16:16 schreef Scorpie het volgende:
9 punten, kampioenschap verspeeld. Richten op Europa dan maar.RED ONS HENNIEGOD![]()
Schone en Andersen mogen ook meequote:Op zondag 1 februari 2015 16:16 schreef Baconbus het volgende:
Ik wil Moisander en Boilesen heel graag weg hebben.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Moisander moest blijven omdat we niet zonder hem konden
Haal dan gewoon een goede verdediger stelletje tamzakkenOh.![]()
Het is nog meer sneu wanneer je denkt dat iemand zijn nickname verkeerd spelt dan wanneer iemand dat daadwerkelijk doetquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Tijd rekken.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:18 schreef VMSDKR het volgende:
Haha gvd, Zimling er in 90e minuut inbrengen.![]()
Vet balen Sven, maar hey: wél sinkgraven!quote:Op zondag 1 februari 2015 16:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is nog meer sneu wanneer je denkt dat iemand zijn nickname verkeerd spelt dan wanneer iemand dat daadwerkelijk doet![]()
Herkenbaar. Breek het maar helemaal af en begin opnieuw. Voortborduren op een rot fundament wordt niks.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik begin op het punt te komen dat het me geen reet meer kan schelen wat er met dit team gebeurt
Zo slecht spelen.[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Dat handjeschudden kan ik ook uit uitstaan. WOEST ZIJN MOET JE"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Torren?quote:Op zondag 1 februari 2015 16:19 schreef Scorpie het volgende:
En dan wissel je in de 92e minuut de slechtste speler van vandaag. Frank, je torren spelen weer op.Oh.![]()
Arme De Boerquote:Op zondag 1 februari 2015 16:18 schreef VMSDKR het volgende:
Haha gvd, Zimling er in 90e minuut inbrengen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Gewoon die Andersen op zijn bek slaan aan de zijlijn.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:19 schreef Dven het volgende:
Dat handjeschudden kan ik ook uit uitstaan. WOEST ZIJN MOET JE
Dat zal hem leren.Oh.![]()
Frank had dit zinkend schip moeten verlaten
Pvolgend jaar 10e[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nog meer kinderen het veld insturen is wel een goed idee, ja.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Serero
Klaassen - Nouri
Kan me geen reet meer schelen eigenlijk , mijn part degraderen zequote:Op zondag 1 februari 2015 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Frank had dit zinkend schip moeten verlaten
Pvolgend jaar 10eRED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op zondag 1 februari 2015 16:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan me geen reet meer schelen eigenlijk , mijn part degraderen ze
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Negen punten. Tering.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:19 schreef Dven het volgende:
Dat handjeschudden kan ik ook uit uitstaan. WOEST ZIJN MOET JEDit, dus.![]()
Mwah, ik dacht dat ajax kampioen zou worden omdat de rest er ook weinig van kon, maar psv valt me mee.quote:
Weten jullie nog dat ik zei dat pec en cambuur kans maakten?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Sinds die revolutie is Ajax een gierige kut club geworden. Geld is belangrijker dan prijzen.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan me geen reet meer schelen eigenlijk , mijn part degraderen ze![]()
quote:Op zondag 1 februari 2015 16:22 schreef nickhguitar het volgende:
Pak de vaseline maar vast boys, Feyenoord komt eraan!![]()
![]()
![]()
Ik werd uitgelachen met mn vraag naar aankopenquote:Op zondag 1 februari 2015 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, ik dacht dat ajax kampioen zou worden omdat de rest er ook weinig van kon, maar psv valt me mee.
Weten jullie nog dat ik zei dat pec en cambuur kans maakten?.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Daar gaat het kampioenschap. achja, na 4 keer op rij weer is wat tijd voor wat anders. Kunnen die Eindhovenaren een seizoen lang verliezen van de groten in Europa in de CL.Rossoneri siamo noi.![]()
Joden hequote:Op zondag 1 februari 2015 16:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sinds die revolutie is Ajax een gierige kut club geworden. Geld is belangrijker dan prijzen.RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op zondag 1 februari 2015 16:22 schreef nickhguitar het volgende:
Pak de vaseline maar vast boys, Feyenoord komt eraan!![]()
![]()
Mooie TT...Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.![]()
quote:Op zondag 1 februari 2015 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Serero
Klaassen - Nouri
Muric - Zivkogod - Kishna/Ghazi
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Bommen op het jeugdcomplex, we gaan vanaf nu alle goede spelers van de concurrenten opkopen. Dan kunnen alleen wij nog kampioen worden.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Marc netto is nog erger. En dan wel 6 miljoen neer leggen voor Sinkgraven. Paniek aankoop en alles.quote:![]()
Onana op doelquote:Op zondag 1 februari 2015 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Serero
Klaassen - Nouri
Muric - Zivkogod - Kishna/GhaziSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hoe staan we ervoor in de eufa ranking? moeten we straks in de 4e cl voorronde tegen arsenal etc?hhhhh![]()
je hebt gezien aan feyenoord en psv hoe diep je kan zakken zonder geld. dan is dit niet zo gek.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sinds die revolutie is Ajax een gierige kut club geworden. Geld is belangrijker dan prijzen.![]()
Ik verwacht vanavond een ervaren speler die over mislukt isquote:Op zondag 1 februari 2015 16:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Marc netto is nog erger. En dan wel 6 miljoen neer leggen voor Sinkgraven. Paniek aankoop en alles.RED ONS HENNIEGOD![]()
quote:Op zondag 1 februari 2015 16:24 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Moisander![]()
Die altijd kijkt alsof ie onder schot wordt gehouden![]()
wooblabalurg![]()
[..]
Moisander![]()
Die altijd kijkt alsof ie onder schot wordt gehouden![]()
![]()
[..]
Moisander![]()
Die altijd kijkt alsof ie onder schot wordt gehouden
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ja.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:24 schreef DaveDave09 het volgende:
Hoe staan we ervoor in de eufa ranking? moeten we straks in de 4e cl voorronde tegen arsenal etc?![]()
wat een onzin manquote:Op zondag 1 februari 2015 16:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Marc netto is nog erger. En dan wel 6 miljoen neer leggen voor Sinkgraven. Paniek aankoop en alles.![]()
Die gaven geld uit wat er niet was dat is iets anders.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:24 schreef Adames het volgende:
[..]
je hebt gezien aan feyenoord en psv hoe diep je kan zakken zonder geld. dan is dit niet zo gek.![]()
als je er echt geen reet van snapt kan je beter je mond houdenquote:Op zondag 1 februari 2015 16:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Marc netto is nog erger. En dan wel 6 miljoen neer leggen voor Sinkgraven. Paniek aankoop en alles.![]()
Hij wordt voor het eerst met deze situatie geconfronteerd. Daar komen hij en het team ook wel weer over heen. 9 punten is in deze fase nog gewoon overbrugbaar, PSV gaat ook heus zijn dip nog wel krijgen en als Ajax dan inloopt, raken ze helemaal in paniek. Het zal allemaal niet gemakkelijk en vanzelf gaan, maar als je het nu al opgeeft, ben je het kampioenschap ook niet waard.quote:Life is what you make it.![]()
Ze hebben het vertrek van Blind slecht opgevangen maar verder vind ik het huidige beleid wel prima hoor en kampioen kan je niet ieder jaar worden alleen het voetbal is gewoon ver onder de maatquote:Op zondag 1 februari 2015 16:24 schreef Adames het volgende:
[..]
je hebt gezien aan feyenoord en psv hoe diep je kan zakken zonder geld. dan is dit niet zo gek.![]()
PSV pakt punten ook al spelen ze zaadquote:Op zondag 1 februari 2015 16:27 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hij wordt voor het eerst met deze situatie geconfronteerd. Daar komen hij en het team ook wel weer over heen. 9 punten is in deze fase nog gewoon overbrugbaar, PSV gaat ook heus zijn dip nog wel krijgen en als Ajax dan inloopt, raken ze helemaal in paniek. Het zal allemaal niet gemakkelijk en vanzelf gaan, maar als je het nu al opgeeft, ben je het kampioenschap ook niet waard.![]()
quote:Op zondag 1 februari 2015 16:27 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hij wordt voor het eerst met deze situatie geconfronteerd. Daar komen hij en het team ook wel weer over heen. 9 punten is in deze fase nog gewoon overbrugbaar, PSV gaat ook heus zijn dip nog wel krijgen en als Ajax dan inloopt, raken ze helemaal in paniek. Het zal allemaal niet gemakkelijk en vanzelf gaan, maar als je het nu al opgeeft, ben je het kampioenschap ook niet waard.je vergeet even het feit dat je zelf als een volslagen debiel voetbalt en geen enkele vorm van progressie boekt?
![]()
nog meer komediequote:Op zondag 1 februari 2015 16:27 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hij wordt voor het eerst met deze situatie geconfronteerd. Daar komen hij en het team ook wel weer over heen. 9 punten is in deze fase nog gewoon overbrugbaar, PSV gaat ook heus zijn dip nog wel krijgen en als Ajax dan inloopt, raken ze helemaal in paniek. Het zal allemaal niet gemakkelijk en vanzelf gaan, maar als je het nu al opgeeft, ben je het kampioenschap ook niet waard.
bedanktRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik hoop het, het zal de Gunners dun door de broek lopen. Dat liever dan een oostblokclub.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:24 schreef DaveDave09 het volgende:
Hoe staan we ervoor in de eufa ranking? moeten we straks in de 4e cl voorronde tegen arsenal etc?Life is what you make it.![]()
Heel het middenveld is drama.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:27 schreef Kopsterk het volgende:
Andersen is nog teveel speeltuinvoetballer voor het middenveld eigenlijk.![]()
Het is geen dragende speler, dat verwacht je van Moisander, Schone, Klaassen terwijl die eigenlijk ook pas net komt kijkenquote:Op zondag 1 februari 2015 16:27 schreef Kopsterk het volgende:
Andersen is nog teveel speeltuinvoetballer voor het middenveld eigenlijk.![]()
Rhijn en Boilesen ookquote:Op zondag 1 februari 2015 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is geen dragende speler, dat verwacht je van Moisander, Schone, Klaassen terwijl die eigenlijk ook pas net komt kijken![]()
van Rhijn doet zijn best tenminste nog, soms heeft hij wel is een actie waarvan ik me af vraag waarom hij nog bij Ajax speelt maar hij doet tenminste godverdomme zijn best.quote:![]()
Andersen moet het ook vaker simpel houden, gaat veel te vaak wandelen met de bal. Veel teveel balverlies weer vandaag.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is geen dragende speler, dat verwacht je van Moisander, Schone, Klaassen terwijl die eigenlijk ook pas net komt kijken![]()
In principe wel ja al is die laatste echt aan het schutteren en lijkt Van Rhijndie stap ook niet te kunnen maken.quote:![]()
Het hele elftal lijkt te bestaan uit spelers die alleen maar kunnen renderen als de rest van het team ook lekker speelt. Niemand die eens individueel iets kan forceren. Nou moet je dat ook niet van verdedigers verwachten, maar toch.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
In principe wel ja al is die laatste echt aan het schutteren en lijkt Van Rhijndie stap ook niet te kunnen maken.![]()
Dat is waar, nou ja El Ghazi was als enige nog dreigendquote:Op zondag 1 februari 2015 16:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het hele elftal lijkt te bestaan uit spelers die alleen maar kunnen renderen als de rest van het team ook lekker speelt. Niemand die eens individueel iets kan forceren. Nou moet je dat ook niet van verdedigers verwachten, maar toch.![]()
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar de reacties op Twitter logen er niet om. Ik denk dat Frank de Boer beter kan opstappen, in het belang van de club. Wellicht kan een andere trainer voor de groep nog een schokeffect teweeg brengen.![]()
lolquote:Op zondag 1 februari 2015 16:34 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar de reacties op Twitter logen er niet om. Ik denk dat Frank de Boer beter kan opstappen, in het belang van de club. Wellicht kan een andere trainer voor de groep nog een schokeffect teweeg brengen.![]()
Tja het lijkt nergens op maar ik weet niet of het per se aan Frank ligtquote:Op zondag 1 februari 2015 16:34 schreef Elfletterig het volgende:
Wat?quote:Op zondag 1 februari 2015 16:34 schreef Elfletterig het volgende:
![]()
Vitesse zal nu wel droog zijnquote:Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Dat noemen ze een teletekstsupporter.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Was het maar zo makkelijk inderdaadquote:Op zondag 1 februari 2015 16:34 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tja het lijkt nergens op maar ik weet niet of het per se aan Frank ligt![]()
Dit Vitesse is 2 x afgedroogd de laatste weken, maar Ajax kan er 2x kansloos van verliezen. Wat een doffe ellende. Misschien even nog een paar pak slagen om die jongens echt wakker te schudden, want dit kan echt niet meer.![]()
Ik heb bij Unbroken gezien hoe je pak slaag kan uitdelen.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:37 schreef Dreassic het volgende:
Dit Vitesse is 2 x afgedroogd de laatste weken, maar Ajax kan er 2x kansloos van verliezen. Wat een doffe ellende. Misschien even nog een paar pak slagen om die jongens echt wakker te schudden, want dit kan echt niet meer.![]()
Goed plan. Zo is Irak ook wereldkampioen geworden ten tijde van het bewind van Saddam Hoessein.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:37 schreef Dreassic het volgende:
Dit Vitesse is 2 x afgedroogd de laatste weken, maar Ajax kan er 2x kansloos van verliezen. Wat een doffe ellende. Misschien even nog een paar pak slagen om die jongens echt wakker te schudden, want dit kan echt niet meer.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het lukt De Boer niet (meer) om dit elftal nog aan het voetballen te krijgen. Maar ja, ze sturen hem toch niet weg, vanwege het opgebouwde krediet: 4 landstitels op rij.quote:
Maar 5 worden dat er niet. Zoveel is na vandaag wel zeker.![]()
quote:Op zondag 1 februari 2015 16:38 schreef Baconbus het volgende:
De Boer: Verdedigend had ik wel het idee dat het goed in elkaar zat.! Dit is echt ongelofelijk wat een onzin.
![]()
Haha ja, hardop gelachen.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:38 schreef Baconbus het volgende:
De Boer: Verdedigend had ik wel het idee dat het goed in elkaar zat.![]()
Het probleem van de Boer is dat hij geen eigen mening heeft. Als een club meer dan 100 miljoen op de bank heeft staan en je laat je als trainer afschepen met een handjevol talentjes dan doe je iets fout.quote:
Hij durft niet met de vuisten op de tafel te slaan en eisen te stellen.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
komen weer die onzin verhalenquote:Op zondag 1 februari 2015 16:39 schreef eight het volgende:
[..]
Het probleem van de Boer is dat hij geen eigen mening heeft. Als een club meer dan 100 miljoen op de bank heeft staan en je laat je als trainer afschepen met een handjevol talentjes dan doe je iets fout.
Hij durft niet met de vuisten op de tafel te slaan en eisen te stellen.![]()
Jij snapt er vrij weinig vanquote:Op zondag 1 februari 2015 16:39 schreef eight het volgende:
[..]
Het probleem van de Boer is dat hij geen eigen mening heeft. Als een club meer dan 100 miljoen op de bank heeft staan en je laat je als trainer afschepen met een handjevol talentjes dan doe je iets fout.
Hij durft niet met de vuisten op de tafel te slaan en eisen te stellen.![]()
Er zit wel verbetering in. Vorige week het eerste schot op doel in de 78e minuut. Vandaag in de 72e.
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nee, Kazim-Richards heet het.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:41 schreef PizzaGeit het volgende:
T is echt een godswonder dat Ajax nog tweede staat![]()
nee was eerder, binnen of rond het uurquote:Op zondag 1 februari 2015 16:42 schreef Caland het volgende:
Er zit wel verbetering in. Vorige week het eerste schot op doel in de 78e minuut. Vandaag in de 72e.![]()
Goed opgelet zegquote:Op zondag 1 februari 2015 16:42 schreef Caland het volgende:
Er zit wel verbetering in. Vorige week het eerste schot op doel in de 78e minuut. Vandaag in de 72e.![]()
huh?quote:Op zondag 1 februari 2015 16:41 schreef PizzaGeit het volgende:
T is echt een godswonder dat Ajax nog tweede staat![]()
Feyenoord ging toen de kelder in. 10-0quote:Op zondag 1 februari 2015 16:39 schreef Vermecelli het volgende:
Feyenoord zakte ook door de ondergrens die ene wedstrijd in Eindhoven, toch Mario?![]()
![]()
Bedankt Hans.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zowel Feyenoord als PEC zijn een stuk beter.![]()
En toch staan wij hoger, tijd om je kapot te schamen dusquote:Op zondag 1 februari 2015 16:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
![]()
En toch minder punten, dan moet er bij jullie toch wel iets goed mis gaan.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Tja, niet goed genoeg om meer punten te pakken dan Ajax kennelijk.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zowel Feyenoord als PEC zijn een stuk beter.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het is de afgelopen 4 jaar 3 keer met geluk goed gegaan en 1 keer waren ze ook echt zonder twijfel de beste.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:39 schreef eight het volgende:
[..]
Hij durft niet met de vuisten op de tafel te slaan en eisen te stellen.
Resultaten hebben veel verbloemd. Onder meer dat ook De Boer afhankelijk is van de spelers.Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
Je zal toch maar voor Feyenoord zijn en tegen het zwakste Ajax sinds jaren gewoon niet kunnen scorenquote:Op zondag 1 februari 2015 16:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En toch staan wij hoger, tijd om je kapot te schamen dusen dan met een grote bek in het Ajax topic komen verkondigen dat ze heul wel beter zijn
g-e tot de not
![]()
Mooiquote:Op zondag 1 februari 2015 16:42 schreef Caland het volgende:
Serieus. Hij vreest Marc. Dit gaat zelfs terug tot in de tijd dat ze nog spelers waren. Marc heeft de trage de Boer nooit echt serieus genomen.quote:
Marc rent hem straal voorbij, zowel op het veld als in de bestuurskamer.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Het is zaak om door te rouleren nu.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Serero
Klaassen - Nouri
![]()
Kom je wel eens in de Arena dan?quote:Op zondag 1 februari 2015 16:45 schreef eight het volgende:
[..]
Serieus. Hij vreest Marc. Dit gaat zelfs terug tot in de tijd dat ze nog spelers waren. Marc heeft de trage de Boer nooit echt serieus genomen.
Marc rent hem straal voorbij, zowel op het veld als in de bestuurskamer.![]()
quote:Op zondag 1 februari 2015 16:45 schreef eight het volgende:
[..]
Serieus. Hij vreest Marc. Dit gaat zelfs terug tot in de tijd dat ze nog spelers waren. Marc heeft de trage de Boer nooit echt serieus genomen.
Marc rent hem straal voorbij, zowel op het veld als in de bestuurskamer.![]()
![]()
Geef zowel PSV als Feyenoord meer kans eerlijk gezegdquote:Op zondag 1 februari 2015 16:46 schreef Kopsterk het volgende:
Hopelijk kunnen we wat laten zien in de EL, zal wel niet.![]()
Lijkt me nietquote:Op zondag 1 februari 2015 16:46 schreef Kopsterk het volgende:
Hopelijk kunnen we wat laten zien in de EL, zal wel niet.![]()
Met die gedachte kan ik mij wel voorstellen dat hij met deze selectie het seizoen begint, maar dat repareer je dan in de winterstop. Waarom het zo stil blijft is een raadselquote:Op zondag 1 februari 2015 16:45 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is de afgelopen 4 jaar 3 keer met geluk goed gegaan en 1 keer waren ze ook echt zonder twijfel de beste.
Resultaten hebben veel verbloemd. Onder meer dat ook De Boer afhankelijk is van de spelers.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Maar niemand boeit het ook iets wat je zegt.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Geef zowel PSV als Feyenoord meer kans eerlijk gezegd![]()
Mwah, Ajax heeft als enige een tegenstander die goed te doen is.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Omdat ze het geld nodig hebben om van de beurs af te gaan.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:48 schreef eight het volgende:
Met die gedachte kan ik mij wel voorstellen dat ze met deze selectie het seizoen begint, maar dat repareer je dan in de winterstop. Waarom het zo stil blijft is een raadsel
Maar dat is een ander verhaal.Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
Feyenoordquote:Op zondag 1 februari 2015 16:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Geef zowel PSV als Feyenoord meer kans eerlijk gezegdMet kazim tegen Totti.
*start A-Team deuntje.Dit, dus.![]()
kans waarop, het is alle drie brandhoutquote:Op zondag 1 februari 2015 16:47 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Is dat zo duur dan?quote:Op zondag 1 februari 2015 16:49 schreef DS4 het volgende:
[..]
Omdat ze het geld nodig hebben om van de beurs af te gaan.
Maar dat is een ander verhaal.Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Nouja, ploegen als Steaua Boekarest en Kuban Krasnodar waren ook niet te doen voor Nederlandse clubs.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:49 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Mwah, Ajax heeft als enige een tegenstander die goed te doen is.![]()
Onzinquote:Op zondag 1 februari 2015 16:49 schreef DS4 het volgende:
[..]
Omdat ze het geld nodig hebben om van de beurs af te gaan.
Maar dat is een ander verhaal.![]()
Moisandergodverdomme wat een kneus. Dat is dus een 29 jarige ervaren verdediger
. Hij kan gewoon om m heen draaien, durft geen enkele vorm van contact aan met de tegenstander
Ik stel voor de komende 10 jaar geen verdedigers meer van AZ te kopen. Meteen optyfen met die Moisander
![]()
Ik zou de komende wedstrijden lekker met Kishna en El Ghazi spelen. Kunnen die zich in ieder geval goed ontwikkelen en ze doen het sowieso niet slechter dat de Schone van dit moment. Zijn op dit moment ook de enige twee spelers waar je nog van kan genieten.![]()
Die 100 miljoen is helemaal niet zo veel als je in ogenschouw neemt dat je 5 keer per 10 jaar kampioen wordt, in die 5 jaar dat je het niet wordt heb je die 20 miljoen nodig om niet te hoeven inleveren op je beleid.![]()
Is al eens hopeloos mislukt. Gehele middenveld stond er voor lul met die twee dweilen.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:51 schreef Kopsterk het volgende:
Ik zou de komende wedstrijden lekker met Kishna en El Ghazi spelen. Kunnen die zich in ieder geval goed ontwikkelen en ze doen het sowieso niet slechter dat de Schone van dit moment. Zijn op dit moment ook de enige twee spelers waar je nog van kan genieten.Dit, dus.![]()
Ruim 100 mio heb ik begrepen, maar dat is natuurlijk koersafhankelijk.quote:Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
lulverhaalquote:Op zondag 1 februari 2015 16:53 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ruim 100 mio heb ik begrepen, maar dat is natuurlijk koersafhankelijk.![]()
Dan niet. Het zal mij jeuken. Geloof jij maar dat ze daar liever rente trekken dan investeren in voetbal.quote:Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
Ik heb het net al uitgelegdquote:Op zondag 1 februari 2015 16:54 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dan niet. Het zal mij jeuken. Geloof jij maar dat ze daar liever rente trekken dan investeren in voetbal.![]()
Tja, met Schöne en Andersen mislukt het ook al aardig wat wedstrijden. Één wedstrijdje is wel erg weinig om een oordeel te vellen.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is al eens hopeloos mislukt. Gehele middenveld stond er voor lul met die twee dweilen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ajax dat zeurt over de scheidsquote:Op zondag 1 februari 2015 16:56 schreef Vasion het volgende:
Frank vond de arbitrage en het veld slecht.![]()
De ironie.![]()
Ben ik met je eens hoorquote:Op zondag 1 februari 2015 16:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja, met Schöne en Andersen mislukt het ook al aardig wat wedstrijden. Één wedstrijdje is wel erg weinig om een oordeel te vellen.![]()
Ik neem wat meer aan van mensen die bij die club betrokken zijn dan van fokkers.quote:
Dat jij dat ook doet neem ik je niet kwalijk verder, dus geloof gewoon wat je wil geloven.Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
Feyenoord is blijkbaar nog slechter dan Ajaxquote:Op zondag 1 februari 2015 16:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ajax dat zeurt over de scheids![]()
De ironie.![]()
Frank zeurt nooit over de scheids en zoekt nooit excuusje na een nederlaag, eigenlijk best veelzeggend.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
De ironie.![]()
Je klinkt mad.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:57 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
De ironie.![]()
En de rest van NL zijn elftal... Zeg maar: daar waar hij wel verantwoordelijk voor is.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:56 schreef Vasion het volgende:
Frank vond de arbitrage en het veld slecht.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
Je weet vooraf dat het niets gaat opleveren. Is leuk voor de beker, maar als je voor het kampioenschap speelt speel je vanuit een organisatie op het middenveld. Schone uit vorm, Klaassen half fit en Serero afwezig. En dan uit naar Arnhem.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja, met Schöne en Andersen mislukt het ook al aardig wat wedstrijden. Één wedstrijdje is wel erg weinig om een oordeel te vellen.
Kanslozer kun je niet aan een pot beginnen.Dit, dus.![]()
Nooit?quote:Op zondag 1 februari 2015 16:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Frank zeurt nooit over de scheids en zoekt nooit excuusje na een nederlaag, eigenlijk best veelzeggend.Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
quote:Op zondag 1 februari 2015 16:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
JA ZEG DAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kanker lekker op idioot![]()
![]()
Heeinzie. Doe ff rustig ouwe reus. Laat gaan joh.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
JA ZEG DAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kanker lekker op idioot![]()
Het is niet enkel deze pot en het was bovendien ook al erg matig voordat Klaassen licht geblesseerd raakte. Schöne heeft nu na een hele goede periode bij Ajax echt al maanden een flinke vormdip. Dan kun je best eens een andere vleugelspeler proberen.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je weet vooraf dat het niets gaat opleveren. Is leuk voor de beker, maar als je voor het kampioenschap speelt speel je vanuit een organisatie op het middenveld. Schone uit vorm, Klaassen half fit en Serero afwezig. En dan uit naar Arnhem.
Kanslozer kun je niet aan een pot beginnen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Oh verdomd ik dacht dat dit het PSV/Feyenoord topic wasquote:Op zondag 1 februari 2015 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maak je liever druk om het ''''''spel'''''' van Ajax.![]()
Ja maar dat speel je nu in principe niet meerquote:Op zondag 1 februari 2015 16:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je weet vooraf dat het niets gaat opleveren. Is leuk voor de beker, maar als je voor het kampioenschap speelt speel je vanuit een organisatie op het middenveld. Schone uit vorm, Klaassen half fit en Serero afwezig. En dan uit naar Arnhem.
Kanslozer kun je niet aan een pot beginnen.![]()
Dat kan. Maar dan pak je het probleem niet aan, want ajax heeft geen probleem op de vleugels. Ajax heeft een verdediging vol wijven en essentiële spelers die afwezig zijn.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is niet enkel deze pot en het was bovendien ook al erg matig voordat Klaassen licht geblesseerd raakte. Schöne heeft nu na een hele goede periode bij Ajax echt al maanden een flinke vormdip. Dan kun je best eens een andere vleugelspeler proberen.Dit, dus.![]()
Het is 1 februari, manquote:Op zondag 1 februari 2015 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja maar dat speel je nu in principe niet meer
Dit, dus.![]()
Welke essentiële spelers?quote:Op zondag 1 februari 2015 17:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat kan. Maar dan pak je het probleem niet aan, want ajax heeft geen probleem op de vleugels. Ajax heeft een verdediging vol wijven en essentiële spelers die afwezig zijn.RED ONS HENNIEGOD![]()
Je pakt in ieder geval één probleem aan. Je ziet vandaag ook juist vaak dat de passing op het middenveld en voorin echt dramatisch is.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat kan. Maar dan pak je het probleem niet aan, want ajax heeft geen probleem op de vleugels. Ajax heeft een verdediging vol wijven en essentiële spelers die afwezig zijn.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Had verplichtingen elders en wedstrijd niet gezien maar weer een kansloze wedstrijd begrijp ik.
Ik heb me er inmiddels al in berust, een 2e plek zou al een bonus zijn met dit abominabele spel dit seizoen.
De Boer zal wel weg zijn volgend seizoen, ondanks dat het een toptrainer is misschien niet eens zo slecht voor Ajax. Zou alleen niet zo 1,2,3 weten wie hem zou moeten opvolgen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dan is alleen Serero afwezig , maar ik snap wat je bedoeltquote:Op zondag 1 februari 2015 17:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Fitte Serero, klaassen en schone in vorm.RED ONS HENNIEGOD![]()
Komende 3 wedstrijden (AZ, GAE en Twente) nog even een punt of 5 a 6 verliezen en we staan weer bij de bovenste helft middenmoot.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ja, zolang die drie jongens niet in vorm zijn en spelen is het niks. Dus je kunt nu wel een wanhoopswissel doen en die twee op de flanken zetten, maar da's niet het probleem.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weet ik wel en het kan ook weer veranderen maar je moet nu gewoon naar je spel kijkenDit, dus.![]()
Hoeveel keer zullen we op doel schieten in die drie wedstrijden samen?quote:Op zondag 1 februari 2015 17:09 schreef Pedroso het volgende:
Komende 3 wedstrijden (AZ, GAE en Twente) nog even een punt of 5 a 6 verliezen en we staan weer bij de bovenste helft middenmoot.Oh.![]()
Ik weet niet of dat wanhoop is, een speler die 4 - 5 wedstrijden achter elkaar faalt kan je best een keer banken, het enige is dat er wel meer voor in aanmerking komen en een verandering ook niet altijd een verbetering is.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, zolang die drie jongens niet in vorm zijn en spelen is het niks. Dus je kunt nu wel een wanhoopswissel doen en die twee op de flanken zetten, maar da's niet het probleem.![]()
Tja je kunt je ook afvragen of Schöne niet gewoon een periode boven zijn niveau heeft gespeeld. Klaasen komt er wel, maar is als jonge speler natuurlijk ook nog wat grillig. Het lijkt me toch niet dat je als Ajax enkel afhankelijk moet zijn van de vorm van deze twee spelers.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, zolang die drie jongens niet in vorm zijn en spelen is het niks. Dus je kunt nu wel een wanhoopswissel doen en die twee op de flanken zetten, maar da's niet het probleem.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Denk je?quote:Op zondag 1 februari 2015 17:12 schreef Baconbus het volgende:
Sinkgraven ziet zijn basisplaats alleen maar dichterbij komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij zal behoorlijk zijn best moeten doen om slechter te spelen dan Andersen op het moment doet, dus best mogelijk dat hij vrij snel minuten gaat maken.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:12 schreef Baconbus het volgende:
Sinkgraven ziet zijn basisplaats alleen maar dichterbij komen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
quote:Op zondag 1 februari 2015 17:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Denk je?Als ik dit zo zie mogen Nouri en Vd Beek ook wel debuteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg![]()
Schöne speelt ook pas goed als het hele team goed speelt.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja je kunt je ook afvragen of Schöne niet gewoon een periode boven zijn niveau heeft gespeeld. Klaasen komt er wel, maar is als jonge speler natuurlijk ook nog wat grillig. Het lijkt me toch niet dat je als Ajax enkel afhankelijk moet zijn van de vorm van deze twee spelers.Oh.![]()
Een poging per helft zou wel mogelijk moeten zijn denk ik.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel keer zullen we op doel schieten in die drie wedstrijden samen?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Andersen moet een beetje harder worden. Anders heb je er idd niks aan, zeker op het middenveld.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij zal behoorlijk zijn best moeten doen om slechter te spelen dan Andersen op het moment doet, dus best mogelijk dat hij vrij snel minuten gaat maken.wooblabalurg![]()
Dat geldt voor de meesten maar dat is niet alleen bij Ajax zoquote:Op zondag 1 februari 2015 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schöne speelt ook pas goed als het hele team goed speelt.![]()
Hij kan ook wel degelijk wedstrijden beslissen met vrije trappen.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schöne speelt ook pas goed als het hele team goed speelt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Een Suarez kon gewoon nog scoren en acties maken als de rest van het team kut was.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat geldt voor de meesten maar dat is niet alleen bij Ajax zo
Ik mis hem
Oh.![]()
Wat een kansloos Ajax is dit zeg, er zit gewoon vanaf de trainer tot de spelers helemaal niets in. Waarom is het opeens zo enorm kut van alle kanten?
Een dipje ok, maar dit lijkt niet eens op voetbal, niemand kan iets, niet schieten, niet passen, niet verdedigen, niets....
Wissels slaan nergens meer op, alles en iedereen bij Ajax faalt op dit moment.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Zeker, maar dat is hij ook al een tijdje kwijt.quote:Op zondag 1 februari 2015 17:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij kan ook wel degelijk wedstrijden beslissen met vrije trappen.Oh.![]()
tja maar toen wonnen we ook niksquote:Op zondag 1 februari 2015 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een Suarez kon gewoon nog scoren en acties maken als de rest van het team kut was.
Ik mis hem![]()
Zit bij een strontclub , verder geen aandacht aan bestedenquote:Op zondag 1 februari 2015 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hebben we ook weer laten lopen![]()
[ afbeelding ]RED ONS HENNIEGOD
Forum Opties Forumhop: Hop naar: